طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

زمان مطالعه: 10 دقیقه

طراحی سایت روزنامه

طراحی سایت مجله و طراحی وب سایت روزنامه ها که یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراکز خبر رسانی در جامعه به شمار می رود و هر نشریه و مدیر مسئول روزنامه ای باید به فکر طراحی سایت باشد تا بتواند روزنامه ها را سریعا در وب سایت خود منتشر نمایند. دیگر عصر روزنامه های کاغذی به سر آمده است و کمتر کسی برای دنبال کردن خبرها به سراغ روش های سنتی می رود ، بنابراین باید هر نشریه ای به فکر داشتن یک وب سایت حرفه ای باشد تا کسانی که در اینترنت به جستجوی خبرها و اطلاعات می پردازند را جوابگو باشد.

طراحی وب سایت روزنامه
طراحی سایت روزنامه ای
مدیریت شمارگان نشریه و روزنامه

مدیریت شمارگان نشریه و روزنامه

امکان اضافه کردن شمارگان روزنامه با امکان مشخص کردن شماره روزنامه / تاریخ چاپ و تصویر صفحه اول در این نرم افزار ابتدا شمارگان ایجاد شده و سپس صفحات هر شماره برای ایجاد و ساخته میشود و قابلیت حرفه ای به صفحات سایت روزنامه ای می دهد.

ترسیم جایگاه بر روی هر صفحه

در این قسمت صفحه مورد خود را که بارگزاری و انتخاب کردید برنامه باز شده و به شما امکان ترسیم کردن جایگاه اخبار را میدهد که پس از کشیدن موس و انتخاب جایگاه خبر مربوطه را به جایگاه لینک میکنید و همچنین میتوانید اخبار هر صفحه را مستقیما مشاهده نمایید.

آرشیو روزنامه ها

آرشیو روزنامه ها

امکان آرشیو کردن خودکار هر شماره پس آنکه از تاریخ آن گذشت و شماره جدید در سایت منتشر شد. و همینطور کاربران می توانند از طریق فرم قرارداده شده روز / ماه / سال خود را انتخاب کرده و به آرشیو دسترسی پیدا کنند.

انتخاب و نمایش خبر

انتخاب و نمایش خبر

زمانی که نشانگر موس شما روی هر قسمت اخبار صفحه روزنامه میرود عنوان خبر بصورت Tooltip نمایش داده شده و پس از کلیک روی قسمت خبر مورد نظر نمایش داده میشود و فضای جذاب و زیبایی به وجود می آورد.

مدیریت اخبار و مطالب روزنامه

مدیریت اخبار و مطالب روزنامه

امکان مدیریت اخبار و مطالب روزنامه به همراه امکان جستجو و گزارشگیری بر اساس عنوان خبر / تاریخ و نویسنده مطلب را دارا است و تمامی ویژگی ها را برای مدیریت بهتر خبرها در اختیارتان قرار می دهد.

ساخت سایت روزنامه

ساخت سایت های روزنامه و طراحی سایت مجله به دو صورت انجام می گیرید و دارای دو نوع ساختار کلی است که شامل پایگاه اینترنتی برای نشریاتی که فیزیکی چاپ می گردند و در هر روزی که چاپ آن انجام میگیرد سریعا بر روی وب سایت نیز قرار خواهد گرفت و دسته دیگر نیز روزنامه های آنلاین که فقط بر روی اینترنت نشر پیدا می کنند. طراحی سایت روزنامه امروزه توسط افراد زیادی در جامعه انجام می شود تا تمامی خبرهای جدید را به گوش افراد مختلف دنیا برسانند.

 

طراحی سایت روزنامه

 

 

علت ایجاد سایت های روزنامه ها و مجلات :

 

یکی از دلایل مهم طراحی سایت های روزنامه ، اطلاع رسانی و معرفی خبرها و مطالب به کاربران در فضای مجازی می باشد. در عصر ارتباطات هر فردی در گوشه و کنار به اینترنت دسترسی دارد و خبرها را نیز قطعا در فضای مجازی دنبال می کند. اگر می خواهید یک روزنامه حرفه ای داشته باشید باید به فکر طراحی یک سایت قدرتمند نیز باشید. طراحی وب سایت همانند تمامی مشاغل دیگر یک شغل تخصصی و حرفه ای محسوب می شود ، اگر شما از قبل به طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت انتشارات آشناییت داشته باشید ، قطعا آسان تر می توانید در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

 

اکثر رسانه هایی که در فضای مجازی به فعالیت مشغول هستند ، شناخته شده تر و موفق تر خواهند بود و با هزینه های کمتر می توانند خبرها و اطلاعات و رویدادهای مختلف را به اطلاع عموم برسانند و طراحی سایت روزنامه ها و طراحی سایت مجله ها یک امر ضروری در این زمینه است که مدیران مسئول و صاحبان نشریات باید به فکر ساخت آن باشند. همانطور که می دانید استفاده از روزنامه های کاغذی ضرر زیادی را به محیط زیست و قطع درختان وارد می سازد ، از این رو طراحی سایت می تواند به نشریات و روزنامه ها کمک زیادی کند. 

 

روزنامه

 

فواید طراحی سایت روزنامه و مجلات

 

  • – کاهش هزینه ها

هزینه هایی همانند چاپ ، کاغذ ، بسته بندی و حمل و نقش کاهش پیدا کرده و گاهی حذف می شوند.

  • – امکان آرشیو بندی

آرشیو نمودن مطالب در سایت ها بسیار مناسب تر از روزنامه های فیزیکی است ، نشریات کاغذی به مرور زمان رنگ خود را تغییر می دهند و ممکن است پاره شده یا از بین روند به همین خاطر عمر کمی دارند ، شما به راحتی می توانید در طراحی سایت نشریات ، خبرها و اطلاعیه ها و گزارشات را به همراه تصاویر و ویدیو آرشیو بندی نمایید. آرشیوها به صورت ماهانه و سالانه قرار میگیرند. چنین مطالبی در سایت اصلا تاریخ انقضاء ندارند و بر مبنای موضوعات مختلف و شماره نشریه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

  • – قابلیت قرار دادن فایل های چند رسانه ای

در طراحی وب سایت های روزنامه ها می توانید از فیلم ، انیمیشن و موسیقی برای ارائه اخبار بهره ببرید ولی در روزنامه ها فقط می تواند به خبرهای متنی محدود شود.

  • – اشتراک گذاری مطالب

شما در شبکه های اجتماعی این امکان را دارید که به راحتی مطالب نشریات را اشتراک گذاری نمایید.طراحی سایت روزنامه

  • – قابلیت جذب کاربر یا مشترک شدن در سایت

در سایت ها می توانید با توجه به بازدید زیاد کاربران از سایت های خبری ، برای دانلود هر نشریه ای از بازدید کننده مشخصات فردی و شماره تماس و ایمیل برای عضویت دائمی یا مشترک شدن دریافت نمایید.

  • – تبلیغات یا آگهی های اینترنتی

در وب سایت های روزنامه ای یا مجلات آنلاین محدودیت های مختلفی نظیر رنگ و هزینه های چاپ و کاغذ از میان می رود و می توانید از تبلیغات و آگهی ها با اندازه های مختلف و هزینه های متفاوت کسب درآمد کنید. قابلیت ارائه تبلیغ در نشریات الکترونیکی به صورت تصویر یا متن و ویدیو با فرمت های دلخواه را خواهید داشت.طراحی سایت روزنامه

 

ساخت سایت روزنامه اینترنتی

 

 

بخش های مختلف طراحی وب سایت های روزنامه آنلاین و طراحی سایت روزنامه

 

  • – ایجاد صفحه اخبار

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی وبسایت روزنامه ایجاد صفحه اخبار بوده که با موضوع ها و دسته بندی های روزنامه و نشریه های مختلف می باشد. روزنامه ممکن است بخش هایی همانند حوادث ، اقتصاد ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری داشته باشد که به صورت تخصصی سرفصل های آن می تواند در نشریات قرار گیرد. طراحی سایت روزنامه

  • – طراحی صفحه گزارش ها

به منظور ارائه گزارش هایی ورزشی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی مسائل روز جامعه می پردازد.

  • – خبرهای مهم

در این بخش جدیدترین خبرهای مهم سایت در بالاترین بخش صفحه اصلی قرار خواهد گرفت تا هر کاربری به آسانی بتواند آن را ببیند.

  • – خبرها به روایت تصاویر

خبرهای که به صورت عکس تهیه شده است در این بخش قرار خواهد گرفت و تمامی تصاویر گویای خبرها خواهند بود و حتی عکسهای ارسالی کاربران را نیز می توانید در آن قرار دهید.

  • – طراحی صفحه آخرین خبرها

آخرین و جدیدترین خبرهای منتشر شده در طول روز را می توانید در این بخش قرار دهید تا کاربران با خبرهای به روز وب سایت آشنا شوند.

  • – طراحی صفحه خبرهای مهم

در ساخت سایت های روزنامه در بالاترین بخش می تواند خبرهای مهم ایجاد گردند تا هر کاربری به راحتی بتواند آنها را مشاهده نموده و از رویدادهای مهم روزانه مطلع گردد.

  • – ساخت سیستم ثبت آگهی و تبلیغات ها

با طراحی این سیستم که به منظور ثبت آنلاین آگهی های تبلیغاتی در وب سایت های خبری ، روزنامه ها و سایت های مجلات انجام میگیرد. در چنین سیستمی شما می توانید نوع آگهی ، مشخصات شخصی آگهی دهنده و شرایط تبلیغات را درج نمایید.

  • – قسمت دیدگاه ها و امتیازدهی

نظرات کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آنها بتوانند به مطالب شما امتیاز دهند که این گزینه می تواند برای هر محتوای خبری یا مقالات انجام گیرد.

 

ساخت صفحه ارتباط با ما ، طراحی نوار جستجوی حرفه ای ، قابلیت دسترسی به شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و … از امکانات دیگر چنین وب سایت هایی است.

 

طراحی روزنامه آنلاین

 

 

علت طراحی سایت روزنامه و طراحی سایت مجله توسط نیکداد چیست؟

 

نیکداد در زمینه طراحی و اجرای سایت های روزنامه ای و مجلات تخصص های لازم را دارد و می تواند یک سایت مطابق نظرات شما بسازد. سایت های روزنامه ای حتی پیشنهاد می گردد به صورت تخصصی برنامه نویسی شود و با ظاهر و گرافیک مطابق شکل روزنامه و یا مجله که کاربر حتی بتواند به وسیله موس کامپیوتر خود صفحات را ورق بزند. محیط کاربرپسند وب سایت ها باعث جلب رضایت کاربران خواهد شد و در اطلاع رسانی نیز به موفقیت خواهید رسید.

 

در دنیای دیجیتالی و عصر ارتباطات باید همه شغل ها در دنیای اینترنت حضور پیدا کنند و مشاغل نیز تغییرات زیادی کرده است و هر نوع خدماتی از هر جنسی باید به فکر تبلیغات و کسب جایگاه در فضای مجازی باشند. اکثر شغل های جدید به فکر آپدیت و به روز رسانی فعالیت های خودشان هستند و اقدام به طراحی سایت های اختصاصی در حوزه کاری شان هستند. مثلا فروشگاه های سنتی نیز به فکر طراحی سایت فروشگاهی هستند تا کسب و کارشان را در دنیای اینترنت گسترده تر نمایند.

 

طراحی اپلیکیشن نیز یکی از الزامات سایت های روزنامه ای یا مجلات بوده که قطعا ناشران و صاحب امتیازان مجلات و روزنامه ها به فکر داشتن اپلیکیشن های حرفه ای هستند تا کاربران موبایلی را نیز همراه خود داشته باشند. یکی از اقداماتی که برای بهتر دیده شدن سایت های نوپا و جدید انجام میگیرد تبلیغات گوگلی و همچنین سئو و بهینه سازی مقالات و محصولات وب سایت است که ما می توانیم از همان ابتدا در کنار شما باشید تا در سریعترین زمان ممکن کاربر و مشتری به سمت شما سرازیر گردد.

نکات مهم در طراحی سایت روزنامه

یکی از نکات مهم در طراحی وب سایت روزنامه که باید مورد توجه باشد این است که شما باید ظاهر این سایت را بر طبق تمامی سایت های روزنامه ای قرار دهید و به راحتی در کلمات کلیدی در صدر نتایج گوگل سرچ شوند. یکی از مهم ترین سایت های خبرگزاری در ایران فارس نیوز و ایرنا هستند که بهترین گزینه برای الهام گرفتن از آنهاست که چندین ساله در این زمینه فعالیت می کنند. هزینه های سایت های روزنامه ای بستگی به امکانات و ویژگی های مورد استفاده در بخش های مختلف آن دارد که شما باید در ابتدا از مشاوره های لازم و تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید.

 

امروزه تمامی روزنامه ها به سوی فضای مجازی و دنیای اینترنت روی آورده اند و کمتر کسی دیگر به سراغ روزنامه سنتی و کاغذی می رود و خبرها را از طریق وب سایت ها و کانال های شبکه اجتماعی پیگیری می کنند. داشتن یک سایت روزنامه این قابلیت را می دهد تا مخاطبین بیشتری را مورد هدف قرار دهید. امروزه استفاده از سایت روزنامه ای می تواند باعث افزایش اعتبار و کسب اعتماد به سایت خبری شما شود.

 

سئو سایت روزنامه

 

در ساخت سایت خبری و روزنامه ای باید به ظاهر سایت و رابط کاربری آن توجه ویژه ای داشت و استفاده از قالب های آماده و نامناسب با طرح و ایده خبری می تواند باعث نارضایتی کاربران شده و آمار بازدید سایت تان را کاهش می دهد. نیکداد مفتخر است که با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای در این زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل را به طور اصولی انجام دهد. استفاده از ابزارهای آنلاین در زمینه طراحی سایت روزنامه می تواند به شما کمک زیادی کند. می توانید همین حالا سوالات تان را در زمینه مشاوره رایگان از طریق فرم زیر در پایان مطلب انجام دهید.

 

 

سئو سایت روزنامه:

 

سئو و بهینه سازی سایت های مجله ای و روزنامه ای از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اگر شما یک خبر فوری یا اخبار جدیدی را در نشریه و وب سایت تان درج می کنید باید این قابلیت را داشته باشد تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرد تا هر شخصی با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به راحتی به وب سایت و اخبار شما وارد شود. ما در مجموعه نیکداد این قابلیت را داریم تا انواع سایت های خبری و روزنامه ای را بهینه سازی نمایید و پروژه سئو سایت تان را نیز به خوبی انجام دهیم.

 

طراحی اپلیکیشن روزنامه:

 

طراحی اپلیکیشن روزنامه:

 

طراحی اپلیکیشن و ایجاد صفحات روزنامه با قابلیت خواندن و ورق زدن بر روی صفحه گوشی موبایل از جمله خصوصیت های این بخش است که شما به عنوان مدیر نشریه و مسئول روزنامه می توانید همین حالا اقدام به طراحی اپلیکیشن روزنامه ای دهید که به راحتی این اپلیکیشن را در محیط وب سایت و تبلیغات معرفی نمایید تا هر بیننده ای به خوبی آن را نصب کند و از آخرین اخبار روزنامه ای کشور مطلع شود.

مشتریان ما در طراحی سایت

نمونه کار ها

جدید ترین نمونه کار های طراحی سایت

در این بخش می توانید جدیدترین نمونه کارهای طراحی وبسایت که توسط نیکداد انجام گرفته را مشاهده و بررسی نمایید. ما در زمینه ساخت انواع سایت ها با موضوعات مختلف تخصص داریم و توانسته ایم در این زمینه برای شرکت ها و کارخانجات مختلف سایت بسازیم.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
مشاوره طراحی سایت روزنامه
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی