طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت رستوران

طراحی وبسایت رستوران
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت رستوران

طراحی وبسایت رستوران

 

طراحی سایت رستوران و طراحی سیستم سفارش آنلاین غذا و طراحی سایت تالار پذیرایی و ساخت سایت کافی شاپ و فست فود ها از این نظر که در زمان کم به شهرت خواهد رسید و برند می شوند بسیار حائز اهمیت است. طراحی وب سایت رستوران, کافی شاپ, فست فود از جمله خدماتی خواهد بود که در ساختن یک سایت مرتبط با غذا و خوراک مد نظر قرار خواهد گرفت.

با گسترش و افزایش رستوران ها در شهرها ، بازار کار و رقابت مدیران رستورانها و آشپزخانه ها شدیدتر شده است ، طراحی سایت تالار پذیرایی و رستوران باید در اینترنت برای آنها ایجاد شود تا از رقیبان خود در اینترنت جا نمانند. بنابراین هر مغازه فروش غذا و رستورانی و کافی شاپی باید یک وبسایت داشته باشد تا خدمات خود را سریعتر به کاربران و مشتریانش ارائه دهد.

طراحی سایت رستوران

امکانات مختلف طراحی وبسایت رستوران :

1- ساخت صفحه اصلی رستوران

2- ایجاد بخش درباره ما ؛ در این بخش یک تاریخچه و رزومه کاری مربوط به رستوان مربوطه قرار خواهد گرفت که توضیح خلاصه ای شروع فعالیت و دیگر موارد قرار خواهد گرفت.

3- منوی رستوران ؛ که یکی از مهمترین بخش های اینگونه سایت ها به شمار می رود و شامل پیش غذا ، قهوه ، دمنوشها ، شیک ، بستنی ، آبمیوه ، منو اصلی غذا های ایرانی و فرنگی و … قرار خواهد گرفت.

4- شعبه های مختلف رستوران ها در سراسر کشور یا شهرها

5- بخش خدمات سازمانی ؛ در این بخش می تواند مواردی همچون معرفی بن ، درخواست همکاری ، شرکت های طرف قرارداد ، سازمان های طرف قرارداد و …

6- قرار دادن جدیدترین اخبار و مقالات سایت

7- ایجاد بخش گالری تصاویر

8- صفحه ارتباط با ما ؛ در این بخش شماره تماس با رستوران ، فرم تماس و گوگل مپ و … قرار می گیرد.

9- رستوران زنجیره ای یا رستوران بین المللی حتما باید چند زبانه باشد که هر کاربر خارجی بتواند وارد شود

10- عکس ها و تصاویر غذاها با کیفیت بالا

 

طراحی سایت رستوران حرفه ای

 

11- اخبار رستورانها ؛ خبرهای مربوط به تهیه ی غذاها و … قرار میگیرد.

12- ایجاد بخش مطالب مفید

13- گواهینامه ها و لوح های رستورانها

14- آخرین پست های اینستاگرام ؛ به دلیل اینکه شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه مردم می باشد ، وصل نمودن اکانت اینستاگرام به وبسایت و نمایش تصاویر و محتویات آن بسیار حایز اهمیت است.

15- طراحی سیستم سفارش آنلاین غذا ؛ ایجاد بخش سفارش غذا به صورت آنلاین در سایت و موبایل

16- دسته بندی ؛ تهیه غذا ، رستوران ، شرکتی ، مجالس

17- طراحی بخش رزرواسیون ؛ به صورت آنلاین در سایت های تالار پذیرایی ها و رستوران ها می توانند برای مراسمات و برنامه های مختلف با ورود هر کاربر در بخش پنل ورود اعضای با یک نام کاربری و رمز ، در بخش رزرو  روز و ساعت مراسم و تعداد میهمانان و صورت غذاها و خوراکی ها را تعیین و انتخاب می نماید بصورت آنلاین روز و ساعت رزرو شده به تایید مدیر تالار یا رستوران می رسد. قوانین رزرو از جمله حداقل و حداکثر ظرفیت سالن، زمان های رزرو، ساعات پذیرایی و نیز مبالغ مربوطه توضیح داده می شود.

18- ساخت بخش بهترین ها ؛ در این قسمت به انتخاب مشتریان می توانید بهترین غذاها و منوها را انتخاب نمایند تا به دید عموم قرار گیرد.

19- ساخت بخش نظرات و انتقادات و پیشنهادات ؛ هر کاربری بتواند در این قسمت نظرات خود را آزادانه بیان کند و اگر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای داشت بتواند ارائه دهد.

 

طراحی وبسایت رستوران

 

نیکداد چگونه می تواند در طراحی سایت رستوران حرفه ای به شما کمک کند؟

چیدمان و طراحی دکور و میز و صندلی ها و ظرف غذاها و نورپردازی و ارائه خدمات عالی و مطلوب در یک رستوران و یا تالار پذیرایی برای جذب مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است به همین صورت در طراحی سایت رستوران یا تالار پذیرایی نیز گرافیک و ظواهر سایت از شاخصه های اصلی آن محسوب می شود.

نیکداد با طراحی گرافیکی جذاب می تواند به گونه ای عمل کند که با ورود به سایت در همان ابتدا حس کنند واقعا در یک رستوران قرار دارند.  سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربر احساس لذتبخش و آرماش بخشی داشته باشد،

در اشتهای فرد تاثیر گذار باشد می توانید برای اینکار از رنگ های قرمز و مشکی و زرد استفاده کنید تا حس گرمی و صمیمی بودن را در آنها و اشتها آوری شان به وجود بیاورد. تصاویر با کیفیت غذاها هم نقش زیادی در جذب کاربر درون یک وب سایت رستوران دارد که باید در اسلایدشو از عکس های با کیفیت استفاده شود.

 

نیکداد می تواند سرویس هایی نظیر سفارش آنلاین غذا در طراحی سایت رستوران ها و تالار پذیرایی ها استفاده کند تا هر کاربری بدون مراجعه حضوری بتواند غذای خود را سفارش دهد و به صورت آنلاین رزرواسیون را برای مراسمات عروسی و عقد و حتی عزاداریها انجام دهد.

 

یک سایت رستورانی علاوه بر داشتن صفحه وب ، باید یک اپلیکیشن موبایل نیز در اختیار داشته باشد تا بتواند خدمات بیشتری را در موبایل و آپ ارائه دهد تا هر کاربر با نصب آن بتواند راحت تر و در هر مکانی آن را در اختیار بگیرد و حتی آسانتر غذا سفارش دهد. شما اگر صاحب رستوران بزرگ هستید و به فکر تبلیغات برای آن نیز می باشید باید یک سایت حرفه ای و پر امکانات با یک اپلیکیشن موبایل قدرتمند باشید که تیم نیکداد آن را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

سئو و بهینه سازی صفحات وب سایتهای رستورانی و تالارهای پذیرایی از جمله امکاناتی است که توسط nikdad ارائه می شود تا شما را در صدر جستجوی موتورهای جستجوگری نظیر گوگل قرار دهد تا هر کاربری با جستجو کلماتی نظیر رستوران یا سفارش آنلاین غذا در رتبه های بالا ببیند و سریع تر به شما دست پیدا کند.

 

درخواست مشاوره طراحی وبسایت رستوران

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =