طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت عمرانی

طراحی سایت عمرانی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت عمرانی

طراحی وب سایت عمران

طراحی وب سایت های عمرانی برای شرکت های پروژه های ساختمانی به منظور ارائه خدمات ، توانایی ها و تخصص های لازم در دنیای اینترنت انجام می گیرد. وب سایت های عمرانی به منظور معرفی خدمات و ارائه و معرفی تجهیزات و ماشین آلات و متخصصین و پروژه های انجام شده توسط شرکت قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم چنین طراحی وب سایتی را به صورت تخصصی و ویژه ای بررسی کنیم باید اطلاعات مان را درباره طراحی سایت ساختمانی بالا ببریم تا جزئیات مختلف آنها را شناسایی نماییم.

طرح های عمرانی و ساختمانی مختلف به همراه نمونه کارها و نماهای مختلف در یک وب سایت اینترنتی به راحتی قابل قرار دادن است. یکی از موضوعات مهم در ایجاد شرکت های عمرانی ، داشتن یک وب سایت حرفه ای در این حیطه است که بتوانید تمامی اقدامات و فعالیت های تان را به دیگر کاربران بشناسانید. پس اگر در این حیطه کاری فعالیت می کنید باید شاخصه طراحی سایت شرکتی را بشناسید.

طراحی سایت عمرانی

علت ضروری بودن طراحی سایت عمرانی

شرکت های عمرانی و ساختمانی که فعالیت های مختلفی را در زمینه اجرای طرح ها و پروژه های تجاری و مسکونی ، واحدهای صنعتی ، راه سازی و تاسیسات مختلف و پیاده سازی طرح های عمرانی مختلف با همکاری چندین شرکت و مهندسین مشاور دارند.

هر شرکت عمرانی اعم از بزرگ و کوچک برای فعالیت های گسترده و معرفی برند و محصولات و خدماتش در فضای مجازی ، نیازمند یک وب سایت حرفه ای می باشد که به ارائه رزومه به صورت آنلاین ، قرار دادن توانمندی ها و خدمات ، پروژه های انجام شده توسط شرکت ها ، پیمانکاران و … بپردازند. طراحی وب سایت های عمرانی نیز از این روز برای صاحبین شرکت ها ساخته خواهد شد تا بتوانند مدیریت کاملی را در فضای مجازی بر روی محیط وب سایت شرکت شان داشته باشند. کاربران در سطح اینترنت کم نیستند و شما نباید از رقیبان تان عقب بمانید باید به فکر جذب مشتری و کاربر باشید و نیازهای آنها را در خصوص عمران و ساختمان پاسخگو باشید ، پس همین حالا دست به کار شوید.

طراحی سایت عمرانی حرفه ای

 

امکانات و بخش های مختلف برای طراحی سایت عمرانی حرفه ای

وب سایت های شرکت های عمرانی دارای بخش های مختلف و سرویس های متنوعی می باشد که در طراحی سایت های اختصاصی عمرانی قرار خواهند گرفت. برخی از این امکانات را در ادامه با شما مطرح خواهیم ساخت :

  • ایجاد بخش درباره ما

در این بخش اطلاعاتی درباره شرکت ، رزومه کاری ، اهداف و ماموریت های آن قرار می دهیم.

  • طراحی صفحه پروژه های شرکت

جدیدترین پروژه ها و نمونه کارهای ساختمانی ، عمرانی ، شهری و … به صورت گالری تصاویر جذاب و توضیحات در این بخش قرار می گیرد.

  • طراحی صفحه اخبارها و رویدادها

جدیدترین خبرها و رویدادهای مهم مرتبط با فعالیت کاری شرکت و جشنواره ها و همایش ها در این صفحه گذاشته می شود.

  • حوزه های فعالیت مرتبط در طراحی وب سایت عمران

فعالیت های کاری مرتبط ، ارائه خدمات متنوع نیز در این بخش ذکر خواهد شد.

  • طراحی بخش مقالات

مقاله ها و مطالب پرمحتوای علمی و عمرانی در صفحه مقالات قرار میگیرد.

  • صفحه پروژه ها

انواع پروژه های انجام گرفته شده و در حال انجام نیز در این صفحه نوشته خواهد شد. این بخش یکی از مهمترین بخش های یک سایت عمرانی است که مختصات و مشخصات هر پروژه مثل آدرس، سال شروع و اختتام، مساحت و زیربنا، ظرفیت ، تعداد واحدها و طبقات، امکانات رفاهی و تاسیساتی، مجری پروژه و … با عکس قرار میگیرد.

  • بخش همکاری با ما

کاربران و مشتریان می توانند با پیمانکاران و مهندسین در این بخش همکاری داشته باشند.

  • طراحی بخش ارتباط با ما

آدرس های ایمیل و محل دفتر شرکت ، شماره تماس های ثابت و همراه و فرم تماس در این صفحه ایجاد می گردد.

  • ساخت گالری تصاویر

هر وب سایتی مجهز به گالری تصاویر است و سایت های عمرانی نیز از این قائده مستثنی نیستند. گالری تصاویر شامل عکس های با کیفیت از پروژه ها و تجهیزات شرکت شماست.

  • ساخت صفحه سوالات متداول

اکثر کاربران درباره فعالیت شرکت و خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهید ، سوالاتی دارند که با ایجاد چنین صفحه ای به سوالات متداول آنها پاسخ خواهید داد.

  • طراحی صفحه ویدیو

تمامی فیلم ها و ویدیوهای مربوط به وب سایت تان را می توانید در این بخش به صورت گالری ویدیو در بیاورید.

  • ایجاد صفحه گواهینامه و مدارک بین المللی

گواهینامه ها ، لو تقدیرها ، مدرک های بین المللی که توسط شرکت کسب شده همانند گواهینامه ایزو 9001 – 2008 و گواهینامه های فنی مرکز تحققات مسکن و شهرسازی و …

  • ارسال خبرنامه حرفه ای

کاربران با عضویت در بخش خبرنامه و قرار دادن ایمیل خود می توانند در سرویس خبرنامه سایت عضو شوند و از جدیدترین پروژه ها و خبرهای سایت در ایمیل خود مطلع شوند.

  • طراحی سیستم آمار بازدید سایت

گزارش کامل و حرفه ای از بازدیدکنندگان سایت به طور ماهانه ، سالیانه و هفتگی و روزانه در آمارگیر سایت قابل مشاهده است.

  • ساخت صفحه نظرسنجی از کاربران

کسب نظرات مخاطبین و مشتریان برای ارائه خدمات مهم در این بخش امکان پذیر است.

  • قابلیت اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی

قابلیت اتصال سایت عمرانی و ساختمانی و مهندسی به صفحات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، توییتر ، تلگرام و واتس آپ از طریق این بخش امکان پذیر است.

برخی از امکانات دیگر سایت های عمرانی نظیر چند زبانه بودن سایت ، بخش مطالب فنی ، جعبه ابزارهای مرتبط با ساختمان و عمران ، طراحی اپلیکیشن حرفه ای عمران و … از جمله خدماتی است که نیکداد در این زمینه به مشتریان خود عرضه می دارد.

 

وب سایت عمران توسط نیکداد

 

طراحی وب سایت عمران توسط نیکداد

اگر به دنبال طراحی بهترین ایده ها در زمینه وب سایت های عمرانی هستید ما شما را به هدف تان می رسانیم و می توانید شما را در فضای مجازی به صورت قدرتمند مطرح سازیم ، طراحی بهترین سایت های ساختمانی و عمرانی با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و به صورت مهندسی شده ، استعداد و چالش ها و راهکارهای پیش روی یک شرکت تازه تاسیس را می سنجیم و به آنها ایده های ناب در زمینه ساخت یک سایت عمرانی خواهیم داد.

پس از طراحی یک توسط تیم نکداد ، پشتیبانی قوی ، ارائه راهکارهای جذب مشتری ، سئو و بهینه سازی وبسایت برای مطرح شدن بهتر در جستجوگرهایی نظیر گوگل می باشد که با اینکار شما فروش و معرفی خدمات تان را به وفور خواهید دید. ما می توانیم علاوه بر سئو ، یک اپلیکیشن حرفه ای در این زمینه بسازیم و شرکت شما را در دسترس همگان قرار دهیم. ذکر یک نکته ضروری است که ترافیک و بازدید سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به شما برای شروع کار تبلیغات گوگلی را نیز پیشنهاد می کنیم که با قیمت های مناسب می توانید آنها را از نیکداد تهیه نمایید.

نیکداد ارائه دهنده انواع سایت های حرفه ای در زمینه ساخت و ساز ، خدمات ساختمانی ، خدمات بازاریابی دیجیتالی ، سایت های عمرانی آنلاین و … برای ارتباط بهتر شما و مشتریان تان را فراهم می نماییم. اگر به دنبال پیشرفت و رونق کسب و کارتان هستید حتما به فکر ایجاد یک سایت عمرانی باشید ، نیکداد با تیم متخصص و حرفه ای به شما اطمینان می دهد تا در یک دنیای پرمخاطب بهتر دیده شوید. اگر می خواهید وارد دنیای تجارت آنلاین شوید همین حالا با ما تماس بگیرید ما شما را به ایده های تان نزدیک تر می نماییم.

درخواست مشاوره طراحی سایت عمرانی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =