طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت پزشکی

ساخت و طراحی وب سایت های پزشکی امروزه اهمیت زیادی در جامعه دارند و با گسترش انواع بیماری ها و مراجعه مردم به مراکز درمانی، پزشکان باید بتوانند خود را بهتر به مردم بشناسند. با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه بسیاری از بیمارستان ها، درمانگاه ها و پزشکان دارای وب سایت یا اپلیکیشن هستند تا خدمات خود را به مردم نشان دهند.

شما به عنوان یک پزشک باید بتوانید خدمات خود را به بقیه مردم به صورت مجازی و آنلاین ارائه کنید و فضای آنلاین بیش از پیش گسترده تر شده و افراد سعی می کنند تمامی خدمات خود را به طور آنلاین انجام دهند. امکاناتی نظیر دریافت نوبت، جوابدهی آزمایش آنلاین، مشاوره دکتر، ارسال مدارک به دکتر و … از طریق اینترنت انجام می گیرد.

طراحی سایت پزشکی
مشاوره رایگان
طراحی سایت پزشکی

برای سفارش طراحی سایت پزشکی و درمانی می توانید شماره تان را در بخش زیر وارد کنید تا به طور رایگان مشاورین با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با مشاهده این ویدیو، با فرایند طراحی سایت نیکداد بیشتر آشنا خواهید شد.

نمونه کار طراحی
سایت پزشکی

در اولین قدم برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت، بررسی نمونه کارها و فعالیت های انجام گرفته در این حوزه می باشد که در این بخش برخی از بهترین نمونه کارها را خدمتتان قرار داده ایم.

طراحی سایت درمانکده

طراحی سایت درمانکده

طراحی سایت علوم پزشکی دانشگاه فسا

طراحی سایت علوم پزشکی

وبسایت دیزاینر

طراحی سایت وطن بیو

چرا طراحی سایت پزشکی؟

داشتن یک سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی بسیار حایز اهمیت می باشد زیرا یک پزشک یا مدیر بیمارستان می تواند اطلاعات پزشکی ، رزومه و افتخارات ، مقالات علمی و پژوهشی خود را در اختیار کاربران قرار دهید و یک بیمار به راحتی می تواند با سوابق و سرویس های مختلف درون یک سایت پزشکی بهره مند شود. شما حتی می توانید با داشتن یک فروشگاه اینترنتی به فروش محصولات و تجهیزات مختلف پزشکی بپردازید. در زمینه طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی پزشکی می توانید به تیم نیکداد اعتماد کنید و به راحتی ساخت سایت های تان را به ما بسپارید. در زمینه طراحی انواع وب سایت های پزشکی و سلامت ، درمانگاه ها و کلینیک های مختلف تیم نیکداد فعالیت مستمری در این زمینه دارد و شما پس از طراحی یک وب سایت باید به فکر تبلیغات یا بازاریابی و سئو برای فروش بهتر محصولات باشید.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

فرم مشاوره آنلاین

فرم مشاوره آنلاین پزشکی

فرم های آنلاین در جمع آوری اطلاعات از قبیل نام و مشخصات بیماران، اطلاعات و وضعیت بیماری، بیمه و موارد ضروری را ارائه می نماید. این اطلاعات کمک زیادی به صرفه جویی در زمان و سیستمی شدن مرکز درمانی می کند.

ویزیت آنلاین

ویزیت آنلاین دکتر و پزشک

با این بخش می توانید به صورت آنلاین از شهرهای مختلف قابلیت ویزیت را فراهم نمایید. به سادگی بیماران می توانند دکتر یا پزشک را شناسایی کرده و ویزیت شوند. حتی قابلیت پرداخت وجه ویزیت نیز قابلیت پیاده سازی دارد.

مطالب و محتوای پزشکی

اغلب مخاطبین سایت پزشکی معمولا بیمارانی هستند که قصد عمل جراحی و درمانی خاص دارند. بنابراین باید از صحت و درستی مطالب در این سایت ها اطمینان حاصل شود. مطالب و محتوا اهمیت زیادی در نزد کاربران دارد.

پرسش و پاسخ پزشکی

پرسش و پاسخ پزشکی

حتماً صفحاتی برای پرسش و پاسخ بیماران در نظر بگیرید. در این بخش می توان متداول ترین سوالات بیماران را به همراه پاسخ آورد و به این ترتیب بیمار بسیاری از سوالات خود را در بین پرسش ها پیدا می کند و از پرسیدن سوالات تکراری پیشگیری می شود.

بخش نظرات بیماران

بخش نظرات بیماران

بخش نظرات بیماران در انتهای مقالات و صفحات خدمات می تواند به بیماران جدیدتر کمک کند. برای مثال بیماران قبلی از تجربه جراحی خود در بخش نظرات صحبت می کنند و به این ترتیب بیماران دیگر می توانند با پروسه جراحی بیشتر آشنا شوند و خیال شان راحت تر شود.

سیستم نوبت دهی آنلاین

سیستم نوبت دهی آنلاین به بیماران این قابلیت را می دهد تا به سادگی از طریق یک پلتفرم یا وب سایت وقت و نوبت خود را رزرو نمایند. معمولا این سیستم ها امکانات دیگری نظیر پیگیری نوبت را دارا است و هر زمان بخواهید قابل استفاده است.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است و همانند دیگر سایت های درمانی و بیمارستانی ضروری و حائز اهمیت است. با طراحی سایت های حرفه ای در این زمینه معمولا درمان بیماران، کار پزشک ها و کلینیک های درمانی با سرعت بالایی انجام می شود. پزشکان با سایت به راحتی می توانند با بیماران خود ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات و مقالات پزشکی را در اختیار بیماران قرار خواهند داد. همچنین طراحی سایت پزشکی قابلیت مقایسه ای را برای بیمارها فراهم نموده تا بتوانید متخصص عالی در زمینه های مختلف را داشته باشید و آنها را پیدا نمایید. ارائه خدمات آنلاین می تواند هزینه های درمان را کاهش دهد. شما مثلا اگر در شهرستانی ساکن هستید و می خواهید به تهران برای درمان بروید و طراحی یک سایت توسط پزشک می تواند به افراد در شهرهای دیگر این امکان را دهد تا به راحتی شماره های تماس و مشخصات و آدرس دکتر مورد نظر را بیابند و در این صورت پزشک مربوطه می تواند خودش را به راحتی به تمامی بیماران در ایران نشان دهد.

علت طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی

یکی از مهمترین علل طراحی یک سایت برای پزشکان می تواند سیستم نوبت دهی آنلاین به بیمار باشد که دیگر نیازی به حضور بیمار در مطب جهت گرفتن نوبت نخواهد بود و از طریق وب سایت می تواند نوبت بگیرد تا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های او شود و در هر مکانی که باشد بتواند وقت بگیرد تا به دیدار پزشک مورد نظر برود.

پزشکانی که می خواهند در دنیای اینترنت فعالیت کنند و خود را در فضای مجازی به دیگران بشناسانند قطعا جلوتر از دوستان و همکاران شان هستند و اینکار هم باعث جذب بیشتر مشتری می شود و هم از یک طرف باعث بیشتر دیده شدن مطب یا بیمارستان آنها خواهد شد حتی با استفاده از سئو و بهینه سازی کلمات مورد نظر در سایت خود می توانند جایگاه های مناسب را در موتور جستجوگر بدست بیاورند.

طراحی سایت پزشکی

معروف ترین سایت های پزشکی ایران

اکسترن

اکسترن، مرجع معتبر و بروزی از اطلاعات علمی پزشکی است که با هدف رشد و ارتقای دانش دانشجویان حوزه علوم پزشکی از دوران علوم‌پایه تا پزشکی بالینی تاسیس شده است و امکانات منحصر به فردی را عمدتاً بصورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد. هدف سایت اکسترن ارتقا دانش پزشکی مردم و دانشجویان پزشکی است. این سایت علاوه بر ارائه مطالب آموزشی برای دانشجویان علوم پزشکی، به انتشار مقالات علمی بر اساس منابع معتبر و کتب مرجع پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری ها، توضیح لغات و اصطلاحات پزشکی، داروها، سلامتی و موفقیت، علوم پایه پزشکی و دانلود رایگان کتب پزشکی می پردازد.

اکسترن
دکتر ساینا

دکتر ساینا

دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی که از مهمترین نعمات است را از طریق افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی در میان انسان‌ها گسترش دهد. دکتر ساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسان‌هاست. دکتر ساینا معتقد است که ارزش‌ها مهمتر از قوانین (بایدها و نبایدها) هستند و این ارزش‌ها نه تنها راهنمای عمل برای ارائه خدمات بهتر می‌باشد بلکه اصولی عام برای انسانی خوب بودن است.

طراحی سایت پزشکی ، همراه همیشگی بیماران

یکی از مهم ترین ویژگی طراحی سایت پزشکی ارتباط بهتر و متقابل با بیماران است. بیماران به راحتی می توانند سوالات درمانی خود را از پزشک بپرسند و بدون اینکه از خانه خارج شوند به راحتی ارتباطات مفیدی برقرار نمایند. علاوه بر این موارد پزشکان می توانند مقالات پزشکی را برای مطالعه و آگاهی بیماران بفرستند. می توانید برای بیمارهایی که نیاز به حضور آنها خصوصا در بیماری فراگیر کرونا و مشغله های مختلف کاری فراهم نیست و نیاز به کار غیر حضوری است که از طریق وب سایت و به طور آنلاین می توانید به آنها مشاوره دهید.

نیکداد ، متخصص و طراح حرفه ای وب سایت های پزشکی ، درمانی ، بیمارستانی

شرکت نیکداد ، با توجه به نیازها و سلایق مختلف یک پزشک که چه سرویس ها و امکاناتی را برای سایت خود در نظر دارند ، وب سایت هایی حرفه ای با گرافیک زیبا و سیستم های اختصاصی بخش های مرتبط می تواند  نیازهای پزشکان و مدیران بیمارستانها را برطرف کند.

 

سایت های پزشکی باید پاسخگوی نیازهای کامل بیماران باشد و هر بیمار بتواند اطلاعات مختلفی که واقعا نیاز دارد را از یک سایت پزشکی بگیرد و شرکت نیکداد می تواند مجری طراحی سایت های پزشکی ، بیمارستانی ، آزمایشگاه ها ، مراکز درمانی باشد.

 

البته باید این نکته را متذکر شویم که داشتن تنها یک سایت بیمارستانی کافی نیست حتما باید یک بیمارستان علاوه بر یک سایت حرفه ای و اختصاصی ، طراحی اپلیکیشن و همچنین سئو و بهینه سازی کامل و مفید انجام پذیر تا سریع تر به اهداف خود برسید. متخصصین ما در این زمینه شما را یاری می کنند و با مشاوره های رایگانی که به شما خواهند داد ، کمک می کنند تا سریع تر به اهدافی که در ذهن خود دارید برسید.

سایت پزشکان

امکانات و سرویس های طراحی سایت پزشکی

انواع طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستان

سایت های بیمارستانی یا مراکز درمانی بزرگ و گسترده که به ارائه بخش های مختلف می پردازند و شما با قسمت های مختلف این بیمارستان ها در سایت آشنا خواهید شد.

طراحی سایت مجله ای پزشکی

در این وب سایت ها به ارائه مقالات و اطلاعات حساس و مهم در زمینه پزشکی و دکتر و بیماران پرداخته می شود. سایت ها به صورت محتواهای متنی یا ویدیویی یا صوتی ارائه خواهد شد و شما با یک مجله علمی و پزشکی روبرو خواهید شد.

طراحی سایت مجله ای پزشکی
طراحی سایت بهداشت

طراحی سایت بهداشت

سایت های خانه بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی علوم پزشکی که به ارائه خدمات پزشکی محله ای یا مناطق خاص انجام می گیرد. در این سایت ها درباره واکسن ها یا بیماری های همه گیری اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت نوبت دهی آنلاین

سایت های نوبت دهی آنلاین پزشکی که در آن کاربران می توانند نوبت های خود را رزرو کرده یا زمان تعیین شده برای ملاقات حضوری یا آنلاین پیگیری کنند.

سایت نوبت دهی آنلاین

شرکت نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت پزشکی ارائه می دهد؟

طراحی سایت پزشکی آنلاین

طراحی اپلیکیشن پزشکی

اپلیکیشن موبایل امروزه بسیار فراگیر شده و هر شخصی به راحتی می تواند آنها را بر روی گوشی اندروید و IOS خودش نصب نماید. شرکت نیکداد امکان ارائه خدمات طراحی سایت پزشکی و طراحی اپلیکیشن برای مطب ها و کلینیک ها را برعهده دارد. طراحی اپلیکیشن پزشکی می تواند به سایت شما کمک کند تا به راحتی در موبایل با بیماران ارتباط موثری برقرار نماید.

 

این قابلیت برای بیمارها فراهم است تا به آسانی بتوانند نوبت خود را رزرو کرده و در صورت بروز مشکل می توانید حضور در مطلب به طور ویدئو کال با پزشک تان ارتباط داشته باشید. بهترین فرصت برای پزشک ها که با طراحی اپلیکیشن کاملا اختصاصی می تواند خدمات ارزنده ای را به نقاط مختلف دور دست بدهد و مشتریان بیشتری را به سوی خودش جذب نماید. برای اطلاع از قیمت های طراحی اپلیکیشن می توانید با مجموعه نیکداد ارتباط برقرار نمایید. 

طراحی اپلیکیشن پزشکی

سئو سایت پزشکی

بعد از اینکه سایت پزشکی تان را طراحی نموده اید باید برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر، به فکر سئو و بهینه سازی سایت باشید که در نتیجه سایت شما در نتایج گوگل می تواند رتبه های بالایی را کسب کند و در نتیجه آمار بازدیدتان افزایش پیدا می کند. شرکت ما با تجربیات فراوان در این زمینه می تواند به شما در رسیدن به رتبه یک گوگل کمک می کند و بدون سئو نمی توانید برند و سایت تان را در اینترنت بشناسانید و تمام زحمت های شما به باد می رود و برای آگاهی و استعلام قیمت سئو همین حالا تماس بگیرید.

طراحی سایت و اپ فروشگاهی برای پزشکان

با طراحی سایت پزشکی می توانید یک فروشگاه آنلاین برای فروش انواع محصولات و لوازم پزشکی داشته باشید. طراحی سایت فروشگاهی در کنار طراحی اپلیکیشن فروشگاهی امروزه جزو معروف ترین اقدامات برای سایت ها و Application ها می باشد و طرفدارهای خاص خود را دارد. با ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید کاملا آنلاین محصولات تان را معرفی نمایید و خدمات آنلاین تان را برای بیماران و مشتریان تان ارائه دهید. با اهداف مناسب و خوب می توانید طراحی زیبا و بهینه سازی سایت را به یک بخش قوی تبدیل نمایید و می توانید در این راه با رقیبان تان روبرو شوید و برای زمینه پزشکی می توانید طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و سئو سایت را به نحو احسن توسط مجموعه نیکداد انجام دهید.

اپلیکیشن پزشکی

سوالات متداول

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت وب سایت پزشکی ،بین ۱ تا ۲ ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد.

گروه نیکداد پس از تکمیل طراحی وب سایت پزشکی شما، تا یک سال بصورت کامل از تمام مسائل فنی سایت شما پشتیبانی خواهد کرد. پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

در ساخت وب سایت پزشکی نیکداد، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید.همچنین می توانید در پنل ادمین خود به به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد نمایید.

بله شرکت نیکداد علاوه بر طراحی سایت پزشکی طراحی سایت بیمارستان نیز انجام می دهد.

ایجاد سایت پزشکی جذاب

خدمات نیکداد در زمینه انواع طراحی سایت

سایت های پزشکی باید با گرافیک و ظواهر عالی مرتبط با دکترها و پزشکان و رابط کاربر پسند و کارکرد آسان شود تا هر فردی به راحتی بتواند با بخش های مختلف آن سایت کار کند و به بیان بهتر دسترسی سریع تر و آسان تر باشد. هر مرکز پزشکی و درمانگاه ها و کلینیک ها برای معرفی خدمات بیشتر نیازمند یک وب سایت هستند تا در آن بتوانند تمامی کارها و اقدامات خود را به کاربرانشان معرفی نمایند. مراکز درمانی ، سایت های پزشکی و سلامت ، فروشگاه های تجهیزات پزشکی و دارویی می توانند برای گسترش فعالیت های خود به صورت آنلاین در اینترنت فعالیت کنند و حتی با هزینه های معقول و سئو و بهینه سازی سایت در رتبه های بالای موتورهای جستجوگر قرار بگیرند.

از نمونه های طراحی سایت که نیکداد در آن فعالیت دارد می توان به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت پزشکی ،طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت املاک،  طراحی سایت مشابه دیوار ، طراحی سایت شرکتی ،  طراحی سایت خدماتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. 

سایر خدمات پزشکی نیکداد

سیستم نوبت دهی آنلاین

رزرو آنلاین نوبت ها به صورت اینترنتی از طریق وب سایت یا اپلیکیشن موبایل فراهم است. با توجه به شلوغی مطب و هزینه های رفت و آمد، سایت ها از سیستم رزرو نوبت دهی استفاده می کنند. ما به صورت اختصاصی این سیستم را در سایت های شما پیاده سازی می کنیم.

سیستم مشاوره آنلاین دکتر

مشاوره آنلاین دکتر

ساخت سیستم مشاوره آنلاین دکتر که به صورت اینترنتی یا تماس تصویری یا ویس می توانید با دکتر مربوطه ارتباط برقرار کنید. حتما سایت های مشاوره دکترها را در فضای اینترنت مشاهده کرده اید. ما امکان پیاده سازی مشاورین دکتر و پزشکان را در محیط جذاب می دهیم.

نرم افزار جستجوی داروهای پزشکی

طراحی سیستم نرم افزاری حرفه ای برای داروخانه ها و مراکز بیمارستانی و پزشکی که قابلیت نصب بر روی گوشی موبایل یا سیستم های کامپیوتر را دارد. شما در این سیستم های پزشکی می توانید جستجوی داروها را انجام دهید. قابلیت طراحی جستجوی نام بیمار نیز فراهم است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =