طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261


طراحی سایت هلدینگ

طراحی وب سایت هلدینگ که در مجموعه طراحی سایت های شرکتی می تواند اجرا و پیاده سازی گردند. شرکت های هلدینگ یا Holding company که مجموعه شرکت های سهامی می باشند که دارای زیر مجموعه های دیگر هستند و کنترل شرکت های زیر مجموعه مستقیما زیر نظر مدیران و هیات مدیره شرکت اصلی می باشد. در واقع یک شرکت هلدینگ با خرید بخش عمده ای از سهم شرکت دیگر ، می تواند در آن شرکت حق نظر و رای داشته باشد در این صورت به شرکت دوم می توان یک ” شرکت وابسته ” گفته شود.

طراحی سایت هلدینگ
مشاوره رایگان و هدفمند
عنوان پیشفرض

برای سفارش و طراحی سایت هلدینگ و پروژه های بزرگ همین حالا می توانید با مجموعه نیکداد با کارشناسان حرفه ای تماس حاصل فرمایید. کافیست شماره خود را در پایین وارد نمایید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با دیدن این ویدئو، با فرآیند طراحی سایت هلدینگ در نیکداد آشنا شوید!

نمونه کار طراحی سایت
عنوان پیشفرض

معمولا انتخاب یک شرکت مناسب طراحی وب به نمونه کارها و دیزاین های طراحی شده بستگی دارد. بررسی نمونه کارهای یک شرکت در بحث طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای طراحی سایت هلدینگ و شرکت های بزرگ نیاز به نمونه کارهای قدرتمند و حرفه ای می باشد. در این بخش نمونه کارهای مرتبط با طراحی سایت هلدینگ را ارائه نموده ایم.

طراحی سایت شرکتی

سایت شرکت سپنتا گروپ

طراحی سایت پتروشیمی مارون

سایت پتروشیمی مارون

طراحی سایت نفت پارس

سایت نفت پارس

طراحی سایت فولاد تکنیک

سایت فولاد تکنیک

وبسایت دیزاینر

سایت وطن بیو

طراحی سایت رامک خودرو

سایت رامک خودرو

اهمیت طراحی سایت هلدینگ

شرکت نگهدار یا شرکت هلدینگ (به انگلیسی: Holding company) شرکتی سهامی است که دارای شرکت‌های زیرمجموعه دیگر بوده و کنترل شرکت‌های زیرمجموعه مستقیماً زیر نظر مدیران و هیئت مدیرهٔ شرکت اصلی است. شرکت هلدینگ با خریدن بخش عمده‌ای از سهام شرکتی دیگر، می‌تواند در آن شرکت حق رای داشته باشد، که در این صورت به شرکت دوم شرکت فرعی (یا وابسته) هم گفته می‌شود. شرکت‌های فرعی هویت قانونی خودشان را به عنوان شرکت‌های مجزا حفظ می‌کنند، اما کنترل هر شرکت فرعی تحت نظر شرکت نگهدار خواهد بود.

برای طراحی سایت هلدینگ باید به نکات ریز و درشتی توجه فرماید که در ادامه این مقاله به بررسی کامل امکانات و سرویس های آنها خواهیم پرداخت ولی قبل از هرچیزی باید توجه داشته باشید که طراحی سایت موضوع بسیار مهمی است و همانند دیگر مشاغل نیاز به تخصص های لازم و حرفه ای خود دارد که قبل از هرچیزی باید به شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید تا بتوانید با دید بهتری اقدام به ساخت سایت تان کنید.

ویژگی های طراحی سایت هلدینگ

بخش معرفی یا درباره ما

درباره هلدینگ

در این بخش سوابق کاری شرکت اصلی و فعالیت های مختلف آن به همراه موفقیت ها و چشم اندازها و اهداف و استراتژی های مهم و معرفی مدیران ارشد و هیات مدیره ذکر می شود.

قسمت شرکتهای وابسته

قسمت شرکتهای وابسته

شرکت هایی که کل سهام یا بخشی از آن توسط شرکت هلدینگ خریداری شده بعنوان شرکت وابسته یا تابعه در اینجا عنوان گریده و در مورد فعالیت های آن نیز شرح داده می شود.

طراحی قسمت همکاری

طراحی قسمت همکاری

در این بخش مهم ترین شرایط و قوانین همکاری کمپانی ها و شرکت های فروش سهام درج خواهند شد. مشخصات به صورت فرم در طراحی سایت هلدینگ پیاده سازی خواهد شد.

طراحی قسمت اخبار

اخبار در این وب سایت ها فوق العاده اهمیت دارد. صفحه ای جذاب و قابل خواندن برای کاربران طراحی می شود. رویدادهای مختلف کمپانی های اصلی و شرکت های تابعه ، قرارداد های منعقد شده و سرمایه گذاری های مختلف ارائه می شود.

قابلیت چند زبانه بودن

قابلیت چند زبانه بودن

شرکت های هلدینگ به صورت بین المللی فعالیت می کنند و در نقاط مختلف دنیا سرمایه گذاری می نمایند و از این رو باید سایت آنها برای ارتباط با مشتریان کشورهای مختلف به صورت چند زبانه پیاده سازی می شود که شامل انگلیسی، ترکی، فارسی و … می باشد.

بخش خدمات

بخش خدمات

خدمات متنوع و جذاب شرکت ها و سازمان ها و هلدینگ های بزرگ در وب سایت و صفحات خدمات معرفی خواهد شد. خدماتی شامل ارائه پشتیبانی، ارتباط، قرارداد و … از جمله برترین امکانات چنین بخشی است. خدمات از بهترین بخش ها در این سایت است.

قیمت طراحی سایت هلدینگ

تخمین هزینه ها و زمان انجام پروژه طراحی سایت هلدینگ به امکانات و گستردگی فعالیت و ویژگی های متنوع آن بستگی دارد. عوامل زیادی در هزینه و ساخت طراحی هلدینگ تاثیر دارند. یکی از موضوعات اصلی تعیین کننده قیمت استفاده از خدمات متنوع در این زمینه می باشد. معمولا طراحی هلدینگ برای مجموعه های بزرگ چند شرکته یعنی با چندین شرکت بزرگ و زیر مجموعه همدیگر انجام می شود. گاهی برای هرکدام از شرکت ها باید جداگانه یک صفحه جدا طراحی شود که این باعث افزایش قیمت چنین سایت هایی می شود و زمان نیز بیشتر خواهد شد. برای دریافت مشاوره و دریافت تعرفه طراحی سایت هلدینگ می توانید با نیکداد ارتباط برقرار نمایید.

هم اکنون طراحی وب سایت هلدینگ را به ما بسپارید!

طراحی و ساخت انواع سایت های هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه توسط مجموعه ما به نحو احسن انجام می شود. شمامی توانید برای درخواست طراحی وب سایت، ساخت اپلیکیشن یا سئو سایت با قیمت های مناسب انجام دهید. می توانید به راحتی با نیکداد ارتباط برقرار کنید و یا از طریق چت زنده لایو تمامی سوالات تان را در این زمینه بپرسید.

معروف ترین هلدینگ های کشور

هلدینگ وطن زرین (پلیمر بوشهر)

گروه وطن‌زرین یک مجموعه خصوصی کسب وکار با هدف کارآفرینی است که در راستای تحقق توسعه پایدار، دستیابی به بازارهای جهانی و خودکفایی تولید انواع محصولات موردنیاز کشور در ضمن حفظ اصالت، تأسیس شد. فعالیت ما در سال ۱۳۶۲ با احداث چند کارخانه و شرکت آغاز شد. در سال ۱۳۶۹ گروه وطن‌زرین برای مدیریت و خدمات دهی به تمام شرکت‌های زیرمجموعه تاسیس شد. در خردادماه سال ۱۳۷۰ ،این گروه با نام “گروه صنعتی پلیمر بوشهر” به صورت رسمی ثبت شد و در سال ۱۳۹۹ نام گروه به دلیل تغییر ماهیت شرکت و سبد کسب و کار آن، به “گروه صنعتی وطن‌زرین مروارید آسیا” تغییر کرد. نام گروه بر اساس نام بنیان‌گذاران اصلی آن، آقایان عبدالزهرا وطن دوست و محمدکاظم زرین قلم انتخاب شد.

شرکت هلدینگ وطن زرین
هلدینگ

دریارخش مشدانی

هلدینگ دریا رخش مشدانی با به گرد آوری وبهره وری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه بازرگانی ، کشتیرانی و صنایع ساحلی و فراساحلی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در جهت ارائه خدمات بهینه به میهن اسلامی آغاز نمود. با توجه به پتانسیل بالای این هلدینگ و استفاده از تمامی ظرفیتها، توانست در مدت کوتاهی، جایگاه مناسبی در بخش بازرگانی، کشتیرانی و صنایع دریایی کشور کسب نماید. هلدینگ دریا رخش مشدانی بالغ بر ۱۵۸ پروژه موفق در زمین های مذکور را در مدت ۶ سال به انجام رسانیده و در همین جهت دانش فنی و تجارب اجرایی خود را ارتقا داده است. 

راه اندازی سایت هلدینگ

اگر شما صاحب چندین کارخانه بزرگ یا شرکت هستید و نیز به سایت هلدینگ برای راه اندازی دارید، هیچ نگران نباشید. با طراحی سایت هلدینگ می توانید کاملا آنلاین تمامی خدمات و مجموعه های خود را به دیگران نمایش دهید. اینترنت دنیای بسیار بزرگی است که امکان ارائه تمامی خدمات و محصولات هلدینگ های بزرگ وجود دارد. امکان برندینگ، تبلیغات ، سئو و بهینه سازی برای افزایش فروش و شناخت بهتر شرکت های شما وجود دارد. مدیریت تمامی شرکت ها در یک وب سایت با هلدینگ امکان پذیر است. در طراحی و ساخت وب سایت های هلدینگ و کمپانی های بزرگ می توانید با شرکت های بین المللی و خارجی ارتباط مفید تری برقرار کنید و تمام خدمات تان را حتی برای خارجی ها نمایش دهید. پس همین حالا با مجموعه نیکداد ارتباط برقرار نمایید.

مزایای طراحی سایت هلدینگ

ساخت و طراحی سایت هلدینگ توسط نیکداد دارای مزیت های مهمی می باشد که یکی از آنها امکان به روز رسانی مطالب بر اساس تکنولوژی های جدید ، ساخت سیستم واکنشگرا و ریسپانسیو وب سایت که در هر صفحه موبایل یا تبلت با اندازه های کوچکتر قابل مشاهده می باشد و کاربر هیچ مشکلی در تغییر ابعاد و اندازه صفحات سایت نخواهد داشت.

 

یکی دیگر از مزایای ساخت سایت نیکداد ، اجرا پنل مدیریت فارسی و استفاده آسان هر کاربر با هر سطح سواد و دانش که تنها با یادگیری بسیار کوچک و ناچیز می تواند خودش مطالب را ویرایش و آپدیت نماید و تصاویر و فیلم های جدیدی را به سایت خود اضافه نماید.

 

در طراحی وب سایت از چندین زبان مختلف زنده دنیا با توجه به نیازهای مشتری ارائه می کنیم و بهینه سازی سایت و سئو صفحات را برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل که باعث ارتقا جایگاه سایت و افزایش ترافیک و آمار بازدیدکننده ها و کاربران خواهد شد در نظر میگیریم که با اینکار شما با هزینه های بسیار کمتر از تبلیغات و دائمی در گوگل بمانید.

 

مدیریت شرکت های بزرگ و هلدینگ ها برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانند با تیم نیکداد و کارشناسان ما تماس حاصل نموده و ما در اسرع وقت به صورت کاملا رایگان در این زمینه مشاوره های لازم را خواهیم داد و همچنین می توانیم با هزینه های بسیار کمتر تبلیغات گوگل را برای وب سایت و کسب و کار شما در روزهای نخست فعالیت تان انجام دهیم تا در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

سایت هلدینگ

امکانات طراحی سایت هلدینگ

بنر هلدینگ

انواع طراحی سایت هلدینگ

طراحی بخش صنعتی

طراحی بخش صنایع

شامل انواع صنایع غذایی، پلیمر و پلاستیک، کالاهای پرمصرف و خدمات می باشد. تمامی این موارد در این صفحه معرفی و به کاربارن عرضه خواهد شد. معمولا در سایت های کمپانی یا هلدینگ های بزرگ چندین کارخانه و شرکت در بخش صنایع معرفی خواهند شد.

برندهای مختلف شرکت ما

برندها یا نام شرکت های یک کارخانه بزرگ هلدینگی از اهمیت زیادی برخوردار است. در ساخت و طراحی چنین سایت هایی باید حتما یک بخش بی نظیر بنام برندهای ما طراحی و پیاده سازی شود تا تمامی اسم برند شرکت شما در آن با توضیحات کامل معرفی گردد.

طراحی صفحات شرکت ها

امروزه کافه و کافه گردی یکی از تفریحات افراد به شمار می آید.کافی شاپ ها دارای تنوع بسیاری در منو خود می باشند. با استفاده از طراحی سایت مناسب قادر خواهند بود که علاوه بر معرفی خود، محصولاتشان را به همراه تصاویر جذاب در معرض دید کاربران قرار دهند.

طراحی گروه های صنعتی

گروه های صنعتی به معرفی بخش های مختلف کارخانجات هلدینگ و صنایع مرتبط می پردازد. معمولا به معرفی تاریخچه، گروه ها و نام شرکت های صنعتی وابسته، مدیران و مدیرعامل ها و … می پردازد. طراحی گروه های صنعتی در ساخت چنین وب سایت های اهمیت زیادی دارد.

گروه های صنعتی

مراحل ساخت سایت هلدینگ در نیکداد

نیازسنجی مشتری در هلدینگ

تعیین هدف های مشتریان

سنجش تمامی نیازها و اهداف مشتری

برنامه نویسی و طرح پایانی

کدنویسی انجام و طرح پایانی ارائه می شود.

ساخت طرح اولیه و گرافیک

طرح اولیه و دیزاین و گرافیک ارائه می شود.

تحویل پروژه هلدینگ

تحویل پروژه

پروژه در پایان به مشتری تحویل می گردد.

شرکت نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت هلدینگ ارائه می دهد؟

شرکت های بزرگ هلدینگ و طراحی سایت هلدینگ

شرکت های هلدینگ ، شرکتی هستند که صاحب سهام مهم شرکت های دیگر می باشند. این عموما برای شرکت هایی کاربرد دارد که اصلا کالا و خدماتی تولید نمی کنند ؛ ولی در عوض هدفشان این است که با مالکیت سهام دیگر شرکت ها ، گروهی از شرکت ها را تشکیل دهند. شرکت‌های هلدینگ منجر به کاهش ریسک صاحبان سهام می‌شوند، و همچنین می‌توانند به مالکیت و کنترل تعدادی از شرکت‌ها منجر شوند. بسیاری از موفق ترین شرکت ها در دنیا ، شرکت های هلدینگ می باشند که در کشور آمریکا مالکیت بیش از ۸۰ درصد یا بیشتر از سهام قابل رای دهی و ارزش گذاری شده قبل از تثبیت منافع مالیات از قبیل سود سهام معاف از مالیات ادعا شده، باید مشخص شوند. در ایران نیز شرکت پلیمر بوشهر یکی از هلدینگ های مشهور بوده که خود دارای زیرمجموعه های گسترده تری است که در زمینه مجموعه های تولیدی، تجاری و خدماتی در صنایع پلاستیک، صنایع سلولزی- بهداشتی، صنایع آبزی‌پروری، صنایع غذایی، صنایع خدماتی-آموزشی و تجارت الکترونیک به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین گروه‌های صنعتی خصوصی در کشور مطرح است. این گروه با بهره‌برداری از ده‌ها واحد صنعتی و به‌کارگیری فنّاوری و دانش روز دنیا محصولات و خدمات متنوع و باکیفیتی را به گستره وسیع مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه می‌کند.

شرکت های بزرگ هلدینگ
سایت هلدینگ

سایت هلدینگ چیست؟

شرکت نگهدار یا شرکت هلدینگ (به انگلیسی: Holding company) شرکتی سهامی است که دارای شرکت‌های زیرمجموعه دیگر بوده و کنترل شرکت‌های زیرمجموعه مستقیماً زیر نظر مدیران و هیئت مدیرهٔ شرکت اصلی است. شرکت هلدینگ با خریدن بخش عمده‌ای از سهام شرکتی دیگر، می‌تواند در آن شرکت حق رای داشته باشد، که در این صورت به شرکت دوم شرکت فرعی (یا وابسته) هم گفته می‌شود. شرکت‌های فرعی هویت قانونی خودشان را به عنوان شرکت‌های مجزا حفظ می‌کنند، اما کنترل هر شرکت فرعی تحت نظر شرکت نگهدار خواهد بود.

طراحی سایت موضوع بسیار مهمی است و همانند دیگر مشاغل نیاز به تخصص های لازم و حرفه ای خود دارد که قبل از هرچیزی باید به شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید تا بتوانید با دید بهتری اقدام به ساخت سایت تان کنید.

سئو سایت هلدینگ Holding

سئو سایت های هلدینگ بسیار حائز اهمیت است. امروزه اگر کمپانی یا شرکت های وابسته شما بخواهد در اینترنت دیده شود باید به فکر برندینگ ، سئو و بهینه سازی صفحات سایت تان باشید. معمولا موتورهای جستجوگر نظیر گوگل بهترین گزینه برای دیده شدن هستند. شما با هزینه مناسب بر روی کلمات کلیدی معتبر و جذاب در اینترنت می توانید رتبه های خوب بگیرید و هم دیده شوید و هم کسب درآمد فوق العاده داشته باشید. به راحتی حتی با سئو خارجی می توانید با افراد مختلف دنیا ارتباط بین المللی برقرار نمایید. پس همین حالا سئو سایت هلدینگ تان را به کارشناسان سئو نیکداد بسپارید.

سئو سایت هلدینگ

سوالات متداول طراحی سایت هلدینگ

معمولا ساخت چنین وب سایت های حدودا یک ماه تا دو ماه بر حسب محتوا و ایجاد بخش های مختلف زمان می برد.

بله ، سایت های هلدینگ به دلیل گسترش فعالیت در جهان و ارتباط عمیق با اروپایی ها و چینی ها نیاز به سایت بین المللی و چند زبانه می باشد. ما اینکار را به بهترین نحو انجام می دهیم.

ما می توانید طراحی اپلیکیشن و وب ویو برای سایت هلدینگ را به بهترین نحو انجام دهیم. تمامی خدمات و ارتباطات در محیط موبایل نیز قابل پیاده سازی و انجام است.

ما سعی می کنیم سایت های اختصاصی را بر اساس نیازهای شما پیاده سازی کنیم و هرچیزی با کدنویسی توسط مجموعه نیکداد امکان پذیر است.

خدمات نیکداد در زمینه انواع طراحی سایت

تیم نرم افزاری نیکداد با خدمات متنوع نظیر طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی وب سایت ، طراحی سیستم ها و نرم افزارهای تخصصی شرکت های بزرگ ، ساخت آپ تحت وب و … در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد..

خدمات طراحی وب سایت در نیکداد به دو صورت اختصاصی و نیمه اختصاصی با زبان های برنامه نویسی php و طراحی سایت وردپرس و … قابل پیاده سازی می باشد. 

شرکت های هلدینگ بسیار گسترده تر از آن چیزی هستند که شما فکر می کنید و گاهی این شرکت ها صرفا مالک دارایی ها می باشند و این دارایی ها شامل : ملک و زمین و مستغلات ، سهام سایر شرکت ها ، اوراق عرضه ، شرکت ها با مسئولیت محدود ، صندوق های سرمایه گذاری ، امتیاز استفاده از اختراعات و نام های تجاری ، سهام عادی ، حق مالکیت معنوی و حق امتیاز برندها و تقریبا تمام چیزهای ارزشمند دیگر هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =