طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت ساختمانی

طراحی وب سایت ساختمانی یا طراحی سایت شرکت ساختمانی که با افزایش چشمگیر ساختمان سازی و برج سازی ها و پیشرفت صنایع ساختمانی باعث شده تا چنین مشاغلی نیز برای گسترش فعالیت های خود و معرفی کسب و کارشان به فضای مجازی نیاز داشته باشند. مسکن و خانه همیشه یکی از نیازهای اولیه بشر محسوب می شود و در این زمینه مشاغلی نظیر فروش مصالح ساختمانی ، تولید کنندگان مصالح ساختمانی ، طراحان دکوراسیون و معماران ، مهندسین عمران ، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی ، انبوه سازان ، بنگاه های ملکی و … طراحی وب سایت برای تمامی این مشاغل مناسب بوده و برای نمایش محصولات و خدمات و پروژه ها انجام گرفته شده بکار می رود.

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و می خواهید اقدام به طراحی وب سایت کنید و از قبل باید به طراحی سایت شخصی و طراحی سایت آموزشی آشنا شوید تا بتوانید با دید بازتری اقدام به طراحی صفحات وب سایت خود کنید.

 

طراحی سایت ساختمانی

 

طراحی وب سایت صنایع ساختمانی

با زیادتر شدن جمعیت ها که باعث افزایش چشمگیر ساخت و ساز ساختمان ها گشته است و از این رو مشاغل متعدد و رشد یافته ای نیز در این زمینه پدید آمده که تعداد شغل ها و شرکت های عمرانی و ساختمانی که بازار رقابت ها را در این فضا سخت تر نموده است. اگر شرکت هایی که از فرصت های تبلیغاتی استفاده خوبی برده باشند می توانند پیروز میدان شوند و با روش های جذاب و تبلیغات هدفمند طراحی سایت ساختمانی را انجام دهند. مدیران شرکت ها و صاحبین کسب و کارها می توانند به راحتی با طراحی یک وب سایت ساختمانی به راحتی انواع پروژه های انجام داده شده و مجوزها و گواهینامه ها ، ساختمان سازی ها و … را در وب سایت خود قرار دهند و باعث جلب رضایت مشتریان گردند و باعث افزایش درآمد و تاثیرگذاری و برند شدن در دنیای اینترنت را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

رویکرد اصلی چنین وب سایت هایی ارائه رزومه ، توانمندی ها در فضای مجازی است. می توانید آخرین پروژه های که در حال انجام است با جزئیات کامل به همراه تصاویر و توضیحات درج گردند تا مشتریان و بازدیدکنندگان با دید بهترین و ذهنیت روشن تری اقدام به مراجعه و خرید داشته باشند.

امروزه مردم برای خریدن هر نوع وسیله ای اعم از ماشین ، تجهیزات الکترونیکی و … ابتدا در گوگل سرچ می کنند تا با ذهن بازتری اقدام به خرید نمایند. بنابراین باید سایت های ساختمانی دربردارنده اطلاعات مهمی در زمینه کسب و کارتان باشد تا مردم به راحتی بتوانند سوالات و مشکلات خود را در آن بیابند و در اسرع وقت بتوانند با شرکت شما تماس بگیرند و یکی از مشتریانتان باشند.

نیکداد با طراحی انواع سایت های ساختمانی با رعایت اصول سئو می تواند وب سایت های شما را با کلمات کلیدی خاص که کاربران بیشتری آنها را سرچ می کنند در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل در صدر قرار دهند. بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به مشتریان شما تبدیل گردند. در اینگونه از وب سایت ها باید بخش آرشیوی از پروژه های انجام گرفته شده قرار بگیرد تا مخاطبان بتوانند از پروژه های موفقی که توسط شرکت شما در گذشته انجام گرفته است را ببینند. یکی از بخش های مهم دیگر وب سایت های ساختمانی می تواند مشارکت در ساخت باشد که با یک فرم آنلاین به راحتی مخاطبان و کاربران با شما ارتباط برقرار نمایند.

اگر می خواهید یک سایت ساختمانی حرفه ای داشته باشید تا هدف ها و سیاست های مختلفی را دنبال کند مثلا می توانید از دیگر شرکت های ساختمانی ، تاسیساتی و پیمانکارها در وب سایت تان نام ببرید و به آنها یک پنل کاربری داده و از این طریق نظر همکاران دیگر را به سوی خود جلب کنید. آنها می توانند دائما با وب سایت تان حضور داشته و با چنین سرویسی که برای انها راه اندازی نموده اید می توانند شما را به دیگران معرفی کنند و باعث افزایش آمار بازدیدکننده های موثر وبسایت شما گردنند.

 

طراحی وب سایت صنایع ساختمانی

 

جوانب مختلف وب سایت های ساختمانی :

سایت های ساختمانی در جنبه ها و طیف های مختلف ارائه می گردد شامل:

  • طراحی سایت معماری
  • طراحی سایت پیمانکاری ساختمانی
  • طراحی سایت مصالح ساختمانی
  • طراحی سایت انبوه سازی
  • طراحی سایت املاک و بنگاه های خرید و فروش خانه
  • طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان
  • طراحی سایت شرکت عمرانی

 

امکانات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت های ساختمانی :

با توجه به نیازهای کاربران و مخاطبین وب سایت های ساختمانی ، بخش های مختلفی را برای چنین وب سایت های پیاده سازی و اجرا می گردد. برخی از این سرویس ها عبارتند از :

  • ایجاد بخش صفحه معرفی خدمات

در این بخش تمامی تاریخچه و رزومه و فعالیت های شرکت به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

  • ایجاد بخش پروژه ها

در این بخش پروژه های انجام گرفته شده و پروژه های آینده قرار خواهند گرفت که به توضیحات مفصل همانند مساحت و زیربنا، آدرس و موقعیت فیزیکی، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه، سال شروع و اختتام و … قرار می گیرد.

  • ایجاد صفحه پیش فروش

شرایط و نحوه پیش فروش واحد تجاری یا مسکونی و توضیحات مرتبط دیگر در این بخش ذکر شده و کاربر در صورت تمایل می تواند از طریق درگاه الکترونیک متصل به وب سایت پیش پرداخت را واریز نماید.

  • ایجاد بخش ثبت توضیحات

مشتریان و متقاضیان می توانند مشخصات امکلات را برای درخواست مشارکت در ساخت ثبت و ارسال نمایند.

 

طراحی وب سایت های ساختمانی

 

  • ایجاد صفحه نمایش با ما

برای ارتباط آسان تر بین کاربران و مشتریان در هر زمان و مکانی به راحتی از این بخش می توانند با شما ارتباط برقرار نمایند. آدرس ، شماره تماس ها و فرم ارتباط آنلاین را در این بخش قرار خواهیم داد.

  • ساخت صفحه درج نظرات کاربران برای پروژه ها
  • ساخت پنل عضویت و ثبت نام کاربران
  • ساخت گالری عکس
  • ایجاد بخش اخبار

جدیدترین خبرهای ساختمانی ، اختراعات و رویدادهای مهم و همایش و نمایشگاه های ساختمانی برای جذب مخاطبان بیشتر از موتورهای جستجوگر در این بخش از وب سایت قرار خواهد گرفت.

  • ایجاد بخش مقالات

ساخت بخش مقالات و مطالب آموزشی که می تواند باعث افزایش بازدیدکنندگان وب سایت و بالا رفتن رتبه وب سایت شما در گوگل گردد.

  • ساخت صفحه پرش و پاسخ های متداول

از آنجایی که بسیاری از کاربران در رابطه با خدمات و سرویس های شما سوالاتی را دارند با طراحی این صفحه می توان سوالات و جواب هایی که مد نظر اغلب کاربران است را در آن مطرح کرد.

  • ایجاد بخش لینک های مفید

امکان قرار دادن لینک ها و پیوندهای مفید دوستان و همکاران مرتبط با کسب و کار شما برای افزایش رنکینگ وب سایت تان

  • ایجاد نوار جستجوی ساده و پیشرفته

قابلیت ساخت جستجو ساده برای سرچ و جستجوی پیشرفته در وب سایت های ساختمانی که محتواهای زیادی دارند تا کاربران در زمان کم به خواسته های خود برسند.

  • ساخت بخش ویدیو

قرار دادن ویدیوکلیپ ها از پروژه های مختلف و امکانات و تجهیزات شما برای معرفی بهتر شرکت تان که باعث ایجاد ذهنیت باز در مشتریان تان خواهد شد.

  • ایجاد بخش تبلیغات

وب سایت های ساختمانی که توسط نیکداد طراحی می گردند به مرور زمان بازدیدکنندگان زیادی خواهند یافت و بسیاری از شرکت ها و مشاغل مشتاق هستند تا تبلیغات خود را در وب سایت های پربازدید شما قرار دهد و بنابراین باید یک بخشی را به عنوان سیستم تبلیغاتی در نظر بگیرید تا تعرفه های تبلیغاتی در آن اعلام گردد.

  • ساخت سیستم خبرنامه حرفه ای

سرویس عضویت در وب سایت که با ثبت ایمیل کاربران قابلیت ارسال خبرنامه ایمیلی به آنها را خواهید داشت و آنها می توانند جدیدترین خبرها و مقالات در ارتباط با خدمات ، پروژه ها و محصولات تان داشته باشند.

  • ایجاد بخش نظرسنجی

برای اطلاع از نظرات بازدیدکنندگان و مخاطبین وب سایت درباره موضوعات خاص ، چنین بخشی طراحی شده است.

  • طراحی صفحات شبکه های اجتماعی

قابلیت متصل کردن وب سایت ساختمانی به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، توییتر ، تلگرام و … که هر کاربر می تواند با عضویت در آن شما را دنبال کند.

  • ایجاد بخش معرفی به دوستان

بسیاری از کاربران در دنیای اینترنت هستند که به معرفی کالاها و خدمات شما به سایر دوستان شان می پردازند که این صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • ساخت سیستم حرفه ای بازدیدکنندگان سایت

آمارگیر بازدیدکننده ها به طور روزانه ، هفتگی ، ماهانه و حتی سالیانه برای مدیر سایت قابل دسترسی است.

طراحی وب سایت های ساختمانی

 

طراحی وب سایت های ساختمانی در شرکت نیکداد

شرکت طراحی نیکداد با تجربه ای که در زمینه ساخت انواع سایت های ساختمانی و مصالح ساختمانی ، سایت های شرکت عمرانی دارد ، می تواند به طور کاملا حرفه ای و تخصصی اقدام به ایجاد چنین وب سایت هایی برای مشتریان خود کند و در زمینه ساختمانی شامل معرفی پروژه های ساختمانی، فروشگاه مصالح ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی، بانک اطلاعات املاک و سایت نیازمندی های ملک می نماید.

نیکداد می تواند سایت شما را از پایه طراحی کند و با معرفی به جستجوگرهای قدرتمندی نظیر گوگل ، برای وب سایت شما بازدید نیز کسب کند تا از این راه به درآمد برسید و صرفا صاحب سایت نباشید. اگر مشتری بخواهد ما می توانید طراحی سایت فروشگاهی را نیز به وب سایت شان بیافزاییم. ساخت سایت ها به صورت کاملا پویا و واکنشگرا انجام میگیرد و کاربران با هر نوع دستگاهی قادر به مشاهده صفحات وب خواهند بود و اصلا بهم ریختگی و مشکلاتی در نحوه نمایش آنها نخواهد داشت.

نیکداد با توجه به روش های مختلف و کسب اطلاعات درباره بازار مسکن و املاک ، واحدهای تجاری و برج ها ، رهن و اجاره و خرید و فروش ، امکانات مختلف و … که کاربرانی برای مشاوره گرفتن درباره املاک نیز در اینترنت جستجو می نمایند. بنابراین داشتن وب سایت های ساختمانی باید با توجه به نیازهای کاربران بتواند اطلاعات جامع و کاملی را به بازدیدکنندگان دهد.

نیکداد با هزینه های مناسب تبلیغات گوگلی را برای وب سایت شما به انجام می رساند تا در همان روزهای نخست فعالیت تان در رتبه های برتبر گوگل دیده شوید. مدیران ساختمانی ، پیمانکارها ، انوه سازان ، متصدیان مصالح ساختمانی می توانند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشاسان ما تماس بگیرند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت ساختمانی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 6 =