طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت وطن بیو

طراحی وب سایت وطن بیو به صورت اصولی و با گرافیک عالی توسط نیکداد انجام شده و این وب سایت فعالیت خودش را تقریبا از سال 1392 در زمینه فروش انواع سم و کود برای کشاورزی و باغبانی شروع کرده است. وب سایتی با تم سبز و زیبا که بیننده را بیشتر با محیط کاری آنها آشنا می کند و چشم شخص را آزار نمی دهد و به راحتی حس سرزنده بودن و شادابی را در آن می توانید مشاهده نمایید.

 

ما این اصل را نهادینده نموده ایم که به نظرات مشتریان گوش دهیم و بر طبق گفته مدیران این وبسایت که اصل بر فروش محصولات کود و سم کشاورزی بوده است در اولین بخش از منو به معرفی و فروش کودها پرداخته ایم و حتی در صفحه نخست یک بخش کامل از محصولات جدید را نشان داده ایم. همچنین با ارائه راهکارهای جامع ، آموزش های نوین در طراحی این سایت بینندگان را سعی در نگه داشتن بیشتر در این سایت کرده ایم که با معرفی بخش بلاگ جدیدترین مطالب آموزشی مرتبط را به بیننده نمایش می دهد و اینکار هم باعث افزایش بار محتوایی و هم بهبود سئو و بهینه سازی و در نتیجه افزایش رتبه سایت و فروش بیشتر خواهد شد که همه اینها با نگرش عالی گروه برنامه نویسی نیکداد انجام گرفته است.

وطن بیو
ساخت سایت شرکتی سم و کود
طراحی سایت وطن بیو
طراحی سایت شرکت سم و کود
نمونه کار ها

نمونه کارهای مشابه

جدیدترین نمونه کارهای مشابه سایت نیکداد را می توانید از کادر روبرو مشاهده نمایید. نمونه کارهای اختصاصی و وردپرسی با دیزاین و گرافیک جذاب طراحی و پیاده سازی شده است.

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد