طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت نفت و گاز

طراحی سایت نفت و گاز
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت نفت و گاز

طراحی سایت پتروشیمی

طراحی سایت شرکت پتروشیمی

طراحی سایت نفت و گاز که برای نمایش توانمندی ها و خدمات مرتبط با صنایع نفتی و گازی در پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی بکار می رود. قبل از هر چیزی برای ساخت یک وب سایت باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی وب سایت نیز همانند تمامی شغل های دیگر به تخصص های خاص خود نیازمند است. قبل از هرچیزی باید به شاخصه های طراحی وب سایت صنعتی و طراحی سایت کارخانجات مسلط باشید و بدانید که از چه فاکتورها و سرویس هایی در ساخت چنین وب سایت هایی استفاده کرده اند.

 

طراحی سایت پتروشیمی و پالایشگاه

هدف های مهم در طراحی وب سایت نفت و گاز :

اقتصاد کشور عزیزمان ایران در گروه صنایع پتروشیمی و نفت و گاز وابسته است و ایران به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده منابع نفتی و سوخت های فسیلی و حضور فعال در این زمینه باعث شده تا داشتن فعالیت در دنیای اینترنت برای معرفی شرکت ها و سازمان های خودتان به میلیون ها نفر از کاربران ضروری است و برای حذف مشارکت های مدنی ، انعقاد قراردادهای همکاری با شرکت های خارجی ، جستجو و دنبال کردن بازارهای جدید از هدف های مهم در طراحی سایت نفت و گاز و وب سایت های پتروشیمی می باشد که باعث ارائه پرستیژ کاری برای شرکت شما خواهد شد و در این زمینه می توانید ارتباطات آنلاین با دیگر رقبا و سازمان های نفتی دیگر در سرتاسر جهان داشته باشید. نیکداد در این زمینه می تواند طراحی سایت پالایشگاه ، طراحی سایت کارتل نفتی ، طراحی سایت شرکت های حفاری و اکتشافات ، طراحی سایت سوخت ، طراحی سایت انرژی ، طراحی وب سایت شرکت های فرآوری نفتی و شرکت های دانش بنیان در زمینه سوخت و همچنین طراحی سایت نفتگاز و ساخت سایت های پتروشیمی از جمله اینها محسوب می گرد.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت نفت و گاز

 

سرویس ها و امکانات مختلف در طراحی سایت پتروشیمی و پالایشگاه :

  • ساخت بخش معرفی شرکت یا موسسه

در این صفحه که به معرفی و مرور اجمالی بر تاریخچه تاسیس و سوابق فعالیت ها ، هدف ها ، چشم اندازهای پتروشیمی و پالایشگاه های نفتی دارد و در این زمینه می تواند اطلاعات کاملی به کاربران دهد و تاریخچه بهره برداری ها و معرفی مجتمع ها و بخش های مختلف می پردازد.

  • ایجاد بخش خدمات تولیدات مختلف

قابلیت نمایش تولیدات و فرآورده های مختلفی همانند نفت و گاز ، نفت کوره، بنزین ، نفت سفید ، پروپیلن ، گاز مایع

  • امکان طراحی دو زبانه و چند زبانه

وب سایت های نفتی و پالایشگاه های نفت و گاز به صورت دو زبانه همانند انگلیسی و فارسی یا چند زبان زنده دنیا قابل اجرا و پیاده سازی است.

  • قابلیت ارائه آمار و اطلاعات

امکان ارائه آمار روزانه تولیدات ، صادرات ، سرانه میزان تولید نفت سفید ، بنزین و … در این بخش وجود دارد.

  • صفحه شرکت های تابعه

در این بخش به معرفی شرکت ها و همکارهای زیرمجموعه و وابسته به مجتمع اصلی پالایشگاه ها در پروژه های اکتشافات و استخراج و حفاری در زمینه تولید فرآورده های مشارکت می پردازند.

  • ایجاد بخش درباره ما

در این صفحه که عناوینی همچون اعضای هئیت مدیره ،  شماره های شناسایی شرکت ، سالشمار شرکت ، ساختار سازمانی ، ماموریت ها و چشم انداز ها و شرح وظایف و منشور اخلاقی می تواند جای گیرد.

 

سایت نفت و گاز

 

  • طراحی صفحه تماس با ما

در این بخش یک فرم تماس یا ارتباط با ما قرار دهید که هر کاربری بتواند از طریق این فرم با شما تماس بگیرد و همچنین شماره ها و فاکس و ایمیل های شرکت و سازمان مرتبط را درج نمایید.

  • طراحی بخش خبرها

مهم ترین رویدادها و اخبار مرتبط با صنایع نفت و گاز ، استخراج فرآورده های نوین ، اکتشاف میادین جدید نفت و گاز، اخبار مربوط به همایش ها و کنفرانس های صنعت پتروشیمی در این بخش درج می گردد.

  • ساخت صفحه گالری تصاویر

امکان نمایش توانمندی ها ، پروژه ها ، خدمات ، خطوط تولیدی ، میادین نفت و گاز به صورت کاملا تصویری به همراه عکس های با کیفیت بالا در بخش گالری قرار داده خواهد شد.

  • طراحی بخش حرفه ای ویدیوها

جدیدترین فیلم ها و ویدیوهای مربوط به اکتشافات و میدان های نفتی و همچنین فرایندهای شیمیایی جذاب برای عموم مردم در بخش ویدیوها قرار خواهد گرفت.

  • ایجاد قسمت فراخوان

قابلیت اطلاع رسانی منقاصات و مزایده ها و فراخوان های همکاری با شرکت ها ، جذب نیرو ، قوانین و شرایط شرکت در مناقصه و … در این بخش قرار داده می شود.

  • طراحی بخش سئوالات متداول
  • خدمات برون و درون سازمانی
  • ایجاد بخش حراست
  • طراحی صفحه مهندسی ساختار
  • ساخت آمار بازدید کننده وب سایت و مشاهده کاربران آنلاین
  • نمایش افتخارات ، گواهینامه ها و استانداردهای اخذ شده
  • لینک ها و پیونده های مفید به وب سایت های مرتبط نظیر سایت شرکت نفت ایران ، سایت پالایشگاه فرآورده های نفتی
  • ماژول جستجو
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت یا پالایشگاه
  • نقشه گوگلی برای ثبت مکان
  • قابلیت اشتراک گذاری مطالب و مقالات در شبکه های اجتماعی
  • بخش اعلانات وب سایت
  • طراحی هفته نامه و مجلات سایت در طراحی سایت پتروشیمی
  • و ….

طراحی وبسایت نفت و گاز

طراحی سایت نفت و گاز با نیکداد

طراحی و پیاده سازی و اجرای پروژه های طراحی سایت نفت و گاز و پالایشگاه ها بر مبنای جدیدترین متد برنامه نویسی انجام میگیرد و ظواهر و طراحی گرافیکی سایت نیز بر اساس فضاهای مرتبط با فعالیت کاری شما ایجاد می گردد مثلا می توانیم از المان های گرافیکی و آیکون های شرکت نفت برای اینکار استفاده نماییم ، یکی از خدمات جذاب طراحی سایت با نیکداد در ریسپانسیو بودن یا نمایش در حالت های مختلف موبایلی می باشد که به راحتی هر صفحه از وب سایت شما در هر صفحه نمایشگری قابل دیدن بوده و در دستگاه هایی نظیر لپ تاپ های کوچکتر و موبایل ها مشکلی برای وبگردی با توجه به اندازه های کوچکتر نخواهید داشت.

امکان طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه با توجه به فعالیت بین المللی این حیطه کاری در جهان از خدمات جذاب دیگر نیکداد بوده که امکان ساختن انواع سایت های نفت و گاز را با رعایت استانداردهای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر دارا می باشد. شرکت نیکداد در طراحی وب سایت صنعت پتروشیمی و سایت نفت و گاز و طراحی سایت پالایشگاه از سرویس های به روز و جدیدی استفاده می نماید. nikdad می تواند با هزینه های مناسب و اندک تبلیغات گوگل را برای وب سایت تان انجام دهد تا در روزهای نخست بارگزاری سایت خود در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و متخصصین ما در این حوزه تماس حاصل فرمایید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت شرکت پتروشیمی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =