طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وبسایت دندانپزشکی
زمان مطالعه: 4 دقیقه

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی وب سایت دندانپزشکی

 

طراحی سایت دندانپزشکی که همانند سایت های پزشکی و طراحی سایت پزشکان و طبابت و درمانی و مناسب برای دندانپزشکی و کلینیک دندانپزشکان و لابراتورهای دندانپزشکی و خدمات زیبایی و بهداران می باشد.

 

لزوم طراحی سایت دندانپزشکی

همیشه دندانپزشکان نیاز دارند تا کار و مطب خود را به مشتریان و کاربران خود ارائه کنند و همه افراد دنبال پزشک مجرب و بهترین دندانپزشک هستند پس نیاز است تا یک سایت حرفه ای برای دندانپزشکان طراحی شود. طراحی سایت پزشکی می تواند باعث ارتباط بهتر و عالی با بیماران تان شود و شما را معرفی نموده و رزومه و سابقه های کاری را به راحتی در وبسایت شما به کاربران ارائه نماید.

اینکار باعث آشنایی بهتر با مجموعه کلینیک دندانپزشکی شما خواهد شد و به راحتی به معرفی خدمات و مطب دندانپزشکی خودتان خواهد پرداخت و کسانی که برای اولین بار به وب سایت مطب شما مراجعه کرده اند با سابقه کاری و خدماتتان آشنا خواهند شد.

خیلی از افراد برای ترمیم و محافظت از دندان های خود دنبال یک دندانپزشک حرفه ای و مجرب می گردند و یکی از عرصه های مهم برای جستجو اینترنت می باشد. دیگر روش سنتی جواب نمیدهد و مراجعات حضوری جای خود را به مراجعه غیرحضوری و آنلاین داده است و همه انسان ها به دنبال یک دندانپزشک خوب برای سرویس دهی دندان های شان در دنیای اینترنت می باشد. یکی از بهترین روش ها برای معرفی کلینیک دندانپزشکی قوی ، ساخت سایت می باشد.

 

طراحی سایت دندانپزشکی

 

امکانات طراحی وبسایت دندانپزشکی

در طراحی وب سایت دندان پزشکی در عین سادگی باید حرفه ای و قدرتمند پیاده سازی شود و فضای گرافیکی آن مشابه کلینیکهای دندانپزشکی باشد و هر کاربری بتواند به راحتی به هر بخش وبسایت دسترسی داشته باشد.

 

از جمله ویژگی ها و امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

1- طراحی صفحه نخست سایت

2- طراحی صفحه خدمات ما ؛ شامل بخش ایمپلنت ، ارتودنسی ، دندانپزشکان دیجیتالی ، جراحی،خدمات زیبایی،دندانپزشکی عمومی و …

3- سیستم نوبت دهی آنلاین ؛ بدون مرجعات حضوری بیماران و کاربران و با حضور در سایت و ثبت نام به راحتی در سیستم نوبت دهی می توانند اینکار را انجام دهند.

4- بخش لابراتور دندانسازی ؛ یکی از خدمات ویژه ای که پزشکان در این حیطه انجام می دهند دندانسازی است که به راحتی در این بخش می توانید اطلاعات مربوط به آن را قرار دهید.

5- گالری تصاویر ؛ در این بخش تصاویر بیماران مختلف که با جراحی دندان و … زیباتر شده اند و عکس های خدمات کلینیک قرار می گیرند.

6- قسمت تعرفه خدمات ؛ شامل تعرفه خدمات های مربوط به ایمپلنت ، پروتز ، جراحی ، خدمات زیبایی و … قرار میگیرد.

7- بخش تماس با ما ؛ در اینجا شماره تماس های مطب ، آدرس ها و فرم تماس، نقشه گوگل و … وجود دارد

8- بخش درباره ما ؛ درباره سوابق و فعالیت های کلینیک ، مطبها ، معرفی سوابق دکترها ، کارکنان و پرستارها می تواند جای گیرد.

9- قرارگیری آیکون های شبکه اجتماعی در بهترین جایگاه سایت برای ارتباط موثرتر و بهتر با مشتریان

 

نمونه طراحی سایت دندانپزشکی

 

10- بخش دندانپزشکی زیبایی

11- مقالات و مطالب دندانپزشکی

12- اسلاید شو زیبا و حرفه ای

13- معرفی تجهیزات کلینیک دندانپزشکی

14- بخش سئوالات متداول ؛ بیشترین سئوالاتی که برای هر کاربر ممکن است پیش بیاید در این قسمت می توانید پاسخگو باشید.

15- بخش سرویس های ارائه شده در مرکز درمانی : نظیر تجهیـزات اسکن دهان ، ایمپلنت (کاشت دندان) ، CAD-CAM دستکاه و …

16- طراحی صفحه ساعات کاری برای اعلام روزها و ساعت های حضور پزشک و یا پزشان در مطب یا درمانگاه

17- سیستم پیامک برای ارسال اس ام اس جهت اطلاعیه های مهم از طریق سایت برای بیماران

 

طراحی وبسایت دندانپزشکی

 

نیکداد قدرتمند در زمینه طراحی وب سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی را با رعایت استانداردها و چارچوب های مشخص شده در دنیا ، رعایت سئو و پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی وب سایت ، سایت های پزشکی و دندانپزشکی به صورت واکنشگرا پیاده سازی خواهد شد یعنی در نمایش آنها درون موبایل یا تبلت مشکل اندازه وجود نداشته باشد و انعطاف پذیر باشند.

بهترین سرویس های ارائه شده در سایت های کلینیکی دندانپزشکی در دنیا ، برای وب سایت شما  اجرا خواهد شد و به راحتی می توانیم وب سایتتان را به گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر معرفی کنیم تا در صدر سرچ ها قرار بگیرید تا با اینکار بازدید کاربران در سایت شما افزایش پیدا کند اینکار یعنی رونق کسب و کار شما! مزیت ها و ویژگی های بسیار دیگری باعث شده تا طراحی اینگونه سایت ها را نیکداد به راحتی انجام دهد پس هم اکنون با کارشناسان ما در زمینه مشاوره و ساخت سایت های دندانپزشکی و کلینیک تماس حاصل فرمایید.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت دندانپزشکی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =