طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت فروشگاه اینترنتی پیکسل

سایت فروشگاهی پیکسل یکی از برترین فروشگاه ها در زمینه محصولات و لوازم عکاسی و فیلمبرداری می باشد. این سایت که در دسته بندی طراحی سایت فروشگاهی قرار دارد. و توانسته از طریق اینترنت فروش خوبی از محصولات بدست بیاورد. این وب سایت که در سال 1394 توسط تیم نیکداد پیاده سازی شده است. سیستم فروشگاهی پرستاشاپ را برای ساخت آن طبق نظر کارفرما انتخاب کرده ایم که یکی از برترین فروشگاه سازهای دنیاست. این فروشگاه ساز از تکنولوژی های جی کوئری جاوا اسکریپت نیز در بخشی های از سایت بهره برده است.

 

گرافیک و دیزاین سایت کاملا طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شده و تمامی ابزارهای لازم برای یک فروشگاه حرفه ای را داراست. با توجه به اینکه این سایت لوازم مختلفی را برای فروش قرار داده ، ما دسته بندی های زیادی را برای هرکدام از محصولات گذاشته ایم که شامل دسته بندی عکاسی ، فیلمبرداری ، صوت ، نورپردازی ، فرهنگی و آموزشی و لوازم دسته دوم که هرکدام نیز شاخه های زیادی در منوی خودش دارد. ایجاد نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین طراحی درگاه پرداخت آنلاین از خدمات مهم و ضروری هر سایت فروشگاهی می باشد که به خوبی در این سایت اجرا شده است.

طراحی سایت عکاسی
طراحی وب سایت پیکسل
ساخت سایت فروشگاه
وب سایت فروش دوربین
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد