طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

 

هر شخصی برای نشان دادن هدف ها و فعالیت های شخصی خود نیاز به یک جایگاه و مکانی است تا تمامی علایق های خود را در آن به اجرا در بیاورد. سایت های شخصی برای افرادی همانند ورزشکاران ، هنرمندان، نمایندگان مجلس ، شخصیت هایی مانند دانشگاهیان و اساتید و حتی ممکن است یک فرد عادی باشد که نیاز به سایت داشته باشد.

طراحی سایت های شخصی همانطور که از نامش مشخص است مناسب برای شخص و فرد است و هر کسی که نیاز به یک سایت داشته باشد می تواند جزو این حیطه قرار بگیرد ، در سایت های شخصی بخش های مختلفی قرار میگیرد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

طراحی صفحات وب شخصی با توجه به فعالیت ها و مهارت های آن شخص می باشد که برای او طراحی خواهد شد پس موضوع تخصص آن فرد بسیار مهم است هر کسی نیاز به سایت دارد تا بتواند خود را در اینترنت مطرح کند، مثلا یک نویسنده دو یا سه کتاب نوشته و می خواهد یک تاریخچه از خودش بدهد تا دیگران با رزومه و پروفایل او آشنا شوند بنابراین باید یک سایت داشته باشد تا اطلاعات مربوط به خودش را قرار دهد.

 

طراحی سایت شخصی

 

اهمیت طراحی وبسایت شخصی

هر فردی که استعداد خاص دارد مناسب برای شرکت ها و مجموعه های مختلف هستند بنابراین هر فرد توانمندی با داشتن وب سایت شخصی می تواند فعالیت های مرتبط با رزومه های کاری خودش را در اینگونه سایت ها به نمایش بگذارد و باعث مشهور شدن و حتی رونق کسب و کار خودش نیز خواهد شد.

باید خدمت شما دوستان عرض نماییم که همیشه استفاده از شبکه های اجتماعی در کسب و کار شما موثر نخواهد بود و هیچ موقع این تفکر را در ذهن خود نپرورانید که تا وقتی شبکه های اجتماعی فراگیر همانند اینستاگرام ، تلگرام و فیسبوک و … هستند ما نیازی به وب سایت نداریم ، این کاملا اشتباه است زیرا شبکه های اجتماعی همیشه ثبات و پایداری خودشان را ندارند و فراز و نشیب زیاد دارند ولی شما با داشتن یک سایت شخصی به راحتی مخصوص خودتان می توانید در یک مکان حرفه ای با هر امکاناتی که بخواهید شروع به فعالیت کنید.

 

امکانات و ابزارهای مختص طراحی سایت شخصی

هر سایت شخصی با توجه به کارکرد و کارهای شخص مورد نظر ، سرویس ها و ابزارهای مختلفی را داراست که به طور خلاصه و عمومی به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

1- ایجاد بخش معرفی و بیوگرافی

در این بخش به بیوگرافی و معرفی کوتاه آن شخص مربوطه می پردازیم که اطلاعات کلی او به نمایش در خواهد آمد.

 

2 – ایجاد صفحات رزومه

صفحه های رزومه شامل تمامی کارها و فعالیت های ایشان در حوزه های مختلف و مربوطه را نمایش خواهد داد.

 

3- ساخت صفحه عکس و ویدیو

در این بخش می توانید گالری تصاویر و ویدیوهای خود را ایجاد نموده و به راحتی هر عکسی را در این صفحه آپلود نمایید.

 

ساخت سایت شخصی

 

4 – ایجاد صفحه گفتگو

در این بخش کاربران می توانند باهم به گفتگو و بحث بپردازد و حتی از شما سوالات مربوط را بپرسند پس در هر سایت شخصی نیاز است تا بخش صفحه گفتگو طراحی و ایجاد شود.

 

5- ساخت صفحه ارتباط با ما و تماس

مهمترین بخش هر سایت ساختن صفحه ارتباط با ما است که هر کارفرما و مشتری نیاز دارد تا با شخص مورد نظر تماس بگیرد پس حتما این صفحه برای شما طراحی خواهد شد.

6- قابلیت ایجاد بخش ارتباط با شما و بازدیدکنندگان با ایمیل

7- ایجاد قسمت دیدگاه ها و یادداشت های کاربران و نظرات آنها

8- ایجاد قسمت کارهای انجام گرفته و نمونه کارهای شخصی که باید به دید عموم قرار بگیرد.

9- قسمت های دیگری نظیر طراحی بخش اخبار ، مقاله ها ، آماگیر بازدیدکنندگان و … نظیر از بخش های دیگر طراحی سایت شخصی می باشد.

طراحی انواع سایت های شخصی

 

نیکداد متخصص طراحی انواع سایت های شخصی جذاب

اکثر سایت های شخصی به دلایل کارکرد خاص و متغییری که دارند ، ظواهر آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود بنابراین تیم نیکداد به شما کمک خواهد نمود تا با انتخاب دقیق و سیستم مدیریت محتوای عالی و پیاده سازی گرافیک جذاب ، باعث بهتر شدن یک سایت شخصی خواهد شد. قابلیت ساخت مدیریت آسان وب سایتها ، استفاده آسان و به روز رسانی توسط مدیریت به راحتی تمامی امکانات را در خودش دارا خواهد بود و پشتیبانی و پیگیری عالی توسط نیکداد برای طراحی وب سایت شخصی از مزایای خدمات شرکت ما می باشد.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت شخصی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

‫2 نظر

  • ALIYOUSEFI گفت:

    درنظردارم درزمینه ارزدیجیتال فعالیت نمایم

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + 4 =