طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی سایت تالار پذیرایی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی وب سایت هتل و تالار

طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی وب سایت هتل و تالار

طراحی سایت تالار پذیرایی یکی از راه های معرفی تالارهایی برای برگزاری جشن ها ، میهمانی ها، مراسمات و مجلش های عروسی و عزا و … می باشد که مهمانان در آنجا پذیرایی می شوند. بسیاری از افراد برای یافتن تالار پذیرایی برای مراسمات خود به اینترنت رجوع کرده تا بتواند بهترین سالن را با خدمات ویژه پیدا کنند بنابراین داشتن یک سایت برای تالار پذیرایی بسیار حایز اهمیت است و باید سایت شما با امکانات زیادی باشد و به معرفی کامل تالار بپردازد.

طراحی سایت تالار باید به گونه ای انجام پذیرد که به صورت کامل بتواند یک تالار را نشان دهد تا کاربر نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشد و همچنین امکانات مختلفی نظیر خدمات ارائه شده ، سرویس ها و تلفن تماس و .. برای جذب بهتر مشتری قرار داده شود. حتی شما باید در وبسایت خود بخشی را به عنوان رزرو آنلاین تالارها برگزینید تا به راحتی از طریق اینترنت بتوانند مشتریان تان در زمان خاص آنجا را رزرو نمایند و منوهای غذاها و دسرها و . نیز نمایش داده شود تا کاربر قدرت انتخاب داشته باشد.

طراحی سایت تالار پذیرایی

طراحی سایت تالار خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک وبسایت تالار باید پربازدید باشد بنابراین یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش بازدید یک سایت ، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر همانند گوگل است .تیم نکداد با روش ها و تکنیک های فوق العاده بهینه سازی انجام خواهد داد.

مثلا وقتی یک کاربر به دنبال یک تالار پذیرایی مناسب باشد به راحتی وقتی در گوگل جستجو کرد ، سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار داشته باشد تا بازخورد مناسبی پیدا کند و اینکار باعث پررونق شدن کسب و کار وبسایت شما خواهد شد. نیکداد می توانید با تجربیات و دانش خود اینکار را با قدرت انجام دهد.

طراحی سایت تالار

 

امکانات مختلف طراحی وب سایت هتل و تالار

1- طراحی صفحه اصلی سایت

2- ایجاد بخش درباره ما ؛ در این بخش تاریخچه فعالیت ها ، بخش های مختلف تالار، معرفی سوابق مدیریت و پرسنل، مشخصاتی نظیر نام صاحب تالار ، سال شروع فعالیت ،  امکانات رفاهی مانند پارکینگ و آسانسور و تشریفات، سیستم های صوتی و تصویری و … قرار می گیرد.

3- بخش اخبار ؛ جدیدترین خبرهای سایت در این قسمت قرار خواهد گرفت.

4- گالری تصاویر ؛ عکس های غذاهای مختلف ، دسرها ، پیش غذاها و … در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

5- طراحی بخش تالارها ؛ تعداد سالن ها ، ظرفیت آنها ، تصاویر مربوط به آنها و امکانات مختلف آنها نشان داده خواهد شد.

6- طراحی بخش منوهای پذیرایی رستوران و تالار پذیرایی ؛ منو انواع غذا ها با گرافیک زیبا و شیک قرار میگیرد.

7- ایجاد بخش تماس با ما ؛ در این بخش فرم تماس با ما ، شماره های تماس و آدرس و نقشه گوگل قرار خواهد گرفت تا هر مشتری به راحتی بتواند با شما تماس بگیرد.

8- بخش پیشنهادات و انتقادات ؛ نظرات، پيشنهادات و انتقادات مشتریان در این بخش به مدیریت رسانده می شود.

9- بخش شکایات و پاسخگویی

10- طراحی قسمت گالری فیلم ؛ کلیپ های یک تالار پذیرایی به صورت تبلیغاتی و جذاب نمایش داده می شود.

11- تور مجازی و عکس سه بعدی

12- طراحی سیستم رزرو آنلاین تالار

13- جدول برنامه های مختلف تالار ؛ برنامه های مختلف در تاریخ و زمان های مختلف در اینجا قرار خواهد گرفت تا هر کاربر به راحتی بداند زمانبندی تالار به چه صورت می باشد.

14- ساخت بخش خدمات ؛ در این قسمت خدماتی نظیر: باغ و سالن عروسی، تشریفات ، لیدر مخصوص مهمانان و پذیرایی، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی و مشعل، اتاق عقد و سفره عقد، سفره آرایی و تزئینات و … در این صفحه به همراه تصاویر هر کدام به نمایش در می آید.

طراحی وب سایت هتل و تالار

ویژگی های نیکداد برای طراحی سایت تالار پذیرایی

تیم ما می تواند طراحی وب سایت مجالس و طراحی تالار پذیرایی را با دیزاین زیبا و جذابی با امکانات زیاد مختص سایت های تالار و مجالس طراحی نماید که بخش هایی را شامل محتواهای تصویری و ویدیو طراحی نماید.
همچنین تقویم مراسمات رزرو شده، امکان نظرسنجی، سیستم رزروآسیون اینترنتی ، ایجاد قابلیت معرفی و نمایش کامل منوهای غذایی و پذیرایی تالار و در نظرگیری سرویس های لازم دیگر، همچنین بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در کلمات کلیدی نظیر «بهترین تالار پذیرایی»،«تالار مجلل»،«رزور آنلاین تالار» و … از قابلیت هایی است که نیکداد می تواند در طراحی وب سایت تالار و مجالس شما را همراهی کند.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت تالار پذیرایی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =