طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت حقوقی

طراحی سایت حقوقی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت حقوقی

طراحی وب سایت موسسه های حقوقی و طراحی سایت وکلا که جدیدا در دنیای اینترنت بسیار فراگیر شده اند و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته شده است. افراد زیادی برای حل مسائل و سئوالات حقوقی خود به وب سایت های وکلا و حقوقدانان مراجعه می کنند. هر موسسه حقوقی برای معرفی کسب و کار و فعالیت های خویش نیازمند یک وبسایت قدرتمند در این زمینه است. طراجی سایت یکی از حیطه های مهم در دنیای اینترنت بوده که اگر بخواهید یک وب سایت تخصصی در این زمینه داشته باشید باید شاخصه های مختلف طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را دانسته و بعدا اقدام به طراحی وبسایت خود نمایید.

موسسات حقوقی در واقع پلی بین وکیل و موکل هستند. موسسه حقوقی که در زمینه های وکالت توسط کارشناسان حقوقی یا وکلای رسمی دادگستری فعالیت می نمایند. تیم نیکداد با تجربیات و تخصص های لازم در زمینه طراحی وب ، به یکی از حرفه ای ترین شرکت های طراحی وب سایت در زمینه حقوقی و موسسه های حقوقی تبدیل گشته است. تیم ما با بهره گیری از تجربیات طراحی چنین وب سایت هایی کاملا با نیازهای وب سایت های حقوقی آشنا هستیم و می توانید بهترین سرویس ها و خدمات را به آنها ارائه دهیم.

 

طراحی سایت حقوقی

اهمیت طراحی سایت موسسه حقوقی

همه ما ممکن است در زندگی خود با مشکلات و مسائل حقوقی زیادی روبرو شویم که نیاز به یک مشاور حقوقی یا وکیل حرفه ای داشته باشیم. در کشور ما در دادسراها و موسسه های حقوقی مراجعه کنندگان زیادی حضور دارند که این نشان دهنده شلوغ بودن و پرکار بودن این حیطه کاری می باشد. مسائلی مانند افزایش شکایت ها ، خواسته ها و نیازهای حقوقی افراد در پرونده های کیفری ، ازدواج طلاق ، مسائل مالی ، تنظیم قراردادها ، انواع شکایت ها و … باعث شده تا وکلا و موسسات حقوقی نیاز به یک سایت حرفه ای برای پاسخگویی سریع تر به درخواست ها و نیازهای مردم در دنیای مجازی داشته باشند و خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهند.

همه افراد برای حل مشکلات حقوقی خود ، به تمامی قوانین و اطلاعات اشرافیت ندارند و برای حل و فصل چنین مسئله و مشکلاتی به وکلا یا موسسات حقوقی مراجعه می کنند تا بتوانند به راهکارهای قانونی دستیابی پیدا کنند.

طراحی سایت وکیل که باعث ایجاد ارتباط بین مردم و وکلا خواهد شد و راهی مناسب برای افرادی که می خواهند بدون مراجعات حضوری ، مشکلات و سوالات خود را مطرح نمایند. افراد به طور آنلاین می توانند قوانین حقوقی خود را حل کرده و حتی برای مراجعات حضوری ، گرفتن وقت و رزرو از طریق وب سایت می توانید اقدام نموده و از اتلاف زمان و انرژی تان جلوگیری نمایید.

طراحی سایت مشاوره حقوقی

 

خدمات و امکانات طراحی سایت حقوقی

1- ایجاد بخش درباره ما

در این بخش رزومه کاری وکلا ، موسسات حقوقی ، سوابق کاری کارشناسان حقوقی به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

2- طراحی صفحه ارتباط با ما

در این بخش هر شخصی به راحتی می تواند با مدیریت سایت از طریق شماره تماس ها ، ایمیل ارتباط برقرار کند.

3- طراحی صفحه خدمات

در این بخش فعالیت ها و خدماتی که موسسات می توانند انجام دهند شرح داده خواهد شد ، تمامی خدماتی که یک موسسه حقوقی یا وکلا می توانند به انها بپردازند نظیر تنظیم قرارداد کاری ، کارهای بیمه ای و چک و امور مالی و بانکی و …

 

طراحی وب سایت حقوقی

 

4- طراحی بخش اخبار و مقالات

در این بخش جدیدترین مقالات و خبرهای حقوقی و قوانین مرتبط قرار خواهند گرفت ، قوانین جدیدی که در این بخش از وبسایت به اطلاع کاربران خواهد رسید و تبصره ها و بندهای قوانین ، مطالب مربوط به وبسایت نیز به روز رسانی خواهند شد.

5- ایجاد بخش مشاوره حرفه ای

یکی از مهمترین بخش های طراحی وب سایت وکلا یا طراحی سایت های حقوقی ، بخش مشاوره می باشد که امکان ارائه سیستم مشاوره در زمینه های حقوقی نظیر ازدواج و طلاق ، مسائل کاری ، شکایت ها ، تنظیم انواع قراردادها ، خرید و فروش زمین و ملک و … را داراست. از طریق این بخش مراجعه کنندگان امکان رزرو وقت را خواهند داشت. اگر مشکلات او به طور غیر حضوری قابل حل باشد ، موارد خود را مطرح سازد.

6- طراحی بخش پیگیری

در وب سایت های حقوقی برای پیگیری پرونده ها باید یک سیستمی طراحی شود تا کاربران از طریق وارد نمودن اطلاعات پرونده خود، از روند کار و چگونگی پرونده و اینکه در چه مرحله ای قرار دارد اطلاع پیدا کنند.

7- ایجاد بخش صفحه پرداخت آنلاین با درگاه بانکی

 

طراحی سایت وکلا توسط نیکداد

 

ویژگی ها و نکات مهم در طراحی سایت وکلا توسط نیکداد

طراحی وب سایت با گرافیک اختصاصی مناسب کار شما و ثبت وب سایت شما در موتورهای جستجو و بهینه سازی با اصول و استاندارهای گوگل ، افزونه ها و ماژول های اختصاصی برای وب سایت ، آموزش کار با بخش های مدیریت و قرار دادن محتواها و آپدیت و به روز رسانی سایت و پشتیبانی و رفع اشکالات که ممکن است در طی فعالیت های سایت به وجود بیاید برای تیم نیکداد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی از مسائل مهم در دنیای وب مسترها پس از طراحی سایت ، بحث بهینه سازی و سئو صفحات وب سایت برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل می باشد ، نیکداد به طور تخصصی بر روی این موضوعات کار خواهد کرد و توجه ویژه ای دارد. سئو وب سایت ها با موضوعات مختلف بر اساس الگوریتم های موتور جستجوگرها بسیار پراهمیت بوده زیرا باعث افزایش بازدید و ترافیک وب سایت خواهد شد و خواسته های مدیران وبسایت تامین می گردند و تیم نیکداد در زمینه طراحی سایت حقوقی به این اصل توجه ویژه ای دارد. نیکداد با هزینه های بسیار کم تبلیغات گوگل ادوردز را برای وبسایتهای تان انجام می دهد تا از روزهای اول فعالیت و بارگذاری سایت تان در رتبه های نخست گوگل قرار بگیرید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت حقوقی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =