طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت های
اختصاصی تخصص ماست

طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شما داشته باشد. ما می توانیم در زمینه برنامه نویسی و ساخت سی ام اس های اختصاصی برای سایت های فعالیت نماییم. ساخت سایت اختصاصی برای دانشگاه ها ، پرتال های آموزشی ، کارخانجات ، شرکت های بزرگ ، بانک ها انجام میگیرد. ساخت وب سایت ها با فریم ورک های پی اچ پی شامل لاراول و کتابخانه جاوا نظیر نود جی اس و زبان برنامه نویسی ASP .NET کدنویسی اختصاصی می شود. ما هر نوع پروژه برنامه نویسی وب سایت ، ساخت برنامه های ویندوزی ، لینوکس و پایتون ، جاوا و … را به راحتی انجام می دهیم.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی گرافیک اختصاصی

atom

پیاده سازی و اجرا

طراحی سایت اختصاصی

پشتیبانی سایت

آیکون نوت

تست و تغییر

دموی آنلاین در اختیار کارفرما قرار گرفته تا سایت را مشاهده و تست کند. ایشان نقطه نظرات، ویرایش ها و درخواست های خود را به تیم اجرایی ارسال کرده تا اعمال گردد. این چرخه در محدود شرح خدمات و بازه زمانی پروژه تکرار شده تا نهایتا دموی سایت مورد تائید کارفرما قرار گرفته و دستور تحویل و بارگذاری صادر شود.

 

طراحی سایت اختصاصی

آموزش مدیریت سایت

بعد از تحویل سایت، کارفرما دسترسی به ویدئو های آموزشی مدیریت سایت خواهد داشت و در زمانی که برای ایشان مناسب باشد جهت آموزشی اختصاصی برگزار خواهد شد. در این جلسات کلیه ابزار های مدیریت سایت به ایشان آموزش داده خواهد شد تا قادر به اجرای هر نوع ویرایش، محتوا گذاری و حتی تغییر ظاهر سایت خود بدون کدنویسی باشد.

 

طراحی سایت اختصاصی asp.net

زبان برنامه نویسی asp.net

طراحی سایت اختصاصی laravel

برنامه نویسی با سیستم لاراول

طراحی سایت اختصاصی nodejs

برنامه نویسی با سیستم نود جی اس

طراحی سایت اختصاصی jango

برنامه نویسی با فریم ورک Django

طراحی سایت اختصاصی پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون

طراحی سایت اختصاصی php

زبان برنامه نویسی پی اچ پی

نمونه کار ها

جدید ترین نمونه کار های طراحی سایت اختصاصی

در این بخش می توانید جدیدترین نمونه کارهای طراحی وبسایت اختصاصی که توسط نیکداد انجام گرفته را مشاهده و بررسی نمایید. ما در زمینه ساخت انواع سایت ها با موضوعات مختلف تخصص داریم و توانسته ایم در این زمینه برای شرکت ها و کارخانجات مختلف سایت بسازیم.