طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان و پرتال های بیمارستانی برای ارائه خدمات آنلاین و الکترونیکی به بیماران و کارمندان و … بسیار نکته مهمی است که باید انجام بپذیرد. ارگان ها و مجموعه های بزرگی هستند که پرسنل و کارمندان زیادی دارند و آنها حتما نیاز به یک سایت حرفه ای و کامل دارند تا بتوانند مدیریت خوبی داشته باشند. انجام کارهای امور مالی، اداری و … در مراکز بیمارستانی به صورت سنتی بسیار پرهزینه است ، ولی با استفاده از طراحی و ساخت سایت بیمارستان می توانید در مدیریت بیمارستان موفق شوید و رشد رو به جلو داشته باشید.

طراحی سایت بیمارستان
طراحی سایت بیمارستانی
مشاوره رایگان
طراحی سایت بیمارستان

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت بیمارستان می توانید با کارشناسان نیکداد تماس حاصل فرمایید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با این فیلم با فرآیند طراحی سایت در مجموعه نیکداد بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار طراحی سایت
بیمارستان

اولین قدم برای ایجاد یک سایت بیمارستان یا مجموعه کامل درمانی بررسی نمونه کارهای مرتبط با آنها است. در سایت نیکداد شما می توانید تمامی نمونه کارها را بررسی کرده و براساس آنها طراحی سایت خود را از ما بخواهید.

طراحی سایت درمانکده

طراحی سایت درمانکده

طراحی سایت نانو

طراحی سایت نانو

طراحی سایت علوم پزشکی دانشگاه فسا

علوم پزشکی دانشگاه فسا

هدف از طراحی سایت بیمارستانی

ساخت سایت های بیمارستان برای دستیابی به هدف های متفاوتی انجام می شود و یکی از مهم ترین دلایل هدف های ساخت سایت بیمارستان، ساده نمودن کارها و فرآیندهای اداری مرتبط با بیماران در محیط بیمارستان است. بیماران می توانند با استفاده از وب سایت و خدمات غیر حضوری به راحتی عملیات هایی نظیر دریافت نوبت و ویزیت پزشک را انجام دهند.

معمولا با وجود سایت بیمارستان، معطل شدن افراد در صف ها از بین می رود و در زمان مراجعه کنندگان صرفه جویی می شود، معمولا در طراحی وب سایت بیمارستانی افراد کمتری در محیط بیمارستان تجمع کنند و آرامش به این محیط باز می گردد. ارائه خدمات بیمارستانی معمولا به راحتی در چنین وب سایت هایی انجام می شود و هر شخصی می تواند در منزل خود به راحتی به بیمارستان مجازی دسترسی داشته باشد و از تمامی خدمات آن بهره مند شود و معمولا تماس ها و پاسخگویی پرسنل بیمارستان کاهش پیدا می کند.

ویژگی های طراحی سایت بیمارستان

چارت سازمانی بیمارستان

چارت سازمانی بیمارستان

در بخش چارت سازمانی شامل ریاست، معاونت، امور مالی، مسئول فنی مرکز، مدیریت پرستاری، معاونت آموزشی و پژوهشی، روابط عمومی و … قرار می گیرند. چارت به صورت نمودار شاخه ی که زیربخش های بیمارستان را نشان می دهد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرویس‌های پزشکی

معرفی خدمات و سرویس های پزشکی نظیر آزمایشگاه، داروخانه، اورژانس، درمانگاه، دیالیز، دندانپزشکی، اتاق عمل، اطفال و نوزادان، زایمان، مراقبت های ویژه ICU، سونوگرافی، بستری داخلی، ترخیص و حسابداری، مراقبت های قلبی سی سی یو، کولیز و … می باد.

اخبار بیمارستان

اخبار بیمارستان

در این بخش اخبار مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت اطلاع رسانی به عموم و مراجعان می باشد. امروزه خبرهای مهم و جدید بیمارستانی و ارگان های درمانی در این قسمت قرار می گیرد و حتی بیماران می توانند با مراجعه به این بخش از صدر خبرها اطلاعات کسب نمایند.

سیستم نوبت دهی آنلاین

سیستم نوبت دهی و پذیرش اینترنتی خدمات آنلاین شامل نوبت دهی آنلاین، جواب دهی اینترنتی، بررسی نتایج آزمایشگاه، مشاوره پزشکی و … از جمله این خدمات بی نظیر در سایت های بیمارستانی است.

معرفی بیمارستان یا مرکز درمانی

معرفی بیمارستان یا مرکز درمانی

در این بخش با ذکر تاریخچه و تقدیرنامه ها و استانداردهای تخصصی آغاز می شود که در واقع اعتبار یک بیمارستان به حساب می آید. صفحات معرفی یک مجموعه شامل معرفی پزشکان و دکترها، مدیران سایت، متخصصان، کادر فنی و پرستاری.

استخدام بیمارستان

استخدام بیمارستان

در مراکز بیمارستان ها و درمانگاه ها یک فرم استخدام تعبیه می شود تا افرادی که تمایل به همکاری با این مجموعه ها را دارند، از این بخش به خوبی استفاده کنند و اطلاعات مورد نظر خود را با این فرم ارسال نمایند تا جذب مرکز درمانی شوند.

طراحی وب سایت بیمارستان

اصولا طراحی وب سایت های بیمارستانی بر اساس ارائه خدمات آنلاین و اینترنتی به کاربران در هر مکانی که باشند می باشد می توانید خدمات خود و حتی مرکز خودتان را به دیگران بشناسانید و طراحی اینگونه وبسایت ها باید بر اساس آنالیز و تحلیل فرآیند‌های داخلی سازمان به نتیجه بهتر در طراحی سایت مراکز درمانی و بیمارستان ها برسیم. داشتن سایت بیمارستان به شما در مدیرتیت و کنترل دقیق آنجا کمک می کند و گاهی به دلایلی نظیر داشتن کارمندان زیاد، مراجعه کننده بالا،حجم زیاد کارها،بزرگ بودن فضا و … باعث مدیریت ضعیف می شود و  حتما نیاز به طراحی وبسایت بیمارستان داریم.

 

ساخت سایت بیمارستان

ارگان های مختلف طراحی سایت مراکز درمانی و بیمارستانی

ساخت و طراحی انواع وب سایت های بهداشت و درمان شامل: مراکز بیمارستانی، کلینیک ها، دندانپزشکی ها، طراحی سایت پزشکان و مطب ها،سایت داروخانه، طراحی سایت تجهیزات پزشکی، طراحی سایت طب سوزنی ها،طراحی وب سایت خانه بهداشت، مراکز دارویی و سایر ارگان های پزشکی و خدمات درمانی را شامل می شود. طراحی سایت مراکز درمانی دولتی و خصوصی به صورت فراگیر انجام می پذیرد.

شما عزیزان می توانید برای درخواست طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن، سئو سایت با قیمت های مناسب و حرفه ای با شماره 09114617261 تماس حاصل فرمایید. یا از طریق چت آنلاین با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

ساخت وب سایت بیمارستان

معروف ترین سایت های بیمارستان کشور

بیمارستان تهران

یکی از بزرگترین بیمارستان های کشور که مراکز درمانی و بیمارستانی را در سطح گسترده زیر نظر علوم پزشکی تهران انجام می دهد. این مرکز درمانی دارای بخش هایی نظیر آندوسکوپی و کولونوسکوپی، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، فیزیوتراپی، توانبخشی، تصویربرداری پزشکی و داروخانه و … است. شما در محیط این بیمارستان می توانید از تمامی خدمات گسترده و بی نظیر آن بهره مند شوید.

بیمارستان تهران

بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)

بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) یکی از بزرگترین بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی ایران می باشد. این مجموعه بیمارستانی که در اغلب رشته های فوق تخصصی از جمله جراحی قلب – جراحی قفسه صدری – جراحی زانو – جراحی ستون فقرات و … فعال است به طور خودکفا به ارائه خدمات درمانی به مردم مشغول می باشد.

طراحی وب سایت بیمارستانی در ایران

شرکت نیکداد محدود به شهر یا منطقه خاصی نیست و شما در هر کجای ایران که باشید می توانید طراحی وب سایت بیمارستانی خودتان را به مجموعه ما بسپارید و در واقع تمامی خدمات ما در تمام ایران و حتی فراتر از ایران قابل استفاده است. خدمات نیکداد با تکنولوژی های روز دنیا با برنامه نویسی های دقیق ارائه می کند. طراحی سایت بیمارستان توسط نیکداد انجام می شود و بر طبق اصول روز دنیا پیاده سازی می شود و تمامی امکانات برای افراد لحاظ می شود و همانند تمامی سایت های طراحی شده توسط مجموعه نیکداد از جمله ساخت سایت درمانگاه کاملا رسپانسیو است.

ریسپانسیو به معنای قابل نمایش بودن صحیح سایت در صفحات موبایل و امکان استفاده از آنها با رزولوشن های متفاوت است، ساخت سایت بیمارستانی واکنش گرا به راحتی در تبلت و لپ تاپ ها نشان داده می شود و تمام اطلاعات سایت چه در رایانه و چه در گوشی های هوشمند نمایش داده می شود.

صفحات سایت بیمارستان

مزایای طراحی سایت بیمارستان

نیکداد یک سایت بیمارستانی کامل به همراه بهینه سازی و سئو را انجام خواهد داد حتی در این زمینه می تواند به صورت رایگان به شما مشاوره دهد در کل ساخت سایت بیمارستانی ، یک روش جدید و عالی برای کاهش هزینه های بیمارستان می باشد. در این مدل با طراحی سایت بیمارستان با فناوری های روز و تجارت الکترونیک و ابزارهای توسعه یافته می توانید بر مشکلات و چالش های زیاد و پیش روی یک مرکز درمانی فائق بیایید.

امکانات طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان ها

انواع طراحی سایت بیمارستان ها

طراحی سایت تخصصی و فوق تخصصی

در این سایت های بیمارستانی تخصص های خاص نظیر جراحی قلب، مغز، ریه، معده و … انجام می گیرد. تفاوت اصلی این سایت ها نسبت به بقیه سایت های بیمارستانی عمومی در این است که به طور خاص درباره یک بخش از بدن به طور تخصصی فعالیت می کنند.

طراحی سایت کلینیک ها و مراکز درمانی

معمولا در کلینیک ها و مراکز درمانی پزشکان عمومی یا تخصص در زمینه هایی نظیر پزشک اطفال، بزرگسالان، پزشک زنان و … وجود دارند. همچنین کلینیک های دندان پزشکی، کلینیک چشم، کلینیک و پاراکلینیک درمانی و … را شامل می شود.

طراحی سایت کلینیک
ساخت سایت درمانگاه ها

طراحی سایت درمانگاه ها

درمانگاه ها بخش های کوچکتری از مراکز درمانی هستند که به درمان سرپایی بیماران می پردازند. معمولا در درمانگاه که در سطح شهر وجود دارند بیماران سبک تر نظیر سرماخوردگی ها، عفونت ها، بریدگی دست و پاها، گزیدگی حیوانات و … درمان می شود.

طراحی سایت بیماران خاص

در بیمارستان هایی که برخی از مریض ها و بیماران خاص را پوشش می دهند، شامل بیماران روانی، بیماران صعب العلاج نظیر سرطان، بیماران سوانح و سوختگی و … که در چنین بیمارستان هایی امکاناتی وجود دارد که در برخی از مراکز درمانی عادی وجود نخواهد داشت.

خدمات شرکت نیکداد برای طراحی وب سایت بیمارستانی:

سایت بیمارستان

هزینه طراحی سایت بیمارستان چقدر است؟

هزینه ساخت و طراحی سایت بیمارستان بستگی به نوع پروژه برنامه نویسی و طراحی گرافیکی و تکنولوژی های مورد استفاده در آن است که بستگی به امکاناتی که مشتریان درخواست می کنند، دارد و برای اینکه از قیمت های جدید سایت های بیمارستانی مطلع شوید می توانید از طریق تماس با ما به راحتی با کارشناسان نیکداد ارتباط برقرار نمایید.

برنامه نویسی سایت بیمارستان

زبان برنامه نویسی و تکنولوژی های سایت بیمارستان

معمولا نیکداد از تکنولوژی های برنامه نویسی نظیر زبان php و فریم ورک هایی لاراول و نود جی اس استفاده می کند و ما می توانید قدرتمند ترین سایت ها را برای سایت های بیمارستانی شما پیاده سازی نمایید و طراحی سایت وردپرس کاملا ماژولار است که هر زمان نیاز به آپدیت و ارتقای سایت داشته باشید می توانید در هر بخشی آنها را به راحتی انجام دهید.

سئو سایت بیمارستان

نیکداد در زمینه سایت های پزشکی و بیمارستانی در ایران بسیار تجربیات فراوانی کسب نموده است و در این زمینه با مشتریان خود ارتباط و مشاوره مستقیم برقرار می نماید و ما آماده ارائه خدمات متنوع وب سایت و عقد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و دولتی هستیم.

امکانات ارائه شده توسط nikdad در ارتباط با سایت های بیمارستانی در حالت با کیفیت و جذابی قرار دارد. یکی از مهم ترین امکانات سئو و بهینه سازی صفحات سایت های بیمارستانی در گوگل است تا بیماران سریعتر با مرکز درمانی یا بیمارستان شما آشنا شوند.

سئو سایت بیمارستان
سایت بیمارستان و مرکز درمانی

سوالات متداول

زمان تقریبی چنین سایت هایی بین ۲۰ تا ۳۰ روز کاری می باشد.

هزینه ساخت و طراحی سایت بیمارستان بستگی به نوع پروژه برنامه نویسی و طراحی گرافیکی و تکنولوژی های مورد استفاده در آن دارد.

تکنولوژی های برنامه نویسی نظیر زبان php و فریم ورک هایی لاراول و نود جی اس می باشد.

بله یکی از امکانات ویژه طراحی سایت بیمارستان ها که باید به آن توجه ویژه داشت، ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین بیماران است.

بله، شما می توانید در یک سایت بیمارستانی تمامی بخش ها و امکانات مورد نظرتان را در مراکز درمانی معرفی نمایید.

هدف از طراحی سایت بیمارستانی چیست؟

ساخت سایت های بیمارستان برای دستیابی به هدف های متفاوتی انجام می شود و یکی از مهم ترین دلایل هدف های ساخت سایت بیمارستان، ساده نمودن کارها و فرآیندهای اداری مرتبط با بیماران در محیط بیمارستان است. بیماران می توانند با استفاده از وب سایت و خدمات غیر حضوری به راحتی عملیات هایی نظیر دریافت نوبت و ویزیت پزشک را انجام دهند.

 

معمولا با وجود سایت بیمارستان، معطل شدن افراد در صف ها از بین می رود و در زمان مراجعه کنندگان صرفه جویی می شود، معمولا در طراحی وب سایت بیمارستانی افراد کمتری در محیط بیمارستان تجمع کنند و آرامش به این محیط باز می گردد. ارائه خدمات بیمارستانی معمولا به راحتی در چنین وب سایت هایی انجام می شود و هر شخصی می تواند در منزل خود به راحتی به بیمارستان مجازی دسترسی داشته باشد و از تمامی خدمات آن بهره مند شود و معمولا تماس ها و پاسخگویی پرسنل بیمارستان کاهش پیدا می کند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =