طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت رامک خودرو

سایت رامک خودرو که یکی از سایت های حرفه ای در دسته بندی طراحی سایت خودرو قرار میگیرد و در سال 1393 توسط نیکداد پیاده سازی شده است. سایت رامک یکی از سایت های قدرتمند فروش ماشین در ایران می باشد که توسط زبان asp.net توسط نیکداد ساخته شده است و زبان برنامه نویسی asp از تکنولوژی های مایکروسافت استفاده کرده و زبان اسکریبپت نویسی است که درون IIS اجرا می شود.

 

نیکداد پروژهای کاربران خود را قبل از هرچیزی بر روی کلیه زبان ها امکان سنجی و تحلیل میکند،‌با توجه سناریو این وب سایت معماری داخلی آن به زبان ASP .NET ‌طراحی و اجرا شده است.ASP یک زبان تکنولوژی مبتنی بر سروس دهنده بوده که امکان پیاده سازی اسکریپت ها در یک صفحه وب را از طریق سرویس دهنده اینترنت فراهم میسازد. قابلیت .NET FREMWORK با الهام از امکانات ADO.NET,ASP.NET و Windows Forms قادر به ارائه سرويس ها و خدمات متفاوت به مجموعه وسيعی از سيستم های کامپيوتری است . دات نت فريمورک از زبانهای متعددی حمايت می نمايد . C++,C#,VB,Jscript نمونه هایی در اين زمينه می باشند.

طراحی سایت رامک خودرو
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت ماشین
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد