طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت بهروز نیک

سایت بهروز نیک یکی از وب سایت های اختصاصی وردپرسی که توسط تیم نیکداد پیاده سازی گردیده است. در طراحی و ساخت این وب سایت از تکنولوژی هایی نظیر فریم ورک asp.net و کتابخانه های برنامه نویسی جاوا اسکریپت نظیر modernizr ، جی کوئری ، isotope و jquery-migrate بهره برداری شده است. وب سایت شرکت بهروز به دلیل صادرات محصولات به خارج از کشور به صورت چند زبانه با قابلیت انتخاب از سربرگ ساخته شده است تا بازیدکنندگان خارجی نیز مشکلی در مشاهده وب سایت و خواندن مطالب نداشته باشند.

 

این وب سایت با داشتن صفحه درباره ما که به توضیحات مربوط به شرکت ، صفحه محصولات که به معرفی انواع محصولات تولیدی شرکت نظیر سس ها ، ترشی ها ، مرباها ، کنسرویجات و … پرداخته و همچنین در بخش اخبار بهروز می توانید جدیدترین خبرهای شرکت بهروز را مشاهده نمایید. تم و دیزاین وب سایت نیز با قرمز آتشین که شما را در نگاه اول یاد محصولات سس و چیلی می اندازد که هدف اصلی تیم نیکداد نیز همین بوده که کاربر بتواند با وب سایت شرکت ارتباط راحت تری برقرار نماید.

سایت شرکت بهروز
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکت بهروز
طراحی سایت بهروز نیک
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد