طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت گرافیکی

طراحی سایت گرافیکی | طراحی وب سایت گرافیکی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت گرافیکی

طراحی وب سایت های گرافیکی که در زمینه ارائه خدمات طراحی گرافیک ، طراحی بروشور و کاتالوگ ، دانلود فایل های گرافیکی و مشاوره در زمینه طراحی و اجرای انواع پروژه های گرافیکی پیاده سازی می شود و برای بازدیدکننده ها و مخاطبان می تواند جذاب و مورد توجه قرار بگیرد.

اکثر طراحان وب سایت ها و گرافیست ها به دنبال ایجاد سایت های در این زمینه هستند تا بتوانند فعالیت ها و اقداماتشان را بهتر به کاربرانشان بشناسانند. یک نکته مهم اینکه قبل از هر فعالیتی باید این موضوع را بدانید که طراحی سایت نیز همانند مشاغل دیگر به تخصص های حرفه ای نیاز دارد و یکی از شاخصه های مهم در طراحی سایت های گرافیکی این است که شما از قبل به طراحی سایت شرکتی مسلط باشید و بدانید که چگونه ایجاد می شوند تا با دید بازتر و بهترین اقدام به طراحی وبسایت خود کنید.

 

طراحی سایت گرافیکی

کاربردهای مهم طراحی سایت گرافیکی

گرافیست ها و مراکز طراحی و کانون های تبلیغاتی که برای معرفی خدمات و فعالیت های خود به صورت کامل و گسترده در دنیای مجازی می توانند از وبسایت ها استفاده نمایند ، فعالیت هایی همانند انتشارات ، چاپخانه ها و مشاغلی که مرتبط با فعالیت های گرافیک هستند می توانند با پیاده سازی یک سایت اختصاصی حرفه ای ، تمامی فعالیت های خود را در این زمینه ارائه دهند.

از جمله اقداماتی که در این گونه از سایت ها می تواند اجرا گردد شامل سایت اراه و فروش فایل های لایه باز PSD ، آموزش گرافیک ، انجام خدمات گرافیکی و چاپ و ایجاد کتاسب و مجلات ، عرضه فعالیت های گرافیکی برای وب سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی ، طراحی آیکون و لوگو و آرم تجاری ، کمپین های تبلیغاتی از کاربردهای مهم در طراحی سایت گرافیکی می باشد.

ساخت سایت گرافیکی

 

سرویس ها و امکانات مهم در طراحی سایت گرافیکی :

در طراحی و اجرای چنین وب سایت هایی می توانیم از سرویس ها و امکانات مختلفی که در ادامه معرفی کنیم ، استفاده نمایید که برخی از آنها عبارتند از :

  • ساخت صفحه ارتباط با ما :

در این بخش اطلاعات مهمی نظیر شماره تماس ها ، ایمیل ها ، فرم تماس با ما و حتی نقشه های گوگلی برای ارتباط بهتر کاربران مورد استفاده قرار بگیرد.

  • ایجاد گالری نمونه کارها :

سایت های گرافیکی به دلیل اینکه با تصاویر و فایل های دیداری سروکار دارند معمولا از بخش نمونه کارها استفاده زیادی می شود تا کاربران با فعالیت ها و نمونه های طراحی شده توسط شما بیشتر آشنا شوند. ( شامل لوگو ها ، کاتالوگ ها و بروشورها ، نام گرافیست ، سبک کاری و … را درج نمایید).

  • طراحی بخش معرفی برند شما :

در این صفحه می توانید به معرفی شرکت ، مجموعه طراحی ، کانون تبلیغاتی ، تیم گرافیست و تجربه ها و فعالیت های مرتبط با کارتان بپردازید.

  • ایجاد بخش مقالات و بلاگ و جدیدترین خبرهای سایت :

در بخش بلاگ می توانید مطالب مرتبط با گرافیک و ذوق هنری و آموزش های لازمه گرافیکی را در آن قرار دهید و در بخش اخبار می توانید از جشنواره ها و نمایشگاه ها و همایش های مختلف مرتبط با کار گرافیک پرده برداری نموده و به اطلاع افراد برسانید.

  • ایجاد صفحه قیمت و تعرفه ها :

در این صفحه می توانید یک لیست از قیمت کارها و خدماتی که به مردم ارائه می دهید را درج نمایید برای مثال در طراحی لوگو مثلا 100 هزار تومان برای هر لوگو هزینه میگیرید یا کاتالوگ ها 250 هزار تومان را در یک لیست زیبا و شکیل قرار می دهید. که البته مبنای این قیمت ها با توجه به زمان و حجم کار تعیین می گردد.

  • پیاده سازی سیستم فروش فایل :

در چنین وب سایت های ساخت صفحه یا بخش فروش فایل می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و شما از این راه کسب درآمد کنید و به فروش انواع فایل های گرافیکی بپردازید. ( فروش فایل لایه باز ، موکاپ ، آیکون و لوگو و …)

  • ایچاد صفحه خدمات :

خدمات طراحی بصورت طبقه بندی شده مانند : خدمات طراحی کارت ویزیت، طراحی کاتالوگ، طرح روی جلد کتب و مجلات، طراحی بروشور، طراحی تابلوهای تبلیغاتی و نیز خدمات ویژه همچون : طراحی لوگو و آرم، طراحی ملزومات تبلیغی کمپین های تبلیغاتی، طراحی عناصر گرافیکی برای شبکه های اجتماعی، ساخت گیف و … از این منو قابل مشاهده است.

  • بخش دانلود فایل های رایگان :

برای افزایش بازدید و جذب کاربران بیشتر در سایت های گرافیکی می توانید یک بخش دانلود فایل های گرافیکی رایگان تعبیه کنید همانند دانلود فایل والپیپر رایگان ، دانلود تصویر لایه باز مجانی ، دانلود لوگو و فونت و … به صورت کاملا رایگان با لینک مستقیم به کاربران ارائه می شود.

  • سرویس های متنوع دیگر شامل :

قابلیت آمار بازدیدکننده ها ، امکان امتیاز دهی به بخش های گرافیکی ، امکان ثبت سفارش آنلاین با طراحی کاملا اختصاصی ، باکس آگهی های تبلیغاتی جذاب ، گزارش خرابی لینک ها ، نمایش چدیدترین طرح های گرافیکی در صفحات اصلی سایت ، جستجوی حرفه ای و متصل شدن سایت به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام از جمله مشخصه های دیگر چنین وب سایت هایی است.

سئو و بهینه سازی سایت های گرافیک از اهمیت زیادی برخوردار است و شما علاوه بر ارائه تصاویر و بروشورهای طراحی شده توسط طراحان شخصی خودتان که از لحاظ سئو تاثیرگذاری فراوانی دارد ، می توانید از مقالات و متون آموزشی استفاده نمایید تا علاوه بر جذابیت دیداری وب سایت شما از دیزاین های گرافیکی زیبا نیز بهره ببرید. سئو و بهینه سازی سایت گرافیک مسئله پیچیده ای است که تنها به این مقاله و متن نمی توان اکتفا نمود و شما باید در این زمینه مطالعات فراوانی نیز داشته باشید و تصاویری که طراحی می کنید کاملا بر اساس الگوریتم های موتور جستجوگر با حجم مناسب طراحی شود.

طراحی سایت گرافیکی حرفه ای

 

طراحی سایت گرافیکی حرفه ای با نیکداد

تیم نیکداد می تواند با گرافیست های خلاقی که در اختیار دارد انواع سایت های گرافیکی را با دیزاین مناسب و جذاب خلف نماید و تمامی بخش های گرافیکی ، تصاویر و آیگون ها را نیز برای شما در ساخت چنین سایت هایی پیاده سازی کند. نیکداد با نو آوری و رعایت استانداردها و چارچوب های این حوزه و استفاده از از جلوه های بصری، ترکیب رنگها ، اسلایدشوهای مختلف با حرکات چرخشی متنوع و متدهای بروز طراحی سایت انجام می دهد.

در طراحی وب سایت های گرافیکی علاوه بر قرار دادن انواع محتواها و تصاویر گرافیک ، محتواهای متنی و مقالات نیز به صورت دائمی باید قرار بگیرد ، تیم نیکداد می توانید پنل مدیریت کاملا فارسی با استفاده آسان فراهم کند تا بتوانید بهتر و آسانتر مدیریت سایت را برعهده بگیرید و قابلیت ویرایش انواع محتواهای قبلی را نیز داشته باشید. نیکداد می تواند در زمینه سئو با کلماتی نظیر ” طراحی لوگو ” ، “طرح لایه باز psd” ، ” طراحی کارت ویزیت” ، “بروشور” یا واژگان مرتبط صحفه سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد تا از این راه مشتریان بیشتری به وبسایت تان سرازیر شود و کسب درآمد بهتری بدست آورید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت گرافیکی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =