طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تهران

طراحی وب سایت در تهران
زمان مطالعه: 9 دقیقه

طراحی سایت تهران

طراحی وب سایت در تهران

طراحی سایت تهران که به منظور رفاه حال مشتریان داخل شهر تهران و شهروندان آن پیاده سازی و اجرا می گردد. کلانشهر تهران به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهر ایران با وجود کسب و کارها و مشاغل گوناگون با واحدهای صنعتی ، سازمان ها و ادارت گوناگون ، وزارتخانه ها و مراکز عملی ، تجاری ، اقتصادی ، فنی یکی از بهترین نقاط برای فعالیت می باشد. تهران بیش از چند سال است که بعنوان پایتخت ایران به حساب می آید و خدمات اینترنتی در آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و شهروندان برای سهولت کارها و افزایش سرعت عمل از اینترنت برای رونق کسب و کارهایشان استفاده می کنند. همانطور که مطلع هستید یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی این شهر بزرگ ، ازدحام جمعیت و ترافیک بوده که با فعالیت مجازی و اینترنتی می توان از بار ترافیکی و هزینه های اضافی بپرهیزید.

 

طراحی سایت تهران

طراحی وب سایت در تهران

ساخت سایت تهران که برای ارگان ها و سازمان های مختلف تجاری و صنعتی و شرکت های مختلف از اهمیت بالاتری نسبت به شهرهای دیگر دارد و پایتخت ایران یک کلانشهری است که دارای ساختارهای اداری و وزارتخانه های مختلف بوده و همچنین در این شهر زیبا فعالیت های صنعتی نظیر کارخانجات و مراکز تولیدی نیز بسیار پر رونق هستند نظیر کارخانه ایران خودرو ، کارخانه تولیدات صنعتی ، مصالح ساختمانی و شیمیایی و … از جمله این موارد هستند ، از این رو توانایی های لازم را برای فعالیت اقتادی در فضای اینترنت دارا است. تهران یکی از بزرگ ترین مکان ها برای تولیدات چوبی نظیر مبل و صندلی ها ، وسایل الکترونیکی ، قطعات صنعتی در کل کشور محسوب می شود. لذا هرکدام از این واحدهای صنعتی و کارخانه ها برای معرفی کالاها و خدمات مورد نظرشان به یک دنیای گسترده تری بنام اینترنت نیازمند هستند تا بتوانند سریعتر خود را به مشتریان و مردم عادی معرفی نمایند. ساخت سایت تهران می تواند تمامی محدودیت های زمانی و مکانی در سطوح داخلی و خارجی از از بین برده و تعامل بهتری با مراکز تولیدی و مجموعه های مرتبط و غیر مرتبط داشته باشد.

اگر بخواهیم یک سایت تهران طراحی نماییم باید دید حرفه ای تر و بازتری در این زمینه داشته باشیم و طراحی و ساخت سایت همانند دیگر مشاغل نیازمند تخصص ها و شگردهای قدرتمند و حرفه ای می باشد و قبل از هرچیزی شما باید به شاخصه ها و ویژگی های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت اداری مسلط و آشنا باشید تا بتوانید اقدام به طراحی وب سایت خود کنید.

 

طراحی وب سایت تهران

طراحی وب سایت تهران و کاهش ترافیک و معضلات درون شهری :

یکی از مهم ترین مشکلات در شهر تهران بار ترافیکی سنگین و آلودگی هوا در آن است که همه ما هر روزه درباره آن در رسانه ها و تلویزیون می شنویم که علت اصلی آن نیز ازدحام جمعیت و استفاده از خودروهای زیاد برای انجام فعالیت هاست. با گسترش فضای مجازی و ایجاد تحول اینترنتی باعث گشته تا بسیاری از ترددهای غیرضروری کاهش یابد و ما برای انجام فعالیت های روزمره گاهی از خانه مان خارج نشویم و از طریق اینترنت به صورت آنلاین چنین کارهایی را انجام دهیم برای مثال خدمات بانکی ، سفارش آنلاین غذا ، خرید از فروشگاه ها به راحتی می تواند از طریق اینترنت انجام گیرد و خدمات متنوع شهری به راحتی با راهکار شهروند الکترونیکی قابل حل باشد.

برای مثال مردم برای ثبت نام در کلاس ها یا آزمون های مختلف در دوره های آموزشی یا دانشگاه ها به صورت حضوری مراجعه می کنند و یا برای خرید مواد غذایی ، کالاهای الکترونیکی و همچنین یافتن منزل ، ماشین ، وسایل زندگی نظیر مبل و میز و صندلی به محل مورد نظر می روند ولی با طراحی سایت و ارائه خدمات بر بستر وب دیگر نیازی به رفت و آمدهای حضوری نخواهد بود و چنین کارهای غیرضروری به صورت آنلاین قابل انجام خواهد بود. بهمین خاطر طراحی سایت تهران در کلانشهر تهران و دیگر شهرهای بزرگ از اهمیت زیادی برخوردار است و خدمات شهری و خرید و فروش انواع کالاها به صورت آنلاین بسیار ارجحیت دارد. طراحی وبسایت برای مشاغل تهرانی یک ضرورت انکار ناپذیر برای هوشمندسازی شهرهاست.

هدف ما از طراحی و ساخت سایت در تهران این است که کارها را در چنین شهرهای بزرگی آسانتر کنیم و همه افراد را به سوی اینترنتی شدن و فعالیت آنلاین سوق دهیم. با طراحی سایت های کاربرپسند و زیبا می توانید مشاغل مختلفی را در دنیای اینترنت هدایت نمایید تا هر شخص یا ارگان حقیقی و حقوقی به این فضای گسترده و زیبا روی بیاورد. مشاغل مختلف با خدمات و مقاصد متفاوت می تواند با طراحی سایت های مختلف ، فعالیتشان را شروع نمایند. ممکن است شما در حوزه آموزش فعالیت نمایید و با طراحی و ساخت سایت آموزشی می توانید به عنوان یک مرکز مهم به ارائه خدمات در این حیطه بپردازید و یا اگر فروشنده هستید به طراحی سایت فروشگاهی مصمم شوید تا فروشتان را از اینکار بهتر کنید.

طراحی سایت شرکتی در تهران ، طراحی پورتال سازمانی تهران یا طراحی سایت آموزشگاهی در تهران ، طراحی سایت فروشگاهی در تهران و موضوعات و کسب و کارهای مختلف می توانند به راحتی انواع وب سایت ها را با مزیت ها و فواید بسیار زیاد اجرا نمایند.

از مزیت های مهم انتقال مشاغل سنتی به فضای اینترنتی شامل موارد زیر است : کاهش آلودگی هوا ، سهولت در انجام کارها و صرفه جویی در زمان و هزینه ، کمتر شدن بار ترافیکی در خیابان ها ، جلوگیری از هدر رفتن سوخت و انرژی ، بدون محدودیت و در دسترس بودن خدمات و محصولات به صورت شبانه روزی از جمله اینهاست.

 

طراحی سایت در تهران برای ارائه خدمات اداری :

شهر تهران به عنوان مرکزیت و پایتخت اقتصادی ایران محسوب می شود و تمامی اداره جات ، مراکز دولتی ، وزارتخانه ها ، سفارت کشورهای مختلف ، ادارات سیاسی و اقتصادی و … در آن واقع شده اند. از این روز باعث شده تا همه روزه از شهرهای مختلف کشور برای انجام کارهای اداری به تهران بیایند و از این رو باعث شده تا ازدحام جمعیت در ساعات پرترافیک افزایش پیدا کند.

ادارات دولتی و بخش خصوصی مصمم شده اند تا خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه کنند و به فکر طراحی سایت کاربردی و قدرتمند بیفتند. نیکداد مفتخر است ساخت سایت های ادارات مختلف را برعهده بگیرد و در طی چندین سال توانسته کاملا قدرتمند و حرفه ای ، سایت های کاربردی و کاربرپسندی را برای انها بسازد. اگر کسب و کار شما بر اساس ارائه خدمات شرکتی یا بازرگانی و یا هر نوع خدمات اداری دیگر نهادینه شده است می توانید با کارشناسان نیکداد تماس حاصل فرمایید تا طراحی وب سایت مناسب با فعالیت و کسب و کارهای تان پیاده سازی نماید.

طراحی سایت در تهران برای فروش کالاهای صنعتی :

تهران علاوه بر مرکز سیاسی ، بلکه به عنوان قلب تپنده ایران و مرکز اقتصادی آن نیز به شمار می رود. شهر تهران بیش از 8 میلیون نفر جمعیت دارد و البته این رقم مربوط به ساکنین آن بوده و روزانه میلیون ها نفر برای خرید و فروش محصولات و خدمات صنعتی به آنجا مراجعه می کنند. تهران در روز با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش کالاها را نیز به خود اختصاص داده است. شهرک های صنعتی و کارخانجات در اطراف تهران به عنوان قلب اقتصاد و تولیدات کشور به حساب آمده و فعالات اقتصادی در این شهر از نوآوری های فضای مجازی برای بهبود خدمات رسانی خود به نحو احسن استفاده کنند. اگر شما یکی از دارندگان کسب و کارهای حوزه های صنعتی در شهر تهران هستید ولی هنوز اقدام به طراحی سایت تکرده اید ، پیشنهاد ما این است که زودتر اقدام نمایید تا هم از رقیبان خود عقب نیفتید و هم فروش بالاتری داشته باشید تا سریعتر خودتان را به دیگران بشناسانید. در آینده ای نه چندان دور فعالیت های سنتی جای خود را به فعالیت های آنلاین و اینترنتی خواهند داد و اگر هرکس به فکر نوآوری و آپدیت خود نباشد قطعا با شکست روبرو خواهد شد.

 

طراحی وب سایت در تهران

سرویس های مختلف در طراحی سایت تهران :

هر وب سایتی با توجه به موضوعات کاری ، اهداف ، کاربرد می تواند به بخش ها و امکانات مختلف مجهز باشد. به طور کلی هر وب سایتی دارای بخش هایی نظیر صفحه اصلی ، ارتباط با ما ، درباره ما ، روزمه و نمونه کارها ، محصولات ، گالری ، فروشگاه ، ثبت نام و ورود کاربران ، باشگاه مشتریان ، جستجو ، اخبار، مقالات ، و … بوده که نیکداد می تواند بر مبنای نیاز مشتری امکانات زیر را برای آنها در نظر گیرد.

  • قابلیت خروجی پی دی اف و پرینت صفحات سایت

گاهی نیاز است کاربران از صفحات سایت یک خروجی به صورت فایل PDF داشته باشند تا آن را در کامپیوتر خود ذخیره و کپی نمایند ، خروجی فایل پی دی اف این قابلیت را می دهد تا کاربران از صفحه سایت تان یک خروجی حرفه ای و زیبا در اختیار داشته باشند. همچنین اگر به پرینتر دسترسی داشته باشند نیاز است تا از این فایل پی دی اف پرینت گرفته شود تا به مشتریان ارائه شوند. مثلا یک وب سایتی که در زمینه ارائه لیست محصولات و قیمت کالاها فعالیت دارد نیاز است تا یک فایل خروجی قابل پرینت ارائه گردد تا به مشتریان عرضه گردد.

  • قابلیت نمایش تقویم و ساعت

نمایش زمان ، تاریخ تقویم و مناسبت ها در بعضی وب سایت ها از اهمیت بالایی برخودار است ، برای مثال در سایت های ارائه خدمات بورس ، سایت های ارائه قیمت ارز و طلا که در آن تاریخ و زمان بسیار مهم بوده و کاربران نیز به آن اهمیت زیادی می دهند. همچنین تقویم برای بررسی زمان تحویل کالا یا بررسی روزهای تعطیل نیز از دیگر قابلیت هایی است که شما در صورت نیاز می توانید در وبسایت خود این قابلیت را داشته باشید.

  • قابلیت پخش فایل صوتی و ویدیویی

سایت ها امروزه بیشتر به سمت تولید محتوای تصویری همانند تصاویر و ویدیوهای آموزشی ترغیب می شوند و می توانید در صورت لزوم آپلود ویدیوهای جذاب و منحصر به فرد را در سایت تان از طریق ارائه بخش های مرتبط انجام دهید.

  • قابلیت سیستم هواشناسی و اطلاع از وضعیت آب و هوا

آگاهی از هواشناسی و وضعیت آب و هوایی در برخی از سایت ها بسیار مهم است. بنابراین قابلیتی که در طراحی سایت های شرکتی و اداری پیاده سازی می گردد تا مشتریان بتوانند با سیستم آب و هوا ، اطلاعات لازم را درباره هوا در موقعیت مکانی خاص کسب نمایند.

  • امکان مقایسه کالاها

رقابت بسیار زیاد شرکت ها و فروشگاه های مجازی باعث شده تا قابلیت مقایسه کالاها و محصولات یک مزیت مهم در آنها به شمار رود. نیکداد می تواند این امکان را برای شما فراهم سازد تا هر کالایی را که بخواهید از لحاظ قیمت و رنگ و … باهم مقایسه آنلاین داشته باشد.

  • قابلیت ثبت دیدگاه ها و نظرات

بخش ثبت نظرات در سایت های طراحی شده توسط نیکداد به گونه ای ساخته می شوند تا هر مشتری به راحتی بتواند در هر صفحه مربوطه از سایت دیدگاه خود را بیان کند و مدیر نیز قابلیت ویرایش ، مدیریت نظرات و تائید و حذف انها را برعهده داشته باشد.

  • قابلیت امتیاز دهی کاربران به مطالب سایت

یکی از قابلیت های مهم وب سایت های پویا امکان تعامل مستقیم با مشتریان بوده و امکان نظرسنجی از کاربران و امتیاز دادن هر کاربر به محصولات و مطالب سایت است که باعث می گردد تا مشتریان با وب سایت شما درگیر شوند و به برند شدن شما کمک زیادی کنند.

  • ساخت سایت بر مبنای سئو

بهینه سازی و سئو سایت بسیار فاکتور مهمی است که اگر بخواهید سایت شما به موفقیت برسد حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که وبسایت خود را برای موتورهای جستجوگر قابل مشاهده کنید و بتوانید از طریق گوگل مشتری جذب کنید. سئو به شما کمک می کند که در مدت زمان اندکی در رتبه های برتر گوگل دیده شوید و از این طریق ترافیک وبسایت شما و مشتریانتان افزایش یابد البته تیم قدرتمند نیکداد می تواند سئو در تهران را برای شما به صورت حرفه ای و با قیمت های مناسب انجام دهد.

 

چرا نیکداد را برای طراحی وب سایت در تهران در نظر بگیریم؟

در دنیای مدرن امروز ارائه خدمات و فروش کالاها بیشتر در فضای مجازی انجام میگیرد و دستخوش تغییرات زیادی گشته است. اکثر شغل ها و مغازه ها به طراحی سایت روی آورده اند و اقدام به طراحی سایت های اختصاصی در حوزه کسب و کار خود هستند. بعضی از افراد تمایل به طراحی وب سایت های اختصاصی دارند و برخی نیز به فعالیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام بسنده کرده اند. طراحی سایت اختصاصی مزایای زیادی دارد در کنار هزینه های خاص خود که برای برخی مقرون به صرفه نیست ولی به نسبت شبکه های اجتماعی بازخورد بهتری داشته و یک فروشگاه یا مکان اختصاصی برای خود خواهید داشت و وجهه کاری شما را نیز افزایش خواهد داد.

البته ذکر این نکته ضروری است که تنها ساخت یک وب سایت مهم نیست بلکه پس از طراحی وب سایت باید به فکر بهینه سازی و سئو آن باشید تا بازخورد آن را بهتر ببینید. نیکداد می تواند سئو سایت را به صورت تخصصی برای شما انجام دهد. بهینه سازی صفحات وب سایت با کاربری های مختلف انجام میگیرد و برمبنای الگوریتم های موتور جستجوگرها پیاده سازی می شود تا باعث افزایش آمار بازدید و تامین نیاز مدیران شود.

نیکداد با توجه به نوع شغل و فعالیت شما و با نیازسنجی و خواسته های شما سایت های کارآمد و حرفه ای را در تهران با گرافیک بالا و ظاهری شکیل اجرا و پیاده سازی می کند . سایت های ساخته شده توسط سایت نیکداد دارای امنیت بالا، سرعت مناسب بارگزاری سایت و لود سریع صفحات، مدیریت پویا و داینامیک و آسان جهت بروز رسانی وب سایت بوده و همچنین قابلیت طراحی ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم طراحی سایت حرفه ای در تهران توسط  نیکداد می باشد. یکی از خدمات مهم و اساسی ما تبلیغات گوگلی است برای آن دسته از افرادی که می خواهند به محض شروع کارشان در صدر نتایج گوگل قرار گیرند. البته تبلیغات اینترنتی را نیز در فضای مجازی به صورت حرفه ای انجام می دهید که باعث افزایش دامین آتوریتی سایت شما می شود که از لحاظ سئو تاثیر زیادی خواهد داشت.

درخواست مشاوره طراحی سایت تهران

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =