طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

تبلیغات اینترنتی و بک لینک ها

بک لینک فالو
زمان مطالعه: 6 دقیقه

تبلیغات اینترنتی چیست؟

بک لینک ها اگر شما از وب سایت های اینترنتی ، اپلیکیشن ها و رسانه های اجتماعی همانند فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام و … دیدن کرده باشید ، متوجه تبلیغات های بنری ، پاپ آپ ها و تبلیغات متنی و … خواهید شد. برای نشان دادن چنین تبلیغات هایی در اینترنت نیاز به اینترنت می باشد ، به همین علت به این نوع از تبلیغات ها ، تبلیغات اینترنت یا اینترنت ادورتیسینگ یا تبلیغات آنلاین می گویند. یکی از بهترین و موثر ترین افزایش مشتری و فروش بیشتر کالاها و خدمات در نتیجه بازاریابی بهتر برای هر برندی ، تبلیغات های اینترنتی می باشد. همه بازاریاب ها تبلیغات در وب سایت های اینترنتی را در دستور کار خود قرار می دهند و در آینده نیز خواهان استفاده از آنها هستند.

تبلیغات اینترنتی چیست؟

 

تاریخچه تبلیغات اینترنتی :

تبلیغات های اینترنتی برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ به صورت بندری در وب سایت Wired انجام گرفته شده است. تبلیغات اینترنتی در زمان کمی مورد توجه بسیاری از بازاریابان قرار گرفته شده است. در سال ۱۹۹۵ تبلیغات های اینترنتی به طور هدفمند انجام گرفته شده و متناسب با محتوای وب سایت ها و علایق و بازخورد مخاطبان به آنها نشان داده می شود. در سال ۱۹۹۶ ، اولین ابزارهای اندازه گیری کیفیت کمپین های تبلیغات اینترنتی نیز رونمایی شد و بازاریابان با این ابزارها توانسته اند اولین بار تبلیغات اینترنتی شان را دنبال نموده و آنها را بررسی و ارزیابی نمایند.

افزایش چشمگیر تبلیغات اینترنتی در جهان :

تبلیغات اینترنتی در سراسر جهان از سال ۱۹۹۴ تا امروز فراگیر شده و رشد زیادی را بدست آورده است و یکی از کارآمدترین روش های بازاریابی در دنیاست. از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ پیش بینی می شود میزان تبلیغات اینترنتی رشد دو چندانی خواهد داشت.

تبلیغات سنتی چیست؟

قبل از ورود به دنیای تبلیغات اینترنتی ، بازاریاب ها فقط از تبلیغات سنتی یعنی بیلبوردهای سطح شهر ، روزنامه ها و تبلیغات در شبکه های تلویزیونی و … استفاده می نمودند. اما امروزه علاوه بر تبلیغات سنتی ، از انواع مختلف تبلیغات های آنلاین نظیر تبلیغات بنری ، تبلیغات ویدئویی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تبلیغات ایمیلی و … نیز وجود دارد و چنین تنوع تبلیغاتی ، کار بازاریاب ها را سخت تر و رقابتی تر نموده است. شما با انتخاب راهکارهای مناسب برای تبلیغات برندها و اختصاص بودجه های مناسب برای هرکدام ، میزان بازگشت سرمایه را نیز تا حد امکان بالا ببرید.

 

مزایای تبلیغات اینترنتی

 

مزیت های تبلیغات اینترنتی :

اگرچه امروزه سهم قابل توجهی از بودجه های بازاریابی برندهای مختلف به تبلیغات سنتی اختصاص دارد ولی استقبال از بازاریابی آنلاین و تبلیغات در اینترنت نیز روز به روز در حال افزایش بوده و بسیاری از بازاریابان بر این باور هستند که باید سهم زیادی از بودجه بازاریابی خود را به تبلیغات اینترنتی اختصاص دهند.

۱- امکان دسترسی به مخاطبین بیشتر : از آنجایی که افراد در هر جایی که باشند به موبایل و تبلت و دسکتاپ دسترسی دارند ، با بازاریابی در این نوع دستگاه ها می توانید به تعداد زیادی مخاطب در هر مکانی دسترسی پیدا نموده و اصلا بحث محدودیت مکانی مطرح نیست ولی در تبلیغات سنتی ، برای مثال تبلیغ در سطوح شهر تنها افرادی که از آن مکان عبورد می کنند می توانند مخاطب شما قرار بگیرند.

۲- توجه بیشتر کاربران در فضای آنلاین

امروز کاربران بیشتر وقت خود را در فضای مجازی و در میان وب سایت های اینترنتی می گذرانند و از این رو تبلیغات در وب سایت ها بهترین مکان و جایگاه برای برندها و شرکت های مختلف می باشد.

۳- تعامل مستقیم با مخاطبان

شما در تبلیغات های اینترنتی به راحتی می توانید با مخاطبین و مشتریان خود تعامل داشته باشید و آنها را به معرفی محصول ، وب سایت یا برند خاصی تشویق نمایید.

۴- قابلیت تبلیغات هدفمند

تبلیغات آنلاین در حال هوشمندتر شدن و تکنولوژی های روز دنیاست که باعث شده شبکه های تبلیغاتی آنلاین با روش های مبتنی بر هوش مصنوعی ، رفتار مخاطبین تبلیغاتی را شناسایی کرده و تبلیغات را در بهترین زمان و بهترین جایگاه به مخاطبان نمایش دهند که اینکار باعث می شود تبلیغات تاثیرگذار تر باشد. مخاطب های تبلیغات احتمال اینکه به مشتریان واقعی وفادار باشند زیادتر خواهد بود.

 

انواع مختلف تبلیغات اینترنتی

 

انواع مختلف تبلیغات اینترنتی :

  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات ویدئویی
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات ایمیلی
  • تبلیغات موبایلی
  • رپورتاژ آگهی

بک لینک چیست ؟

یکی از مباحث مهم در دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت ، لینک سازی و لینک بیلدینگ می باشد و نظرات متفاوت زیادی درباره تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آنها وجود دارد. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئو وب سایت ما می گذارد.
لینک سازی یا دریافت بک لینک که امکان ایجاد لینک های با کیفیت از سایر وب سایت های اینترنتی برای سایت خودمان را می گوییم. اصطلاح لینک منظور لینک متن و تصاویری که با کلیک بر روی آنها کاربر را به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می کنند. ربات های گوگل زمانی را برای بررسی یک صفحه از لینک های موجود کرده و به این صفحات لینک شده نیز مراجعه خواهند کرد. به همین علت است که مسیر حرکتی ربات های گوگل در اینترنت شکل می گیرد.
بک لینک چیست ؟

انواع بک لینک ها :

بک لینک ها به انواع مختلف تقسیم بندی می شود که شامل فالو ، نوفالو ، لینک های داخلی و خارجی می توانیم اشاره کنیم. بک لینکها یکی از علت های موجود در یک صفحه برای بررسی و ایندکس شدن وب سایت توسط گوگل می باشند. تعداد و کیفیت بک لینک ها نیز بر رتبه بندی نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد. ربات گوگل صفحات را بررسی نموده و بر اساس لینک های موجود در آن ارزش گذاری می شوند و اعتبار صفحات لینک شده را تشخیص خواهیم داد.

هرچقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به صفحات شما لینک داده باشند شانس شما برای کسب جایگاه در نتایج گوگل بیشتر خواهد شد و قطعا فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

تفاوت لینک سازی داخلی و خارجی

مبحث لینک سازی به دو بخش اصلی لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم می شود که تفاوت مهمی باهم دارند. لینک سازی داخلی به ایجاد بک لینک میان صفحات آن سایت گفته شده و در واقع صفحه ای از سایت شما توسط صفحات دیگر وب سایت شما لینک شوند را لینک سازی داخلی می گوییم. لینک سازی خارجی نیز به لینک شدن یک وب سایت توسط وبسایت دیگر گفته می شود و به سئو خارجی نیز معروف است.

 

بک لینک

 

تفاوت بک لینک فالو و نوفالو

لینک ها از نمای دیگر نیز می تواند مورد دسته بندی قرار بگیرد ، هر لینک به طور پیش فرض Dofollow محسوب میشود مگر آنکه در کد HTML آن از ویژگی Nofollow استفاده شده باشد. هنگامی که ربات گوگل بک لینک نوفالو را مشاهده کند ارزش و اعتباری به صفحه هدف منتقل نمی کند.

گوگل در سال ۱۹۹۰ مفهوم پیج رنک را معرفی کرد و در آن زمان تعداد بک لینک های یک وبسایت تاثیر بسیار زیادی بر رتبه بندی آن در نتایج گوگل داشت. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته استفاده کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک تلاش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهند.

با زیاد شدن معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی استفاده میکردند معرفی کرد. همچنین در ادامه پیج رنک را به کلی حذف کرده و تلاش کرد تا وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک سازی را تا حد امکان کاهش دهد.

همچنین تیم نیکداد در زمینه لینک سازی با گروه لینک بیلد همکاری گسترده ای دارد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام لینک بیلد به نشانی https://instagram.com/link_build و همچنین کانال تلگرام https://t.me/link_build همکاری می کنید. برای تهیه رپورتاژ و لینک های رایگان و همچنین رپورتاژ های دانشگاهی پولی به این گروه و پیج مراجعه نمایید.

وب سایت دانلود سافت ور یکی از به روز ترین سایت های نرم افزاری که در زمینه ارائه بک لینک ، رپورتاژ ، تبلیغات بنری ، پست ثابت و پاپ آپ فعالیت می کنید و دانلود سافت ور تقریبا بیش از 15 ساله که در دنیای اینترنت به قرار دادن انواع نرم افزار ، بازی ، برنامه ، اپلیکیشن مشغول می باشد و برای مشاهده تعرفه تبلیغات در این وب سایت با رتبه الکسا زیر 1000 ایران می توانید از لینک مورد نظر مراجعه کنید. https://www.downloadsoftware.ir/advertise

 

 

درخواست مشاوره تبلیغات و بک لینک

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
به این مقاله امتیاز دهید: 5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =