طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت اداری

طراحی سایت اداری - طراحی وب سایت اداری
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت اداری ، داشتن سایت برای شرکت ها و ادارات بسیار مهم می باشد، طراحی وب سایت اداری برای سازمان ها و اداره های دولتی و ارگان ها و وزارت خانه ها بسیار ضروری می باشد. امروزه یک سازمان یا اداره باید سایت اختصاصی داشته باشد تا بتواند خود را به کاربران و مشتریان در فضای مجازی بشناساند.

اگر یک سازمان اداری یا دولتی یک سایت جهت فعالیت و کارهای خود نداشته باشند، جایگاه مناسبی نیز در میان افراد ندارند و در این دوره زمانه که انسان ها در فکر صرفه جویی وقت و هزینه های خود هستند و برای جلوگیری از اتلاف زمان و قرار گرفتن در ترافیک که باعث معضلات زیاد در هر شهر می شود ، می توانند  از طریق وب سایت و اینترنت مسایل و درخواست های خود را انجام دهد.

همچنین طراحی سایت اداری برای سازمان ها و نهادهای دولتی در منعکس ساختن اطلاعات، همگان را بصورت سیستماتیک و هماهنگ ملزم می کند تا جهت سهولت کارشان از وب سایت استفاده نمایند.

 

چرا ساخت سایت اداری ضروری است؟

طراحی وب سایت اداری ، سازمان ها و وزارتخانه ها باید بر مبنای نایزهای مشتریان و ارباب رجوع ایجاد گردد. اداره های دولتی و تشکل های غیردولتی اکثرا بر پایه خدمات شکل پیدا کرده اند. ارایه خدمات الكترونیكی از طریق وب سایت به مراجعان و مخاطبان باید در طراحی سایت های ادارای در مرکزیت امر قرار بگیرد.

هدف از طراحی سایت ادارات ، ارایه خدمات الکترونیکی عالی برای بالابردن بازدهی ، کاهش ترافیک و تردد افراد در ادارات مختلف می باشد که با اینکار باعث کمتر شدن و خلوت تر شدن محیط کاری ادارات و افزایش راندمان کاری نیز خواهد شد. طراحی پرتال اداری ، بهینه سازی و سئو وبسایت باید بر اساس شیوه ای انجام شود که با طراحی  فرم های الكترونیكی، ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را آسان نماید.

ایجاد دولت الکترونیک در کشور که از اهداف و پیشبرد فضای مجازی که یک ابزار قوی برای اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با مخاطبان و نهاد دولتی یا ارگان رسمی محسوب می گردد. این ادارات که بر پایه سیستماتیک ایجاد شده اند و با داشتن یک وب سایت که با خدمات الکترونیکی که ارائه می دهد می تواند به نیازهای کاربران و افراد پاسخ دهد.

یکی از کارهایی که راندمان کاری ادارات را بالا خواهد برد ایجاد پروسه خدمات الکترونیکی و افزایش پاسخ دهی به ارباب رجوع می باشد که باعث رضایت لذتبخش مراجعان می گردد.

طراحی و ایجاد سایت های ادارات ، طراحی وب سایت سازمانی ، ساخت و طراحی پورتال سازمانی ، پورتال اداری ، طراحی اتوماسیون اداری ، پشتیبانی سایت های سازمانی و اداری ، بهینه سازی وب سایت های اداری جهت افزایش رتبه در موتورهای جستجو همانند گوگل و بینگ و .. ، برنامه نویسی اختصاصی برای نیازهای سازمانی و اداری ، ساخت و پیاده سازی پورتال وزارت خانه ها از خدمات عالی و مهم نیکداد در زمینه ارائه خدمات به سازمانها و ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

طراحی پرتال های سازمانی یا طراحی وب سایت های ادارات برای اتوماسیون و مکانیزه شدن پروسه های اداری و افزایش شتاب و سرعت تحقق دولت الکترونیک می باشد که قابلیت ارائه خدمات سریع و مطلوب و استفاده کمتر از ابزارها و مصرف کاغذ ،  آیین نامه ها و اطلاعیه ها، ارایه فرم ها و فایل های مورد نیاز ارباب رجوع بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

طراحی سایت اداری

 

مهم ترین نکته ها در طراحی سایت اداری

ساخت سایت های اداری با کیفیت و ظواهر گرافیکی جذاب بسیار مهم است و سایت ها باید ساده طراحی شوند تا کاربران به راحتی به هر بخش از مطالب و وب دسترسی آسان پیدا کنند. وب سایت های طراحی شده باید سئو و بهینه سازی شوند تا به راحتی در موتورهای جستجوگر معرفی و در سرچ گوگل قرار گیرند ، همچنین مهم ترین نکته ای که در سایت های حرفه ای ادارات حائر اهمیت است دسترسی آسان و امکان ملاقات حضوری و صرفه جویی در زمان می باشد.

 

برخی از مزیت های طراحی وب سایت های ادارات و ارگان ها:

صرفه جویی در زمان و وقت و امکان مراجعات آنلاین به سایت

نیازی به مراجعه و ملاقات حضوری کاربران نخواهد بود و در هر ساعت از شبانه روز قابلیت مراجعه به سایت را دارید.

قابلیت ارسال مکتوبات و نامه های الکترونیکی و ایمیل ها

امکان تماس بین کارمندها و پرسنل مختلف بدون هیچگونه محدودیتی

محرمانه ماندن اطلاعات

قابلیت بایگانی اطلاعات روی فضای مجازی به صورت دائمی و امن و کاهش هزینه ها

کم شدن مصرف کاغذ

جلوگیری از مفقود شدن مدارک و نامه ها

از نیروی انسانی خیلی کمتری استفاده خواهید کرد

قابلیت مدیریت زمان

قابلیت نمایش دادن هر مطلب در سایت در هر زمانی

امکان نمایش دادن ویدیو و تصاویر در وب سایت

 

طراحی وب سایت سازمانی

 

امکانات طراحی وب سایت سازمانی

ساخت صفحه نخست سایت

طراحی چارت سازمانی برای معرفی مدیر کل ، مدیران زیر مجموعه ها، معاونان، دبیرخانه، روابط عمومی و مسئولان ذیربط

طراحی بخش خبر و ارائه آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط

ایجاد بخش منو خدمات یا سازمان ، شامل معاونت توسعه مدیریت و منابع ، اداره کل امور مالی ، اداره کل امور عمومی و کمیسیون معاملات ،

بخش اطلاعیه ها و احکام

معرفی قسمت های مختلف اداره

ساخت بخش فرم ها در ارتباط با قسمت اطلاعات، فایل ها و فرم های مورد نیاز متقاضیان بصورت الکترونیکی قرار داده می شود و همچنین فایل آنها بصورت فرمت PDF، قابل دانلود و پرینت گرقتن است.

سیستم ارتباط مستقیم با مراجعان و ارباب رجوع.

راهنمای مراجعین جهت تشریح مراحل و فرایندهای اداری برای ارباب رجوع

طراحی صفحه گزارش جهت ارایه گزارش های مختلف از عملکرد و فعالیت های انجام یافته بصورت تشریحی و یا گزارش آماری با زبان نمودار و جدول

ایجاد بخش نظرسنجی وب سایت

 

چرا نیکداد را برای طراحی و ساخت سایت اداری انتخاب نماییم؟

تیم نیکداد تمامی نیازهای ادارات و سازمان ها و فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند را پاسخگو خواهد بود و با تجربیاتی که داریم می توانید شما را در طراحی پرتال و سایت های اداری و سازمان های دولتی و وزارت ها همراهی نماییم.

 

ساخت سایت واکنشگرا و پاسخگو که هر فردی بتواند سایت شما را در موبایل یا تبلت یا لپ تاب های مختلف قابل نمایش باشد و بدون هیچگونه تغییر اندازه ای مشاهده نمایید و قابلیت سیستم اتوماسیون حرفه ای، پیاده سازی پنل مدیریت ساده جهت کاربرد روزانه و به روز رسانی آسان توسط مدیر سایت، لود مناسب و بالا آمدن سریع صفحات وب، بهینه سازی و افزایش رتبه و جایگاه وب سایت های اداری در موتورهای جستجوگر با استفاده از تکنیک های به روز ” سئو ” همگی موجب شده اند تا nikdad بتواند بهترین انتخاب درست را برای طراحی وب سایت های سازمانی به شما نشان دهد.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت اداری

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =