طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری
زمان مطالعه: 5 دقیقه

طراحی سایت های گردشگری

طراحی سایت گردشگری

 

طراحی سایت های گردشگری همانند طراحی سایت آژانس هواپیمایی ، طراحی سایت هتل ، طراحی وب سایت های تور ، سایت مسافرتی و طراحی سایت توریستی و معرفی امکان و جاهای دیدنی همخوانی دارد و تنها مختص گردشگران نیست بلکه تمامی افراد جامعه که به دنبال مسافرت و سفر هستند می توانند از این سایت ها بهره ببرند.

طراحی وبسایت های گردشگری و توریستی به منظور معرفی و ارائه اطلاعات کامل و جامع درباره مکان ها و نقاط دیدنی ، طبیعت ، تاریخی و سیاحتی و زیارتی در داخل و خارج کشور می باشد که می تواند اطلاعاتی نظیر اخبار آژانس های مسافرتی ، قیمت و اطلاعات تورها ، برنامه های تور زمینی و هوایی و سفر با قطار و محل اقامت و هتل ها و رستوران و مراکز خرید و … در آن درج شوند. اصولا تمامی کسب و کارهای مربوط به حیطه گردشگری و توریستی را شامل خواهد شد و بسیاری از شرکت ها تلاش دارند تا با داشتن یک سایت حرفه ای به مشتریان و مسافران خود خدمات و اطلاعات ارائه دهند.

 

طراحی سایت گردشگری

 

چرا باید سایت گردشگری و توریستی طراحی شود؟

اگر شما صاحب یک آژانس مسافرتی هستید که تورهای خارجی یا داخلی برگزار می کنید و یا می خواهید اطلاعات جامع و کامل به مشتریان ارائه کنید مطمئنا مراجعه حضوری برای همه مشکل و سخت خواهد بود ، از این روز با داشتن یک سایت با امکانات فراوان می توانید در آنجا توضحات کامل و جامع درباره هر چیزی را که بخواهید قرار دهید تا مسافران شما دغدغه ها و مشکلات مربوط به سفر خود را حل کنند. البته گاهی طراحی سایت شخصی برای یک گردشگر یا توریست می تواند طراحی شود که در آن از تجریبات و سفرهایی که به کشورهای مختلف داشته را قرار دهد. پس داشتن سایت توریستی مختص شرکت ها و آژانس های هواپیمایی نیست و گاهی تنها برای یک شخص جهانگرد ممکن است طراحی شود.

طراحی سایت ها برای آژانس های هواپیمایی بزرگ می تواند یک رزومه و وجهه کاری مناسب تلقی گردد و همچنین برای کسب و کارهای کوچک نیز یک تبلیغات و شروع کار قوی لحاظ شود پس در داشتن یک سایت توریستی و گردشگری درنگ نکنید.

 

طراحی سایت گردشگری

فواید طراحی سایت گردشگری

بهترین منفعت و سود دهی طراحی وبسایت گردشگری این است که اگر به صورت اختصاصی و تخصصی طراحی شود می توانید افراد و شرکت های معتبر زیادی را به سوی طراحی سایت خود جذف کنید و افراد مسافر و گردشگر امروزه بسیار زیاد است و مداوم در حال افزایش می باشد و  همواره به دنبال مرجعی معتبر برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی مکان های تفریحی هستند.

اگر طراحی وبسایت گردشگریتان به صورت تخصصی و حرفه ای اجرا و پیاده سازی شود ، می تواند برایتان واقعا سودآورد باشد و افراد از وبسایت شما بازدید نموده و با رزرو بلیط و شرکت در تورهای مختلف ، سود دهی بالا خواهید داشت و حتی نیازی به مراجعات حضوری افراد در آژانس مسافرتی خود نخواهید داشت زیرا سیستم سایت به گونه ای ساخته خواهد شد تا تمامی امکانات موجود و ابزارهای در آن قرار گیرد تا به صورت دائمی و شبانه روزی به مشتریان خود خدمات و سرویس ارائه دهید.

حتی شما در چنین وبسایت هایی می توانید به فروش کالاهایی نظیر لباس سفر ، عینک ، چمدان و چادر مسافرتی ، کوله ، اسباب سفر و … بفروشید تا از این منظر هم درآمد زایی داشته باشید که مطمئنا طراحی فروشگاه اینترنتی در وبسایتهای گردشگری می تواند سود خوبی به مدیریت آن مجموعه دهد.

در اینگونه سایت ها شما می توانید به رزرو بلیط ، فروش آنلاین بلیط ، برگزاری تورهای مسافرتی مهیج ، رزرو هتل در مکان های مختلف بپردازید و حتما نیاز نیست که شما صاحب یک آژانس یا هتل باشید بلکه کافی است تا صاحب یک سایت باشید و بتوانید با چنین آژانسهایی قرارداد همکاری ببندید و از این راه درصد یا سود زیادی بدست بیاوردی.

 

طراحی وب سایت گردشگری

امکانات مختلف طراحی سایت گردشگری و توریستی :

1- طراحی بخش اطلاعات مربوط به گردشگری شامل توضیحات مختلف همانند باستانی ، اکوتوریسم ، مراکز خرید ، ورزش و سرگرمی ، روستایی و قومی و عشایر و …

2- بخش معرفی هتل ها

3- فعالان گردشگری

4- ایران شناسی ؛ به معرفی بخش ها و شهرهای مختلف کشور عزیزمان خواهیم پرداخت که به همراه اطلاعات و عکس های مختلف هر شهر و منطقه خواهد بود.

5- کشور شناسی ؛ شهرهای مختلف هر کشور ، آداب و رسوم ، سنت ها ، تصاویر و ویدیوها می تواند قرار بگیرد.

6- عضویت و ثبت نام کاربران در سایت

7- صفحه فرهنگ و هنر برای آشنایی کابران با آداب و رسوم و فرهنگ عامه، موسیقی و هنرهای محلی مکانهای مختلف

8- بخش هواشناسی و نمایش وضعیت آب و هوای مناطق مختلف

9- محاسبه نرخ ارز

10- جاذبه های توریستی مکان های مختلف در جهان

11- غذاهای متنوع و لذیذ دنیا به همراه تصاویر و توضیحات

12- بخش پیشنهاد ویژه، برای معرفی بهترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری

13- گالری تصاویر و ویدیو ؛ برای نمایش عکس های جذاب از سرتاسر دنیا و فیلم های آن

14- تور مجازی برای ارایه کلیپ  و فیلم از مناطق گردشگری

15-  نقشه جامع شهرهای توریسم پذیر و مقاصد گردشگران

16- نمایش اطلاعات بلیط های هواپیما و زمان و تاریخ آنها

17- ساخت آیکون شبکه های اجتماعی برای دنبال کردن شما توسط کاربران سایت در اینستاگرام و توییتر و …

18- ساخت اپلیکیشن حرفه ای توریستی و گردشگری با امکانات فراوان

19- امکان تعریف پکیج و تورهای مختلف همراه با آفرهای ویژه

20- نمايش برنامه های هر تور و اطلاعات مورد نياز برای مسافران

21- قابلیت رزرو تورهای مسافرتی و خرید آنلاین

22- سیستم مقایسه قیمت هتل ها

23- طراحی سیستم ” انتخاب مقصد گردشگری” مبدا و مقصد را مشخص کنید تا اطلاعات کاملی را مشاهده نمایید.

 

خدمات دیگری نظیر:

  • طراحی و معرفی تورهای داخلی و خارجی
  • طراحی اخبار توریستی ، آژانس مسافرتی و هتل ، محاسبه ارز و …
  • قابلیت فروش بلیط به طور آنلاین و تورها به صورت پکیجی
  • قابلیت ساخت و معرفی هتل ها و مراکز اقاماتی با اطلاعات کامل
  • ساخت صفحات تورهای لحظه آخری و ارزان

 

طراحی سایت گردشگری و توریستی

 

با نیکداد سایت گردشگری با امکانات فراوان بدست آورید.

طراحی ظاهر و گرافیک سایت توسط نیکداد از اهمیت زیادی برخوردار است و با اهمیت دادن به زیبایی و شناخت رنگ ها ، می توانیم از هر منظر سلیقه کاربران را به سوی خود جذب کنیم ، امکان ارائه وبسایت با تمامی امکانات روز سایت های گردشگری دنیا که به راحتی برای هر کاربری قابل دسترسی می باشد و فقط داشتن یک سایت کافی نیست و حتما باید به فکر طراحی اپلیکیشن گردشگری نیز باشند تا هر فردی به راحتی در موبایل خود نیز به خدمات شما دسترسی داشته باشد.

جستجوی هوشمند و هدفمند برای گردشگران، قابلیت معرفی هتل ها و رزرواسیون هتل و خرید بلیط تورها، پیاده سازی سیستم حرفه ای تبلیغات و فروش کالاهای مرتبط با سفر و غیره می باشد ، فقط این امکانات کافی نیست زیرا باید سایت واکنشگرا طراحی شود تا در هر دستگاهی غیر از کامپیوتر نیز به خوبی نمایش داده شود.

مبحث دیگر که بسیار اهمیت دارد سئو و بهینه سازی و افزایش بازدید سایت می باشد که تیم نیکداد در این زمینه با کارشناسان زبده ای که دارد به خوبی می تواند به شما کمک کند تا در صدر نتایج موتورهای جستجوگر گوگل قرار بگیرید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت گردشگری

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =