طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

ساخت سایت حرفه ای

ساخت سایت حرفه ای | طراحی سایت حرفه ای | ساخت و ایجاد وب سایت
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ساخت سایت حرفه ای

 

طراحی وب سایت های حرفه ای که نمایانگر شرکت یا سازمان و اداره شما می تواند باشد. اگر فعالیت و کارهای شما به صورت حرفه ای در جامعه ارائه می شود و پرستیژ کاری و ارائه خدمات متنوع برای شما اهمیت بالایی دارد ، پیشنهاد می گردد حتما به فکر طراحی سایت حرفه ای برای خود باشید زیرا به شما کمک زیادی خواهد کرد تا موفقیت عالی کسب نماید. امروزه اکثر شرکت ها و سازمان های گسترده در ایران دارای وب سایت در فضای مجازی هستند و شرکت های مختلف طراحی سایت در کشور مدعی طراحی وب سایت های حرفه ای هستند ولی معیار تشخیص وب سایت اختصاصی حرفه ای برای هرکدام از اهمیت زیادی برخوردار است و در این بخش به معرفی طراحی سایت حرفه ای و ملاک های ارزیابی آن خواهیم پرداخت!؟ از دیدگاه کارشناسان نیکداد ساخت چنین وب سایت هایی دارای فاکتورهای خاص خودش است که در این مطلب به صورت مفصل آن را بررسی می کنیم

 

ساخت سایت حرفه ای

 

استراتژی ها و هدف های مهم در طراحی وب سایت حرفه ای :

  1. امکان تعیین اهداف و استراتژی های خاص وب سایت در زمان فعالیت تولیدی ها و شرکت ها و فروشگاه ها که یک گام محکم و قوی برای اینکار محسوب می شود و حتما باید در زمینه برنامه ریزی برای بازاریابی محصولات و خدمات تان داشته باشید که در ساخت سایت های حرفه ای انجام میگیرد.
  2. ایجاد وب سایت های حرفه ای به صورت کاملا واکنشگرا و ریپانسیو که در هر صفحه نمایش با اندازه های خاص بدون مشکل نشان داده شود و با انواع مختلف مرورگرها سازگاری داشته باشد.
  3. امکان ثبت ایده ها و خلاقیت های جدید با کدنویسی در چارچوب استانداردها و قوانین طراحی و سئو و بهینه سازی وب سایت با جدیدترین الگوریتم های گوگل.
  4. قابلیت قرار گرفتن اطلاعات و فایل های مهم در داخل سایت برای قابل نمایش دادن کاربران که می تواند شامل اطلاعات تماس ، پشتیبانی ، درباره ما ، دکمه های خرید ، مقالات ، بایگانی ها  و … باشد.
  5. یکی از مهمترین بخش های یک سایت ، امنیت و سرعت وب سایت و امکان بقای آن می باشد که در بخش های مختلف طراحی سایت حرفه ای لحاظ می گردد.

 

طراحی وب سایت های حرفه ای

 

نکات مهم در طراحی و ساخت سایت حرفه ای :

در ساخت و طراحی وب سایت های حرفه ای پارامترها و نکته های فنی مختلفی وجود دارد که باید لحاظ گردد و در این بخش ما به برخی از آنها به صورت اجمالی می پردازیم از جمله :

  • بخش های ظاهری و گرافیک در طراحی وبسایت حرفه ای

یکی از قسمت هایی که بیشترین درگیری را با نگاه کاربر دارند ، بخش ظاهر سایت است که به آن گرافیک وبسایت می گویند ، گرافیک ها و آیکون ها و هدرها باید به گونه ای طراحی شوند تا چشم هر بیننده ای را بربایند و آنها را درگیر خودشان کنند ، اگر وب سایتی با گرافیک هم راستای خودش طراحی شود هم چهره زیبایی به خود میگیرد و هم مشتریان و کاربران متوجه می شوند که وب سایت در چه موردی طراحی شده است و موضوع آن را می یابند ، اینکارها باعث افزایش طول ماندگاری کاربر در داخل وب سایت می شود و به این عامل نیز  ” نرخ پرش “ می گویند که از اهمیت بالایی در سئو برخوردار است. فونت ها ، آیکون ها ، رنگبندی و تصاویر و کیفیت آنها در هر وب سایتی بسیار مهم است و باید به انها در بخش گرافیک توجه ویژه ای شود.

  • بخش واکنشگرا بودن یا ریسپانسیو وب سایت های حرفه ای

با توجه به گسترش تکنولوژی هایی نظیر لپ تاپ های مینی ، تبلت ها و گوشی های اندروید و ios که روز به روز در حال پیشرفت هستند ، اغلب کاربران برای وبگردی از موبایل استفاده می کنند و برای دنبال کردن خبرها ، خرید اینترنتی ، پرداخت های اینترنتی  و غیر از گوشی ها و تبلت های خود بهره می برند. بنابراین ساخت وب سایت های رسپانسیو یا واکنشگرا از اهمیت بالایی برخوردار است و واکنشگرا بودن یعنی صفحه سایت شما در موبایل کاربر به درستی نمایش در بیاید و همان صفحه به راحتی در کامپیوتر یا تبلت نیز با اندازه های متفاوت بدون مشکل نمایش داده شود. این نکته مهم را توجه فرمایید که عدم واکنشگرا بودن یک سایت می تواند ضرر زیادی را ببیند و باعث از دست رفتن میلیون ها کاربر موبایلی خواهد شد.

  • امکان جذب و اعتماد کاربران برای ساخت سایت حرفه ای

امکان جذب کاربران و ایجاد حس اعتماد در آنها با قرار دادن فاکتورهایی نظیر درج اطلاعات تماس ، گواهینامه های معتبر و نماد اعتماد الکتورنیکی (Enamad) در ساخت سایت های حرفه ای و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی تاثیر به سزایی در حس اعتماد کاربران و مشتریان دارد.

  • حفظ امنیت و پایداری در ساخت سایت حرفه ای

یکی از نکات مثبت در طراحی سایت با نیکداد ایجاد وب سایت هایی با امنیت و پایداری و ثبات بالا است ، ما با استفاده از نکات فنی و حرفه ای نظیر میزبانی و هاستینگ و سرورهای قوی بدون قطعی و با در نظرگیری تمهیدات امنیتی و گواهینامه ssl برای اعتباربخشی و همچنین نصب افزونه های امنیتی برای جلوگیری از هک شدن و پایداری وب سایت و فعال نمودن قسمت های مختلف سایت در طول 24 ساعته باعث حفظ کیفیت کاری شما نیز خواهد شد.

  • بهینه سازی و سئو در ساخت سایت حرفه ای

بهینه سازی سایت های حرفه ای باید به صورت صحیح و درست انجام گیرد و قرار گرفتن یک وب سایت در رتبه های برتر گوگل در کلمات کلیدی مرتبط می تواند یک امتیاز مثبت و موفق برای آنها به شمار رود و از این راه نیز فروش بالایی خواهند داشت و اگر سایت شما در صدر نتایج گوگل قرار بگیرد باعث حرفه ای تر شدن آن خواهد شد و کاربران حرفه ای تر نیز به سوی سایت شما سرایز می گردند.  ساخت سایت حرفه ای خود را به نیکداد بسپارید.

  • شرکت قوی سازنده سایت حرفه ای

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کرده ایم شرکت های مدعی ساخت سایت های حرفه ای بسیار زیاد هستند ولی کار را به کسی بسپارید که رزومه و نمونه کارهای انجام شده خوبی دارد و میزان رضایتمندی مشتریان قبلی را نیز بررسی نمایید. شرکت های طراحی سایت حرفه ای معمولا با برخورداری از متخصصین مجرب و نمونه کارهای درخشان و تجربه های کاری عالی هستند. نیکداد نیز انتخاب را بر عهده مشتری گذاشته است ، آنچه که گویاست انجام سایت های حرفه ای و قدرتمند توسط تیم ما برای کارخانه ها و فروشگاه ها با دانش کافی روز و استفاده از فناوری های اطلاعات و تخصص های خاص می باشد که یکی از شرکت های برتر طراحی سایت های حرفه ای محسوب می شود و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان و پیگیری کارهای آنها از اقدامات مهم ما به شمار می رود.

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

 

هزینه ها و تعرفه های طراحی وب سایت حرفه ای

گاهی پیش می آید که افرادی بدون اطلاع کافی و از روی ناآگاهی ، طراحی سایت خود را به شرکت های کم تجربه و مبتدی می سپارند و در نهایت نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه هایشان نخواهند داشت. جستجو و پیدا نمودن شرکت طراحی سایت حرفه ای و قدرتمند یکی از اولیت های مهم افراد است. زمانی که چنین شرکتی را پیدا کرده اید می توانید بفهمید که هزینه ساخت سایت حرفه ای در مقابل نتیجه های مثبت و نتایج عالی تری که بدست خواهید آورد بسیار ناچیز خواهد بود.نوع پروژه، درجه و مهارت و تخصص شرکت سازنده سایت، میزان امکانات اجرا شده، انجام فرایند سئو و تکمیل مراحل آن از عواملی هستند که در تعیین تعرفه و هزینه ساخت سایت حرفه ای نقش دارند. در ادامه می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت و راهنمایی های لازم را بگیرید. تیم نیکداد علاوه بر طراحی سایت حرفه ای در زمینه طراحی اپلیکیشن های حرفه ای و تبلیغات اینترنتی به صورت کاملا حرفه ای و هدفمند فعالیت می نماید.

 

 

درخواست مشاوره ساخت سایت حرفه ای

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =