طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت فولاد تکنیک

سایت فولاد تکنیک که در دسته بندی طراحی سایت کارخانه و طراحی سایت صنعتی قرار می گیرد. و این شرکت در زمینه تولیدات محصولات فولادی در ایران فعالیت می کند. ساخت سایت این شرکت از سال 1394 شروع شده که زیر نظر گروه نیکداد با رعایت اصول طراحی پیاده سازی و اجرا شده است. این وب سایت با زبان کاملا اختصاصی پی اچ پی بهره برداری شده است و از کتابخانه های جاوا اسکریپت جی کوئری نیز در بعضی از بخش های وب سایت استفاده شده است. همچنین UI آن نیز با استفاده از بوت استرپ زده شده است.

 

همانطور که ملاحضه می کنید در بک گراند وب سایت تصویر شرکت فولاد تکنیک قرار داده شده و یک اسلاید زیبا از خدمات سایت و تصاویر محصولات تولیدی قرار داده ایم که هر کاربر در نگاه اول بفهمد که موضوع کاری وب سایت در چه زمینه ای است. در وسط صفحه اصلی بخش پروژه ها در یک نگاه که به معرفی جدیدترین پروژه های انجام گرفته یا در حال انجام می پردازد. همچنین مدارک و افتخارات این شرکت بین المللی در زیر آن قرار داده ایم که نشان دهنده معتبر بودن آنها دارد. امکانات بیشتری نظیر کتابخانه الکترونیک ، بخش های تخصصی (معاونت مهندسی ، معاونت پروژه ها و … ) قرار گرفته که دسترسی کاربران و مشتریان را بسیار آسانتر می کند.

طراحی سایت کارخانه ای
طراحی سایت صنعتی
ساخت وب سایت فولاد
طراحی سایت صنعتی
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد