طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی سایت طلا و جواهر
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت طلا و جواهر

طراحی وبسایت طلا و جواهر

 
اگر شما از مشاغل طلا و گالری جواهری هستید و نیاز دارید که زیبایی های جواهرات خود را به دیگران نمایش دهید؟ قطعا یک سایت اینترنتی به شما کمک زیادی خواهد کرد تا بتوانید تمامی طلاجات و جواهرها را به نمایش عموم قرار دهید، یک سایت جذاب و زیبا می تواند تمامی کالاهای گران قیمت شما را به دیگران به صورت ۲۴ ساعته و همیشگی نشان دهد.

علت طراحی سایت گالری جواهرات

جواهرات و طلا های زیبا و همچنین سنگ های قیمتی گرانبها با زیبایی های چشم نواز خود به علت کمیاب بودن و ارزشمند بودنشان و مقاوت بسیار بالا دربرابر اکسید شدن بسیار مورد توجه قرار می گیرند و از قدیم مغازه های طلا فروشی باب بوده و هنوز هم دایر است ولی داشتن یک مکان مناسب در فضای مجازی برای شناساندن محصولاتتان به دیگران بسیار پر اهمیت است زیرا دیگر بازار سنتی به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی ناکارآمدتر شده است. طراحی وب سایت فروش آنلاین طلاها و جواهرات با امکاناتی نظیر فروش محصولات، دسته بندی آنها ْ تغییرات قیمت محصولات طلا و جواهر به صورت اتوماتیک با نوسان های نرخ طلا و جواهر و با سرویس هایی که مجموعه های دیگر به طور آنلاین ارائه می نمایند باعث آسان تر شدن کار این مشاغل می شود. طراحی سایت گالری جواهرات

طراحی سایت طلا و جواهر

 

امکانات و ابزارهای طراحی سایت طلا و جواهر:

  • ایجاد بخش درباره ما که می توانید توضیح کامل درباره گالری جواهری شما دهد و تاریخچه شروع فعالیت و یک خلاصه از رزومه کاری شما دهد.
  • ساخت صفحه خدمات ما که کارها و خدماتی نظیر تعمیر طلا و جواهری و سنگ های قیمتی،آبکاری، قیمت سنگ ها و …
  • ایجاد بخش ارتباط با ما / که شماره تماس ها -ایمیل ها – فرم تماس را قرار دهید.
  • صفحه گالری تصاویر ،  عکس های سرویس ها، دستبند،گوشواره، النگو،حلقه، … را قرار دهید
  • جدول نرخ قیمت طلا و سکه / به صورت لحظه ای با این سیستم می توانید در سایت خود قیمت طلا و سکه را قرار دهید
  • جدیدترین اخبار سایت در صفحه اصلی
  • ساخت ضمانتنامه برای محصولات خودتان / شامل شرایط گارانتی و تاریخ آن و قوانین ضمانتنامه را ذکر کنید
  • ساخت فروشگاه آنلاین محصولات طلا و جواهرات با دسته بندی کامل
  • قیمت گذاری روی محصولات
  • ایجاد اسلاید تصویر در صفحه اصلی سایت
  • ایجاد بخش مقالات
  • گرافیک زیبا و حرفه ای و وب سایت کاملا ریسپانسیو جهت نمایش در موبایل

 

طراحی وبسایت طلا

 

سئو و بهینه سازی سایت طلا و جواهری توسط نیکداد بسیار حرفه ای انجام میگیرد تا سایت شما در کلمات مهم در صفحه اول گوگل قرار گیرد تا باعث افزایش بازدید و ترافیک وبسایت گردد و ما می توانید شما را در اینترنت برند کنیم تا فروش بالایی داشته باشید. پس طراحی سایت طلا و جواهر تنها کافی نیست بلکه حتما باید سئو و بهینه سازی آن را نیز انجام دهید که ما به راحتی می توانید در این زمینه به شما کمک کنیم.

ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS برای سایت جواهرات

شما علاوه بر داشتن یک سایت کامل و حرفه ای ، می توانیم برای شما یک اپلیکیشن کامل و جامع طراحی کنیم تا هر فردی که با نصب آن بتواند به خوبی با تمامی محصولات شما آشنا شود و به راحتی انها را در موبایل خود داشته باشد حتی اگر بخواهد آنها را سفارش دهد. ساخت اپلیکیشن به صورت یکپارچه و با ظواهر گرافیکی عالی و کاربرپسند می باشد.

طراحی وبسایت طلا و جواهر

 

تیم نیکداد ، حرفه ای و کارامد در طراحی وبسایت طلا و جواهر

طراحی سایت های جواهرات به صورت زیبا و چشم نوار انجام میگیرد همانند زمانی که شما به مغازه های طلا فروشی رفته و خیره می شوید ، سایت ها نیز باید چشم یک کاربر را برباید و محو خودش کند ، پس یکی از اصول طراحی اینگونه وب سایت ها زیبایی است که توسط تیم نیکداد در نظر گرفته خواهد شد.

دومین اصل طراحی سایت جواهرات توسط شرکت ما ، ایجاد دسته بندی های اصولی و سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد. همچنین حتما پیشنهاد می شود علاوه بر داشتن یک سایت معرفی خدمات و رزومه و اخبار، یک فروشگاه آنلاین نیز داشته باشید.

استانداردها حتما در این زمینه رعایت می شود تا یک سایت کامل و قدرتمند و با بهینه سازی عالی داشته باشید تا این وب بکار شما بیایید و ما در این زمینه به شما مشاوره و راهنمایی های لازم را می دهیم تا پیشرفت زیادی پیدا کنید.
هم اکنون می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت نیکداد از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

درخواست مشاوره طراحی سایت طلا و جواهر

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =