طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاور املاک یکی از بهترین گزینه ها برای پیدا کردن مشتری و خریدار و فروشنده است. اگر شما صاحب یک بنگاه معاملات ملکی هستید و به دنبال مشتریان بیشتر در حوزه اینترنت می گردید، بهترین روش استفاده از یک وب سایت املاک حرفه ای می باشد.

مردم امروزه بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند و دنبال یک خانه یا مغازه برای خرید و اجاره هستند. شما با ارائه یک بستر آماده در دنیای اینترنت در سریعترین زمان ممکن می توانید چنین مشتریانی را جذب نمایید. ما چنین سایت هایی را با توجه به سود دهی و مزیت هایی که دارد برای شما طراحی نماییم.

طراحی سایت مشاوره املاک
مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت املاک نیکداد
عنوان پیشفرض

برای سفارش طراحی سایت املاک و معاملات ملکی و سئو وب سایت های خرید و فروش زمین و مسکن می توانید از طریق فرم زیر استعلام بگیرید.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با دیدن این ویدئو، با روش ساخت و پیاده سازی سایت املاک بیشتر آشنا خواهید شد.

نمونه کار طراحی سایت
عنوان پیشفرض

طراحی سایت مشاوره املاک از جمله سایت های کاربردی در جامعه می باشد. خرید مسکن و زمین و املاک یکی از پر ریسک ترین بخش های زندگی افراد در جامعه به حساب می آید. شما اگر می خواهید یک شرکت مناسب را برای ساخت سایت و برنامه نویسی املاک تان انتخاب نمایید، باید نمونه کارهای طراحی سایت شرکت را بررسی کرده و بهترین تصمیم گیری را در این زمینه انجام دهید. تیم نیکداد با نمونه کارهای قدرتمند و حرفه ای می تواند در زمینه طراحی وب سایت فروش ملک به شما کمک زیادی نماید.

طراحی سایت علوم پزشکی دانشگاه فسا

علوم پزشکی دانشگاه فسا

طراحی سایت پابلیک فایل

سایت پابلیک فایل

طراحی سایت en45

طراحی سایت en45

طراحی سایت فروشگاه پیکسل

سایت فروشگاه پیکسل

طراحی سایت بهروز نیک

سایت بهروز نیک

طراحی سایت تکنو ای وی

سایت تکنو ای وی

اهمیت طراحی سایت املاک

جستجو و پیدا کردن منازل مسکونی و خانه های آپارتمانی در شهرها برای خرید و اجاره و فروش یک کار سخت و زمان بر است. معمولا باید به معاملات ملکی و مشاوره املاک های مختلف برویم و با بررسی پرونده ها و فایل های املاک، برای بازدید از ملک مورد نظر به صورت حضوری به آنجا برویم. معمولا گاهی بسیار سخت و هزینه بر است و شما باید در ترافیک و ساعت های شلوغ رفت و آمد نمایید. معمولا استفاده از بنگاه های سنتی در کوچه پس کوچه ها برای هر کسی راحت نیست، گاهی باید برای پیدا کردن ملک به تعداد زیادی از این املاکی ها سر بزنید. اما شما با ساخت و پیاده سازی یک سایت حرفه ای املاک می توانید در بستر اینترنت کارهایتان را آسانتر نمایید. 

طراحی وب سایت املاک قابلیتی ایجاد می کند تا بتوانید اقدام به طراحی وبسایت حرفه ای خود کرده اند، برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده اند که براحتی در میان تعداد بسیاری از فایلهای مربوط به املاک جستجو کرده و مورد مناسب خود را انتخاب نمایند. سپس به بنگاه جهت عقد قرارداد مراجعه نمایند.

ویژگی های طراحی سایت فروش ملک

مقایسه خانه ها باهم

compare-home-34

طراحی وب سایت املاک به شما امکان می دهد تا خانه ها و منازل را باهم مقایسه نمایید و بعد از آن برای خرید تصمیم بگیرید.

افزودن ملک جدید به آرشیو

امکان آگهی خانه و منازل تان را در سایت های مشاور املاک دارید. شما می توانید خانه هایتان را به آرشیو سایت اضافه نمایید تا مشتریان آنها را بررسی نمایند.

نمایش املاک اکازیون و خاص

سایت املاک قابلیت دسته بندی ملک و مسکن را در اختیار شما کاربران قرار می دهد. می توانید بخشی را برای نمایش املاک اوکازیون اختصاص دهید.

 

بخش فروش ویژه املاک

بخش فروش املاک ویژه

در این بخش قابلیت فروش امکان ملک ها و زمین به صورت ویژه و خاص با قابلیت نمایش بهتر فراهم شده است. کاربران دید بهتری نسبت به آن دارند.

گروه بندی املاک (رهن، اجاره،فروش)

دسته بندی املاک

یکی از بخش های مهم سایت های املاک وجود دسته بندی انواع ملک بر اساس خرید، رهن و اجاره می باشد. با دسته بندی فرآیند خرید و اجاره آسانتر می شود.

 

اتصال به درگاه بانکی و پرداخت آنلاین

اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین

درگاه بانکی و پرداخت آنلاین از بخش های مهم سایت ها است. قابلیت پرداخت آنلاین برای خرید و یا اجاره منزل برای مشتری فراهم می شود.

قیمت طراحی سایت املاک

در دنیای امروز نیاز به مسکن از هر زمان دیگری بیشتر شده است. اشخاص زیادی هستند که در جامعه به دنبال جستجوی ملک به بنگاه یا مشاوره املاک مراجعه می کنند. در کنار این روش سنتی اما یک روش اینترنتی نیز بسیار فراگیر شده که مردم با موبایل و لپ تاپ در فضای مجازی نیز دنبال خرید یا فروش املاک هستند. طراحی سایت املاک این ویژگی را برای شما فراهم می کند. قیمت یک سایت املاکی به امکانات و ویژگی های مهم آن بستگی دارد. برای مثال یک بنگاه به دنبال ایجاد قابلیت های نمایش سه بعدی در سایت خود است که تصاویر خاصی را نمایش می دهد. یا یک مشاوره املاک در طراحی سایت به دنبال استفاده از خرید و فروش آنلاین یا ایجاد بخش آگهی در سایت (همانند دیوار یا شیپور) است. تمامی این موارد تعیین کننده قیمت نهایی یک سایت املاک است.

هم اکنون سایت بنگاه معاملات ملکی تان را سفارش دهید!

طراحی سایت مشاوره املاک و بنگاه معاملات ملکی از بهترین روش ها در فضای مجازی و اینترنت می باشد. دیگر کمتر کسی را مشاهده خواهید کرد که به صورت سنتی در ایران کار کند. با افزایش تکنولوژی و پیشرفت در دنیای مجازی باعث شد تا بسیاری از مشاغل نیز تغییر پیدا کنند. مردم تمایل زیادتری به جستجوی املاک در سایت هایی نظیر شیپور یا وب سایت های آگهی دارند. معمولا بخش زیادی از آگهی های خرید و فروش منازل و آپارتمان برای خرید یا رهن و فروش در اینترنت صورت می گیرد. پس برای اینکه از رقیبان تان عقب نمانید همین حالا کسب و کارتان را به سایت نیکداد بسپارید.

ساخت سایت معاملات ملکی

معروف ترین سایت های ملکی

کیلید

یک سایت حرفه ای با امکانات فراوان می باشد. شما فقط کافیست مشخص کنید که مسکن در کدام محله یا منطقه می خواهید؟ با امکانات جستجوی هوشمند سایت کیلید می توانید بر اساس بودجه و سلیقه تان مناسب ترین ملک ها را انتخاب نمایید. شما با این سایت در وقت تان صرفه جویی خواهید کرد و به راحتی با آگاهی و آرامش خاطر در معامله حاضر می شوید. کیلید با دسترسی به جدیدترین تکنولوژی برآورد هوشمند قیمت ملک، خریداران، فروشندگان و مشاورین املاک را لحظه به لحظه از قیمت دقیق املاک در هر نقطه از تهران بزرگ آگاه خواهد کرد.

کیلید
املاک شابش

شابش

شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک است که در آن مشاورین املاک آگهی های خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع املاک مانند آپارتمان مسکونی ، اداری ، تجاری ، ویلا و غیره را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده میشوند. شابش به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرجع اینترنتی برای عموم در ایران است، سایتی که هر فردی ، چه یک دانشجو که قصد اجاره یک اتاق را دارد وچه یک سرمایه گذار در حوزه املاک ، به آسانی از آن استفاده کند و از آن بهره مند شود.

راه اندازی و طراحی سایت املاک

ساختن وب سایت های املاک باعث پاسخگویی و رفع نیازهای مختلف افراد جامعه خواهد بود. جستجو و پیدا کردن منازل و مغازه ها را برای خریدن و رهن یا اجاره نمودن تسریع می نماید. این فعالیت ها باعث جلوگیری از تلف شدن وقت ، هزینه ها و انرژی خواهد شد و شما امکان مشاهده و مقایسه تمامی موارد مربوط به خرید و فروش واحدهای مسکونی ، تجاری را در سایت های املاک خواهید داشت.

مزایای طراحی سایت مشاوره املاک

قابلیت درج آگهی های مرتبط با املاک و مسکن در وب سایت ها ، دیگر نیازی به هزینه و چاپ در مجلات و روزنامه های کاغذی نیست و به راحتی می توانید با داشتن یک وب سایت حتی به فکر تبلیغات و کسب درآمد از این طریق نیز باشید ، همچنین یک وب سایت به صورت شبانه روزی و ماندگار خواهد بود و هزینه های به نسبت پایین تری نیز دارد.

امکانات و فرصت های مناسب برای نمایش دادن اطلاعات ملک ها و ویژگی های و مزایای آنها برای ارائه به مشتریان را داراست.

طراحی سایت مشاوره املاک

امکانات طراحی سایت املاک

ساخت و طراحی سایت املاک

انواع طراحی سایت املاک

فروش انواع ملک ها در سایت

طراحی سایت معاملات ملکی

در سایت های معاملات ملکی امکان خرید و فروش مسکن، آپارتمان، منزل مسکونی، زمین و باغ و ویلا فراهم است. شما می توانید به راحتی هر نوع خرید و فروشی را از طریق یک وب سایت انجام دهید. البته در این سایت ها شما با مشاهده جزئیات تماس با فروشنده ارتباط برقرار می کنید و حضوری معامله انجام خواهید داد.

ساخت سایت و فایل های املاک

در مشاورین املاک به مجموعه ای از ملک ها که برای معاملات توسط مالک سپرده می شود فایل گفته می شود. اما دلیل اینکه فایل در شغل املاک اهمیت دارد اینست که یک مشاور بدون داشتن فایل مناسب چیزی برای ارائه به مشتریان خود ندارد باید بدانید جنس شما فایل شماست و تنها چیزی که علاقه مشتری را برای مذاکره با شما تقویت می کند داشتن فایل های مناسب است. فایل ها از دسته بندی های مختلفی تشکیل شده و دارای ویژه گی های متفاوت هستند. امکان ایجاد سایت با قابلیت دسته بندی فایل ها نیز وجود دارد.

خانه های کلنگی و قدیمی

فروش آنلاین زمین و خانه کلنگی

یکی از روش های جذاب و پرسوده که می تواند در دنیای اینترنت به صورت تخصصی دنبال شود. فروش زمین های ارزشمند و خانه های کلنگی است. شما با ایجاد یک وب سایت تخصصی در این زمینه می توانید بر روی فروش انواع این موارد کار کنید. تنها کافیست یک سایت پیاده سازی کنید و در کلماتی نظیر خرید خانه کلنگی یا فروش زمین ویلایی سئو انجام دهید.

سایت های فروش ملک توسط کاربران

ساخت وب سایت هایی که توسط کاربران مدیریت و ویرایش می شود. افراد می توانند در سایت های شما عضو شوند و به راحتی جزئیات املاک شامل متراژ، نوع کاربری، امکانات و … را به همراه تصاویر و ویدیو برای فروش اضافه نمایند. همچنین خریداران نیز امکان عضویت در سایت را دارند تا به راحتی از جزئیات مطلع شوند.

مراحل ساخت سایت املاک در نیکداد

تعیین هدف های مشتریان​

تعیین هدف های مشتریان

سنجش تمامی نیازها و اهداف مشتری

برنامه نویسی و طرح پایانی

برنامه نویسی و طرح پایانی

کدنویسی انجام می شود و ارائه طرح پایانی

ساخت طرح اولیه و گرافیک

ساخت طرح اولیه و گرافیک

طرح اولیه و دیزاین و گرافیک ارائه می شود.

تحویل پروژه املاک

تحویل پروژه

پروژه در پایان به مشتری تحویل می گردد.

شرکت نیکداد چه خدماتی در زمینه طراحی سایت املاک ارائه می دهد؟

خدمات نیکداد در طراحی سایت املاک

طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی وب سایت و اپلیکیشن در گروه همدیگر هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. فروشگاه اینترنتی نیز برای سایت های املاک از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با آن می توانید خانه مورد نظرتان را برای رهن و اجازه انتخاب نمایید. سایت های فروشگاهی قابلیت ارتباط مداوم با مشتریان را دارد و می تواند کاربران را به مشتری دائمی شما تبدیل کند. در کنار طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نیز بهترین گزینه برای اعتبار بخشیدن به برند تجاری و کسب درآمد قابل توجه است. ایجاد فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین روش ها برای رشد کسب و کارهای تان است. با ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات تان را هر ساعت از شبانه روز بفروشید.

طراحی اپلیکیشن املاک
ساخت سایت املاک با وردپرس

ساخت سایت املاک با وردپرس

یکی از مهم ترین سیستم های مدیریت محتوا و سایت ساز، وردپرس می باشد که کاملا اوپن سورس ارائه شده است و شما بدون علم کدنویسی می توانید صفحات تان را طراحی و مدیریت نمایید. طراحی وب سایت املاک با وردپرس طرفدارهای زیادی دارد و می توانید از امکانات متعددی در این زمینه بهره ببرید. هزینه شما نیز در این زمینه بسیار پایین می آید. اکثر سایت های مشاورین املاک با وردپرس قابل طراحی است و شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن نیکداد با داشتن نمونه های موفق در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند. از بخش نمونه کارها می توانید آنها را مشاهده نمایید.

سئو سایت املاک

سئو سایت های مشاوره املاک از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولا کاربران با گوشی و لپ تاپ همیشه در گوگل در حال سرچ خرید خانه و مسکن در شهر مورد نظرشان هستند. شما با داشتن یک سایت خوب و حرفه ای در کنار سئو اصولی می توانید به درآمد بالایی برسید. مجموعه نیکداد از صفر تا صد در کنارتان خواهد بود تا سایت هایتان را به طور حرفه ای طراحی نماید و سئو و قرارگیری در کلماتی نظیر خرید ملک، خرید آپارتمان، خرید مسکن، خرید زمین در تهران و … به راحتی بازدید کسب نمایید.

سئو سایت املاک

سوالات متداول

معمولا چنین سایت هایی به صورت اختصاصی و کدنویسی انجام می شود. در ابتدا باید پروژه به طور کامل با جزئیات دقیق و امکانات مختلف بررسی شود. اما حدودا یک تا دو ماه کاری زمان می برد.

بله ، شما می توانید در کنار طراحی وب سایت املاک، اپلیکیشن نسخه وب ویو یا اندروید و ios را نیز سفارش دهید.

براساس قراداد ابتدای کار تمامی سورس پروژه به مشتری تحویل داده خواهد شد.

سئو یک فرآیند پیچیده و زمان بر است که معمولا بعد از طراحی سایت شروع می شود. شما می توانید با قیمت مناسب پروژه های سئوتان را به نیکداد بسپارید.

بله ، تخصص اصلی ما ساخت سایت های آگهی املاک و جستجوی زمین و ملک و آپارتمان در اینترنت است.

خدمات نیکداد در زمینه طراحی سایت ملک و مسکن

تیم نیکداد با داشتن خدمات متنوعی همچون طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی نرم افزار های تحت وب و … به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کارتان را با توجه به نیازی که دارد به روز کنید. امکان ساخت فایل های املاکی ، ایجاد مشاوره آنلاین معاملات ملکی، ساخت پرتابل های مسکن، ایجاد وبلاگ ها و مجلات زمین و خانه ، ارائه سایت های خبری و اقتصادی در حوزه ملک و مسکن و … را دارا هستیم. ما همیشه و همواره در کنارتان خواهیم بود تا سایت های قدرتمند و با کیفیت داشته باشید. قطعا داشتن یک سایت املاک کافی نیست، بعد از طراحی باید به فکر تولید محتوا و سئو نیز باشید.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

دیدگاه ها

‫4 نظر

  • akbar alizadeh گفت:

    وقت بخیر

    یک سایت مشاوره املاک حرفه ای میخاستم، چطور میتونم سفارش طراحی سایت بدم؟

  • مینا حسن زاد گفت:

    سلام و عرض ادب

    چطور میتونم اپلیکیشن املاک داشته باشم؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت − چهار =