طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل Planet Hollywood Resort & Casino
زمان مطالعه: 10 دقیقه

طراحی سایت هتل

طراحی سایت مراکز اقامتی

یکی از کارهایی که همه انسان ها در طول زمان انجام داده اند گشت و گذار و سفر به مکان های مورد علاقه می باشد. طراحی وب سایت های هتل و هتلداری همانند طراحی سایت های گردشگری ، طراحی سایت آژانس مسافرتی ، طراحی سایت تور ، طراحی سایت آژانس هواپیمایی از جمله خدماتی است که به صورت آنلاین در این زمینه انجام می گردد. شما با طراحی چنین سایت هایی می توانید به ارائه خدمات اقامتی و هتلداری و خرید بپردازید.

در وب سایت های تور و گردشگری که به معرفی جاذبه های مهم و مکان های دیدنی می پردازند. افراد برای اوقات فراغت و در روزهای تعطیل به مکان های مناسب و تفریحی می روند و مقاصد سفر خود را مشخص می کنند. اگر می خواهید با دوستان و خانواده تان به یک مسافرت تفریحی بروید از قبل باید اقدام به رزرو هتل کنید و با اینکار می توانید با اطمینان خاطر سفرتان را آغاز نمایید. شما اگر مدیریت یک هتل را بر عهد دارید برای ارائه خدمات آنلاین و رزرو و فروش خدمات هتل باید یک وب سایت اختصاصی برای مجموعه تان داشته باشید.

هتل ها اگر در دنیای اینترنت فعالیت نداشته باشند قطعا از رقیبان خود عقب خواهند افتاد ، امروزه مشتریانی که قصد سفر به مکان های مختلف را دارند اکثرا در اینترنت به جستجوی امکان و جاهای دیدنی می پردازند و شما می توانید با داشتن یک سایت هتل به راحتی به معرفی مکان اقامتی مهمانان تان بپردازید. قبل از همه اینکارها شما باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید که تمامی خدمات مربوط به هتل ها و معرفی آن و امکانات دیگر را در آن لحاظ کنید. طراحی وب سایت در عصر حاضر نیاز به تخصص های حرفه ای و لازم دارد که فکر می کنم از قبل باید با طراحی وب سایت شرکتی و طراحی سایت گردشگری آشناییت داشته باشید تا بهتر بتوانید در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

طراحی سایت هتل

 

هتلداری و طراحی سایت هتل و صنایع گردشگری و توریستی :

توریست و گردشگری و مسافرت قدمت دیرینه ای دارد و در طول تاریخ بشریت همواره انسان های زیادی به اینکار مشغول بوده اند ، در دوره های مختلف شکل های آن نیز دچار تغییرات مختلفی شده است و در عصر حاضر سازمان یافته تر نیز شده است. توریست و گردشگری یکی از ارکان های مهم جوامع بشری است که از آنها به عنوان یک صنعت یاد می شود و منابع پردآمد برای دولت ها محسوب می گردد و حتی بعضی از کشورها درآمد آنها را معادل نفت و معادن می دانند. گردش های مالی توریسم سالانه بالای هزاران میلیارد دلار است و یکی از مزیت های آن نیز این بوده که به ازای هر یک نفر توریست 5 نوع شغل ایجاد گشته است. کشور ایران با داشتن امکان دیدنی مختلف و تاریخی و طبیعی ، به یکی از کشورهای مقصد توریست تبدیل شده و پنجمین کشور را در جهان از لحاظ توریسم به خود اختصاص داده است. توریست های زیادی همه ساله به شهرهای مختلف شمالی و شیراز و اصفهان و یزد می روند تا از مکان های مختلف آنجا دیدن نمایند و قطعا هتل ها نقش مهمی را در اقامت آنها خواهند داشت و به ارائه خدمات مختلف به مسافران داخلی و خارجی می پردازند.

صنعت هتلداری به یکی از علوم دانشگاهی تبدیل شده و در دانشگاه ها (طراحی سایت دانشگاهی) به عنوان یک درس ، تدریس می شود. وب سایت های هتلداری به عنوان فاکتور مهم جذب مسافران و اعتماد آنها به شمار می رود. اکثر هتل های مشهور دنیا ، وب سایت های مخصوص به خود را دارند و امکانات متفاوتی را ارائه می دهند. وجود سایت های هتل باعث افزایش اعتماد کاربران و حفظ پرستیژ کار خواهد گشت. داشتن سایت های هتلداری باعث ایجاد منافع مختلف برای صاحب وبسایت ها خواهد شد و خدمات آنلاینی به شما ارائه می دهد. گاهی نیز حتی می توانید برای فروش سوئیت و ویلا نیز از این سایت ها بهره ببرید. یکی از برترین سایت های دنیا برای رزرو و فروش ویلا و هتل ، وب سایت بوکینگ می باشد. که شما در این سایت می توانید هتل های مختلف با امکانات آنها را ملاحضه کرده و اقدام به رزرو اتاق های آنها کنید.

طراحی سایت هتل و صنایع گردشگری و توریستی

 

قابلیت رزرو پرداخت آنلاین سایت های هتل

وب سایت های هتلداری شما باید قابلیت رزرو اتاق ها را برای مسافرین عزیز داشته باشید و آنها بتوانند در یک بستر آنلاین اقدام به خرید و پرداخت اینترنتی را داشته باشند. تمامی نکات امنیتی را در هنگام پرداخت آنلاین باید لحاظ نمایید.

طراحی سایت هتل بین المللی به زبان های مختلف ( چند زبانه بودن )

یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت های هتل بین المللی و جهانی ، چند زبانه بودن و دارا بودن زبان های مختلف برای کاربران کشورهای دنیا می باشد. اطلاعات باید به گونه ای در سایت قرار بگیرد که برای همه افراد قابل فهم باشد و اکثر سایت های هتلی بزرگ از زبان های مختلف پشتیبانی می کنند.

 

طراحی وب سایت های هتل و طراحی سایت مراکز اقامتی

بازاریابی و تبلیغات یکی از بخش های مهم در موفقیت کسب و کارهاست. اماکن اقامتی تفریحی و هتل ها نیز از جمله شغل هایی است که اصول بازاریابی و جذب مشتری یکی از نکات مهم در آن است که اگر به صورت عالی انجام گیرد باعث افزایش بازدهی و سود دهی فراوان و کسب درآمد برای صاحب هتل خواهد شد.

یکی از نکات مهم در چنین وب سایت هایی امکان قرار دادن تصاویر با کیفیت های عالی برای توریست ها و مسافرین می باشد. خدمات هتل نیز باید کلی و به طور عالی ارائه شوند و مزایایی مختلف هتل ها نیز تشریح گردد. گرافیک جذاب وب سایت ها که در نگاه اول مشتریان باید جذب سایت گردند و به آسانی بتوانند با آن کار کنند. اگر قصد ایجاد وب سایت هتل را دارید پیشنهاد می گردد حتما آن را به صورت چند زبانه اجرا نمایید. تورهای مختلف گردشگری و مسافرتی به منظور هدف جذب مسافر ارائه گردند.

 

تبلیغات مهم ترین بخش طراحی وب سایت های هتل و طراحی سایت مراکز اقامتی

سایت های هتل یکی از بهترین بخش ها برای معرفی و تبلیغات مشاغل مختلف و مرتبط با سفر می باشد. مثلا یک تور مسافرتی و آژانس های هواپیمایی و سایت رستوران می توانند تبلیغات های خود را در سایت های گردشگری و هتلداری دهند و از این راه درآمد خوبی نیز کسب کنند. صاحبین چنین مشاغلی می خواهند از بازدید وب سایت شما استفاده نموده و به فکر رونق کسب و کارشان باشند. پس قطعا داشتن یک سایت پربازدید هتل می تواند شما را از لحاظ تبلیغات نیز به درآمد برساند و سریع تر بتوانید به بازار های هدف خودتان را معرفی نمایید.

طراحی وب سایت های هتل و طراحی سایت مراکز اقامتی

 

بخش های مختلف در طراحی سایت هتل ها

  • ایجاد بخش معرفی هتل

در این قسمت می توانید به سوابق فعالیت های هتل ، افتخارات و ستاره و درجه بندی هتل ، گواهینامه های داخلی و خارجی ، معرفی پرسنل و مدیران اشاره نمایید.

  • ساخت صفحه ارتباط با ما

در این بخش شماره های تماس ، ایمیل و آدرس هتل را می توانید ذکر نمایید.

  • طراحی بخش امکانات هتل و دسته بندی خدمات

در این بخش امکانات رفاهی و خدماتی هتل برای مراجعه کنندگان به طور کامل شرح داده می شود و ویژگی ها و مقایسه های هتل های مختلف با هتل شما نیز قرار داده خواهد شد. درجه بندی و ستاره هتل نیز اشاره می گردد و امکانات مختلفی نظیر تعداد اتاق ها و سوئیت ها ، سالن ها ، تالار ، تعداد تخت ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، مبلمان ، رستوران ، خدمات ویژه ، تشریفات ، الزامات رفاهی ، سرویس بهداشتی و  حمام ، آرایشگاه ، استخر و سونا جکوزی ، خدمات ارز ، مترجم و راهنما ، خشکشویی ، سلف سرویس ، نمای هتل ، تاکسی سرویس ، سرویس های شبانه روزی و … باید در وب سایت هتل درج گردند.

  • ایجاد سیستم رزرواسیون آنلاین

یکی از بخش های مهم در طراحی سایت های هتل ، ایجاد بخش سیستم رزرواسیون آنلاین می باشد. بازدیدکنندگان و مراجعه کننده وب سایت هتل باید بتواند به طور آسان و آنلاین با پرداخت اینترنتی مبلغ تعیین شده ، اقدام به رزرو اتاق یا سوئیت مربوطه در هتل کند. سیستم رزرو به صورت دوره ای و روزانه انجام می گردد و اتاق ها نیز بر مبنای ظرفیت و تعداد تخت و امکانات مختلف در آنها و تاریخ بندی های دقیق پر و خالی شدن دسته بندی و نمایش داده می شوند تا مسافرین عزیز نیز بر طبق سلیقه خود بتواند انتخاب آزادنه ای داشته باشد و تعداد روزهای اقامت در هتل را نیز انتخاب نماید و هزینه ها را نیز پس از انتخاب در بخش پایانی به نمایش در بیاید و با درگاه الکترونیکی قابل پرداخت باشد.

  • طراحی گالری تصاویر

در این بخش تصاویر جذاب و با کیفیت از بخش های مختلف ، نماهای بیرونی و داخلی و دکوراسیون هتل قرار خواهد گرفت.

  • ایجاد قسمت تور مجازی در وب سایت هتل

تور مجازی امکان جدیدی است که در وب سایت های گردشگری و هتلداری ارائه می گردد و کاربران قابلیت بازدید به صورت مجازی از تجهیزات و بخش های مختلف یک مکان نظیر هتل ها ، رستوران ها ، تالارها را خواهد داشت.

  • قابلیت ساخت نمودار هواشناسی

در سایت های هتل می توانید بخشی را به عنوان نمایش آنلاین از شرایط جوی آب و هوایی شهر قرار دهید.

  • ساخت صفحه جاذبه های مختلف گردشگری در طراحی سایت مراکز اقامتی

یکی از بخش های مهم در طراحی سایت هتل که به معرفی مکان های دیدنی و تفریحی ، زیارتی شهر یا منطقه ، فروشگاه ها ، سوغاتی ها ، آداب و رسوم ، غذاها و … می پردازد. شما در این بخش می توانید اطلاعات کافی از مکان های مورد نظر تان را به همراه تصاویر با کیفیت و نقشه های منطقه به صورت برجسته و کامل قرار دهید. مکان های معرفی شده می تواند گالری تصاویر جذاب و ویدیوهای حرفه ای نیز داشته باشد و با اینکار شما کاربران را اجبار به ماندن در سایت می کنید و از لحاظ سئو و بهینه سازی سایت نیز تاثیر فراوانی دارد. یکی از امکاناتی که در سایت های توریستی و معرفی تور قرار داده می شود مسافت تا مقصد مورد نظر و حمل و نقل ها می باشد که کاربران می توانند بهترین تصمیمات را در این زمینه برای سفر خود داشته باشد. تمامی امکانات بالا باعث خواهند شد تا مردم از سایت هتل شما برای دیدن بهترین اماکن و جاهای دیدنی کنند و هتل شما را نیز برای اقامت انتخاب کنند. یکی از راه های جذب مخاطب قرار دادن مطالب با کیفیت و یک ویدیو معرفی کوتاه از مکان های تاریخی ، مذهبی ، طبیعی و گردشگری برای مخاطبین است.

  • ساخت پکیج های خاص

یکی از راه های جذاب مشتری ایجاد پکیج های خاص و ویژه برای ایامی نظیر عید نوروز یا تابستان است که مسافران هدفمندتری را انتخاب می نمایید.

  • ایجاد بخش انتقادات و پیشنهادات

برای اطلاع از نظرات مخاطبین از طریق این بخش می توانند انتقادها و پیشنهادهای مختلف خود را به گوش مدیران هتل برسانند تا کیفیت آن مکان اقامتی در آینده بهتر گردد.

  • ایجاد بخش تعرفه خدمات هتل

قابلیت ساخت صفحه پیشنهادات ویژه برای روزهای خاص نظیر کریسمس ، تابستان و عید نوروز را خواهید داشت.

  • طراحی نقشه شهر یا منطقه در وب سایت

یکی از اقداماتی که هر مدیر سایت هتل باید انجام دهد ، طراحی نقشه های مکان های مختلف نزدیک هتل است نظیر بازارها ، مکان های توریستی ، خیابان های اصلی و … است که یک راهنمای عالی و مفید برای مسافرین محسوب می گردد.

  • امکان متصل شدن سایت به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، توییتر ، فیسبوک و تلگرام و …
  • ساخت بخش لینک های مفید برای وصل شدن کاربران به سایت های مورد نیاز نظیر رزرو بلیط هواپیما ، سایت های فروش بلیط ، فرودگاه ها و …

اگر سایت شما نتواند اطلاعات مفیدی را به کاربرانش ارائه دهد و نیازهای اساسی و مهم آنها را در این زمینه رفع کند ، مطمئنا سایت شما را سریعا ترک می کنند و این اصلا برای شما خوب نیست.

 

طراحی سایت رزرو هتل

سایت های حرفه ای و مفید در زمینه طراحی سایت مراکز اقامتی

طراحان وب سایت های حرفه ای و طراحی سایت مراکز اقامتی اصلا از فلش برای ایجاد سایت استفاده نمی کنند. صفحات وب سایت هایی که با فلش طراحی می گردند هم سنگین خواهند شد و هم مشکل لود نشدن و یا باز نشدن پیدا خواهند کرد ، اینترنت در کشور ما بسیار سرعت پایینی دارد و پیشنهاد می شود برای سریعتر باز شدن محتوای سایت به سراغ طراحی وب سایت های فلش نروید.

برای ایجاد تعادل باید سرعت سایت را در نظر بگیرید و در کنار آن به بحث گرافیک و کدنویسی سبک نیز دقت کافی داشته باشید سعی کنید گرافیک جذاب و کاربرپسندی را ارائه دهید تا علاوه بر زیبایی ، سایت شما را از لحاظ سرعت سنگین نکند. طراحان وب سایت مداوم در حال کار کردن بر روی چنین مشکلاتی هستند تا بتوانند از تکنولوژی های جدید نهایت بهره را ببرند. در ادامه سایت های مشهور هتل در جهان را برای شما معرفی نموده ایم که بسیار زیبا و پرمحتوا و کاربرپسند طراحی شده اند.

طراحی سایت هتل Planet Hollywood Resort & Casino

https://www.planethollywoodintl.com/resort-casino

طراحی سایت هتل Planet Hollywood Resort & Casino

یکی از سایت های حرفه ای و قدرتمند در زمینه هتل که به صورت جذاب طراحی شده و محیط های داخلی هتل نیز در صفحه اصلی آن به طور زیبایی نمایش داده شده است. به راحتی می توانید بخش های مختلف رستوران و هتل های آن را ببینید و اقدام به رزرو کنید.

http://hudsonhousemiami.com/

استفاده از رنگ های جذاب و متنوع و یک تصویر اسلاید جذاب از شهر میامی آمریکا در صفحه اصلی سایت این هتل باعث زیبایی آن شده است. به راحتی می توانید با بخش های مختلف آن ارتباط برقرار کنید و استفاده از آیکون های جذاب در وسط صفحه به جذابیت آن افزوده است. به آسانی تمامی اتاق های آن را در تصاویر جذاب و حرفه ای می توانید مشاهده کنید.

https://palmerslodge.uk/

گرافیک و دیزاین این وب سایت هتل نیز بسیار جذاب طراحی شده است و هر کاربری با دیدن آن شگفت زده می شود ، قرار دادن بخش گالری در کنار ایجاد ویدیو در صفحه اول آن به زیبایی های آن اضافه گشته است.

 

http://www.aidaplazahotel.com/

یک وب سایت با ظاهر ساده و رنگ زرد و خاکی که یکی از سایت های مفید در زمینه هتلداری می باشد که امکانات خوبی به کاربران می دهد و قابلیت رزرو اتاق ها ، نمایش گالری تصاویر ، ارتباط با ما و نقشه های هتل را دارا می باشد.

 

طراحی وب سایت هتل به طور حرفه ای و جذاب توسط نیکداد

یکی از قابلیت های سایت های هتل داشتن رزرو آنلاین و هماهنگی با تمامی کارها یکی از بخش های مهم در طراحی سایت هتل می باشد که نیکداد می تواند در این زمینه با دانش کافی ، برنامه نویسی و ساخت رزرو آنلاین بدون مشکلی را انجام می دهد و یک سایت هتلداری حرفه ای را پیاده سازی می نماید. مسافران قابلیت رزرو آنلاین بلیط و هتل را خواهند داشت و به راحتی می توانند مبلغ را به صورت آنلاین واریز نمایند.
سایت های طراحی شده توسط تیم نیکداد سرعت لود خوب و مناسبی را دارا هستند و این باعث می گردد تا بازدیدکنندگان سایت شما را ترک نکنند و از لحاظ سئو نیز بسیار مفید است. نیکداد می تواند محتواهای جذاب با عکس و ویدیو را به صورت حرفه ای قرار دهد و مکان های تفریحی جذاب را در سایت نمایش دهند و اطلاعات کاملی را در این زمینه به مسافرین دهند.

یکی از اقداماتی که در طراحی وب سایت هتل و طراحی سایت مراکز اقامتی باید انجام گیرد ، چند زبانه بودن سایت بوده که نیکداد امکان پیاده سازی آن را دارا می باشد و مسافران و توریست ها به آسانی می توانند با وب سایت شما ارتباط برقرار نمایند. سئو سایت یکی از اصلی ترین کارها برای اینگونه وب سایت ها می باشد و همیشه باید در دسترس و به روز باشد. شما برای افزایش رتبه و جایگاه سایت هتل باید به فکر سئو و بهینه سازی سایت بر اساس آخرین الگوریتم های گوگل ، باعث ورودی بازدیدکنندگان سایت شما خواهد شد و هتل شما را به عنوان محل اسکان خود انتخاب خواهند نمود.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت هتل

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =