طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت انتشارات آریانا قلم

سایت انتشارات آریانا قلم که در زمینه فروش و معرفی کتاب های مختلف می باشد و در دسته بندی طراحی سایت انتشارات قرار می گیرد. این وب سایت با طرح ساده و جذاب پیاده سازی شده و در نگاه اول شما ارتباط خوبی با آن برقرار خواهید کرد. این سایت به صورت کاملا اختصاصی با سیستم وردپرس طراحی شده و از تکنولوژی هایی نظیر بوت استرپ برای رابط کاربری و همچنین از جی کوئری ، core-js و … بهره برداری شده است. همچنین برای فروشگاه آن از سیستم وکامرس استفاده شده که یکی از قوی ترین سیستم های فروشگاه ساز در دنیا محسوب می شود و با وردپرس تعامل دارد.

 

در صفحه اصلی سایت یک اسلایدر حرفه ای و جذاب قرار داده ایم که به معرفی کتاب های جدید می پردازند. در منوی وبسایت نیز به دسته بندی کتاب ها ، مسیر حرفه ای مطالعه ، کتاب هایی که ادامه دارند و ارتباط با ما قرار گرفته که هرکدام زیر شاخه های مختلفی دارند. همچنین در صفحه نخست تازه ترین کتاب ها ، پرفروش ترین ها و کتاب های آینده قرار گرفته است. همچنین وب سایت وردپرسی به راحتی با وکامرس تعامل دارد و شما در صفحه اصلی یک سایت با ظاهر شرکتی و انتشاراتی را به همراه فروشگاه خواهید دید که هرکدام از کتاب ها را بخواهید می توانید به سبد خریدتان اضافه بکنید و چنین سایت فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیکی باید باشد تا کابران بهتر بتوانند به آنها در زمان خرید اعتماد بکنند و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی نیز باید در فروشگاه قرار داده شود که تمامی این موارد توسط نیکداد به راحتی انجام گرفته است.

طراحی سایت انتشارات
طراحی وب سایت انتشارات کتاب
طراحی سایت انتشارات آریانا قلم
طراحی وب سایت انتشار کتاب
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد