طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت آگهی و تبلیغات
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت آگهی و تبلیغات

طراحی سایت آگهی و نیازمندی

 

طراحی سایت آگهی و ساخت سایت نیازمندی می تواند قابلیت درج آگهی و تبلیغات را فراهم کند. اینگونه سایت ها بسیار پربازدید هستند زیرا کاربران زیادی را برای درج تبلیغات های خود ترغیب می کنند. و اگر سایت به صورت حرفه ای و زیبا طراحی شود و با سئو قدرتمند باعث افزایش ترافیک و بازدید شود که اینکار مطمئن درامد و سود بالایی را برای صاحب سایت خواهد داشت.

سایت های نیازمندی نظیر سایت استخدامی جذاب نیرو، نیازمندی های فروش و خرید محصولات جدید و دست دوم (همانند سایت شیپور) ، نیازمندی های تبلیغاتی و آگهی همانند سایت (ایستگاه و …) که تمامی آنها در دسته بندی سایت های آگهی و تبلیغاتی هستند.

 

طراحی سایت آگهی و نیازمندی

 

طراحی سایت نیازمندی ، طیف گسترده ای از مشاغل را می تواند شامل شود و هر شغل و کسب و کار که نیاز به تبلیغات داشته باشد نظیر فروش زمین، فروش مسکن، فروش لوازم خانگی،…  تبلیغات دکتر و پزشکان، بازاری ها، جواهری و طلا فروشان، … می توانید در آگهی های سایت شرکت کرده تا کسب و کار خود را معرفی نماید.

اگر آگهی های مختلف در سایت شما قرار می گیرد حتما باید یک دسته بندی دقیق و منظم داشته باشید نظیر آگهی های مربوط به خودرو،املاک،خدمات، بازار کار،صنعت،کامپیوتر و … که هر کاربر به راحتی بتواند روی آن کلیک کنید و وارد بخش مربوطه به نیازمندی خودش شود.

بخش پرداخت آنلاین، در نظر گرفتن تخفیف برای کاربر،ساختن پنل کاربری ،سیستم های پاداش و پورسانت و .. از کارها و اقدامات دیگری است که می توانید در اینگونه سایت ها در نظر داشته باشید.

هدف شما از داشتن یک سایت نیازمندی قطعا کسب درآمد است و شما می توانید در همه مشاغل و رسته ها کار کنید و اصلا محدودیتی در شغل برای ثبت آگهی وجود ندارد.

 

چگونه در سایت نیازمندی موفق به کسب درآمد شویم؟

اگر شما قصد ایجاد و ساخت یک وب سایت نیازمندی و آگهی را دارید اصلی ترین و مهم ترین بخشی که نیاز هست تا سایت شما کسب درآمد داشته باشد ، افزایش بازدید این وبسایت ها می باشد زیرا که افرادی که در سایت های شما آگهی ثبت می کنند فقط به شرط بازدید بیشتر قادر به پرداخت هزینه هستند تا آگهی های خود را ویژه کنند. پس حتما به فکر بازدید و افزایش ترافیک واقعی برای سایت آگهی خود باشید.

 

طراحی سایت آگهی

 

همانطور که در مطالب بالا خدمتتان عرض کردیم در طراحی سایت تبلیغاتی و آگهی ، برای اینکه به درآمد برسند ، حتما باید بازدید بالایی داشته باشند و راهکار مناسب و کم هزینه برای اینکار سئو و بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجوگر گوگل است که اگر اینکار درست و هدفمند انجام شود ، می توانید کاربران زیادی از سمت موتورهای جستجو به سوی وب سایت خود جذب کنید.

در وب سایت های نیازمندی باید بخش آگهی های ویژه یا ستاره دار قرار گیرد تا برای بهتر دیده شدن تبلیغات کاربران در صفحه نخست یا جایگاه ویژه به راحتی قابل انجام باشد و حتی شما رفته رفته می توانید از اینکار برای خود منبع درآمد به وجود آورید و تعرفه های تبلیغاتی برای مشتریان تان در نظر بگیرید.

سایت های آگهی و نیازمندی باید با ویژگی هایی نظیر دسته بندی آگهی ها، تفکیک منطقه و شهر ها همراه باشد. حتی باید بخشی بنام جستجوی سریع قرار دهید تا کاربر به راحتی بتواند با سرعت بالا جستجو آگهی مربوطه را انجام دهد. یک سایت نیازمندی باید با گرافیک جذاب و ظاهر عالی طراحی شود تا کاربران زیادی در آن ثبت نام کنند و از گشت و گذار و دیدن آن لذت ببرند.

 

قابلیت های طراحی سایت آگهی و تبلیغات

  • ساخت یک ماژول و اسکریپت آگهی برای ثبت آگهی با عضویت کاربر و مدیریت کردن آنها
  • ثبت آگهی ها به صورت منطقه ای در شهر یا استان مورد نظر بر اساس فیلتر و جستجوی مخصوص آنها
  • امکان ساختن خبرنامه ایمیلی
  • مشاهده اعضای سایت
  • قابلیت مدیریت تصاویر و مطالب
  • امکان درج آگهی و دسته بندی آنها و استفاده از کلمات کلیدی و برچسب ها برای سئو بیشتر
  • قابلیت ساخت پنل موجودی حساب کاربران
  • گالری تصاویر برای هر آگهی با قابلیت محدود نمودن برای کاربران در تعداد آنها
  • امنیت بالای وب سایت
  • ساخت پروفایل برای تمامی کاربران با امکان ثبت آگهی و مشخصات فردی هر نفر
  • ساخت آگهی های ویژه و ستاره دار
  • امکان ارتباط آگهی دهنده با مشتری توسط ایمیل یا پیامک

 

طراحی سایت آگهی و تبلیغات

 

  • قابلیت جستجو حرفه ای در سایت
  • افزایش سرعت لود صفحات
  • ایجاد بخش تماس با مدیریت سایت
  • ایجاد مدیران سایت و تعریف بی نهایت مدیر
  • ساخت نقشه سایت بر اساس استاندارد گوگل
  • امکان اشتراک گذاری مطالب و آگهی ها در شبکه های اجتماعی مختلف
  • ایجاد آگهی های مرتبط در آخر صفحات

 

نیکداد ، حرفه ای در ساخت سایت های نیازمندی و آگهی

تیم نیکداد با تجربیات فراوان و کسب موفقیت ها در این زمینه توانسته با مشاوره رایگان در ساخت سایت های آگهی به مدیران ، توانسته به آنها در رسیدن به اهداف و کسب موفقیت ها کمک زیادی کند. با در اختیار گذاشتن تجریبات خود به آنها حتی توانسته آنها را در گام های نخست در این زمینه قرار دهد تا زودتر موفق شوند. حتی اگر می خواهید در این زمینه جدی شروع به فعالیت کنید پیشنهاد ما طراحی اپلیکیشن قدرتمند در این زمینه است تا شما با برنامه های نظیر دیوار و شیپور رقابت کنید. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت آگهی می توانید از فرم درخواست مشاوره در ادامه از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

 

 

درخواست مشاوره طراحی سایت نیازمندی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =