طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت فروش فایل

ساخت سایت فروش فایل
زمان مطالعه: 3 دقیقه

طراحی سایت فروشگاه فایل

طراحی سایت فروش فایل

 
طراحی سایت فروش فایل و یا فروشگاه فایل در جهت فروش انواع فایل ها نظیر مقاله ها ، اسناد، فیلم ،ویدیو ، پایان نامه ها و … کاربرد دار و در اینگونه از سایت ها انواع سندها و فایل ها برای فروش به مشتریان پیاده سازی و اجرا می گردد. روال کار به این صورت است که بعد از انتخاب محصول توسط کاربر و سفارش آن ، می تواند با پرداخت مبلغ آن را خریداری نموده و لینک دانلود نیز پس از عملیات خرید ، نمایان خواهد شد.
طراحی سایت فروش فایل

امکانات مختلف طراحی وب سایت فروشگاه فایل :

 

  • ایجاد دسته بندی فایل ها

در این بخش می توانید تمامی فایل ها را دسته بندی کرده و زیر شاخه هایی نیز برای آن قرار دهید. مثلا برای فروش فایل پایان نامه ها ، فروش پایان نامه رشته های مختلف را قرار خواهیم داد.

  • ساخت سبد فروش

پس از سفارش دادن محصول ، فایل قابل خرید شما در این بخش قرار خواهد گرفت و  کاربر می تواند یک یا چند فایل را بطور همزمان به سبد خرید خود بیفزاید.

  • بخش پنل کاربران

در این بخش اطلاعات هر کاربر نظیر نام کاربری و رمز عبور قرار خواهد گرفت و می تواند برای مدیریت بیشتر ، مشتری وارد پنل کاربری خود شود.

 

ساخت سایت فروش فایل

 

  • قابلیت نمایش سایت در موبایل

از آنجایی که کاربران زیادی از طریق تلفن های هوشمند وبگردی می کنند ، نیاز هست که سایت فروش فایل شما بر اساس موبایل طراحی شده باشد.

  • ایجاد سیستم تخفیف
  • درگاه پرداخت آنلاین اینترنتی
  • نماد اعتماد الکترونیکی
  • ایجاد سیستم پرداخت آفلاین

وقتی که کاربری امکان پرداخت آنلاین نداشته باشد و از طریق بانک به صورت دستی فیش واریزی ، مبلغ را پرداخت نماید، می تواند در این بخش به راحتی فیش یا شماره پیگیری خود را ثبت کند.

  • ایجاد سیستم پرداخت آفلاین

 

طراحی وب سایت فروشگاه فایل

 

چرا طراحی وب سایت فروشگاه فایل مفید است؟

به صورت همیشه و دائم می تواند در دسترس مشتریان تان قرار بگیرد دیگر به صرفه نیست که شما در مغازه سنتی و قدیمی کار کنید و با هزینه های زیاد و استهلاک ، می توانید با داشتن یک فروشگاه در اینترنت به فروش محصول بپردازید و درامد کسب کنید. اصلا نیازی به چند فروشنده با هزینه زیادی نیست و تنها یک مدیر سایت می توانید هم مدیریت کرده و هم محصول بیافزاید. به راحتی می توانید فایل ها و اسناد ارزشمند خود را در وبسایت به فروش برسانید.

 

نیکداد ، طراح و خلاق وب سایت های فروش فایل

شرکت نیکداد با خلاقیت بالا ، پشتیبانی مناسب ، تجربه و دانش کافی می توانید به شما در طراحی وب سایت فروشگاه فایل کمک زیادی کند ، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته در زمینه طراحی فروشگاه های اسناد و فایل ها مشاوره های رایگان می دهند. نیکداد از گام نخست در طراحی وبسایت به شما راهنمایی ها و اقداماتی که نیاز هست را با شما در میان خواهد گذاشت تا بهترین وب با گرافیک جذاب و حرفه ای داشته باشید.

با بهینه سازی فروشگاه شما و افزایش بازدید سایت باعث فروش بیشتر و درآمد زایی بیشتر خواهد شد و ما در این زمینه کمک خواهیم کرد تا رشد و پیشرفت بالایی بدست بیاورید.

 

برای برآورد هزینه و زمان اجرا و پیاده سازی طرح و وب سایت مورد نظرتان می توانید از طریق فرم زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت بالا سایتها را از ابتدا طراحی نماییم.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت فروش فایل

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =