طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت بانک اطلاعاتی

طراحی وب سایت بانک اطلاعاتی و ایجاد سایت های دایره المعارف جزو تارنماهایی می باشند که محتواهای قابل استفاده و جذاب و مفیدی را در اختیار کاربرانشان قرار خواهند داد. سایت های بانک اطلاعاتی به صورت تحت وب همیشه اطلاعات لازم در مورد طیف ها و زمینه های مختلفی را در اختیار افراد می گذارند. تمامی موضوعات و زمینه های مختلفی مرتبط با وب سایت ها را جمع آوری و دسترسی خواهید داشت.

طراحی سایت بانک اطلاعاتی
مشاوره رایگان طراحی سایت بانک اطلاعاتی
مشاوره رایگان
طراحی سایت بانک اطلاعات SQL

برای سفارش کامل طراحی سایت بانک اطلاعات و دیتابیس ها می توانید از طریق فرم زیر شماره موبایل خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن به شما مشاوره رایگان خواهند داد.

تماس مستقیم با کارشناسان مجموعه نیکداد:

با مشاهده ویدئو، با فرآیند طراحی صفحات وب در سایت نیکداد بیشتر آشنا خواهید شد.

نمونه کار طراحی سایت
بانک اطلاعاتی و دیتابیس

اولین گام برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب برای انجام وب سایت های بانک اطلاعاتی، بررسی نمونه کارهای موفق آن می باشد. در این بخش به راحتی می توانید برخی از نمونه کارهای مرتبط را مشاهده نمایید.

طراحی سایت بانکی

طراحی سایت بانکی

طراحی سایت اینورس

سایت آموزشی اینورس

طراحی سایت نانو

سایت آموزش فناوری نانو

طراحی سایت بانک اطلاعاتی

اهمیت طراحی سایت بانک اطلاعاتی

از جمله موضوعات وب سایت ها در این زمینه می توان به بانک اطلاعات مشاغل ، بانک اطلاعات ورزشی ، بانک اطلاعات نشریات و روزنامه های کشوری ، بانک اطلاعات پزشکی ، بانک اطلاعات صنف های مختلف و غیره اشاره نمود ، فکر می کنم قبل از هر چیزی ابتدا باید به شاخصه های مهم طراحی وب سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی از قبل مسلط باشید تا با دید بازتر و بهتری اقدام به طراحی وب سایت خود کنید.

ویژگی های طراحی سایت بانک اطلاعاتی - سایت دایرکتوری

فضایی برای معرفی محصولات

معرفی محصولات دیتابیس

معرفی محصولات در سایت های بانک اطلاعاتی و دیتابیس از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید به آسانی در این سایت ها انواع محصولات مرتبط با دیتابیس و بانک اطلاعاتی را نمایش دهید.

دسته بندی های اطلاعات

سایت بانک اطلاعاتی و دسته بندی ها

دسته بندی های کامل بانک اطلاعاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در این زمینه می توانیم به بانک اطلاعاتی متمرکز، ابری، تجاری، توزیع شده اشاره کنیم. دسته بندی باعث دسترسی آسان می شود.

طراحی بخش خرید و فروش

طراحی بخش خرید و فروش دیتابیس

خرید و فروش انواع تجهیزات شبکه، بانک اطلاعاتی، سرورها و دیتابیس ها در این وب سایت ها فراهم می شود و دارای اهمیت زیادی است. بنابراین باید به فکر طراحی یک بخش فروشگاهی در سایت دایرکتوری باشید. 

مناقصات و مزایده ها

مناقصات و مزایده ها

یک سیستم حرفه ای در بخش مناقصات و مزایده فروش محصولات شبکه، دیتابیس و بانک های اطلاعاتی اهمیت فوق العاده بالایی دارد. افرادی که دنبال چنین سیستم هایی در سایت های خود هستند، باید بتوانند به راحتی محصولات مختلف را برای مزایده با قیمت مناسب قرار دهند.

سیستم خودکار ثبت اطلاعات

سیستم ثبت خودکار اطلاعات در بانک اطلاعاتی و دیتابیس اهمیت زیادی دارد. شما باید در هر لحظه قابلیت ثبت نام و نام خانوادگی و مشخصات مختلف کاربران را در این سایت ها در اختیار داشته باشید تا در زمان مورد نیاز با آنها ارتباط برقرار کنید.

طراحی فرم مبتنی بر اطلاعات

طراحی فرم مبتنی بر اطلاعات

فرم ها و ساخت بخش های متفاوت در سایت های دیتابیس که به دریافت اطلاعات مهم و حساس از کاربران می پردازد، اهمیت فوق العاده ای دارد. در این بخش می توانید فرم های جذاب با گرافیک خاص پیاده سازی نمایید و به بهترین شکل استفاده کنید.

قیمت طراحی سایت بانک اطلاعاتی

تعیین زمان و هزینه طراحی سایت دایرکتوری یا دیتابیس به امکانات و ویژگی های مختلفی که قرار است در آن قرار داده شود، بستگی دارد. عوامل مهم و تعیین کننده ای وجود دارند که قیمت نهایی سایت بانک اطلاعاتی را مشخص خواهند کرد. یکی از مهم ترین موضوعات در طراحی سایت بانک اطلاعاتی، اطلاعات و فایل ها و جزئیات آنها می باشد. چنین سایت هایی باید طوری طراحی شود که تمام اطلاعات را به طور کامل در اختیار افراد قرار دهد.

نیازمند برنامه نویسی اختصاصی در طراحی وب سایت بانک اطلاعاتی

یکی از اهداف مهم طراحی وب سایت های دایرکتوری یا بانک اطلاعاتی در اختیار قرار دادن اطلاعات در موضوعات مختلف می باشد ، قابلیت ویرایش اطلاعات در بانک های اطلاعاتی از طریق پنل مدیریت توسط مدیر وبسایت انجام می شود. برای طراحی اصولی سایتها و ارائه امکانات مناسب برای کاربر و رابط کاربری مناسب برای چنین پنل هایی نیاز است تا برنامه نویسی کاملا اختصاصی و اصولی انجام بگیرد.

چنین سایت هایی را می توانید با زبان php و فریم ورک لاراول به خوبی طراحی و پیاده سازی نماییم ، سعی کنیم اطلاعات و ایده های جدیدی را در این زمینه بکار ببریم تا نسبت به رقیبان و سایر وبسایتها وجه تمایز متناسبی داشته باشد. برنامه نویسی ها تاثیر به سزایی در روند کار ، سرعت ، امکانات اختصاصی و پشتیبانی متناسب خواهد داشت و نیکداد در این زمینه به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند سایت های بانک اطلاعاتی را پیاده سازی می کند.

بانک اطلاعاتی

سایت های برتر بانک اطلاعاتی در ایران

بانک اطلاعاتی تجارت و انبار

یک سایت جذاب و زیبا که در زمینه بانک اطلاعات سامانه های جامع تجارت و انبار فعالیت دارد. اگر شما تاجر یا خریدار هستید می توانیددر این سایت عضو شوید و اطلاعات کافی از مستندات و استعلامات و فیلم های آموزشی بدست آورید. سامانه ای برای آموزش و پاسخ دهی به مشکلات و طرح ها و سئوالات و تبادل نظر در زمینه های تجاری کاربرد دارد.

سایت بانک اطلاعاتی پلیمریاب

بانک اطلاعاتی پلي الفين ها با امکان جستجوی هوشمند می باشد. بخش مشتری محوری این شرکت اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و مشخصات فنی گریدهای تولیدی شرکت‌های مختلف در سال 2005 و 2012 نموده است. با توجه به حجم بالای این اطلاعات و نیاز به طبقه‌بندی و امکان جستجوی هوشمند جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، مقرر شد یک برنامه تحت وب سایت بانک اطلاعات  پلی‌الفین‌ها طراحی و پیاده سازی شده است.

چرا بارگذاری محتوا در سایت های بانک اطلاعات مهم است ؟

محتواها و مطالب هر وب سایت نقش زیادی در جذب کاربر و افزایش رتبه یک سایت خواهد داشت ، محتواهای سایت های بانک اطلاعاتی نیز باید بسیار معتبر بوده باشد و در واقع یک سایت منبع و رفرنس به شما می آید و بنابراین باید مطالب و عناوین آن در صورت مستند بودن قرار بگیرد. پایگاه داده و بانک اطلاعاتی از ساختارهای مهم در طراحی چنین وبسایت هایی است و در واقع اسکلت و چارچوب آنها را تشکیل می دهد. نقش وب سایت های دایرکتوری در این است که با استفاده از صفحات وب گسترده بتواند محتواهای ویژه و منحصر به فردی را به کاربران انتقال دهد.

پس در ایجاد طراحی ظاهری و همچنین قرار گیری مطالب باید به نکات ریز و درشت آن توجه نمایید و سعی کنید حدالمکان از مطالب یونیک و غیر تکراری استفاده کنید تا هم یک منبع مهم در اینترنت به شمار روید و از لحاط سئو و بهینه سازی نیز قوی تر شوید.

اکثرا تولید محتواها در اینگونه وب سایت ها باید از لحاظ علمی معتبر و قابل استناد باشد و مطالبی دسته اول و برای موتورهای جستجوگر و کاربران قابل خواندن و کاملا دسترسی و آسان و قابل بهینه سازی باشد. یک نکته بسیار مهم دیگر این بوده که هر مقاله و محتوا و کلمات کلیدی به راحتی توسط کاربران در فضای مجازی سرچ شود و در دسترس بودن مطالب برای افراد نیز بسیار حائز اهمیت است.

ضرورت های طراحی وب سایت بانک اطلاعاتی

اکثر وب سایت های دانشنامه ، دایرکتوری ها و بانک های اطلاعاتی از وب سایت های پُر بازديد و کاربرپسند هستند. برای ساخت وب سایت های دایرکتوری به مرحله ها و بخش های مختلفی نیازمند است.

در طراحی و پیاده سازی سایت های منابع و رفرنس ها و مرجع و بانک اطلاعاتی درباره موضوعات خاصی نظیر بانک شماره تماس ها و تلفن ها ، طراحی سایت بانک اطلاعاتی پزشکان ، بانک اطلاعاتی رستوران ها و غذا خوری ها و غیره و موضوعات دسته بندی شده و جدا از هم را شامل می شود.

ذکر این نکته ضروری است که در ساخت سایت های دایرکتوری بر مبنای نیازها و ضرورت های کاربران باید انجام گیرد و سایت های مرجع و منابع می توانند اطلاعات و محتواهای زیادی شامل تصاویر ، ویدیو ، مقالات و موارد بیشتری را در خود جای دهند. نحوه قرار گیری مطلب و دسته بندی آنها در چنین سایت هایی بسیار مهم بوده و باید به راحتی و در زمان بسیار کم بتوانید اطلاعات مورد نظر خود را قرار دهید و کاربران دیگر نیز به راحتی هر مطلبی را بخواهند بتوانند در سایت شما جستجو و پیدا نمایند.

امکانات طراحی دایرکتوری

طراحی سایت دایرکتوری

شرکت نیکداد چه خدماتی در زمینه سایت دایرکتوری می دهد؟

خدمات سایت دایرکتوری

سایر امکانات مهم در طراحی سایت بانک اطلاعاتی

قابلیت پرینت گرفتن و خروجی فایل ها و اطلاعات مهم به صورت فایل های ورد و پی دی اف و قابلیت ایجاد نقشه سایت ، دریافت نظرسنجی آنلاین ، مدیریت تصاویر متحرک و محتوا ، بخش مناقصات و مزایده ها و قابلیت ثبت اطلاعات خودکار ، درج تبلیغات و بانک اطلاعاتی پس از پرداخت مبلغ ، قابلیت عضو گیری و ثبت نام پیشرفته از امکانات مهم در ساخت وب سایت دایرکتوری می باشد.
یکی از مباحث مهم و مورد بحث در این برهه زمانی ، بهینه سازی وب سایت ها توسط نیکداد می باشد که می تواند به صورت کاملا تخصصی انجام گیرد. سئو و یا بهینه سازی وبسایت با کاربری های مختلف بر مبنای الگوریتم های موتور جستجوگر بسیار حائز اهمیت بوده که امکان افزایش بازدید و ترافیک سایت را دارا هستید و به راحتی خواسته های مدیران سایت را تامین می گردد و نیکداد نیز به این اصل مهم بسیار توجه دارد. همچنین تبلیغات گوگلی با هزینه های بسیار اندک را برای وب سایت شما انجام خواهیم داد تا از روزهای نخست بارگزاری وب سایت در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. خرید رپورتاژ و خرید بک لینک را می توانید از سایت نیکداد با قیمت مناسب انجام دهید.

سایر امکانات مهم در طراحی سایت بانک اطلاعاتی
طراحی سیستم بانک اطلاعاتی

طراحی سیستم بانک اطلاعاتی

سیستم های بانک اطلاعاتی بدین صورت است که دارای یک سری اطلاعات و جزئیات مختلف شامل بانک موبایل، بانک ایمیل، بانک اطلاعات مجموعه یا شرکت و … می باشد. هر زمان مدیریت یا پشتیبان بخواهد نام یک چیزی را جستجو بکند، با استفاده از این سیستم نرم افزاری یا تحت وب سایت می تواند به راحتی انجام دهد. امروزه سایت های بانک اطلاعاتی با دیتابیس پیشرفته و وزن سبک طراحی می شوند تا حجم زیادی از فضای مورد نظر را اشغال نکنند.

سئو سایت دایرکتوری

سئو سایت های دایرکتوری و بانک اطلاعاتی کار سخت و زمان بری است و هرکس نمی تواند به راحتی آن را بهینه سازی نماید. چنین سایت هایی اگر به صورت عضویت یا فرم ورود کاربر وجود دارند، باید یک بخشی تحت عنوان بلاگ یا راهنما قرار داشته باشد تا مطالب آموزشی و آموزنده را برای راحتی کاربران قرار دهید و از این راه یک رتبه مناسب در گوگل نیز بدست آورید.

سئو سایت دایرکتوری

سوالات متداول

بله ، با اینکه تعداد این سایت ها نسبت به موضوعات عمومی کمتر بوده ولی برخی از شرکت ها یا مجموعه ها برای ارائه جزئیات زیاد چنین سیستم ها یا سایت هایی را طراحی می کنند.

بله شما می توانید به جای استفاده از وب سایت حتی تمام دایرکتوری یا دیتابیس تان را در قالب یک نرم افزار یا اپلیکیشن موبایلی نشان دهید.

معمولا بیش از 1 ماه زمان می برد و بستگی به جزئیات اطلاعات و فایل ها دارد.

فرم عضویت و ورود کاربران از جمله امکانات بی نظیر این سایت ها هستند که می توانند در پنل کاربری یا پروفایل شخصی به افراد اطلاعات ارائه کرد.

خدمات نیکداد در زمینه انواع طراحی سایت

تیم نرم افزاری نیکداد با داشتن خدمات متنوعی همچون طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی نرم افزار های تحت وب و … به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کارتان را با توجه به نیازی که دارد به روز کنید . خدمات طراحی سایت در نیکداد به دو صورت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی به شما ارائه می شود که متناسب با نیاز شما انجام می شود. همچنین طراحی سایت اختصاصی نیز از جمله خدمات ارزنده و مهم سایت های دایرکتوری هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =