طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت بازرگانی ، شرکت هایی که در زمینه صادرات و واردات و تجارت و بازرگانی فعالیت دارند، ارتباط و جذب مشتری و موفقیت و رونق کسب و کار بسیار حائز اهمیت است و تمامی کارهای لازم را انجام می دهند تا بتوانند فروش زیادی داشته باشند، مطمئنا داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید به بازرگانان کمک کند تا پل ارتباطی میان مشتریان بازارهای داخلی و برقراری ارتباطات و گسترش فعالیت ها و روابط اقتصادی جهانی می شود.

طراحی سایت بازرگانی
ساخت سایت بازرگانی
مشاوره رایگان و هدفمند
عنوان پیشفرض

برای سفارش طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت بازرگانی و سئو سایت می توانید با مشاورین مجموعه نیکداد تماس حاصل نمایید و در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما می دهند.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با دیدن این ویدئو، با فرآیند طراحی سایت بازرگانی در نیکداد آشنا شوید!

نمونه کار طراحی سایت
عنوان پیشفرض

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب یک شرکت طرحی سایت باید در نظر گرفته شود، بررسی نمونه کارهای طراحی سایت آن شرکت می باشد. برای طراحی سایت بازرگانی باید تمامی نمونه کارهای مرتبط با شرکت بررسی شود. در این بخش نمونه کارهای طراحی سایت بازرگانی خدمت شما ارائه شده است.

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکت سپنتا

وبسایت دیزاینر

طراحی سایت وطن بیو

طراحی سایت پتروشیمی مارون

سایت پتروشیمی مارون

طراحی سایت بهروز نیک

سایت بهروز نیک

طراحی سایت آمیکو

سایت آمیکو

طراحی سایت رامک خودرو

سایت رامک خودرو

اهمیت طراحی سایت بازرگانی

طراحی وب سایت بازرگانی در زمینه تجارت، بازرگانی و صادرات و واردات فعالیت می کنند و باید تمامی این کارها در راس امور آن قرار بگیرد، وب سایت ها می تواند جزو اصلی ترین شریان ها و پل ارتباط بین مشتری و کارفرما شود و هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارتباط بهتر با گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازارهای دیگر را ندارد.

ایجاد انواع سایت های بازرگانی می تواند به ارتباط بهتر با سایر مشتریان پرداخته و شما به راحتی می توانید با همکاران دیگر در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار نموده و با آنها همکاری های لازم را داشته باشید. شما می توانید با استفاده از شماره های تماس، نمایندگی های، نرخ ارز و محصولاتی که با آنها سروکار دارید به آنها کار کنید و سفارش خود را انجام دهید. یک سایت بازرگانی باعث رشد و پیشرفت های کسب و کار شما در فضای مجازی می شود پس همین حالا می توانید برای شروع اقدام نمایید.

ویژگی های طراحی سایت بازرگانی

معرفی خدمات بازرگانی

در این بخش از طراحی وب سایت شرکت های بازرگانی ، عکس های دسته جمعی پرسنل به همراه تیم مدیریت و افتخارات، پروژه های صادرات و واردات ، فهرستی از پرچم ها و نام کشورهای طرف معامله قرار می گیرد. 

عرصه های فعالیت بازرگانی

عرصه های فعالیت بازرگانی

شرکت های بازرگانی بزرگ دنیا معمولا از تصاویر زیبا بهره می برند و عکس ها در استایل جذاب ترسیم می شود. فعالیت های مختلف بازرگانی برای مشتریان ارائه می شود. باید عرصه های مختلف به مشتریان معرفی گردد.

درج برندهای طرف قرارداد

فعالیت های تجار و بازرگان ها معمولا با مطرح ترین برندهای دنیا انجام می شود و افراد طرف قرارداد لوگوهای خود را در سایت درج می کنند. لوگو ها باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد تا مورد توجه بخش اعظمی از کاربران قرار بگیرد.

نقشه گستره جغرافیایی تجارت

نقشه گستره جغرافیایی تجارت

در ساخت و پیاده سازی سایت شرکت بازرگانی معمولا گستردگی جغرافیایی اتفاق می افتد و این گونه مشاغل در زمینه های حمل و نقل در مکان های مختلف هستند. افراد با کلیک روی هر نقطه چشمک زن به اطلاعات دست می یابند.

ارائه آمار و اطلاعات شرکت

ارائه آمار

هر پروژه بازرگانی نیازمند اطلاعات و ابزارهای لازم در این زمینه می باشد. ما در این زمین تمامی نیازها را رفع می کنیم و جزئیات کاملی از مشاغل بازرگانی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین امکانات را قرار دهید.

فرایند ترخیص کالاها

فرآیند ترخیص کالا

فرآیند ترخیص نمودن کالاها در چنین وب سایت هایی از اهمیت فوق العاده برخوردار است. در بخش ترخیص انواع کالاها توضیحات مرتبط با این موضوع درج می شود. افراد و کاربران می توانند اطلاعات خود را افزایش دهند.

قیمت طراحی سایت بازرگانی

برآورد هزینه و ساخت و پیاده سازی سایت بازرگانی با توجه به هزینه ها و امکانات برای شرکت ها انجام می شود. هر سایتی قابلیت های خاص خودش را دارد. عوامل زیادی در تعیین هزینه یک سایت بازرگانی تاثیرگذار می باشد. یکی از موضوعات اصلی در تعیین قیمت چنین سایت هایی استفاده از بخش کالاها و ترخصی و فاکتورها و … می باشد. ما در نیکداد می توانیم به راحتی انواع چنین امکاناتی را برای شما پیاده سازی نمایید. شما با مشورت توسط تیم نیکداد می توانید از تعرفه طراحی سایت بازرگانی مطلع شوید و در این زمینه با ویژگی های آن آشنا شوید. 

شرکت های بازرگانی که برای خود یک سایت حرفه ای طراحی می کنند، در واقع به توسعه کسب و کارهای خود یک فرصت جدیدی می دهند. معمولا چنین توسعه وب سایتی در درآمد زیادتر شما نقش مستقیم دارد. به همین خاطر هزینه های طراحی وب سایت بازرگانی زیاد ملاک عمل نیست و با توجه به نیازها و نوع خدماتی که شما انتخاب می نمایید، تعیین کننده تعرفه های مختلف است. ما در نیکداد توانسته ایم بهترین خدمات طراحی سایت بازرگانی را مشخص کنیم و در این زمینه مشاوره های لازم و ضروری را در مشاوره تلفنی و چت آنلاین دهیم تا بتوانید تصمیم گیری آسانتری داشته باشید و ما همیشه به دنبال افزایش کیفیت کسب و کارهای جدید و نوپا هستیم.

هم اکنون سایت بازرگانی خود را سفارش دهید!

برای ساخت و پیاده سازی سایت بازرگانی و حمل و نقل کالاها از کشورهای مختلف می توانید اقدام نمایید. هر شغل بازرگان باید در فضای بین المللی شناخته شده باشد تا بتواند با خارجی ها و حوزه های مختلف جهانی کار کند. شما اگر یک سایت اصولی و حرفه ای راه اندازی نمایید. به راحتی امکان ارتباط با مشتریان را دارا خواهید بود. می توانید برای درخواست سئو و ساخت اپلیکیشن بازرگانی و طراحی سایت به راحتی از طریق چت زنده را بخش تماس با ما ارتباط سریع با مجموعه نیکداد داشته باشید.

طراحی وب سایت های بازرگانی

معروف ترین سایت های بازرگانی و واردات صادرات

مجموعه سپاهان همراه

سایت سپاهان همراه در زمینه خدمات تخصصی بازرگانی خارجی، حمل و نقل بین‌المللی و ترخیص کالا در کشورهای مختلف فعالیت می کند. وب سایتی که سهم عمده­‌ای از بازار خدمات واردات در صنایع گوناگون مانند تجهیزات و لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، تبلت، دوربین­‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی را بدست آورده است.

در همین مسیر برای دستیابی به اهداف خود و جلب رضایت مشتریان، با به کارگیری از تجربه و تخصص بیش از ۲۰۰ کارشناس کارآزموده توانستیم، نیاز طیف­ های مختلف بازار را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت برآورده سازیم. 

شرکت سپاهان همراه

شرکت زعیم

گروه مدیریت صادرات و بازرگانی زعیم در راستای مدیریت صادرات استاندارد و حمایت از کشاورزان، گلخانه داران، باغداران و کارخانه داران و تولیدکنندگان عزیز ایرانی در سال ۱۳۹۶ در تهران تاسیس شد و هم اکنون با ایجاد نمایندگی در کشورهای زیادی از جمله هند، روسیه، قطر و عراق توانسته است بیش از پانزده میلیون دلار ارز به کشور عزیزمان ایران وارد نماید. و در عین حال با حمایت از تولید کنندگان عزیز آنها را در جهت ارتقا کیفی محصولات کشاورزی و استانداردهای جهانی یاری نماید.

راه اندازی سایت بازرگانی

وب سایت های تجاری و بازرگانی امروزه رقیبان زیادی را در دنیای اینترنت دارند، معمولا علاوه بر اینکه شما باید مشتری مداری را در زمره کار خودتان قرار دهید، باید دارای سایت های قدرتمندی نیز باشید که خدمات تان را در آنها شرح دهید و در راستای طراحی سایت بازرگانی باید بهترین خدمات شرکت ها را در آنها توضیح دهید. شرکت های بازرگانی و صادرات و واردات و مراکز پخش محصولات تمرکز خاصی را در مشتری های بین المللی دارند و شما با داشتن یک سایت چند زبانه می توانید به طور حرفه ای با مشتریان خارجی ارتباط برقرار نمایید. کاربران معمولا در شرکت های بازرگانی از کشورهای مجاور به سایت تان مراجعه می کنند و حداقل زبان سایت شما باید به انگلیسی مجهز باشد و به آسانی سوابق شرکت و خدمات و محصولات و فروش تان را نمایش دهید. خدماتی که در طراحی سایت های بازرگانی قرار داده می شود که شامل:

مزایای طراحی سایت واردات صادرات و بازرگانی

طراحی وب سایت بازرگانی در زمینه تجارت، بازرگانی و صادرات و واردات فعالیت می کنند و باید تمامی این کارها در راس امور آن قرار بگیرد، وب سایت ها می تواند جزو اصلی ترین شریان ها و پل ارتباط بین مشتری و کارفرما شود و هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارتباط بهتر با گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازارهای دیگر را ندارد.

ایجاد انواع سایت های بازرگانی می تواند به ارتباط بهتر با سایر مشتریان پرداخته و شما به راحتی می توانید با همکاران دیگر در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار نموده و با آنها همکاری های لازم را داشته باشید. شما می توانید با استفاده از شماره های تماس، نمایندگی های، نرخ ارز و محصولاتی که با آنها سروکار دارید به آنها کار کنید و سفارش خود را انجام دهید. یک سایت بازرگانی باعث رشد و پیشرفت های کسب و کار شما در فضای مجازی می شود پس همین حالا می توانید برای شروع اقدام نمایید.

صادرات و واردات

امکانات طراحی سایت بازرگانی

طراحی وب سایت های بازرگانی

انواع بخش های طراحی سایت بازرگانی

طراحی مشاور بازرگانی

راهکارها و حل مسائل تجاری با استفاده از مشاورین تجاری امکان پذیر است. در واقع یک مشاوره بازرگانی به مشتریان خود کمک می کند تا مهارت ها و دانش تجاری خودشان را توسعه دهند. شرکت یا فرد مشاوره به مشتریان یاد می دهد که چگونه برای فعالیت های تجاری خود برنامه ریزی و در اجرای پروژه ها یاری شان می کند. همینطور برای تولید نتایج عملی و تقویت تفکر استراتژیک به مشتریان مشاوره می دهد.

دور اظهاری واردات

ترخیص کالا ی وارد شده به گمرک از یک فرایند خاص و تخصصی برخوردار است که تحت عنوان تشریفات گمرکی ترخیص کالا شناخته می شود. در این بخش به توضیح واردات قطعی می پردازیم یعنی کالاهایی که قرار است در قلمرو گمرکی بماند و حقوق ورودی صرفا از این کالاها اخذ می شود در بقیه رویه ها ضمانت می گذارند.

مشاوره

تعیین تعرفه و ارزش کالا

قیمت کالا تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت، محل ساخت کالا(ORIGIN)، هزینه حمل و نقل قرار دارد. در قیمت خرید کالا هزینه حمل کالا تا بندر مبدا، هزینه بیمه باربری، لحاظ می گردد. قیمت کالا از این جهت اهمیت دارد که ارزش کالا در گمرک هنگام ترخیص برای انجام محاسبات حقوق ورودی و… مورد بررسی قرار می گیرد.

ترخیص کالا از گمرک

برای هر فرد تاجر که به عنوان یک بازرگان بین المللی فعالیت های تجاری انجام می دهد، لازم است تا حدودی با مفاهیم و اصول تجارت و بازرگانی آشنا باشد. ترخیص کالا در تجارت یکی از مراحل مهم برای واردات و صادرات کالا می باشد که برای هر فرد تازه کار که قصد تجارت دارد، لازم است تا مواردی را در مورد آن بداند.

ترخیص کالا از گمرک

نیکداد چه خدماتی در طراحی سایت بازرگانی ارائه می کند؟

سایت های بازرگانی

طراحی اپلیکیشن بازرگانی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت ، استفاده از گوشی های هوشمند  ، افراد بسیاری وجود دارند که به دلیل جذابیت گوشی های همراه و در دسترس بودن آن ها ، کار با اپلیکیشن ها را به سایت ها ترجیح می دهند. 

به همین خاطر فرصتی مناسب برای صاحبان مشاغل به وجود آمده است تا با طراحی اپلیکیشن موبایل ، کسب و کار خود را رونق دهند. در همین راستا اپلیکیشن های بازرگانی بیش تر از سایت ها مورد توجه قرار می گیرند. 

تیم نیکداد با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل با مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن ،این امکان را برای شما ایجاد کرده است که در کنار طراحی سایت اختصاصی خود، یک طراحی اپلیکیشن بازرگانی حرفه ای نیز داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی در هر لحظه و مکان قادر خواهید بود که به مشتریان بسیاری خدمات رسانی کنید.

طراحی اپلیکیشن واردات صادرات
ایجاد سایت بازرگانی

آیا طراحی سایت بازرگانی باعث ارتقا شغلی می شود؟

معمولا ساخت وب سایت پلی میان مشتریان و شما است و خدمات و امکانات داخلی سایت تان هرچه قدر بیشتر باشد معمولا چنین روابطی قدرتمند تر و اعتماد کاربران میز به شرکت و سایت شما بالاتر خواهد بود. ایجاد این سایت ها باعث افزایش اعتماد در مشتریان و مشهور شدن برند شرکت های بازرگانی می شود. همچنین با حضور فعال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک، یوتیوب و آپارات می توانید میزان جذب مشتریان را به صورت گسترده ای افزایش دهید. سعی کنید حتما از پلتفرم های اجتماعی نظیر اینستاگرام بیشترین بهره را ببرسید و خودتان را به بقیه بشناسانید.

سئو سایت بازرگانی

معمولا در ایجاد سایت های بازرگانی و تجاری یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام بگیرد، سئو و بهینه سازی سایت های بازرگانی است که معمولا برای بهینه سازی صفحات در موتورهای جستجوگر انجام می شود. در واقع سئو اصولی و استاندارد باعث می شود تا شما جزو نفرات برتر در موتورهای جستجوگر باشید و اگر سئو را به طور اصولی انجام ندهید می تواند باعث شود تا برای همیشه از نتایج گوگل حذف شوید یا به اصطلاح پنالتی شوید. سعی کنید همیشه مبحث سئو را به متخصصان بسپارید و هرگز بهینه سازی سایت را دست کم نگیرید و عدم توجه به این مورد باعث می شود تا تمام زحمات و هزینه های شما هدر رود.

تیم نیکداد با دریافت اطلاعات زیاد درباره کسب و کارتان با تجربیاتش در زمینه طراحی سایت بازرگانی ، هدفش را بر مبنای ایجاد سایت های حرفه ای مناسب فعالیت های شما نهاده است. تا تمامی نیازهای مشتریان را پاسخگو باشد و یک سایت بازرگانی موفق و عالی طراحی و پیاده سازی نماید.

سئو سایت بازرگانی
طراحی وب دیزاین بازرگانی

افزایش و تعامل فروش با طراحی سایت های بازرگانی

اگر شما به طور دقیق و منظم سایتی را پیاده سازی کنید و در بین مشتریان خود آن را معرفی نمایید می توانید یک حس اعتماد و انگیزه عالی برای افزایش فروش و درامد داشته باشید و هر چه قدر طراحی سایت بازرگانی اختصاصی تر و نزدیک تر به ماهیت کسب و کار شما باشد، احتمال موفقیت تان نیز در این حوزه بالاتر است. معمولا ایجاد چنین وب سایت هایی باعث ایجاد قدرت و وفاداری مشتریان تان می شود و شما می توانید خدمات و تخفیف های مناسبی را ارائه دهید. این خدمات باعث می شود تا ارتباط قوی ترین با آنها برقرار نموده و روابط تان را با آنها مستحکم نمایید.

جلب رضایت و اعتماد بیشتر کاربران هدف با سایت بازرگانی

معمولا چنین سایت هایی باعث ایجاد اعتماد و جلب رضایت کاربران در بستر اینترنت و دنیای وب می شود و بازرگانان می توانند با اعتماد کامل با شما ارتباط برقرار کنند. ایجاد سایت بازرگانی به طور حرفه ای می تواند جلب اعتماد مشتریان را در پی داشته باشد. در نهایت شما نگران هزینه های این سایت ها نباشید و سرمایه گذاری در چنین سایتی قطعا در مدت زمان کوتاه جواب خواهد داد. شما برای راه اندازی چنین سایتی باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و یکی از آنها استفاده از نظرات مشتریان و کاربران است.

تعامل با مشتری

سوالات متداول طراحی وب سایت بازرگانی

صادرات یعنی انتقال کالا و فرستادن محصولات از یک مکان به مکان های دیگری است که معمولا مسافت های طی شده بین مبدا و مقصد می تواند طولانی باشد. صادرات امروزه یکی از مهم ترین موارد اقتصادی در کشورهای مختلف است و صادرات بر روی درآمد ارزی و بازارهای جهانی برای رشد تاثیر زیادی دارد.

اطلاعات کافی در رابطه با صنعت متمرکز ، اطلاعات در رابطه با کشور هدف به جهت تجارت ، اطلاعات در رابطه به دسته بندی محصولات ، اطلاعات دقیق در رابطه با خدمات ، تصاویر با کیفیت از محصولات و خدمات ، اطلاعات رزومه شرکت ، اطلاعات آدرس وتلفن و… ، لوگوی شرکت ، معرفی سایت های صنف کاری و رقبا نیاز است.

معمولا هدف از ساخت چنین سایت هایی جذب مشتری های بازرگان در نخستین گام است و شرکت های مختلف بازرگانی و ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا و واردات و صادرات معمولا بر روی فروش داخلی مجموعه های خود کار می کنند و برای اینکه بتوانند تمامی خدمات و توانمندی و معرفی محصولات را نمایش دهند، نیازمند وب سایتی برای اطلاع رسانی هستند. همیشه نیاز به ساخت سایت بازرگانی برای چنین شرکت هایی احساس می شود.

در طراحی وب سایت های بازرگانی معمولا به چندین زبان زنده دنیا نظیر انگلیسی ایجاد می شود که این گونه سایت ها تنها محدود به داخل ایران نمی باشد و خاورمیانه و اروپا را نیز شامل می شود و باید زبان های انگلیسی، عربی، ترکی و … در اولویت باشد.

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

هزینه های طراحی سایت بازرگانی

مهم ترین اصول در طراحی وب سایت بازرگانی

حساسیت های زیاد در مبحث سایت های بازرگانی باعث شده تا افراد به فکر ایجاد سایت های حرفه ای و قدرتمند بیفتند و چنین پروژه  هایی را به شرکت های خلاق می سپارند. تمامی فازها و مراحل ایجاد سایت بازرگانی باید به طور دقیق بررسی و پیاده شود. برای ایجاد یک سایت بازرگانی در اولین مرحله باید نیازها سنجیده شده و مشتری های شما به طور کامل دقیق شناسایی شوند. معمولا در مرحله بعدی باید اطلاعات مرتبط با شرکت و ساخت صفحه ها برای چنین سایت هایی انجام شود. در هر مرحله باید کیفیت و کمیت و تست های مختلف انجام شود و اگر همه این موارد به خوبی و کامل انجام گیرد می تواند در سرعت تحویل سایت کمک زیادی کند.

معمولا در زمینه طراحی صفحات سایت بازرگانی سوالات و چالش های زیر در ذهن شما شکل می گیرد که شامل:

– تجارت شما در چه زمینه ای و متعلق به چه کشوری است؟

–  دسته بندی محصولات و نوع خدمات شما به چه صورت است؟

–  روزمه شرکت تان چه نقشی در اعتماد کاربران دارد؟

–  صنعت شما در چه زمینه ای می باشد؟

–  اطلاعات تماس و آدرس ها و … را به خوبی در سایت قرار می دهید؟

–  لوگو شرکت تان را پیاده سازی کرده اید؟ و شرکت تان را ثبت نموده اید؟

–  آیا از رقیبان خود مطلع هستید؟

دیدگاه ها

‫4 نظر

  • علی اسد زاده گفت:

    سلام بنده یک شرکت بازرگانی دارم، چطور میتونم پیشنهاد طراحی سایت و اپلیکیشن بدم؟

    • Nikdad.net گفت:

      سلام و عرض ادب
      روال سفارش طراحی سایت این است که ابتدا از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی با همکاران ما ارتباط برقرار می کنید و بعد از ارائه توضیحات بهتون راهنمایی های لازم را انجام میدن. با تشکر و احترام

  • الهام عبیدی گفت:

    من قبلا برای مجموعه بازرگانی خودم سایت ساختم آیا امکانشو دارم برای سئو مزاحمتون بشم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − نه =