طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات ، دنیای کتاب و بازار آن بسیار شلوغ و پر رقابت است و هر ناشری باید در کار خود صاحب طراحی سایت انتشارات باشد تا بتواند با این سایت خود به عموم مردم کمک کند شاید برای شما پیش آمده باشد که در جستجو کتابی باشید که به سختی و صرف هزینه های زیاد آن را بدست آورده باشید ولی شما با داشتن یک سایت خوب می توانید از فرصت های بازار دیجیتالی کتاب در اینترنت استفاده لازم را ببرید و تمامی کتاب دوستان ، مولفان، پژوهشگران و دانشجویان و دانش آموزان را در یک مکان آنلاین گرد هم آورید.

طراحی سایت انتشارات
طراحی سایت انتشارات نیکداد
مشاوره حرفه ای
طراحی سایت انتشارات

برای سفارش طراحی اپلیکیشن و وب سایت انتشارات کتاب و دفاتر و … می توانید از طریق فرم زیر شماره تان را ثبت کنید تا کارشناسان نیکداد در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان نیکداد:

با مشاهده ویدئو، می توانید با فرآیند طراحی سایت در مجموعه نیکداد بیشتر آشنا شوید.

نمونه کار
طراحی سایت انتشارات

معمولا اولین قدم برای انتخاب یک سایت معتبر برای طراحی سایت انتشارات، بررسی نمونه کارهای آن می باشد. در این بخش مهم ترین نمونه کارهای مرتبط را آماده کرده ایم.

آیکون طراحی سایت آموزشگاه زبان دولینگو

آموزشگاه زبان دولینگو

آیکون کهکشان وب

گروه کهکشان تبلیغات

طراحی سایت عکاسی هنر

سایت عکاسی هنر

اهمیت طراحی وب سایت انتشارات

با پیشرفت علم و تکنولوژی ها و فراگیر شدن گوشی ها و تبلت های هوشمند ، دسترسی به اینترنت برای عموم ایجاد شده است و مطالعات کتاب های الکترونیکی و استفاده آنها روی گوشی و لپ تاب ها و موبایل بسیار راحت تر و افزایش یافته است؛ اگرچه کتاب نسخه چاپی روی کاغذ هنوز علاقه مندان به خود را داراست. ولی بسیاری نیز هستند که دوست دارند کتاب ها را بر روی موبایل خود داشته باشند تا در هر زمانی که می خواهند آن را مطالعه کنند. طراحی وب سایت انتشارات برای اینکه هر فردی بخواهد در دنیای اینترنت به کار انتشارات خود رونق ببخشد و خدمات پیشرفته ای در اختیار عموم افراد قرار می دهد.

ویژگی های طراحی سایت انتشارات و ناشرین

فروشگاه کتاب

فروشگاه کتاب در انتشارات

معمولا سایت های انتشارات شامل یک فروشگاه بزرگ کتاب است. شما با در اختیار داشتن یک وب سایت انتشارات می توانید کتاب های منتشر شده توسط خودتان را به آسانی به فروش برسانید.

کاتالوگ آنلاین

کاتالوگ آنلاین شامل تمام محصولات مجموعه تان است. شامل ساخت کتاب، صحافی، تحریر، ساخت سالنامه و … باشد. با ساخت کاتالوگ حرفه ای می توانید به بقیه آن را معرفی کنید.

تقویم انتشارات

تقویم انتشارات

تقویم انتشارات در طراحی سایت اهمیت زیادی دارد. به کاربر اتفاقات پیش رو را اطلاع رسانی خواهد کرد. در این تقویم می توانید تمامی رویدادها را مشاهده نمایید و در اختیار داشته باشید.

دعوت به همکاری مولفین

دعوت به همکاری مولفین

این بخش به کاربران این قابلیت را می دهد تا فرم خاص جهت همکاری با مولفین بسازند و بعد از تکمیل فرم،می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. همچنین قابلیت چند زبانه بودن سایت نظیر انگلیسی و عربی و … نیز وجود دارد

بیوگرافی نویسندگان

بیوگرافی نویسندگان

در این قسمت مشخصات و بیوگرافی نویسندگان در مجموعه انتشارات قرار داده می شود. یک معرفی کوتاه و اجمالی از نویسنده های ناشرین و کتاب ها منتشر خواهد شد. افراد می توانند به این موارد دسترسی داشته باشند.

پادکست صوتی

پادکست صوتی

در این بخش از سایت انتشارات معمولا پادکست ها یا کتاب های صوتی قرار می گیرد. برخی از این کتاب ها به صورت رایگان و برخی نیز پولی در اختیار افراد قرار می گیرد. پادکست و کتاب صوتی مهم ترین بخش انتشارات است.

قیمت طراحی سایت انتشارات

تخمین زمان و هزینه طراحی وب سایت انتشارات با توجه به هزینه و قابلیت ها مشخص می شود. عوامل زیادی در تعیین هزینه طراحی سایت انتشارات کتاب تاثیرگذار هستند. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت در چنین سایت هایی، استفاده از قابلیت فروش کتاب آنلاین می باشد. شما باید در این سایت به راحتی کتاب های مورد علاقه افراد را در اختیار آنها قرار دهید.

مجموعه های بزرگ انتشارات در یک صفحه به معرفی کامل کتاب های پرفروش خود می پردازند و از این طریق می توانند به راحتی مشتریان خود را با فعالیت ها و محصولات آشنا کنند. تیم نیکداد با مشاورین حرفه ای در خدمت شماست تا درباره تمام ویژگی های سایت انتشارات به شما توضیح دهد تا در این زمینه اطلاعات کافی بدست آورید.

پشتیبانی سایت انتشارات

پشتیبانی سایت را جدی بگیرید . پشتیبانی سایت همان سرباز پر قدرت سایت شما است که مراقب محتوا و دیتا های سایت شما است. اکثرا فکر می کنند که نیازی به پشتیبانی سایت ندارند اما اشتباه می کنند. زیرا سایت خود را به خطر می اندازند. پشتیبانی سایت انتشارات پس از طراحی سایت یک کار خیلی مهم و ضروری است که اصلا نباید از آن غافل شد. اما پشتیبانی سایت انتشاراتی دقیقا در کجا به کار شما می آید؟ پشتیبانی سایت مثل غریق نجات برای شما عمل می کند تا اگر مشکلی برای سایت شما به وجود آمد خیلی سریع و فوری آن را حل کند به طوری که کاربران متوجه آن نشوند. بنابراین باید همیشه به این موارد توجه داشته باشید.

معروف ترین انتشارات ایران

انتشارات جنگل

انتشارات جنگل یک مجتمع بین المللی خصوصی در زمینه چاپ و نشر کتاب های زبان و حقوقی است. تمام هم و غم آنها تولید جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات با نازلترین قیمت می باشد. تیم 500 نفره انتشارات جنگل در تکاپو هستند تا محصولی در خور شما عزیزان تولید نمایند. کیفیت، یکی از مهمترین اِلمان های جنگل است، پس در همین راستا از به روز ترین دستگاه های چاپ و صحافی استفاده می کنند تا محصولات بیشترین میزان کیفیت را داشته باشند. بسیاری از هم میهنان ما به کتاب های به روزی که در اقصی نقاط جهان چاپ می شود دسترسی ندارد، جنگل این فرصت را فراهم کرده تا جدید ترین و پرفروشترین کتاب های چاپ شده در زمینه های مختلفی چون آموزش زبان های خارجی، رمان، موفقیت، بیزینس، زبان آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، و فرهنگ لغت را داشته باشید.

انتشارات جنگل

انتشارات نردبان

انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) می‌خواهد یکی از ناشران کودک و نوجوان معتبر و مورد اعتماد در کشور باشد که با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. به عنوان یک ناشر کودک و نوجوان و یک مؤسسه فرهنگی تلاش می‌کند با آموزش مفاهیم محیط زیستی از طریق کتاب‌های سبز و هم‌چنین مفاهیم مهارت‌های زندگی از طریق کتاب‌های سفید گامی در جهت فرهنگ‌سازی بردارد. شرکت ما این مسئولیت را احساس می‌کند که با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند. انتشارات فنی ایران در تولید محصولات اینتراکتیو با پیشرفت تکنولوژی همگام شده تا پایدار بماند.

ویژگی های برتر نیکداد برای ساخت سایت انتشارات

به چند نمونه از مهم ترین ویژگی های برتر سایت نیکداد در زمینه طراحی وب سایت انتشارات اشاره می کنیم:

گرافیک جذاب و خلاقانه که مرتبط با حوزه کتاب و مطالعات و فرهنگ طراحی می گردد ، ایجاد و پیاده سازی سیستم فروش اینترنتی کتاب ها ، ساخت یک جستجوی پیشرفته در سایت های انتشاراتی، بهینه سازی و سئو وب سایت ها بر مبنا قوانین شرکت گوگل ، طراحی سایت انتشارات علمی و فرهنگی، طراحی سایت فروشگاه آنلاین کتاب از پروژه های مهم در نیکداد به شمار می رود.

فواید طراحی سایت انتشارات

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی کتاب های جدید و منتشر شده در فضای مجازی و اطلاعات مربوط به کتب مختلف برای یک ناشر می باشد. یک سایت انتشارات می تواند با معرفی کتاب های بسیار به علاقه مندان فرهنگ و علم کمک زیادی نماید ، بنابراین یک وبسایت انتشارات از اولیت های اساسی و مهم برای ناشرین است.

 

حتی بخشی به عنوان جستجو کتاب در سایت انتشارات قرار گیرد تا در زمان بسیار کمی کاربر بتواند آن کتاب را سرچ نموده و سریعا خرید کند و هم باعث رونق کسب و کار ناشر و مولف شود و هم به کاربری کمک می کند که نیازی به رفتن و صرف هزینه و وقت زیاد در بیرون از منزل یا محل کار ندارد ، داشتن یک وب سایت انتشاراتی می تواند باعث رشد فرهنگ و خواندن کتاب ها و پر رونق شدن کارهای نویسندگان و ناشران گردد.

مهمترین امکانات طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات

انواع طراحی سایت انتشارات

طراحی سایت انتشارات کتاب

طراحی سایت انتشارات کتاب

امروزه کتاب نقش مهم و پررنگی در زندگی ما انسان ها دارد، کتاب ها باعث آگاهی و اطلاعات مناسب در بین افراد می شود. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین کتاب و کتاب خوانی شود. بنابراین انتشارات کتاب به معرفی انواع کتاب های تولید شده می پردازد.

طراحی سایت مجله انتشارات

مجلات نقش پررنگی در معرفی کتاب ها دارند، امروزه برخی از سایت های انتشاراتی به صورت مجله ای فعالیت می کنند و به صورت ماهنامه یا هفته نامه فعالیت های خود را در سایت به اطلاع افراد می رسانند.

طراحی سایت مجله انتشارات

مراحل ساخت سایت انتشارات

مشاوره رایگان طراحی سایت انتشارات

مشاوره رایگان و صحبت درباره پروژه

در این مرحله ابتدایی درباره پروژه و روند کلی انجام آن صحبت می شود.

تحویل پروژه و اتمام فعالیت

پروژه به طور گسترده بر حسب آنچه مشتری از نیکداد خواسته طراحی و تحویل داده می شود.

پیاده سازی 50 درصد کار

تقریبا نصف کار پیاده سازی می شود و به مشتری نشان داده می شود.

رفع ایرادات و خطاها

پشتیبانی و رفع مشکلات سایت بعد از طراحی نیز از جمله خدمات بی نظیر نیکداد است.

امکانات لازم برای طراحی سایت انتشارات

طراحی اپلیکیشن انتشارات کتاب

با پیشرفت علم و تکنولوژی و پیدایش گوشی های هوشمند، نیاز به داشتن برنامه و اپلیکیشن موبایل برای نمایش کتاب ها و معرفی آنها بیش از پیش احساس می شود. به همین خاطر هر کسب و کاری که در زمینه انتشارات کتاب فعالیت می کنند، باید یک نسخه از اپلیکیشن موبایل را به مشتریان و کاربران خود ارائه دهند.

یک فرصت فوق العاده برای صاحبان کسب و کارها به وجود آمده تا با طراحی اپلیکیشن موبایل، کسب و کار خود را رونق دهند، در همین راستا اپلیکیشن های طراحی اپلیکیشن کتاب، برنامه موبایلی فروش کتاب و جزوات و … از جمله این موارد می باشد.

تیم نیکداد با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل با مناسب ترین قیمت، این قابلیت را فراهم می آورد تا در کنار طراحی سایت اختصاصی تان، بتوانید یک طراحی سایت انتشارات حرفه ای و مناسب نیز داشته باشید. 

پیشنهاد نیکداد در طراحی سایت انتشارات

پیشنهاد نیکداد در طراحی سایت انتشارات

ویژگی مهم این است که در طراحی سایت انتشارات باید آن را برای سایت ایجاد نماییم، معرفی کامل انتشارات و تمام محصولات آن در قالبی مشخص و معین است. در این وب سایت باید محصولات و نحوه معرفی آنها به شیوه‌ای باشد که باعث سردرگمی مخاطبان نشود، زیرا با توجه به تنوع زیاد محصولات یک انتشارات، جستجو برای پیدا کردن محصولی مخصوص و کمیاب ممکن است بسیار دشوار باشد، اگر قواعد دسته‌بندی مناسب در آن رعایت نشده باشد. برای این منظور باید از طراحی سایت حرفه ای و اصولی سایت انتشارات استفاده نماییم.

همچنین برای خدمات سئو بی نظیر سایت های تان می توانید از خدمات زیر استفاده نمایید.

سئو سایت انتشارات

نکته حائز اهمیت در این مابین، نحوه جذب مخاطبان و مشتریان بسیار زیاد می‌باشد. با توجه به استفاده از متدهای جدید و به روز و طراحی سایت، نیاز است تا به شکل حرفه‌ای به مسائل بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)، SEO و گرافیک توجه ویژه‌ای داشته باشید، به این ترتیب می‌توان راه حل مناسبی برای رقابت در دنیای بزرگ اینترنت یافت.

ویژگی اصلی که بایستی زمان طراحی وب سایت انتشارات مورد توجه قرار گیرد، این است که باید امکاناتی برای فروش نسخه‌های PDF بعضی از کتاب‌های منتشر شده خود برای مشتریان فراهم نمایید، چونکه با توجه به گستردگی استفاده از موبایل، مردم علاقه‌مند هستند که حتی کتاب‌های مورد علاقه خود را در گوشی‌های خود در زمان‌هایی که امکان استفاده از موبایل برای آنها فراهم نیست، مطالعه کنند.

سئو سایت انتشارات

سوالات متداول طراحی سایت انتشارات

معمولا طراحی سایت آماده بین یک تا دو هفته زمان می برد، اما طراحی سایت اختصاصی حدود 1 تا 2 ماه طول می کشد. معمولا با توجه به امکانات و ویژگی ها این تایم قابل تغییر می باشد.

ساخت چنین سایت هایی مخصوص مجموعه ها یا شرکت های تولید کننده و انتشار دهنده کتاب های فیزیکی، مجلات، فایل های پادکست و قصه های صوتی می باشد.

طراحی رابط کاربری و گرافیک چنین سایت هایی مناسب فضای کسب و کار پیاده سازی می شود و بیشتر با حال و هوای کتاب و انتشاراتی هماهنگ است.

یک موسسه انتشاراتی کتاب باید در کنار ارائه اخبار و اطلاعات و مقالات، یک بخش ویژه تحت عنوان معرفی کتاب یا فروش آنلاین کتاب ها و محصولات خودش داشته باشد که نیکداد در این زمینه به طور حرفه ای آن را انجام می دهد.

آیا دوست دارید انتشارات شما نیز در دنیای جهانی وب وجود داشته باشد و بیشتر شناخته شوید؟!

اگر می‌خواهید با حضور در اینترنت خود را بهتر معرفی کنید، با مشتریان خود در ارتباط باشید و فروش کتاب‌هایتان را از این طریق افزایش دهید، تیم حرفه‌ای نیکداد با بیش از ۱۵ سال تجربه درخشان می‌تواند با طراحی سایت انتشارات شما، به صورت بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو این کار را برایتان انجام دهد و شما به یکی از پربازدیدترین سایت های انتشارات تبدیل شوید. همچنین می‌توانید جایگاه بسیار خوبی نیز در موتورهای جستجو نظیر گوگل به دست بیاورید تا جزو اولین سایت‌ها در نتایج گوگل قرار بگیرید.

از نمونه های طراحی سایت که نیکداد در آن فعالیت دارد می توان به طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت پزشکی ،طراحی سایت آموزشی ، طراحی سایت املاک،  طراحی سایت مشابه دیوار ، طراحی سایت شرکتی ،  طراحی سایت خدماتی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. 

سایر خدمات نیکداد

نرم افزار فروش کتاب

نرم افزار فروش کتاب

خرید آنلاین کتاب یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که امروزه توسط مجموعه های بزرگ در حال انجام است. اگر شما به عنوان یک موسسه انتشاراتی فعالیت دارید باید چنین قابلیتی را طراحی کنید.

اپلیکیشن مجلات

طراحی اپلیکیشن مجلات نیز به برخی از نشریات این قابلیت را می دهد تا به راحتی با طراحی اپلیکیشن در حوزه موبایل یا ساخت نرم افزار ویندوزی ، افراد با آن بتوانند صفحات مجلات را مطالعه کنند.

ساخت کاتالوگ نشر کتاب ها

ساخت کاتالوگ نشر کتاب ها

یکی از قابلیت های ویژه و خاص مجموعه نیکداد طراحی و ساخت کاتالوگ ها و بروشورهای ویژه مخصوص نشریات کتاب است که توسط گرافیست های حرفه ای ما انجام می گیرد تا بتوانید در محیط اینترنت آن را نشر دهید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =