طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبرگزاری
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت خبری

طراحی وب سایت خبری یا طراحی سایت های خبرگزاری که می تواند به عنوان یک سازمان دولتی یا خصوصی یا مرجع اینترنتی و نشریه و مجلات و روزنامه ها پیاده سازی گردد. طراحی وب سایت های خبری باید به گونه ای طراحی شود تا در تمامی بخش های صفحه اصلی وب سایت پرتال خبری برای قرار دادن انواع اخبارها با دسته بندی و موضوعات مختلف قرار داده شود. سایت های خبری در دنیای اینترنت بسیار فراگیر شده اند و هر ارگان و نهادی برای اطلاع رسانی خبرهای دسته اول اختصاصی و عمومی باید به یک وب سایت دسترسی داشته باشند تا به اطلاع عموم قرار دهند.

در زمان های گذشته استقبال مردم از روزنامه ها و مجلات کاغذی در دکه ها بسیار زیاد بود ، با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش لپ تاپ و موبایل ها دیگر مردم کمتر به سراغ روزنامه های کاغذی می روند ، از این روز تمامی ناشرین و مدیر مسئولان روزنامه ها باید در فضای مجازی حضور داشته باشند تا مشتریان آنلاین را از دست ندهند. کاربران اینترنت در ایران بسیار فراگیر بوده و در این دوره هرکسی برای پیگیری اخبارها به وب سایت های خبری و مجلات و اپلیکیشن ها مراجعه می کنند ، پس داشتن یک وب سایت خبری حرفه ای لازمه کسب و کارهای مرتبط با این حوزه است.

 

طراحی سایت خبری

 

انواع طراحی وبسایت های خبری و خبرگزاری

طراحی سایت های خبری با قابلیت پخش خبرها و رویدادها در زمان بسیار کم و اطلاع رسانی کامل انجام خواهد گرفت و به سه بخش از لحاظ محتوا و امکانات دسته بندی می شوند که شامل :

خبرهای عمومی : تمامی اخبارهای فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی ، صنعتی ، هنری و … در این دسته بندی قرار می گیرند و یکی از خبرگزاری های معروف فارسی زبان در این حوزه می توانیم از خبرگزاری تابناک نام ببریم.

خبرهای تخصصی : اخبارهای بسیار تخصصی که به یک موضوع خاصی اشاره می کنند همانند ” خودرو بانک ” که به خبرهای مربوط به ماشین ها می پردازند.

خبرخوان ها : به سایت های خبرخوان که می توانند خبرها را از وب سایت های دیگر بخوانند و در صفحه اصلی سایت خود قرار دهند و یکی از برترین سایت های خبرخوان در ایران می توانید به شهر خبر اشاره کنیم.

طراحی وبسایت های خبری و خبرگزاری

 

علت طراحی سایت های خبرگزاری :

سایت های خبری و خبرگزاری ها در زمینه اطلاع رسانی انواع اخبار به یکی از مهمترین و پربازدیدترین وبسایتهای اینترنتی تبدیل می شوند. پیگیری خبرها برای همه افراد جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و هر خبری کم و بیش در زندگی ما انسان ها تاثیر گذار خواهد بود ، برای مثال پیگیری خبرهای سیاسی یا خبرهای اقتصادی در ایران کاملا به خانواده ها و افراد مرتبط بوده و همه ما می خواهیم همیشه خبرهای دسته اول را داشته باشیم و آگاه شویم. با توجه به آمارهای بالای کاربران در سایتهای خبری ، چنین وب سایت های باید بر پایه اصول و ساختار و استاندارد خاصی طراحی شوند تا با تولید محتوای مناسب ، کاربران زیادی را به سوی خود جذب نماید.

کاربران اینترنتی همیشه می خواهند خبرهای جدید را به صورت آنی و لحظه ای دریافت نمایند و این یکی از علت های تمایل مخاطبین برای دسترسی به سایت های خبری است. با افزایش شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام و تلگرام و … باعث شده تا اهمیت طراحی وب سایت های خبری بیشتر از گذشته باشد.

سرویس های مختلف طراحی سایت خبری

 

امکانات و بخش ها و سرویس های مختلف طراحی سایت خبری :

نوع خبرها ، سرویس ها و بخش های مختلف را می توانیم در طراحی وب سایت های خبرگزاری پیاده سازی نماییم و در حالت کلی برخی از آنها شامل بخش درباره ما که درباره فعالیت ها و هدف های خبرگزاری ها می باشد. یکی از بخش های مهم دیگر دسته بندی و موضوعات خبری می باشد. پنل مدیریت اخبار نیز می تواند شامل مواردی همچون نوشتن مطلب ، تیتر و زیر تیترها ، خلاصه خبرها ، انتخاب سرویس های خبری ، انتخاب تگ مرتبط ، تعیین وضعیت انتشار ، تعیین نوع خبر ، تعیین زمان انتشار ، درج عکس ها ، به روز رسانی مطالب ، حذف و افزودن خبرها، قابلیت مدیریت خبرهای ارسالی خبرنگاران ، امکان اشتراک گذاری و …

بخش های مهم دیگر شامل:

  • مدیریت گزارشات خبری و تصاویر
  • قابلیت گذاشتن تبلیغات و واترمارک و لوگو بر روی تصاویر و ویدیوهای وبسایت
  • قابلیت مدیریت اخبارهای چند رسانه ای ( امکان حذف ، درج و ویرایش)
  • امکان نمایش خبرها در وب سایت ( قابلیت ویژه کردن خبرها)
  • امکان مدیریت سرویس های خبری
  • دارا بودن سرویس های خبری نامحدود
  • امکان مدیریت درج خبر در سرویس های مختلف خبری
  • نمایش خبرهای مرتبط همانند سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی و ورزشی و …
  • قابلیت درج نظرات و دیدگاه ها برای هرکدام از خبرها توسط مخاطبین
  • امکان تعیین سطوح دسترسی برای کاربر و خبرنگاران در قسمت های مختلف وبسایت
  • قابلیت مدیریت آرشیو خبرها
  • ساخت خبرهای پُربازدید و پُربیننده
  • مدیریت گزارشها
  • ایجاد ستون در سایدبار کناری وب سایت برای خبرهای برگزیده
  • نمایش تعداد اخبارهای روز
  • تحلیل های کارشناسان
  • امکان عضویت در سایت
  • قرار دادن شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک ، اینستاگرام ، تلگرام و …
  • امکان آمار بازدید سایت
  • پیوندهای مرتبط و مفید
  • نوار جستجوی سایت
  • ایجاد جداول نمایش لحظه ای قیمت طلا و ارز و سکه و …
  • نمایش لحظه ای آب و هوا
  • ایجاد بخش ویژه نامه حرفه ای مناسبت ها
  • بخش تبلیغات برای درج آگهی های ویدیویی ، بنری ، متنی و …

 

نیکداد متخصص طراحی وب سایت های خبری و پرتال خبری

نیکداد متخصص طراحی وب سایت خبری حرفه ای و پرتال های خبرگزاری هاست و در این راه کنارتان خواهد بود تا علاوه بر طراحی یک وب سایت قدرتمند ، بهینه سازی و سئو و دیده شدن در اینترنت را نیز برای سایت های شما انجام گیرد. همانطور که می دانید پس از طراحی سایت های خبری ، مطرح شدن و سئو وبسایت های تان در اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است تا پس از مدتی بازدهی و افزایش کاربران وب سایت خود را ملاحضه نمایید. تیم نیکداد با رعایت نکات استاندارد و اصول طراحی وب سایت های خبرگزاریها می تواند مواردی نظیر افزایش سرعت سایت یا بالا آمدن سریعتر وب سایت ها ، سئو و بهینه سازی و کاربرپسند بودن آنها را انجام دهد تا یک پنل مدیریت ساده و فارسی داشته باشید و مدیران سایتهای خبرگزاری از این امکانات و سرویس های مختلف به راحتی استفاده کنند.

روزنامه ها در زمینه خبر رساندن به مردم فعالیت می کنند و سرعت انتشار اخبار بر خلاف خبرگزاری ها از اهمیت بالایی برخوردار نیست تنها به عمق و تحلیل های آنها می پردازند ، طراحی سایت روزنامه کمی متفاوت تر از سایت های خبرگزاری می باشد. تیم نیکداد با دید باز و تجربه کاری در این زمینه می تواند تمامی زوایای شغلی تان را سنجیده و بهترین طراحی سایت را برای شما به انجام برساند.

بخاطر اینکه اغلب مردم امروزه از تبلت ها و گوشی های هوشمند استفاده می کنند و تیم نیکداد در طراحی وب سایت های خبرگزاری ها ، تکنولوژی ریسپانسیور یا همان واکنشگرا را برای پیاده سازی وب سایت ها لحاظ می کند تا در زمان مشاهده سایت در دستگاه های مختلف ، مشکلی از لحاظ شکل و ظاهر سایت نداشته باشد و به نسبت سایر صفحه گوشی یا لپ تاب ها بتواند سایت شما را نمایش دهد.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت خبری

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + نه =