طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت آژانس مسافرتی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی که برای معرفی فعالیت های شما در دنیای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد و هر آژانس هواپیمایی باید یک سایت با کیفیت عالی داشته باشد تا بتواند خدمات به کاربران خود از طریق اینترنت ارائه نماید و مشتریان با ورود به سایت بتوانند نیازهای همیشگی خود را در رابطه با تهیه بلیط هواپیما، تورها دریافت کنند.

مشتریان و کاربران همیشه در دنیای مجازی به دنبال آژانس های هواپیمایی و مسافرتی با امکانات عالی هستند و اگر شما یک پایگاه اینترنتی خوبی نداشته باشید مطمئنا دیده نیز نخواهید شد ، پس ضروری است تا یک سایت حرفه ای برای آژانس خود طراحی کرده باشید و فعالیت مستمر داشته باشید.

تبلیغات در بنرهای خیابانی و تلویزیون ها هزینه گزافی را داراست و همیشه در ذهن ها ماندگار نخواهید ماند بنابراین داشتن یک سایت اختصاصی و قوی می تواند به صورت همیشگی و با قیمت های بالطبع پایین تر شما را در صدر جستجوها قرار دهد و به راحتی خود را به دیگران نشان دهید.

 

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

 

خدمات و امکانات طراحی سایت آژانس هواپیمایی

1- دسته بندی تورهای مسافرتی

شامل تورهای اروپایی ، تورهای خارجی ، تورهای داخلی ، تورهای لوکس ، تورهای زیارتی و سیاحتی از جمله این موارد می باشد.

2- طراحی بخش خرید آنلاین بلیط که می تواند شامل رزور آنلاین و اینترنتی بلیط ، خرید بلیط داخلی ، راهنمای خرید بلیط هواپیما

3- معرفی کامل هتل های مختلف در سرتاسر دنیا

4- خدمات مربوط به گذرنامه و ویزاهای کشورهای مختلف

5- پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته در وب سایت

6- طراحی سایت به زبان های مختلف حتی برای خارجی زبان ها

7- طراحی سیستم خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی

8- طراحی سیستم رزرو هتل در سراسر دنیا

9- معرفی جذابترین و بهترین تورهای جهان در صفحه اصلی سایت با تصاویر زیبا

10- ساخت منو جذاب در صفحه نخست که می تواند شامل خرید بلیط هواپیما ، بیمه مسافرتی ، تور و رزرو هتل باشد.

11- ساخت وبلاگ که جدیدترین راهنمایی ها و مقالات قرار خواهد گرفت و این هم برای کاربران می تواند راهنما بخش باشد و هم در سئو سایت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

12- جدیدترین تورهای داخلی و خارجی به صورت جدول نمایش داده خواهد شد.

13- ساخت آیکون شبکه های اجتماعی

14- ساختن بخش تماس با ما حرفه ای

15- قوانین و مقررات آژانس مسافرتی

16- طراحی سیستم جستجو پرواز و جستجو هتل ها

17- تورهای برگزیده و پروازهای محبوب

18- ساخت اسلایدر زیبا و جذاب

19- قسمت پرداخت آنلاین و باشگاه مشتریان

20- اطلاعات پروازها و هواشناسی

21- سیستم نرخ ارز و تبدیل تاریخ ها

22- طراحی فرم استخدام برای آژانس

23- سرویس های دیگری نظیر تهیه نسخه چاپی از محتوای سایت، قابلیت اشتراک گزای مطالب و تصاویر سایت، …  نمایش آمار بازدیدکنندگان سایت، پیوندهای مفید و شماره های تماس ضروری و .. نظرسنجی و ایجاد انجمن گفتگو و …

 

طراحی سایت آژانس مسافرتی

 

چرا نیکداد را برای طراحی وب سایت آژانس های هواپیمایی برگزینیم؟

تیم نیکداد به صورت حرفه ای و اصولی سایت های آژانس ها را با گرافیک زیبا همانند سایت های مسافرتی و تورها طراحی می نماید و سئو آنها را به صورت حرفه ای انجام خواهد داد و حتی به شما پیشنهاد می کند یک اپلیکیشن قدرتمند برای کسب و کار تان داشته باشید تا هر فردی با نصب آن بتواند خرید بلیط و کارهای دیگر را انجام دهد.

 

طراحی وب سایت آژانس های هواپیمایی

 

تیم نیکداد که متخصص در زمینه طراحی آژانس های مسافرتی که بر مبنای نیاز صنعت گردشگری و با سیستم های جهانی راه اندازی کرده و همه قسمت های مد نظر شما را به صورت داینامیک طراحی می نماید.

نیکداد برای سرویس های مختلف در طراحی سایت مسافرتی به صورت مجازی و غیر حضوری می تواند به کاربران مشاوره داده ، حتما باید وب سایت های شما بازدید بالایی داشته باشد و حتما باید سئو و بهینه سازی برای گوگل انجام گردد تا باعث افزایش بازدید وب سایت شما و بالا بردن جایگاه شما در مقابل رقیبان تان خواهد شد.

البته باید توجه داشت که سئو فقط توسط نیکداد مد نظر قرار نخواهد گرفت و عوامل زیادی نیز هستند نظیر سایت های با کدنویسی صحیح و بدون خطا ، افزایش سرعت لود سایت ، ریسپانسیو بودن سایت ها در تمامی دستگاه های خصوصا موبایل و تبلت ها با اندازه واقعی و … را لحاظ خواهیم کرد.

با ذکر تمامی مطالب بالا ، طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی یا طراحی سایت مسافرتی و تورها با مشکلات و سختی های خاصی همراه است، با تجربه و دانش کافی در این زمینه تیم ما می تواند وب سایت های با این مضمون را با اطمینان بالا پیاده سازی کند پس طراحی سایت آژانس مسافرتی خود را به ما سپرده و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت آژانس هواپیمایی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =