طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت دانلود

طراحی سایت دانلود و فروش فایل
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت دانلود

طراحی وب سایت دانلود اپلیکیشن ، نرم افزار ، عکس ها و فایل های مختلف که در اینترنت بسیار فراگیر بوده است و کاربران زیادی در اینترنت هستند که به دنبال دانلود فایل ها و برنامه های مختلف هستند و از این رو چنین سایت هایی مخاطبین بسیاری دارد.

طراحی سایت های دانلود برای قرار دادن فایل های مختلف به صورت اشتراکی و پولی یا رایگان صورت می گیرد. فایل هایی که به صورت تخصصی همانند مقالات و پروژه ها و پایان نامه ها یا فایل های عمومی نظیر آهنگ ها ، فیلم ها ، برنامه ها و … قرار خواهند گرفت و می توانید کاری کنید که کاربر در ازای پرداخت مبلغی مشخص هر فایلی را می تواند دریافت نماید.

طراحی وب سایت یکی از حیطه های مهم در دنیای اینترنت بوده که همانند تمام حرفه های دیگر در دنیای امروز نیاز به تخصص های زیادی دارد. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت آموزشی آشنا شوید تا بتوانید با دید بازتری اقدام به طراحی وب سایت تان کنید.

طراحی سایت دانلود

 

علت ضروری بودن طراحی وب سایت های دانلودی

حتما تابحال واژه دانلود کردن یک فایل از اینترنت را شنیده اید! وب سایت های دانلودی از زمانی که بحث دانلود فایل از اینترنت مطرح شد به وجود آمده اند و سایت های بزرگی نظیر سافت پدیا که آرشیو نرم افزاری محسوب می شوند نیز یکی از قدیمی ترین سایت های دانلود در جهان هستند. در ایران نیز سایت هایی نظیر دانلود سافت ور و پی سی دانلود نیز بسیار مطرح هستند و در زمینه دانلود نرم افزار و دیگر برنامه ها فعالیت می کنند.

اگر قصد طراحی وب سایت دانلود را دارید ما در این زمینه می توانیم به شما کمک کنیم تا به اهداف تان برسید و سایت های دانلود اختصاصی یا با قالب های آماده را برای شما طراحی و پیاده سازی نماییم. طراحی سایت دانلود حرفه ای و کاربردی توسط شرکت های معتبر و با تجربه ای همانند نیکداد امکانپذیر می باشد. چنین سایت هایی از لحاظ بازدید نیز در صدر قرار دارند و درآمد آنها نیز از راه تبلیغات اینترنتی می باشد.

 

موارد مهم طراحی سایت دانلود حرفه ای

برای ساخت و پیاده سازی وب سایت های دانلود به نکات و موارد مهمی باید توجه نماییم که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

بالا بودن سرعت بارگذاری وب سایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت های دانلودی بالا بودن سرعت لود صفحات سایت و بارگذاری وب می باشد که کاربر اصلا نباید برای بازکردن صفحات انتظار بکشد و حوصله اش از بازکردن سایت شما سر نرود.

دانلود راحت و آسان

سایت های دانلودی نباید پیچیده و سخت باشند و کاربران گیج شوند ، کاربر یک سایت باید به راحتی بتواند در چند مرحله ساده به فایل های دانلودی دسترسی پیدا کرده و اگر سایت نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد ، به راحتی بتوانید ثبت نام نموده و هزینه های آن را پرداخت نمایید. پیچیده بودن چنین سایت هایی باعث خسته شدن کاربر خواهد شد و کاربران وب سایت شما را ترک خواهند کرد و به سمت رقیبان خواهند رفت.

ایجاد بخش جستجوی پیشرفته

سایت های دانلودی با داشتن فایل های زیاد و موضوعات مختلف ، باید به یک سیستم جستجو پیشرفته ای دسترسی داشته باشد ، سیستم جستجو در سایت باعث دسترسی بهتر کاربران به اهداف خود خواهند شد و پارامترهای مختلفی نظیر موضوعات ، فرمت ، حجم فایل و … نیز در آن گنجانده شود تا به فایل مورد نظر سریعتر دست پیدا کند.

امنیت سایت ها

از مهم ترین نکات سایت های دانلود ، افزایش امنیت آنها بوده که اگر شما مثلا یک سایت فروش فایل دارید و خرید آنلاین و اینترنتی نیز در آن وجود دارد برای افزایش اعتماد کاربران باید در هنگام خرید امنیت آنها را بالا ببرید ، تمهیداتی را برای جلوگیری از هک شدن سایت و مشخصات کاربران لحاظ کنید.

قابلیت نامگذاری و توضیحات فایل ها 

برای انتخاب نام فایل ها باید دقت شود تا کوتاه ترین و کاربردی ترین کلمات و واژه ها استفاده شود و مشخصات آن نیز باید به طور دقیق درج شود. اینکار باعث سهولت جستجو در مطالب سایت خواهد شد و به راحتی کاربران از جستجوگرهایی نظیر گوگل ، فایلی را که می خواهند پیدا کرده و موجب افزایش بازدید سایت می شود.

 

بخش های مختلف طراحی سایت دانلود

 

بخش های مختلف طراحی سایت دانلود

طراحی بخش اخبار سایت

برای ارائه جدیدترین خبرهای نرم افزاری ، کامپیوتری و دنیای فناوری باید یک بخش اخبار در وب سایت تعبیه گردد تا کاربران به راحتی بتوانند از آنها اطلاع پیدا کنند.

ایجاد بخش فایلها و دسته بندی آنها

در این بخش موضوعات مختلف دسته بندی خواهند شد و توضیحات انها نیز در زیر همان فایل بیان می گردد ، مشخصات مختلفی نظیر عناوین ، شرکت های تولید کننده ، فرمت و سایز ، رمز فایل ها ، توضیحات نصب ، راهنما ، نام نویسنده و ….

فیلد و باکس دانلود

فایل های دانلود و لینک های کمکی به طور مستقیم باید در این بخش قرار داده شوند. در سایت های دانلودی اشتراکی یا پولی ، پس از پرداخت هزینه توسط درگاه پرداخت الکترونیکی در وب سایت ، لینک دانلود فعال شده یا به ایمیل کاربر ارسال خواهد شد.

ایجاد بخش تعرفه های تبلیغات

در این قسمت تعرفه های تبلیغات شامل بنری، متنی، کناری، پاپ آپ، بنری با اندازه های مختلف، تبلیغات کیکی و … قرار داده می شود. طراحی سایت تبلیغات به موارد دیگری نیز نیاز دارد که ما می توانیم آن را به طور تخصصی برای شما انجام دهیم.

ساخت سیستم عضویت حرفه ای

ایجاد بخش راهنما

امکانات متنوع دیگر

قابلیت ارسال خبرنامه ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، آمار بازدید ، نمایشگر تعداد دفعات دانلود ، قابلیت امتیاز دهی کاربران به مطالب ، پربازدیدترین و محبوب ترین مقالات ، انجمن گفتگو و … از آیتم ها و بخش های مهم طراحی سایت های دانلودی می باشد.

طراحی وب سایت دانلود

 

برخی از ویژگی های مهم نیکداد برای طراحی وب سایت دانلود

طراحی و بهینه سازی وب سایت یا سئو یکی از علت های موفقیت در سایت های دانلود می باشد. ماندگاری سایت های دانلودی به بازدید و مراجعات کاربران بستگی دارد. یکی از بهترین راهکارهای افزایش ترافیک و آمار بازدید اجرای اصولی سئو می باشد. بهینه سازی وب سایت ها باید بر مبنای قوانین گوگل اجرا گردد تا مرتکب جریمه نیز نشوید و از کلمات کلیدی مرتبط با اینکار استفاده گردد.

کاربران زیادی هستند که در طول روز برنامه ها و فایل های زیادی را در گوگل جستجو می کنند همانند کلمه نرم افزار به همین علت باید برای کلمات کلیدی فایل و نرم افزارها هم یک عنوان فارسی و انگلیسی بهینه شود تا کاربر با جستجو در موتورهای جستجو به وب سایت شما برگردد. بهینه سازی یکی از امور پیچیده و ظریف در دنیای وب مسترها بوده که نکته های مهمی را شامل می شود ولی اصلا نگران نباشید ، زیرا سایت نیکداد با متخصصین سئو و بهینه سازی در این زمینه می تواند وب سایت های دانلود شما را به طور حرفه ای و اصولی سئو کند.

اکثر سایت های دانلودی با cms هایی نظیر وردپرس و دیتالایف انجین طراحی می گردند زیرا تنوع قالب و زیبایی حرفه ای خاصی را دارا هستند و اجرا و پیاده سازی سیستم مدیریت آسان و فارسی برای گردانندگان سایت مهم است و چنین سایت هایی هر روز باید آپدیت و به روز رسانی گردند و فایل های جدیدی نیز اضافه شود تا مشخصات و اطلاعات آنها نیز ویرایش گردند. تیم نیکداد می تواند بهترین سی ام اس ها را برای شما اجرا و پیاده سازی نماید.

شرکت نیکداد با هزینه های بسیار کم می تواند تبلیغات گوگل ادوردز شما را نیز انجام دهد و در روزهای نخست فعالیت وب سایت تان در صدر موتورهای جستجوگر گوگل قرار بگیرید. امنیت وب سایت ها ، اختصاص دادن فضای مناسب برای آپلود فایل های حجیم ، تهیه یک vps دانلود حرفه ای ، هاست مناسب برای سایت ، سرورهای اختصاصی دانلودی ، دسته بندی موضوعات مختلف با ماژول ها و افزونه های قدرتمند و پیاده ساختن پرداخت الکترونیکی همگی از موارد مهم و ویژه تیم نیکداد در طراحی وب سایت دانلودی است که به ان توجه ویژه ای خواهیم نمود.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت دانلودی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =