طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت خبرخوان

طراحی سایت خبرخوان
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت خبرخوان

ایجاد و ساخت خبرخوان هوشمند

 

طراحی سایت خبرخوان یا سایت های فید و RSS که به صورت اتوماتیک به صاحبان سایت ها و وب مستران اجازه می دهد تا بدون هیچ دخالتی خبرهای جدید در وب سایت ها را دریافت و فراخوانی نمایند. کلمه آر اس اس به معنی Really Simple Syndication بوده که با فرمت اسناد xml قرار گرفته شده است و بیشتر برای اشتراک گذاری و استفاده از عنوانی خبرهای جدید با تیترهای وب سایت ساخته شده است. آراس‌ اس یک خوراک وب است که به کاربران و برنامه‌های کاربردی اجازهٔ دسترسی به «به‌روزرسانی‌های وب‌سایت‌ها» را در فرمت استاندارد و رایانه-خواندنی می‌دهد.

طراحی سایت خبرخوان

 

کاربردهای سایت های دارای RSS

  • خوراک‌های RSS می‌توانند به کاربر امکان «پیگیری سایت‌های مختلفی» در یک جمع کنندهٔ اخبار منفرد را بدهند.
  • وب سایت‌ها معمولاً از خوراک‌های RSS برای انتشار اطلاعات بسیار به روز رسانی شونده، مثل ورودی بلاگ‌ها، عناوین اخبار، یا قسمت‌های رشته‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کنند.
  • از RSS می‌توان برای توزیع پادکست استفاده کرد.
  • خوراک RSS به کاربرانی که می‌خواهند به روز رسانی‌های زمانی را از وب سایت‌های مورد علاقه دریافت کنند، یا کاربرانی که قصد جمع‌آوری داده از چندین سایت را دارند، کمک رسانی می‌کند. [  به نقل از ویکیپدیا ]

RSS ها یا خبرخوان ها به کاربران این قابلیت را می دهند تا از بخش های مختلف و کامل وب سایت های مورد علاقه شان به صورت یکجا بازدید نمایند. طراحی وب سایت خبرخوان به این صورت بوده که درون صفحه ای از سایت یک بلاگ قرار گرفته و جدیدترین خبرها و رویدادهای گوناگون درون وب سایت ها را شامل می گردد و به راحتی بازدیدکننده ها می توانند با کلیک بر روی این خبرها وارد منابع سایت شوند.

 

روش کار با سایت های خبرخوان چگونه است ؟

طراحی وب سایت های خبرخوان به گونه ای ایجاد می گردند که کاملا اتوماتیک و خودکار عمل نمایند و نیاز به آپدیت و به روز رسانی نیز نخواهند داشت و زمان بندی از پیش تعیین شده ای را نیز دارا باشند و با تنظیمات اولیه ای که به آنها خواهیم داد به صورت کاملا به روز رسانی گردند. طراحی وب سایت های خبرخوان که در واقع یک ربات اتوماتیک و عالی بوده که به سایر بخش های سایت از پیش تعیین شده مراجعه نموده و اطلاعات انها را بایگانی کرده و زمان بندی های لازم را نیز منتشر می نماید. لیست خوراک می‌تواند به صورت خودکار از یک وب سایت به وب سایت دیگر، یا از وب سایت به کاربر منتقل شوند. به این انتقال محتوا همنشری وب گفته می‌شود.

 

سایت های خبرخوان

برخی از مزایای مهم طراحی وب سایت های خبرخوان :

در گام نخست طراحی وب سایت های خبری و ارائه اخبار های مختلف برای مخاطبان سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و در طراحی سایت های خبرخوان و پیاده سازی خبرخوان هوشمند مزیت ها و فواید مختلف دیگری نیز ذکر شده است که در ادامه با شما مطرح خواهیم نمود. داشتن خبرخوان یک مزیت دو طرفه بوده که هم برای صاحبان سایت های دارنده خبرخوان مفید بوده و هم برای سایت هایی که به عنوان منابع خبری انتخاب می گردند. خبرخوان ها قابلیت نشر تمامی اخبارها از وب سایت های دیگر را دارا هستند و بدون هیچ مشکل و فرایند سختی می توانند مطالب قرار گرفته از سایت مبدا را به سایت جدید منتشر کنند و کاربران زیادی تنها با یک کلیک روی خبر مورد نظر به سمت این وب سایت ها سرازیر گردند و باعث افزایش رتبه و رنک گوگل و بالا رفتن کاربران وب سایت های آنها خواهد شد.

یکی از موارد مهم در طراحی وب سایت های خبرخوان و خبرخوان هوشمند ، حق نشر و حفظ کپی رایت مطالب و قانونی بودن آنها است. خبرخوان ها فایده های زیادی دارند که یکی دیگر از فواید آن که با افزایش آمار بازدید کننده وب سایت ها که ممکن است از هر قشری در جامعه باشند باعث ایجاد یک محیط مناسب برای تبلیغات و آگهی شرکت ها و فروش محصولات مختلف نیز خواهد گشت. از مزیت های مهم دیگر سایت های خبرخوان برای افرادی است که بدون اینکه به سایت های مختلفی برای بازدید و مشاهده خبرها مراجعه کنند از سایت خبرخوان می توانند همه اخبار را به صورت یکجا دیده و در زمان خود صرفه جویی نمایند.

 

بخش ها و سرویس های مختلف در طراحی سایت خبرخوان

طراحی وب سایت حرفه ای آر اس اس یا خبرخوان هوشمند یکی از طراحی های عالی و حرفه ای و کاملا تخصصی برای وب مستران عزیز می باشد که پیاده سازی آن مشابه طراحی سایت های خبری می باشد.

سرویس ها و بخش های مهم در طراحی سایت های خبرخوان شامل : مدیریت آسان خبرها از سایت های دیگر ، دسته بندی و مرتب سازی اخبارها شامل خبرهای سیاسی ، اقتصادی ، ورزشی ، بین المللی و غیره ، قابلیت جستجوی حرفه ای و ساده با پارامترهایی نظیر تاریخ درج خبر ، موضوعات مختلف ، دسته بندی ها و … ، قابلیت قرار دادن تصاویر و متون و اطلاعات ، ایجاد بخش نظر سنجی و دیدگاه افراد ، طراحی فروم و انجمن های گفتگو در طراحی وب سایت خبرخوان ، قابلیت نمایش آمار بازدید روزانه و هفتگی و ماهانه ، ایجاد بخش تبلیغات شامل تبلیغات متنی ، بنری ، لینکی و پاپ آپ و رپورتاژ و … ، قابلیت گرفتن فیدبک از مطالب قدیمی ، قابلیت درج جدیدترین و پربازدیدترین خبرهای وب سایت ، بخش سرویس های ویژه و در طراحی چنین سایت هایی می توانید از جدول های درج قیمت ارزهای دیجیتال ، سکه و طلا ، ایجاد بخش وضعیت آب و هوایی و جوی ، قیمت های خودروهای مختلف ، قابلیت اشتراک گذاری مطالب توسط کاربر ، بخش لینک های مفید ، پنل عضویت در وب سایت ، امکان ایجاد خبرنامه حرفه ای برای ارسال مطالب آپدیت شده به ایمیل کاربران ، بخش خبرنگاران افتخاری و …. از جمله سرویس های چنین سایتهاست.

یکی از نکات مهم در چنین وب سایت هایی قابلیت چگونه نمایش دادن اطلاعات به کاربران درون وب سایت های خبرخوان بوده که بسیار پراهمیت است و بازدیدکننده ها باید در زمان کم به راحتی به مطالبی که دنبالش هستند دسترسی پیدا کنند و به خوبی آنها را مطالعه نمایند. به راحتی انواع خبرخوان هوشمند را برای وب سایت های تان پیاده سازی می کنیم.

 

طراحی و ایجاد سایت های خبرخوان

 

ویژگی های مهم نیکداد در طراحی و ایجاد سایت های خبرخوان :

تیم نیکداد با رعایت استانداردها و چارچوب های مهم و فنی در زمینه ساخت انواع سایت های خبرخوان و فید به راحتی می تواند شما را در این امر مهم یاری نماید و با تکنولوژی های روز دنیا انواع سایت های خبرخوان را با توجه به نظرات کاربران و جذف مخاطب بالا و رضایت صاحبان سایت طراحی و پیاده سازی نماید.

تیم نیکداد با توجه به موضوعات وب سایت ها گرافیک و دیزاین آنها را مطابق آن ایجاد می نماید و گرافیک های بسیار ساده و در عین حال جذاب و سبک که قابلیت درج خبرها و متن ها را به راحتی برای مشاهده کننده ها و خواننده ها فراهم می آورد. سرعت نمایش سایت ها و لود بالای آنها در طراحی چنین وبسایتهایی بسیار مهم بوده که تیم نیکداد می تواند این ویژگی را درخود داشته باشد تا انواع وب سایت های خبری و RSS را با توجه به نوع و موضوع محتوایی شان برای شما اجرا نماید و یکی از بهترین روش ها در ساخت چنین سایت هایی استفاده از زبان برنامه نویسی سریع ASP دات نت بوده که مناسب سایت های خبری و خبرخوان ها است.

بهینه سازی و سئو هر وب سایتی در فضای اینترنت بسیار مهم بوده که نیکداد به صورت کاملا ویژه این موضوع را نیز در دستور کار خود قرار داده است. سئو سایت ها با موضوعات و کاربری های مختلف بر مبنای الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجوگر انجام میگیرد. سئو یک بخش مهم و جدا نشدنی سایت ها بوده که باعث افزایش بازدید و ترافیک وب سایت ها و تامین خواسته های مدیران سایت ها می باشد و نیکداد در طراحی سایت خبرخوان به این اصل مهم و ویژه توجه دارد.

شاید سایت های خبری را به این نوع از سایت های خبر ترجیح دهید. پیش نهاد می کنم صفحه مربوط به طراحی سایت خبری ما را نگاه کنید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری بدستتان برسد.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت خبرخوان

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =