طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

طراحی سایت تبلیغاتی

 

طراحی سایت های تبلیغاتی در دنیای امروز بسیار حایز اهمیت است و در دوره ای قرار داریم که رقابت و سرعت دو فاکتور مهم در فعالیت های صنعتی و تجاری می باشد. سایت های تبلیغاتی برای نمایش آگهی سایر کسب و کارها ایجاد می شوند همانند سایت ایستگاه و آگهی سرا از نمونه آنها هستند. ظاهرا اکثر سایت های تبلیغاتی همانند وبسایت ایستگاه با کمی تغییرات ظاهری طراحی شده اند و سیستم ثبت آگهی و سایر موارد کاملا مشابه آن است.

ولی در سال های جدیدتر سایت هایی نیز بوده اند که جدیدترین تکنولوژی ها را برای سایت های آگهی دهنده و تبلیغاتی خود برای جذب بیشتر بازدید کننده استفاده کرده اند ، سایت هایی همانند دیوار و شیپور با گرافیک ساده و کارکرد آسان به راحتی تحول عظیمی را در سایت های تبلیغاتی و آگهی به وجود آوردند.

شما برای فروش و بازاریابی محصولات و خدمات تان حتما نیاز به سایت های نمایش آگهی خواهید داشت تا سریع تر خود را به دید سایر بازدید کننده های اینترنت قرار دهید ، بسیاری از این سایت های آگهی برای نمایش آگهی ویژه مشمول هزینه و اشتراک هایی می باشند که از این راه می توانند کسب درآمد خوبی نیز داشته باشند.

تبلیغات یکی از مهمترین و پردرآمدترین و رو به رشد ترین بخش ها در دنیای تجارت است که اکثر مردم در دنیا حاضرند هزینه های زیادی را به آن تخصیص دهند تا خود را راحت تر به دیگران بشناسانند. بدون استفاده از تبلیغات ، مطمئنا محصولات و خدمات شما ناشناخته باقی می ماند و یا به سختی معرفی خواهد شد که شما فروش زیادی نخواهید داشت و سود چندانی نیز اگر تبلیغات کافی نداشته باشید بدست نخواهید آورد. تبلیغات به سبب هدفمندی به انواع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تجاری و تفریحی و هنری تقسیم می‌شود.  همیشه تبلیغ و آگهی باعث رونق و فروش محصولات شما خواهد شد.

طراحی وب سایت تبلیغاتی و آگهی در دسته بندی مشاغلی نظیر: کامپیوتر ، آموزش، املاک ، اتومبیل، صنعت ، تولید و پخش مواد غذایی ، لوازم ،بازار کار ، خدمات و … قرار بگیرد.

 

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

 

چگونه طراحی سایت تبلیغاتی موفقی داشته باشیم؟

بازدید کننده و بیننده در وبسایت های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا اگر سایت ها بازدید بیشتری داشته باشند مشتریان نیز آگهی های بیشتری را در سایت شما قرار خواهند داد و هر چه آگهی ها و درخواست آنها بیشتر باشد مسلما درآمد مدیریت سایت نیز بیشتر می شود ولی در سایت هایی که آگهی ها رایگان هستند و بازدید خیلی کمی دارند ، افراد تمایل کمتری به قرار دادن آگهی در آن سایت ها دارند و حاضرند هزینه کنند تا آگهی آنها در سایت های پربازدید در صدر قرار بگیرد ، مثلا سایت شیپور کاربران حاضرند هزینه هایی را هم متقبل شوند تا تبلیغات آنها در مدت کمی در بالای سایر آگهی ها قرار بگیرد.

بینندگانی برای سایت شما مفید واقع می شوند که هدفمند به سایت مراجعه کرده باشند، به عنوان مثال اگر شخصی به دنبال خرید خودرو پراید است و در گوگل به دنبال این عبارت جستجو می کند، اگر سایت نیازمندی شما در گوگل رتبه داشته باشد به آن مراجعه خواهد کرد و به آگهی دهنده سفارش خواهد داد. از طرف دیگر آگهی دهندگان نیز با مشاهده رتبه سایت شما در گوگل ترغیب خواهند شد که به سایت شما آگهی دهند. اگر می خواهید در زمینه سئو و بهینه سازی اطلاعات زیادی کسب کنید تا رتبه بندی گوگل و سئو سایت را به ما بسپارید به صفحه سئو وب سایت مراجعه کنید.

از ابرهای نوین و عالی در زمینه معرفی کسب و کارهای آنلاین تبلیغات اینترنتی می باشد که هر فرد یا شرکت و سازمان را به شما وصل خواهد کرد ، برای نمایش آگهی ها و شناساندن تان ، خدمات خود و دیگر فعالیت ها ابزارهای زیادی هستند نظیر : تبلیغات تلویزیونی ، بنرهای سطح شهر ، بیلبوردها و … ، که هرکدام از اینها بستگی به شرایط خودشان ، مزایا و معیاب های خودر ا دارند برای نمونه تبلیغ درشبکه های تلویزیونی هزینه های بسیار بالایی دارد و تبلیغات چاپی نیز به صورت دوره ای و مقطعی است و ماندگاری آنها زیاد نیست.

اما طراحی سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری مادام العمر، هزینه بسیار ناچیز، دسترسی عموم مردم به آن، بدون محدودیت زمانی و مکانی و …

برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی

برند، مجموعه ‌ای از علایق، نگرش‌ها و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا خدمات است. هر برندی برگرفته از پیشینه ای است و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند.

تصویر برند از ترکیب اجزای متفاوت هویت و به کمک گرافیک و تبلیغات ساخته می شود. تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا باورهای موجود درباره کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

طراحی سایت تبلیغاتی

 

امکانات مختلف طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی

1- ایجاد گروه های نیازمندی ها و دسته بندی آگهی های مختلف نظیر ؛ املاک ، وسایل نقلیه ، پوشاک ، خدمات ، آموزشی ، بازار کار ، سرگرمی و فراغت ، اجتماعی و …

2-  ایجاد مدیریت های مختلف با سطح دسترسی ها متفاوت

3- ایجاد بخش حرفه ای ارسال خبرنامه به اعضای سایت

4- نشان دادن آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی ( متن ایمیل توسط شما قابل تغییر است )

5- افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها

6- روشهای پرداخت با امکان ورود پارامترهای دلخواه

7- امکان تایید و رد فیشهای بانکی و افزایش موجودی حساب مشتری پس از تایید فیش

8- قابلیت تعریف و اضافه کردن حسابهای بانکی

9- تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی به صورت آنلاین مشتري

10- بخش اخبار سایت و اطلاع رسانی به کاربران

11- ساخت تعرفه های تبلیغاتی و پکیج در هر بخش وبسایت

12- امکان بروز رسانی خودکار سایت شما بدون نیاز به دخالت شما بصورت کاملا اتوماتیک و خودکار

13- مدیریت منوهای سایت بدون نیاز به دانش طراحی با قبلیت ترتیب گذاری و مدیریت اطلاعات صفحات

14- مدیریت تبلیغات بنری

15- بخش آگهی های ستاره دار و ویژه که می توانید امکان تعیین هزینه برای این قسمت شوید.

16- ساخت بهش راهنمای ویژه ، راهنمای پرداخت و قوانین درج آگهی و راهمای تبلیغات

17- ایجاد بخش حقوق و شرایط ، ورود و ثبت نام کاربران ، قوانین ، درباره ما و تماس با ما

18- ساخت منو استان ها ، دسته بندی منطقه ای و …

19- نمایش تاریخ ، ساعت و زمان امروز در بالای سایت

20- ساخت بلاگ وبسایت

21- چت با فرد آگهی دهنده

22- فرم ثبت رایگان آگهی

لطفا توجه داشته باشید که امکاناتی که در بالا ذکر کرده ایم تنها بخشی از امکانات طراحی سایت تبلیغاتی ارزان و تبلیغات و نیازمندی ها است که توسط شرکت ما طراحی می شود و برای دریافت امکانات کامل سایت های آگهی و نیازمندی به همکاران و تیم پشتیبانی نیکداد مراجعه و با آنها در این زمینه مکاتبه نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مزایای طراحی سایت تبلیغاتی ارزان توسط نیکداد

  • امنیت عالی و تضمینی
  • سرعت بالا و قابل قبول لود سایت
  • سئو و بهینه سازی حرفه ای وب سایت
  • طراحی اپلیکیشن
  • پشتیبانی همیشگی و دائمی
  • مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو برای مشتریان طراحی سایت
  • پنل مدیریت آسان و قوی

باید این نکته را به شما بگوییم که بحث سئو در طراحی سایت تبلیغاتی ارزان اهمیت زیادی دارد که باعث موفقیت وب سایت تبلیغاتی خواهد شد و اگر سایت شما در رتبه و جایگاه مناسب در گوگل قرار بگیرد مشتری به صورت هدفمند به سما آگهی درج شده در سایت هدایت خواهد شد و مشتری ها از موتورهای جستجوگر به سوی سایت تان هدایت خواهند شد.

 

طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی

 

انواع آگهی ها و تبلیغات های اینترنتی:

تبلیغات کلیکی

موتورهای جستجو سرویس تبلیغاتی تحت عنوان ” تبلیغات کلیکی ” ارائه کرده اند که در این بخش تبلیغ کنندگان ، تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی مد نظرشان در صفحات موتورهای جستجو نمایش می دهند هرچند بابت قرار گرفتن این تبلیغات هزینه ای پرداخت نخواهید کرد و فقط بابت هر کلیک مبلغی باید بپردازید و به همین دلیل تبلیغات کلیکی به آن گفته خواهد شد.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

 

تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

از سبک های قدیمی تبلیغات اینترنتی می باشد که شیوه هدفمندی را دنبال کرده و می توانید برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید.

تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

 

ساخت سایت تبلیغاتی

 

تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

سیستم تبلیغات ” پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی بویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره فعالیت دارند ، استفاده می گردد.

اگر می خواهید سفارش سایت آگهی دهید بهتر است از طریق فرم زیر با کارشناسان ما تماس حاص فرمایید و ذکر دو نکته در فرم فراموش نشود:

  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =