طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تجاری

طراحی وب سایت تجاری
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت شرکت تجاری

طراحی سایت تجاری

 

طراحی سایت تجاری که یک راهکار عالی برای کسب و کارهای می باشد ، امروزه که با افزایش رقیبان و رقابت های شدید باعث شده تا هرکدام روش ها و شگردهای خاص بازاریابی را برگزینند. از این رو شرکت ها می خواهند سهمی زیادی را از اینترنت نصیب خود کنند بنابراین باید بازاریابی را آغاز کنند و با داشتن یک وب سایت تجاری و یا طراحی سایت تجارت الکترونیک آغاز نمایند.

هر کسب و کار تجاری حتما باید در دنیای اینترنت حضور فعالی داشته باشند تا بتوانند بازارسازی نموده و بازار را در دنیای اینترنت در دست بگیرند. حتی شما می توانید در این وبسایت ها بهینه سازی انجام دهید تا از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجوگر بازدید کننده به سایتتان بیاید و حتی به فکر برند شدن نیز می توانید باشید.

 

طراحی سایت شرکت تجاری

نکات مهم در طراحی سایت تجاری

مهمترین نکته هایی که در طراحی سایت تجاری مورد نظر قرار می گیرد طراحی ظاهر گرافیکی و قالب مناسب وب سایت و چیدمان مختلف بخش های سایت می باشد. بخش های مختلف و دسته بندی کالاها ، ایجاد منوهای حرفه ای و قالب بندی سایت باید به طور منظم قرار بگیرد. سایت ها باید کاربرپسند باشد تا وقتی کاربر به وب شما مراجعه می کند ارتباط خوبی با آن برقرار کند.

زمانی که یک مشتری یا کاربر به سایت شما مراجعه می کند باید با تمامی بخش ها و خدمات شرکت آشنا شود و حتی با یک جستجو ساده بتواند کالای خود را در سایت بیابد و حتی بتواند در زمان مناسب از طریق صفحه تماس با شرکت به خوبی با مدیر عامل و کارکنان تماس بگیرد. سایت های شما برای سئو بهتر از محتوای عالی و با کیفیت برخوردار باشد و اکثر مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. طراحی سایت کسب و کار

طراحی سایت تجاری

 

امکانات و سرویس های طراحی سایت تجاری :

با توجه به هدف ها و نوع شرکت و امکانات و سرویس هایی که در طراحی وب سایت تجاری می توان ایجاد نممود به شرح زیر می باشد :

1 – طراحی صفحه معرفی شرکت و ارائه رزومه و تاریخچه

2 – پیاده سازی بخش خدمات و محصولات شرکت

3 – ایجاد قسمت جستجو برای سرچ محصول یا کالا

4 – ساخت اسلایدها برای نمایش تصاویر بزرگ در صفحه اول سایت

5 – ساخت گالری تصاویر از زاویه های مختلف و نمایش انها

6 – پیاده سازی سیستم فروش آنلاین ، ساخت فروشگاه اینترنتی مطابق سایت های تجاری

7 – بخش معرفی جدیدترین کالاها

8 – ساخت نقشه سایت برای راهنمایی مراجعه کنندگان سایت ، مطابق با موتورهای جستجوگر و بهینه سازی و رتبه بندی سایت ها

9 – ایجاد سیستم نظر سنجی

10 – چند زبانه بودن وب سایت ها برای تعامل بین المللی و وب سایت های تجارت الکترونیکی

11 – ساخت فید یا rss خبرخوان

12 – ایجاد قسمت اعطای نمایندگی

13 – ساخت پنل اس ام اس

14 – ساخت انجمن های گفتگو

15 – ساخت فرم ثبت نام جهت عضویت مخاطبان در سایت

16 – ساخت سیستم آمارگیر دقیق برای بازدید وب سایت

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وبسایت های تجاری

 

ویژگی های طراحی وبسایت های تجاری توسط نیکداد

  • نیکداد طراحی وب سایت های تجاری را با گرافیک و ظواهر گرافیکی چشم نواز و زیبا طراحی می نماید و با تصاویر و آیکون های تجاری باعث می شود تا موضوع سایت سریع تر به کاربر انتقال داده شود ، گرافیک نقش مهمی در این وبسایت ها دارد و کیفیت بالا باعث جلب اعتماد کاربر خواهد شد. کیفیت و دسته بندی مرتب نیز بسیار پراهمیت می باشد و نیکداد همچنین به مقالات و محتوا نویسی نیز اهمیت زیادی خواهد داد و در اینباره به شما کمک می کند تا محتوای تمیز و سئو شده بنویسید.
  • تیم ما سایت ها را به صورت کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی و پیاده سازی می کند و به دلیل اینکه بیش از 70% سایت ها از طریق موبایل های هوشمند و تبلت ها مشاهده می شود، این نکته بسیار مهم است که سایت های شما باید برای نمایش در این دستگاه های بدون مشکل باشد تا از طریق موبایل نیز کاربر جذب کنید.
  • بازاریابی و تبلیغات برای سایت های تجاری مهم ترین نکته می باشد که بسیار مورد توجه است ، تیم نیکداد با بهینه سازی و سئو کلمات کلیدی می توانید فعالیت و سایت شما را در موتورهای جستجوگری نظیر گوگل ارتقا ببخشد و کاربران با جستجوی خدمات و محصولات در زمینه فعالیت شرکت شما به سایت شرکت وارد می شوند. نیازی به تبلیغات و صرف هزینه های گزاف نیست بلکه با سئو و مقاله نویسی می توانیم شما را در جایگاه های خوب در گوگل قرار دهیم.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت تجاری

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =