طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت پابلیک فایل

سایت پابلیک فایل در دسته بندی طراحی سایت فروش فایل قرار می گیرد که توسط نیکداد در سال 94 پیاده سازی شده است. این وب سایت در زمینه فروش انواع فایل ها و سندها و مقالات فعالیت می کند و به صورت آنلاین می تواند از طریق درگاه اینترنتی پس از خرید لینک فایل را برای دانلود به کاربر نمایش دهد. این وب سایت به صورت کاملا اختصاصی با زبان پی اچ پی php طراحی شده و از کتابخانه های زبان جاوا اسکریپت نظیر جی کوئری و script-aculo-us در بعضی از بخش ها به صورت اختصاصی کد نویسی بهره برده ایم. 

 

پابلیک فایل یک سیستم همکاری در فروش فایل هست ، که این امکان را به فروشنده میدهد ، فایلهای موجود بر روی سیستم را در فروشگاه اختصاصی خود به فروش برساند ، یا فایلهای خود را بصورت انحصاری به فروش برساند و یا توسط سایر فروشنده ها به فروش برسد. نیکداد گرافیک آن را بسیار زیبا طراحی نموده و صفحه اصلی به صورت کوتاه و بدون داشتن اسکرول ساخته شده و قابلیت هایی نظیر عضویت کاربران ، ساخت فروشگاه ، سیستم های همکاری در فروش ، نماد اعتماد الکترونیکی ، پیاده سازی درگاه بانکی و پنل کاربران نیز قرار داده شده است.

طراحی سایت فروش فایل
ساخت فروش فایل
سایت فروشگاه فایل ها
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد