طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت بانک

با پیشرفت علم و تکنولوژی و روش های جدید مدیریت پول و اموال، باعث شد تا موسسه ها و اداراتی تحت عنوان بانک ها به وجود آمده اند که وظیفه حفظ و نگهداری پول، ارز و اشیاء قیمتی مردم را برعهده دارند. در زمان های قدیم پول ها را در کف منزل یا درون صندوقچه ها مخفی نگاه می داشتند. اما با پیدایش بانک ها در 100 سال اخیر باعث شد تا مردم امانات و پول های خود را به مکان های امن زیر نظر دولت ها می سپارند. 

معمولا سازمان هایی نظیر بانک ها امنیت فوق العاده بالایی دارند و مردم با خیالت راحت امروزه گران قیمت ترین اشیاء خود را در صندوق امانات قرار می دهند.همچنین قرار داده پول ها داخل بانک باعث شده تا یک سری مزیت هایی نظر دریافت وام، سود بانکی مناسب، حفظ ارزش پول و … می شود.

طراحی سایت بانک
طراحی وب سایت حرفه ای
بانک ها و موسسات

برای سفارش طراحی سایت بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می توانید از مشاورین مجموعه نیکداد در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان ما به شما راهنمایی های لازم را برای پیاده سازی پروژه های مالی و مدیریت بانکی ارائه خواهند داد.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با مشاهده ویدیو مقابل، می توانید با روش های طراحی و پیاده سازی سایت در نیکداد آشنا شوید.

نمونه کار طراحی سایت
بانک ها

معمولا در زمان انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت ابتدا باید نمونه کارهای مرتبط با آنها بررسی شود. نیکداد در زمینه طراحی وب سایت های مختلف پیشتاز بوده و توانسته بسیاری از اپلیکیشن و سایت های شرکت های مختلف را طراحی نماید. در ادامه برخی از مهم ترین آنها را مشاهده خواهید کرد.

نمونه کار سایت دیجی کار

فروشگاه اینترنتی دیجی کار

نمونه کار طراحی سایت بانک

صفحه معرفی بانک

ارز دیجیتال نامدار آکادمی

اهمیت طراحی سایت بانک

شرکت طراحی سایت نیکداد یکی از حرفه ای ترین تیم ها در زمینه طراحی وب سایت بانک ها است ، اگر امروزه هر موسسه و بانکی دارای یک سایت نباشد ، قطعا مردم به حرفه ای بودن و مورد اعتماد بودن آنها شک می کنند ، طراحی وب سایت بانکی ، طراحی سایت موسسات مالی و اعتباری برای ارتباط و تعامل بهتر با مردم و افزایش مراوده های بانکی ، آسانترشدن کارها ، جلوگیری از اتلاف وقت و مراجعات بیش از حد مردم به داخل بانک ها ، جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی می شود. قبل از هرچیز ذکر این نکته ضروری است که طراحی سایت همانند دیگر شغل ها در دنیا به تخصص های زیادی نیازمند است که ابتدا باید شاخصه ها و نکات مهم درباره طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت بانک اطلاعاتی را بدانید تا بهتر بتوانید اقدام به ساخت سایت خودتان بکنید.

ویژگی های طراحی سایت بانک

طراحی بخش تسهیلات

بخش وام و تسهیلات یکی از مهم ترین قسمت های سایت های بانکداری است. در این بخش وام بانکی خرید کالا، وام مسکن، وام مضاربه ای، جعاله، ضمانت نامه، مشارکت مدنی، استعلام اصالت و … قرار می گیرد.

معرفی بانک

معرفی کامل بانک مربوطه و بخش های متنوع و مختلف اداری، تاریخچه تاسیس و اهداف و راهبردها و بیانیه ماموریت، چشم اندازها، معرفی هیات مدیره، ثبت‌ نام معاملات آنلاین سهام و … در این بخش قرار می گیرد.

سیستم باشگاه مشتریان

خرید آنلاین غذا از ویژگی های مثبت طراحی سایت رستوران محسوب می شود . افراد به دلیل مشغله های کاری وقت کافی برای رفتن به رستوران ندارند . به همین دلیل سفارش غذا از طریق سایت ها کمک بسیار زیادی به آن ها می کند. 

سیستم بانکداری الکترونیک

سرویس بانکداری الکترونیک امروزه در تمامی سایت های بانکی مرسوم است و سرویس هایی نظیر مشاهده موجودی و مشاهده و پرینت از صورتحساب و گردش مالی بر اساس بازه تعین شده توسط کاربر، خدمات کارت، چک، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه و … قرار دارد.

شعبات بانکی

در این بخش شعبه های مختلف بانک ها به همراه نام شعبه، مدیریت، شماره تماس ها، آدرس و شاخص شعبه درج می شود. شما با استفاده از فیلد جستجوی شعبات بانکی بر اساس شهر،استان، نام شعبه و پارامترهای دیگر می توانید به آسانی شعبه مد نظر بانکی تان را مشاهده نمایید.

سپرده ها و خدمات ارزی

سپرده ها و خدمات ارزی

خدمات ارزی و سپره جزو مهم ترین مواردی هستند که بانک های مختلف آنها را به کاربران خود عرضه می کنند. امروزه خدمات ارز دلار و یورو جزو بخش جدانشدنی بانک ها هستند. بانک هایی نظیر ملت و ملی و صادرات و … از جمله بانک های در این زمینه است.

قیمت طراحی سایت بانک

تخمین هزینه طراحی سایت بانک و موسسات مالی و اعتباری بر اساس امکانات و ویژگی های مختلف طراحی شده محاسبه می شود. معمولا عوامل زیادی در تعیین هزینه طراحی سایت بانکی تاثیر دارند. یکی از مهم ترین موضوعات تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت بانکی بخش بانکداری اینترنتی، باشگاه مشتریان است. برخی از بانک ها بهترین امکانات روز دنیا را به کاربران خود به صورت آنلاین ارائه می دهند که این کار فقط با برنامه نویسی درست و اصولی قابل انجام است. بنابراین همانطور که مطلع هستید هزینه های طراحی سایت بانکی باهمدیگر تفاوت دارد.

چطور می توانم طراحی سایت بانکی سفارش دهم؟

طراحی سایت بانک و موسسه های مالی و اعتباری در زندگی مردم تاثیر زیادی داشته است، امروزه بسیاری از افراد کارهای بانکی و مالی خود را بدون مراجعه حضوری به ادارات و بانک ها، از طریق وب سایت و اپلیکیشن انجام می دهند. بنابراین برای درخواست طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو سایت بانکی با قیمت مناسب می توانید با شماره 09114617261 تماس بگیرید. همچنین امکان ارتباط با چت آنلاین در سایت نیز فراهم است.

معروف ترین سایت های بانکی در ایران

بانک ملت

بانک ملت فعالیت رسمی خود را از 29 آذر ماه 1358 با ادغام بانک های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان تشکیل شد. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 353000 میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

بانک ملت

بانک ملی

تشکیل بانک به شکل جدید نخستین بار در سال 1258 هجری شمسی(1296 ه‍ – ق) ده سال قبل از بوجود آمدن بانک شاهی از سوی حاج محمد حسن امین دارالضرب یکی از صرافان بزرگ تهران به ناصرالدین شاه قاجار پیشنهاد شد. در حال حاضر بانک ملی ایران زیر نظر بانک مرکزی بعنوان مقام ناظر بر موسسات اعتباری و با بیش از 2657 شعبه فعال در داخل، 14 شعبه فعال و 4 سابسیدری در خارج کشورو 178 باجه مشغول بکارند که باعث شده این بانک یکی از قوی‏ترین مؤسسات مالی چه در ایران حتی در دنیا باشد.

 

راه اندازی سایت بانکی

طراحی و ساخت وب سایت های بانک و اصولا سایت هایی که به پول و ارز مرتبط هستند ، نیازمند امنیت بالایی هستند ، این موضوع در حفظ اعتماد بین مشتریان و بانک ها بسیار مهم است. سایت های بانکی معمولا در طول روز بازدید زیادی دارند و افراد برای دریافت خدمات به آنها مراجعه می نمایند بنابراین این نوع سایت ها باید با دقت و توجه زیادی راه اندازی شوند. معمولا وب سایت های بانکی در مقوله امنیتی حرف اول را در دنیا می زنند و از پروتکل های امن برای ارتباط میان سایت و کاربر استفاده می کنند.

برای جلوگیری از هک شدن و مسائل مهم امنیتی برای وب سایت های بانک ، معمولا هر بانک تنها یک سایت دارد و تمامی شعبات بانکها در ایران تنها یک وب سایت با آدرس مشخص به افراد ارائه می دهند ، اما هر شعبه برای تبلیغ امور خودش می تواند به صورت جداگانه اقدم به طراحی وب سایت بکند. اگر هر شعبه ای اقدام به ساخت یک وب سایت دیگر بکند باید اختلاف و تفاوت در میان سایت اصلی با وب سایت طراحی شده جدید وجود داشته باشد و خدماتی که در وب سایت مورد نظر طراحی شده ارائه می شوند بعنوان خدمات فرعی باشد تا افراد دچار اشتباه نشوند و آسایش بیشتری برای آنها فراهم شود.

مزیت طراحی سایت بانک و موسسات مالی

وب سایت های بانک دارای ویژگی های مهمی نظیر امنیت بالا ، سهولت کارکرد ، دسترسی آسان کاربران به بخش های مهم ، لود سریع صفحات وبسایت ، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، پیاده سازی وب سایت دو یا چند زبانه ، طراحی گرافیکی مناسب بر اساس رنگ اداری و سازمانی بانک ها ، جلوگیری از هک شدن یا مشکلات و نفوذ امنیتی ، ساده تر کردن بخش های مهم سایت و جلوگیری از شلوغی بیش از حد برای ارتباط بهتر کاربران و یکپارچه سازی وب سایت با نرم افزارهای داخلی بانک ، اجرای کدنویسی اصولی و ریسپانسیو و واکنشگرا بودن برای نمایش بهتر وب سایت ها در تبلت و موبایل از جمله خدمات مهم تیم نیکداد در راه اندازی تارنمای بانک و سایت های موسسه های مالی می باشد.
 
شغل های زیادی هستند که به حوزه بانک ها مرتبط هستند و از جمله مشاغلی نظیر بازرگانی که در این زمینه باید به طراحی سایت بازرگانی یک سری بزنید تا بیشتر با این مقوله آشنا شوید. همچنین پیاده سازی و اجرای وب سایت ها با پنل مدیریت فارسی و رابط کاربری آسان به منظور به روز رسانی بهتر و افزودن محصولات جدید به سایت انجام میگیرد ، طراحی وب سایت واکنشگرا و به کارگیری تکنولوژی هایی همانند لاراول در طراحی وب سایت های قدرتمند توسط نیکداد انجام میگیرد و ارائه خدمات عالی در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر از جمله خدمات متنوع دیگر ما می باشد.
مزیت طراحی سایت بانک و موسسات مالی

امکانات طراحی وب سایت بانکی

بانک مرکزی

انواع طراحی سایت بانک

موسسه مالی و اعتباری

طراحی سایت موسسه های مالی و اعتباری

برخی از موسسه هایی وجود دارند که هنوز مجوز رسمی فعالیت به عنوان بانک را دریافت نکرده اند، آنها در قالب موسسه های مالی و اعتباری فعالیت می کنند که بعدا ممکن است با یک بانک دیگر ادغام شوند. نظیر موسسه مالی اعتباری فرشتگان، امید جلین، یا موسسه هایی که در حال حاضر فعالیت می کنند نظیر ملل و… از جمله این موارد هستند.

سایت های اطلاع رسانی و خبری بانک ها

بسیاری از سایت های اینترنتی در زمینه اطلاع رسانی و خبرهای بانکی فعالیت دارند. این سایت ها جدیدترین خبرهای مرتبط با بانک ها، موسسه های مالی و وام های قرض الحسنه و … را به اطلاع عموم مردم می رسانند. چنین سایت های فقط در جهت اطلاع رسانی فعالیت دارند و هیچ گونه خدمات بانکی و آنلاین ارائه نخواهد کرد.

طراحی بانک های مجازی و درگاه پرداخت آنلاین

طراحی بانک های مجازی و درگاه پرداخت آنلاین

یک سری از سایت های اینترنتی نیز در جهت ارائه خدمات آنلاین و درگاه پرداخت فعالیت دارند. سایت هایی نظیر زرین پال و آیدی پی و زیبال و … از جمله این موارد هستند. چنین سایت هایی جزو بانک به حساب نمی آیند اما در فضای مجازی خدمات مالی آنلاین را زیر نظر شاپرک به انجام می رسانند.

بانکهای رسمی و معتبر

بانک های رسمی که مجوز فعالیت از بانک مرکزی دارند، باید حتما از یک سایت اینترنتی بهره مند باشند تا کاربران بتوانند خدمات آنلاین نظیر انتقال وجه، خدمات چک، صورتحساب ها، پرداخت قبوض و … را در این مکان ها انجام دهند. 

بانکهای رسمی

نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت بانک ارائه می دهد؟

خدمات بانکی نیکداد

طراحی اپلیکیشن بانک ها

طراحی اپلیکیشن موبایل بانک برای صنعت فین‌تک تحولی مهم و بسیار مهم است. موبایل بانک خدماتی است که توسط بانک در پلتفرمی آنلاین ارائه می‌شود. کاربران بانک با استفاده از این پلتفرم می‌توانند تراکنشات آنلاین انجام دهند همچنین عمده خدماتی که برای دریافت آن ها باید حضوری به بانک مراجعه کنند را از طریق گوشی همراه خود انجام می دهند.

تقریبا تمامی بانک‌های مطرحی که در حال حاضر از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنید اپلیکیشن موبایلی و اینترنت بانک دارند. درصورتی که همزمان از خدمات آنلاین چند بانک استفاده کنید در این مقاله به پنج مورد از مهم‌ترین چالش‌هایی که در طراحی اپلیکیشن موبایل بانک باید به آن پرداخته شود می‌پردازیم. تا همین چند سال پیش نهایت ارائه خدمات در بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایلی بانک‌ها امکان پرداخت قبض بود. ولی در حال حاضر بسیاری از همین اپلیکیشن‌ها امکاناتی مانند پیگیری قسط‌های بانکی، اتوماسیون کردن پرداخت‌ها، مدیریت چک‌ها و انتقال وجه به صورت‌های متفاوتی را فراهم کرده اند.

بانکداری الکترونیک

خدمات الکترونیک بانکی

بانکداری الکترونیک یکی از انواع بانکداری است که تمامی انتقالات پول و فرآیندهای بانکی را در بستر اینترنت و به صورت الکترونیکی بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در بانک مدیریت می‌کند. بانکداری الکترونیکی با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری شبکه و مخابرات انجام می‌شود. با طراحی و برنامه نویسی بخش خدمات الکترونیک در سایت های بانکداری می توانید به راحتی فعالیت های مرتبط با امور مالی و اعتباری را انجام دهید.

خدمات بانکی

در طراحی سایت بانکی نیاز به ارائه برخی خدمات کاملا مشهود است. در بخش خدمات بانکی می توان قابلیت هایی نظیر دریافت شناسه شبا، طرح ویژه مسکن، خدمات ارزی، ضمانت نامه، سپرده قرض الحسنه، سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، فروش اوراق بهادار، سامانه های بانکی، درخواست کارت خوان و درگاه پرداخت و … از جمله این موارد هستند.

همچنین بخش های دیگری در سایت بانکی می توان نظیر مناقصه و مزایده ها، سوالات متداول، واحد های بانک، اخبار و درباره ما نیز قرار داد.

خدمات بانکی

سوالات متداول

معمولا طراحی اختصاصی سایت های بانکی 2 تا 6 ماه زمان می برد و جزو پروژه های سنگین و زمان بر به حساب می آید که به طور کامل باید برنامه نویسی و پیاده سازی شود.

بله ، سایت نیکداد طبق استانداردهای موجود در دنیا به روز ترین و جدیدترین امکانات را به افراد ارائه می دهد.

قبل از شروع طراحی سایت بانکی، شما نیازمند مجوز فعالیت رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی هستید.

موبایل بانک یا همراه بانک یکی از جدیدترین سرویس های اپلیکشن موبایلی است که در نیکداد به راحتی در زمان طراحی سایت بانک، امکان پیاده سازی و ساخت آن وجود دارد.

به دلیل ماهیت فعالیت سایت های بانکداری که در حوزه مالی و حسابداری می باشند، باید به گونه ای پیاده سازی شوند که بیشترین امنیت را دارا باشند، به همین منظور سایت های طراحی شده نیکداد به شما ضمانت می دهد که امنیت سایت های بانک فوق العاده بالا است.

مزایای طراحی وب سایت بانک

کلیه مشخصات، امکانات و نیازهای اورده شده درباره‌ی ساخت وب سایت بانک بوسیله کمپانی سایت نیکداد رعایت شده و شما می‌توانید انتظار یک وب سایت حرفه ای  را درباره‌ی ارائه سرویس های بانکی داشته باشید. 

 

برخی از مزیت های سایت بانکی:

– جذب مشتریان و مخاطبان هدف

– آگاهی مراجعه کنندگان از ساعتهای کاری و شیوه کارایی بانک

– مکانی مطلوب برای برقراری ارتباط با کاربران به طور آنلاین

– امکان پشتیبانی ماهر کاربران وب سایت از جانب ادمین ها

– اعمال کارهای بانکی به طور غیر حضوری و دور از شلوغی

– کاهش مخارج تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی، بنر در سطح شهر و …

ساخت سایت بانک

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =