طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت ویلا

طراحی سایت ویلا | طراحی وب سایت اجاره ویلا | طراحی و ساخت ویلا
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت ویلا

طراحی وب سایت اجاره ویلا و طراحی وب سایت های ویلا که برای خرید و فروش و اجاره ویلا مورد استفاده قرار میگیرد. تفریحات و سفر از جمله ضروری ترین بخش های زندگی انسان ها محسوب می شود و در کنار دریاها ، جنگل و کوه خانه هایی که بسیار جذاب و زیبا ساخته می شوند را ویلا می گویند که بیشتر به منظور گذارندن چند روزه یا موقت مورد استفاده قرار میگیرد. اکثر این خانه ها با خانه های معمولی زندگی ما متفاوت هستند و مجهز به سونا و استخر ، تفریحات ورزشی ، میز و صندلی در حیاط ، ویلاهای رو به جنگل و دریا و کوهستان را شامل می شوند. اکثر این ویلاها به دور از شهرها و در فضاهای آرامش بخش واقع شده اند.

قبل از اقدام به طراحی وب سایت اجاره ویلا خود باید به موضوعات مهم و نکات ریز و درشت توجه فرمایید و همانطور که می دانید طراحی سایت نیز همانند تمامی حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای و قدرتمند دارد و قبل از آن باید به شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی آشان باشید تا با دید بهتری اقدام به طراحی وب سایت کنید.

 

طراحی سایت ویلا

چرا به طراحی سایت ویلا نیازمندیم ؟

طراحی سایت ویلا و ساخت سایت اجاره سوئیت که به منظور ارائه خدمات به مشتریان ، مسافران و گردشگران می باشد و دیگر نیازی نیست شما در کنار خیابان برای گرفتن مشتری و مسافر برای ویلاها و سوییت های تان اتراق نمایید ، به راحتی با استفاده از یک وب سایت در فضای مجازی و اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کارتان را گسترش دهید و به فعالیت خود جنبه با ارزش تری دهید ، این سایت ها به شما صاحبان ویلاها و منازل و مسافرخانه ها این قابلیت را می دهد تا مسافرها و گردشگرها به راحتی بتوانند اقامتگاه های موقت و مناسب را به صورت آنلاین رزرو کنند و داشتن یک سایت راهنمای خوبی برای انها محسوب می شود و اکثر افرادی که می خواهند به جایی سفر کنند از طریق اینترنت درباره آن شهر و محل های اقامت جستجو می نمایند و شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای در این زمینه می توانید مشتری های زیادی را به سوی کسب و کار خود جذب نمایید.

 

چه روش ها و راهکارهایی برای طراحی سایت ویلا پیشنهاد می شود؟

یکی از بهترین روش های ایجاد سایت های ویلا و سویت ها ارائه یک بانک جامع اطلاعاتی درباره خانه های ویلایی منطقه ، راهنمایی لازم ، امکانات رفاهی و ارائه اطلاعات درباره خرید و فروش ویلا می باشد. به دلیل افزایش هزینه های بلیط هواپیما و تورها و اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت از لحاظ اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود. بنابراین اکثر مردم ترجیح می دهند با استفاده از وسایل شخصی یا اتوبوس و قطار به سفر بروند و سعی می کنند هزینه های سفر خود را نیز پایین بیاورند بنابراین خانواده هایی که با وسیله شخصی به مسافرت می روند ، مقاصد گردشگری برای آنها ناشناخته است و داشتن یک سایت معرفی مناطق گردشگری و اطلاعات کامل درباره سوییت ها و ویلاها و خانه های بومی و محلی یک راهکاری عالی در این زمینه است که می تواند در طراحی سایت ویلا بسیار مفید و کاربردی باشد. پیشنهاد می شود شما علاوه بر اینکه یک سایت هتل یا سایت ویلا طراحی می کنید و به معرفی مکان ها و مناطق قابل اسکان می پردازید می توانید یک بخشی از سایت خود را به معرفی مناطق خوش آب و هوا و معرفی امکان تفریحی گردشگری بپردازید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

 

ساخت وب سایت اجاره ویلا

سرویس ها و امکانات مختلف ساخت وب سایت ویلا :

در طراحی وب سایت باید به سرویس ها و امکانات مختلفی پرداخته شود که هر طراحی سایت ویلا دارای امکاناتی نظیر :

  • ساخت پنل کاربری

مالکان سایت های ویلا می توانند از طریق این پنل به راحتی حساب کاربری بسازند و در پنل خود تصاویر و مشخصات ویلاها را به همراه قیمت آنها درج نمایند. توضیحاتی مانند متراژ ، امکانات ،خصوصیات ، محدوده و منطقه جغرافیایی ویلا قرار میگیرد.

  • ایجاد بخش اقامتگاه

اقامتگاه های مختلف بر مبنای موقعیت و نوع بناها دسته بندی می شوند. هرکدام با امکانات موجود و درجه بندی ها ، قیمت های مختلفی دارند. امکانات و عناوین مختلفی نظیر ویلا سنتی (درجه یک، درجه دو و …)، ویلا مدرن، ویلا دوبلکس، ویلا لاکچری، خانه های محلی، سوئیت، کلبه جنگلی، خانه ویلایی، آپارتمان، تقسیم بندی ویلا بر اساس ویوو ( مانند ویلا رو به جنگل، ویلا رو به دریا و …)، خانه کوهستانی ، خانه ییلاقی و غیره. می تواند قرار بگیرد.

  • طراحی سیستم رزرو آنلاین

بعد از عضویت کاربران و انتخاب منطقه و نوع ویلا ، تاریخ اقامت و تعداد روزهای اقامت خود را مشخص نموده و با کلیک بر روی دکمه ثبت، پیش فاکتور مربوطه ظاهر می گردد که هزینه اقامت در ویلا را مشخص ساخته است. اطلاعات ثبت شده توسط کاربر برای مالک فرستاده خواهد شد. پرداخت ها کاملا آنلاین یا به صورت حضوری قابل انجام است. در حالت اول مالک می تواند با کاربر تماس گرفته و مابین آنها توافق حاصل شود. در حالت دوم کاربر می تواند از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت هزینه را واریز نماید. سیستم رزرو شما می تواند خدمات بیمه را نیز پوشش دهد. هر مسافر نیاز به بیمه مسافرتی نیز دارد. شما می توانید سایت بیمه اختصاصی داشته باشید یا با دیگر ارگان ها همکاری کنید و این خدمات را به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بهتر در این خصوص طراحی سایت بیمه ما را مطالعه کنید.

 

ویلای زیبا

 

  • قابلیت ثبت نام کاربران و ورود

در وب سایت های شما کاربر به راحتی می تواند ثبت اطلاعات فردی و تماس خود را با نام کاربری و پسورد اختصاصی انجام دهد و امکان ورود به سیستم کاربری نیز وجود دارد.

  • ساخت و طراحی بخش فروش ویلا

ویلاهایی که برای فروش قرار میگیرند در این قسمت با توضحات کامل شامل مساحت ، آدرس ، تعداد طبقات ، تعداد اتاق ها ، امکانات رفاهی موجود ( استخر و سونا ، تفریحات ورزشی ، کابینت ها ، تختخواب ها ، کابینت و …) ، نورگیری و سیستم های تهویه، استانداردهای ساخت، ویژگی های بارز، شرایط فروش، قیمت، اطلاعات تماس فروشنده، به همراه تصاویر از نماهای مختلف خارجی و داخلی ویلا به نمایش در می آید. درج آگهی در اینگونه سایت ها می تواند بصورت رایگان یا پولی انجام گیرد.

  • امکان جستجوی حرفه ای

ایجاد ماژول جستجوی پیشرفته و حرفه ای از امکانات مهم در طراحی وب سایت ویلا هستند. کاربران با موضوعات و پارامترهایی که در این ابزار جستجوی پیشرفته در اختیار دارند می توانند اقدام به سرچ نمایند. پارامترهایی مانند منطقه گردشگری و محدوده جغرافیایی تقریبی ساختمان، رنج قیمت، مساحت و متراژ ویلا، تعداد اتاقها و غیره.

  • ایجاد مقالات گردشگری

در وب سایت های ویلاها باید بخشی به عنوان معرفی مکان های گردشگری و تفریحی همراه با تصاویر جالب از آنها و همچنین راه های دسترسی به آن مناطق ، تببین محدوده جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، وسایل و ادوات لازم برای سفر به آن منطقه در قسمت مقالات گردشگری ارایه شده که راهنمای مفیدی برای مخاطبان بوده و در افزایش بازدید وبسایت نیز موثر است. با استفاده از این ابزارها می توانید به نتایج دلخواه و مطلوب خود برسید و از تجربه های چنین سایت هایی لذت برده و به راحتی استفاده نمایید.

این روزها تنها طراحی یک وب سایت کافی نیست و مبحث بهینه سازی و سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار است ، تیم نیکداد نیز به صورت کاملا تخصصی به این اصل توجه ویژه ای دارد. سئو و بهینه سازی برای کاربری های مختلف و بر مبنای الگوریتم های موتورهای جستجوگر بسیار پر اهمیت می باشد و باعث افزایش ترافیک و آمار بازدید کاربران سایت ها خواهد شد و خواسته ها و نیازهای مدیران را نیز تامین می نماید.

 

طراحی وب سایت ویلا نیکداد

طراحی سایت ویلا توسط نیکداد

شرکت نیکداد با تجربیات چند ساله در عرصه های مختلف نظیر سایت های خدماتی ، سایت های رزرو آنلاین و توانمندی های لازم در طراحی و ساخت وب سایت های زیبای اقامتی و ویلاها دارا است.

ایجاد سایت ها با گرافیک زیبا و چشم نواز که باعث جذابیت بیشتر آنها خواهد شد و نیکداد در طراحی وب سایت های ویلا این موارد را در نظر میگیرد ، ما می توانید سایت ها را با اصول سئو حرفه ای ، افزایش ترافیک از سوی موتورهای جستجوگر به راحتی انجام دهید و شما را به موفقیت در کارهایتان برسانیم.

اگر تازه به فکر طراحی و تاسیس یک وب سایت ویلا افتاده اید و برای اطلاعات بیشتر از آیتم ها و هزینه طراحی وبسایت با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید. نیکداد می تواند با هزینه های بسیار ناچیز و مناسب تبلیغات گوگل را برای وب سایت شما انجام دهد تا از روزهای نخست فعالیت اینترنتی تان ، در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت ویلا

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =