طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

سایت پتروشیمی مارون

سایت پتروشیمی مارون که دارای واحد الفین ، اتیلن گلایکول ، واحد پلی پروپیلن و واحد پلی اتیلن سنگین می باشد ، یکی از شرکت های پتروشیمی در حوزه نفت و گاز فعالیت می کند. طراحی وب سایت شرکت مارون با رعایت اصول برنامه نویسی طراحی شده است. این وب سایت با زبان برنامه نویسی ASP.NET پیاده سازی شده و دارای تکنولوژی های رابط کاربری بوت استرپ و فریم ورک جاوا بر پایه جی کوئری می باشد. 

گرافیک وب سایت کاملا حرفه ای پیاده سازی شده و شما را به یاد شرکت های صنعتی و نفت و پتروشیمی می اندازد. یکی از بخش های تخصصی این وب سایت ارائه بخش بورس و کالاها بوده که همچنین گواهینامه و پروانه های بهداشتی این شرکت نیز برای نمایش بهتر در دید عموم در صفحه اصلی قرار گرفته شده است. همچنین با منوی مخفی در بالای صفحه به معرفی بخش هایی نظیر مناقصه ها ، درباره شرکت ، سرویس های الکترونیکی ، بازرگانی ، ارتباط با ما و … پرداخته است. ساخت وب سایت توسط نیکداد با ارائه یک پنل حرفه ای که کاربر امکان عضویت در آن را دارد.

طراحی وب سایت پتروشیمی
طراحی سایت پتروشیمی مارون
طراحی سایت پتروشیمی مارون
طراحی سایت پتروشیمی مارون
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد