طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت مرکز درمانی و سایت کلینیک معمولا جزو نیازها و ضرورت های جامعه به حساب می آیند. یکی از مهم ترین مراکز که هر انسان سالانه یا ماهانه به آنجا سر می زند. ساخت چنین وب سایت هایی نیاز روز جامعه و افراد هستند که علاوه بر دسترسی حضوری ، باید به صورت آنلاین نیز افراد برای نوبت دهی و بررسی اطلاعات و مشخصات از آن بهره مند گردند. 

معمولا با طراحی سایت کلینیک چنین چیزهایی امکان پذیر است. در گروه طراحی چنین وب سایت هایی می توانیم به راحتی سایت کلینیک دندانپزشکی ، طراحی سایت کلینیک زیبایی ، کلینیک روانپزشکی ، طراحی وبسایت درمانگاه، طراحی سایت پاراکلینیک را نام ببریم.

طراحی سایت کلینیک
طراحی وب سایت کلینیک با نیکداد
مشاوره
کاملا رایگان

در کنار طراحی وب سایت کلینیک ها شما باید امکان دسترسی کاربران و بیماران تان را به اپلیکیشن ، سیستم نوبت دهی ، ارائه خدمات آنلاین بدهید. در نیکداد تمامی این سرویس ها در قالب یک سایت جامع و کامل کلینیک فراهم است. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با مشاهده این ویدیو با فرایند کلی طراحی وب سایت در مجموعه نیکداد آشنا شوید.

نمونه کار
طراحی سایت

یکی از ابتدایی ترین اقدامات برای ایجاد یک وب سایت، انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر می باشد. نمونه کارها بهترین راهنما در زمینه این مورد هستند. شما با بررسی نمونه کارهای مرتبط با کلینیک می توانید بهترین مجموعه را برای پروژه تان برگزینید.در این بخش نمونه کارهای طراحی سایت کلینیک را برایتان آماده کرده ایم.

طراحی سایت درمانکده

سایت فروشگاه درمان کالا

طراحی سایت بهروز نیک

سایت بهروز نیک

طراحی سایت نانو

آموزش فناوری نانو

اهمیت طراحی سایت کلینیک

به دلیل اینکه در دوره ای زندگی می کنیم که افراد جامعه با هر نوع بیماری اهم از سرما خوردگی ، آنفولانزا ، حساسیت های فصلی و آلرژی ، افت فشار ، ویروس ها و عفونت ، گزیدگی توسط حیوانات و حشرات و … سروکار دارند. معمولا برای موارد سرپایی و تزریق آمپول و سرم به کلینیک ها مراجعه می شود. کلینیک فضای کوچکتر از بیمارستان ها هستند. امروزه کلینیک ها برای نوبت دهی و ارائه خدمات آنلاین بهتر نیاز به ایجاد سایت و اپلیکیشن دارند. مجموعه نیکداد صفر تا صد در کنارتان است تا بهترین صفحات آنلاین را برایتان پیاده سازی نماید.

ویژگی طراحی سایت کلینیک و مراکز درمانی

معرفی خدمات و تجهیزات کلینیک

معرفی خدمات و تجهیزات کلینیک

معرفی خدمات کلینیک شامل : کولپوسکوپی ، نوار قلب ، جراحی موضعی ، بخیه ، پانسمان ، سرم تراپی ، اکسیژن تراپی ، اندازه گیری فشار خون ، قند خون ، داروخانه ، تست ورزش ، ارتوپدی ، تزریقات ، آنژیوگرافی و … می باشد.

طراحی صفحه پزشکان

طراحی صفحه پزشکان

در این بخش ارائه بیوگرافی ، رزومه پزشکان و متخصصین کادر درمانی و کلینیک به همراه تخصص و سوابق تحصیلی و علمی و نوع تخصص آنها به صورت برجسته و بولد با جزئیات فراوان درج می گردد. 

بخش مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین در سایت های درمانی و کلینیک و بیمارستان ها کاربرد زیادی دارد. بیماران و خانواده های آنها از پزشک ها به صورت آنلاین مشاوره دریافت می کنند و سوالات شان را ارساله کرده و جواب را در ایمیل دریافت می کنند.

مقالات علمی و مطالب پزشکی

مقالات علمی و مطالب پزشکی

سایت های علمی و پزشکی و پژوهشی دارای حجم زیادی از محتوا و مقالات آموزشی است. مطالب بهداشتی و پزشکی در یک بخش جذاب و حرفه ای با قابلیت دسته بندی مقاله ها و ایجاد و ویرایش

سیستم نوبت دهی آنلاین

سیستم نوبت دهی آنلاین

مراجعات به مراکز درمانی در ایران زیاد است. امروزه هر مرکز کلینیک درمانی دارای سیستم نوبت دهی حضوری و آنلاین است. معمولا نوبت دهی آنلاین از طریق وب سایت انجام می شود.

بخش راهنمای کلینیک

کلینیک ها هرکدام بخش های مختلف و متنوعی را دارا می باشند. بخش راهنما در کلینیک ها می تواند به بیماران کمک نماید تا مکانی که می خواهند را سریعتر پیدا کنند.

قیمت طراحی سایت کلینیک

تخمین طراحی هر نوع وب سایتی به عوامل زیادی بستگی دارد. ساخت وب سایت های درمانی و کلینیک به اینکه مشتری طراحی اپلیکیشن، سیستم نوبت دهی و رزرواسیون، بخش مقالات و اخبار ، مجله پزشکی ، تور سه بعدی در فضای کلینیک ، مشاهده آنلاین کلینیک و … می خواهد یا خیر. تمام این موارد هرکدام هزینه های ساخت یک وب سایت را کم یا زیاد نمی کند. بنابراین برای بررسی و استعلام قیمت در ابتدا باید با مجموعه نیکداد از طریق بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

صاحب درمانگاه در شهرتان هستید؟ طراحی سایت کلینیک مختص شماست!

کلینیک و مراکز درمانی امروزه در هر خیابان و کوچه ای وجود دارد. معمولا به دلیل اینکه بیمارستان ها حجم زیادی از بیماران را در خود نگه می دارند. بنابراین وقت زیادی برای رسیدگی به بیماران سرپایی ندارند. البته امروزه برخی کلینیک ها از لحاظ امکانات از بیمارستان های داخل شهر نیز بالاتر هستند. شما با طراحی و ایجاد یک وب سایت می توانید کلینیک مورد نظرتان حتی در یک روستا یا شهر کوچک را به کل ایران و جهان بشناسانید. نیکداد در کنار طراحی سایت ، اپلیکیشن نوبت دهی بیمار را برایتان طراحی می کند تا به راحتی هر شخصی نوبت خود را رزرو نماید و در ساعات مورد نظر به کلینیک مراجعه کند. از این روز باعث عدم شلوغی مجموعه تان خواهد شد.

طراحی سایت درمانگاه و کلینیک

معروف ترین سایت های کلینیک ایران

کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج به صورت بخش خصوصی راه اندازی شده و در شهر تهران فعالیت می کند. سایت دارای بخش های اورژانس شبانه روزی ، جراحی های سرپایی ، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ، کلینیک تناسب اندام ، دندانپزشکی عمومی و تخصصی ، داروخانه ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، فیزیوتراپی و … می باشد.

کلینیک ساج
کلینیک فوق تخصصی

کلینیک نوین دیدگان

کلینیک نوين ديدگان در رشته هاي چشم،گوش و حلق و بيني،پوست و مو فعالیت می کند. وب سایت این کلینیک با معرفی تجهيزات پزشكي و دستگاه هاي ليزر و پاراكلينيك و پرسنل ممتاز همه روزه با اتاق های عمل مجهز،اتاق عمل سرپايي، اتاق عمل ليزيك،بخش بستري و اتاق هاي خصوصي 

پیاده سازی سایت کلینیک

یک مرکز درمانی معمولا برای اینکه بتواند خودش را بهتر به مشتریان نمایش دهد و خدمات ارزنده ای را در دنیای اینترنت به صورت حرفه ای ارائه کند نیازمند یک سایت قوی می باشد. معمولا می توانید در چنین سایت هایی به معرفی تجهیزات مختلف و رزومه کاری ، خدمات آنلاین نظیر نوبت دهی اینترنتی ، انتشار مقاله های پزشکی و آموزشی ، مشاوره آنلاین ، خبرهای پزشکی دسته بندی شده و … پرداخته و کلینیک ها در جستجوی یک شرکت مناسب برای طراحی سایت اختصاصی کلینیک می باشند که نیکداد در این زمینه می تواند کمک زیادی نماید.

مزایای طراحی سایت کلینیک یا درمانگاهی

طراحی وب سایت درمانگاهی یا ساخت سایت کلینیک که توسط مجموعه نیکداد با تیم قدرتمند انجام می شود. ایجاد یک سایت درمانگاه معمولا اگر توسط یک شرکت فوق حرفه ای و مجرب انجام گیرد قطعا امکان رقابت با سایر کلینیک ها را دارد. ساخت و پیاده سازی یک سایت درمانگاه باید بر طبق برنامه ریزی های دقیق انجام بگیرد. شما باید هدف از ایجاد یک سایت درمانگاه را مشخص کنید و عملکردهای مختلف آن را نیز درج نمایید. معمولا باید مشتریان و مراجعه کننده های خودتان را بشناسید. همچنین باید بدانید که خدمات مد نظر در ایجاد یک سایت درمانگاه چه چیزهایی می تواند باشد؟ سوال های زیادی در این مبحث در ذهن سازندگان وب سایت شکل می گیرد که باید همه آنها را مد نظر قرار داد. در ادامه می توانید با برخی از خدمات متنوع طراحی سایت کلینیک در نیکداد آشنا شوید.

مزایای طراحی سایت کلینیک یا درمانگاهی

امکانات طراحی سایت کلینیک

بنر طراحی سایت کلینیک

خدمات نیکداد در زمینه طراحی سایت کلینیک

طراحی اپلیکیشن کلینیک

تقریبا همه ما انسان ها می دانیم که کار بیمارستان و مراکز بهداشتی و کلینیک ها چیست و چکاری انجام می دهند. با پیشرفت علم و تکنولوژی هایی نظیر گوشی های همراه و اسمارت فون ها باعث شده تا افراد در هر کجا که هستند حتی برای رزرو نوبت کلینیک یا مراجعه و ارتباط با مراکز بهداشتی و درمانی از برنامه های موبایلی یا اپلیکیشن بهره ببرند.

در واقع اپلیکیشن های پزشکی به بیماران کمک می کند تا با پزشک یا مراکز درمانی ارتباط برقرار کنند و میزان ترافیک و شلوغی این مکان ها را کاهش داده و از میزان بار کارمندان نیز کم نمایند. اپلیکیشن ها و وب سایت های آنلاین خصوصا در زمان همه گیری کرونا فواید خودش را به خوبی نشان داد که انسان از داخل خانه فقط با یک گوشی می توانست بدون مراجعه کار خودش را راه بیاندازد. این برنامه های تلفن همراه امکان ارتباط و اتصال به پزشکان معتبر ، مشاوران و قابلیت رزرو نوبت و جواب دهی را دارند. بنابراین مجموعه نیکداد در زمینه طراحی اپلیکیشن کلینیک می تواند به شما کمک زیادی کند.

طراحی سیستم حرفه ای رزرو نوبت و جوابدهی

طراحی سیستم حرفه ای رزرو نوبت و جوابدهی

سایت های کلینیک و مراکز درمانی باید به یک سیستم فوق حرفه ای امکان نوبت دهی آنلاین برای بیماران و مراجعه کنندگان داشته باشد. امروزه اگر سیستم جدید و تازه برای کاربران آنلاین فراهم نکنید، قطعا سایت شما را ترک می کنند. سیستم رزرو نوبت و همچنین جواب دهی آزمایش یا نسخه از بهترین امکانات ارائه شده توسط نیکداد است که توسط برنامه نویسان یک سیستم کاملا اختصاصی و با کد نویسی پیشرفته ایجاد می شود.

سئو سایت کلینیک ها

سئو وب سایت کلینیک پزشکی شامل تمام کارها و اقدامات لازم برای بهینه سازی صفحات و کسب جایگاه های نخست گوگل می باشد. قطعا حضور در فضای وب تنها عامل دیده شدن و بازخورد نیست. بهینه سازی وب برای ارتباط بهتر با موتورهای جستجوگر گوگل و افزایش بازدید و نرخ کلیک ضروری است.

سئو سایت های کلینیک توسط نیکداد به صورت اصولی و با اجرای صحیح و رعایت پارامترهای لازم انجام می شود. معمولا فعالیت هرکدام از سایت های حوزه پزشکی و درمانی مبتنی بر یک امر محدود و مشخص نیست. زیاد بودن فعالیت های سایت های این حوزه شامل نوبت دهی، ارتباط با پزشک ، معرفی خدمات، تجهیزات ، پاراکلینیک و مواردی از این دست هستند. شرایط ارتباط گرفتن مراجعین با سایت آسانتر می شود. اما برای اینکه بتوانید یک سایت موفق تر داشته باشید باید حتما مشتری داشته باشید و این کاربران با سرچ برند یا برخی از کلمات می توانند با مشاهده سایتتان به کلینیک شما مراجعه نمایند.

سوالات متداول در طراحی سایت کلینیک

در جواب این سوال باید عرض کنیم ، بله ، زیرا در این برهه که تمام کارها الکترونیکی و با تکنولوژی پیش می روند و برای اینکه از رقیبان خود عقب نمانید باید در محیط آنلاین حضور گسترده ای داشته باشید.

طراحی و پیاده سازی سایت کلینیک باعث می شود تا دفتر کار شما هیچ موقع شلوغ نباشد، همیشه بیماران به صورت منظم در ساعات مقرر با دریافت نوبت دهی آنلاین در کلینیک حضور داشته باشند. سیستم جواب دهی نیز بدون حضور بیمار تنها با مراجعه به وب سایت قابل انجام است.

اصولا دو نوع طراحی سایت ، اختصاصی و قالب نیمه آماده داریم. بهترین روش برای پیاده سازی سایت های کلینیک، استفاده از قالب اختصاصی است. در این روش طرح اولیه گرافیک به کاربر نشان داده می شود و بعد از رضایت، کدنویسی و گرافیک و دیزاین اصلی سایت انجام خواهد شد. تمام بخش ها به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود.

به طور دقیق نمی توانیم این مورد را بازگو کنیم، معمولا پارامترها و امکانات زیادی در ایجاد یک وب سایت تاثیرگذار هستند. معمولا سایت های اختصاصی قیمت بالاتر و سایت های آماده یا نیمه آماده قیمت های پایینتری دارند. در قالب اختصاصی تمام سیستم بر حسب نظر افراد برنامه نویسی می شود.

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت کلینیک حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد.

خدمات نیکداد در زمینه انواع طراحی سایت

نیکداد با ارائه سایت های قوی با دیزاین و گرافیک فوق العاده و مرتبط با زمینه کاری و ایجاد صفحات نامحدود برای وب سایت ، سئو و بهینه سازی حرفه ای با قابلیت تنظیم کلمات کلیدی بای هر صفحه ، ایجاد اسلاید تصاویر با افکت های جذاب ، امکان مدیریت محتوا و درج مطالب و تصاویر از طریق پنل مدیریت به صورت کاملا آسان و آموزش پنل مدیریت برای تمامی کاربران ، لود سریع صفحات وبسایت ، ایجاد منوهای تو در تو ، معرفی خدمات مختلف از مهم ترین علت های طراحی وب سایت کلینیک توسط نیکداد می باشد و طراحی سایت باید به صورت اختصاصی و حرفه ای و کاملا ویژه طراحی شود که این نکات در نیکداد کاملا رعایت می شود.

در طراحی سایت باید نکات مهم را در نظر گرفت از جمله واکنشگرا بودن یا رسپانسیو که به راحتی بتوان وب سایت ها را بدون مشکل در نمایشگرهای کوچکتر نظیر موبایل ، تبلت نمایش داد و گرافیک آنها نیز باید به صورت زیبا و بهینه سازی شده انجام بگیرد. طراحی وب سایت در کنار سئو می تواند سایت شما را چندین مرحله به جلو پیش برد که ما می توانید تمامی اینکارها را در ابتدای فعالیت تان انجام دهید تا یک سایت کامل درمانگاهی داشته باشید.

یکی از نکات مثبت نیکداد در زمینه طراحی سایت کلینیک ، ارائه تبلیغات گوگل ادورز می باشد که شما را یک گام به جلوتر خواهیم بود و این گزینه برای افرادی مناسب است که در ابتدای فعالیت می خواهند سریعتر مشتری جذب کنند و ما در روزهای نخست سایت شما را در صدر نتایج گوگل قرار می دهیم. در پایان اگر در زمینه طراحی سایت کلینیک نیاز به مشاوره های دقیق و جذاب داشتید می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =