طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

طراحی سایت صنعتی

 

طراحی وب سایت صنعتی بر اساس هدف های کارخانه ها و کارگاه های صنعتی بنا شده است. به طوری که فعالیت شما را در دنیای اینترنت از طریق وب سایت تان با ارائه دادن خدمات بهتر به مشتریان عرضه می دارد و به معرفی همه جانبه محصولات تولیدی به مشتریانی که هنوز با شما آشنایی ندارد باعث فروش بیشتر می شود.

همیشه این مد نظرتان باشد که طراحی سایت صنعتی ، باعث موفقیت شما در بازارها و افزایش مشتری و زیاد سود کردن شما می شود و تقاضای مشتریان از کالاهای شما بیشتر خواهد شد و به با مشهورتر شدن ، سود بالاتری به شما خواهد رسید.

آیا شما می خواهید تجارت تان از حالت سنتی خارج و در دنیای اینترنت حضور داشته باشید؟ طراحی و ساخت سایت قدرتمند می توانید باعث بالاتر رفتن جایگاه یک کارخانه صنعتی در فضای مجازی باشد و با جلب رضایت مشتری و ایجاد بخش نظرسنجی و گرفتن انتقادات و انجام دادن مشکلات خود ، روز به روز پیشرفت خود را بیشتر خواهید کرد.

این سایت علاوه بر معرفی خدمات و محصولات تان خواهد بود بلکه کیفیت کار تولیدی شما را نیز نشان خواهد داد. گرافیک جذاب و همینطور ریسپانسیو و قابل نمایش بودن در موبایل و تبلت ها نیز باید بسیار مهم باشد.

 

طراحی سایت صنعتی

 

بخش های مهم طراحی وبسایت صنعتی

بخش ها و قسمت های مهمی که در طراحی سایت صنعتی مهم می باشد و قابل پیاده سازی است را می توان موارد زیر برشمرد، البته موارد به طور کلی بیان شده و با شروع فعالیت هر بخش صنعتی می تواند خدمات جدیدتری نیز به آن اضافه شود:

1- بخش معرفی کارخانه

2- خدمات و اقدامات واحد صنعتی یا کارخانه

3- گواهینامه های کسب شده، استانداردها و کاتالوگ ها

4- محصولات با گالری تصاویر و مشخصات و توضیحات آنها

5- دسته بندی کالاها و زیرشاخه های انها

6- بخش اطلاعات تماس ها و آدرس کارخانه و شرکت

7- طراحی بخش اخبار سایت

8- ایجاد بخش مقالات

9- ایجاد بخش نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

10- ارتباط با مشتری و باشگاه مشتریان

11- سیستم پاسخگویی آنلاین

12- ایجاد بخش پروژه های انجام شده و در دست اقدام

 

طراحی وبسایت صنعتی

 

ساخت سایت صنعتی و صادراتی

وجود مزیت های صنعتی زیاد کشورمان و دارا بودن صنایع نفت و گازی،معادن، کارخانه جات، مراکز صنعتی بزرگ و کوچک و … باعث شده تا بازار کار عالی را در صنعت داشته باشیم. بنابراین ساخت و طراحی وبسایت های صنعتی می تواند شما را در بازارهای جهانی معروف تر کند و راحت تر می توانید محصولات خود را به مشتریان خارجی معرفی نمایید. ساخت وب سایت چند زبانه باعث می شود تا کالاها و خدمات شما به راحتی در دنیای اینترنت عرضه شود و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

 

طراحی وب سایت های صنعتی

 

نیکداد ، پیشرو در طراحی وب سایت های صنعتی و کارخانه ها

نیکداد با دارا بودن تجربه بالا و علم طراحی سایت و برنامه نویسی ، می توانید نیازهای کارخانه ها و مراکز صنعتی را بشناسد و با توجه به فعالیت های شان به اهداف آنها پاسخ داده و با ساخت سایت های کارخانه ای و تولیدی و سئو و بهینه سازی باعث افزایش رتبه در موتورهای جستجو شود و این افتخار نصیب ما است که با کارخانه جات و شرکت های بزرگی کار کرده ایم، پس اگر نیاز به مشاوره و داشتن سایت صنعتی قدرتمند هستید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت صنعتی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =