طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت کارخانجات

طراحی سایت کارخانجات
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت کارخانه ای

طراحی سایت کارخانجات

 

طراحی سایت کارخانه ای یکی از مشاغل مهم در جامعه امروز ما ، کارگاه ها و کارخانجات صنعتی هستند که به تولیدات انواع محصولات و مصنوعات فلزی ، چوبی … می پردازند و از این کار نیز درآمدهای خوبی بدست می آورند. هر صاحب کارخانه یا صاحبین کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک باید در اینترنت نیز حضور چشمگیری داشته باشد ، زیرا امروزه در عصر اینترنت قرار داریم و باید برند تجاری ما شناخته شود ، از این روز داشتن یک وب سایت حرفه ای می تواند اینکار را برای ما بسیار آسان تر کند.

 

ساخت سایت کارخانه

 

شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای کارخانجات می توانید به معرفی فعالیت ها و مشاغل و محصولات تان بپردازید و خدماتی که ارائه می نمایید را در سایت تان قرار دهید تا کاربران و مشتریان بیشتر با شما آشنا شوند. شما با داشتن یک وب سایت کسب و کار آنلاین می توانید علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان داخلی ، حتی در سطح بین المللی نیز می توانید فعالیت داشته باشید و مشتریان خارجی نیز کسب کنید و فروش فوق العاده را بدست بیاورید.

اگر شما نیازمند داشتن یک وب سایت حرفه ای و قدرتمند در زمینه صنعتی دارید ، تیم نیکداد طراحی سایت کارخانجات را بر اساس اصول سئو و گرافیک زیبا و جذاب انجام می دهد. در یک سایت کارخانه ای می توانید به معرفی کامل کالاها و قرار دادن شماره های تماس ، نمایندگی های مربوطه، معرفی دستگاه ها و معرفی کارمندان، معرفی و سابقه کارمندان در سایت قرار دهید و مشتریان به راحتی می توانند با شما ارتباط داشته باشند.

 

طراحی سایت کارخانه ای

 

کارخانجات ریخته گری فولاد،نورد، لوله سازی و پروفیل، صنایع غذایی،صنایع شیمیایی، کارخانه جات دام پروری و طیور و … می توانند با داشتن یک وب سایت به صورت آنلاین در سراسر کشور و دنیا فعالیت داشته باشند و فعالیت در اینترنت اصلا مسافت و مکان نمی شناسد و هر مرکز صنعتی برای ارائه خدمات ، فعالیت ها و محصولات بدون محدودیت زمان و مکان در رقابت های بین المللی قرار گیرند. باید یک سایت حرفه ای و قدرتمند در این زمینه داشته باشند تا بتوانند محصولات خود را به مشتریان عرضه کرده و به معرفی کارخانه و فعالیت مربوط به آن بپردازند.

 

امکانات طراحی سایت مراکز صنعتی و کارخانه ها
  • طراحی صفحات معرفی کاخانه ، سابقه و فعالیت ها و معرفی مدیر عامل و موسس آن
  • معرفی کالاها و محصولات تولیدی و دسته بندی آنها
  • قابلیت درج اطلاعات تماس و آدرس در سایت همچنین فرم تماس برای ارتباط مستقیم مشتری با مدیر عامل
  • قابلیت ایجاد و طراحی کاتالوگ های زیبا و به صورت آنلاین ، تا مشتری به راحتی در وب سایت کاتالوگ ها را ببنید.
  • طراحی و ساخت نوار جستجو و سرچ در میان مطالب وب سایت
  • ساخت گالری تصویر، نشان دادن خط تولید و امکانات کارخانه
  • طراحی سیستم فروش و فروشگاه آنلاین اینترنتی برای به فروش رساندن محصولات با ویژگی های عالی
  • طراحی مجوزها و گواهینامه های کسب شده مانند استاندارد ملی ایران، نشان معاونت غذا دارو، گواهینامه های ایزو و سایر نشان ها و گواهینامه های ملی و بین المللی کسب شده

 

طراحی سایت کارخانجات

 

  • امکان ساخت آمارگیر بازدید سایت
  • درج جدیدترین خبرها مربوط به کارخانه شما و ایجاد تابلو اعلانات در وب

 

ساخت اپلیکیشن موبایل برای کارخانه شما

 

امروزه با پیشرفت علم و فراگیر شدن گوشی های هوشمند که تقریبا دست هرکسی قرار دارد و دیگر مثل قدیم نیست که موبایل تنها به پیامک و تماس محدود شود زیرا افراد می توانند با آنها تمامی کارهای روزمره نظیر فعالیت های بانکی، مرور وب سایت ها، فعالیت در شبکه های اجتماعی، فیلمبرداری و عکسبرداری و … را انجام دهند، از آنجا که کاربران موبایل رفته رفته بیشتر می شوند نیاز است تا کارخانه ما یک اپلیکیشن موبایل داشته باشد تا به راحتی با مشتری خود ارتباط برقرار نماید.

کاربر می تواند اپلیکیشن موبایل شرکت شما را به راحتی روی گوشی خود نصب کرده و فعالیت ها و خدمات و محصولات مرتبط با کار شما را ملاحضه کرده و حتی با شما تماس بگیرند و سفارش دهند. داشتن آپ موبایل باعث نشان دادن قدرت کار شما می شود و توامند بودن صنعت شما را نشان خواهد داد.

طراحی وب سایت کارخانه

 

نیکداد متخصص طراحی سایت کارخانه ای و مراکز صنعتی

نیکداد به اولین بخش که گرافیک است بسیار اهمیت می دهد و سایت کارخانه تان را بر اساس اصول فعالیت شما طراحی می کند و باعث ارتباط عالی و خوب شما و مشتریان خواهد شد.

در واقع می توانید یک وب سایت خوب و مناسب در کنار اپلیکیشن کاربر پسند و با ظواهر گرافیکی عالی و سئو شده و بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل که اینکار باعث معرفی کارخانه شما به دیگران و فروش بیشتر محصولات تان می شود.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت کارخانجات

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =