طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت نوبت دهی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت نوبت دهی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

طراحی و ساخت سایت های نوبت دهی که بیشتر در مطب های دکتر ، بیمارستان ها ، کلینیک ها ، مراکز درمانی و برخی از ادارات و سازمان ها نظیر بانک ها و اداره پست و … کاربرد دارند. در جامعه امروز که ازدحام جمعیت بسیار بالاست و به هر اداره یا ارگانی که مراجعه می کنیم ، ارباب رجوع و مراجعه کننده های زیادی برای انجام کارها حضور دارند ، از این رو صاحبین مشاغل به فکر ایجاد سرویس نوبت دهی افتاده اند که می تواند نوبت دهی با دستگاه ها در مکان مورد نظر تعبیه گردد که به صورت فیزیکی هستند و گاهی نیز افراد به فکر طراحی سایت های نوبت دهی آنلاین و مجازی هستند که کاربردهای بهتر و حرفه ای تری خواهد داشت. یکی از نکات مهم در طراحی سایت این است که همانند دیگر مشاغل به تخصص های زیادی نیازمند است و قبل از هرچیزی باید به شاخصه های مهم مانند طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید و به آسانی اقدام به طراحی وب سایت خود کنید.

 

طراحی سایت نوبت دهی

 

مزیت های مهم طراحی وب سایت نوبت دهی :

ایجاد سایت های نوبت دهی باعث کاهش هرج و مرج جمعیت در محل کار و ادارت خواهد شد و یکی از فواید دیگر ساخت سایت های نوبت دهی آنلاین در 24 ساعته از شبانه روز باز بودن آن است که به راحتی هر کاربری در هر مکانی که حضور داشته باشد می تواند با دسترسی به اینترنت به راحتی از طریق وب سایت ، اقدام به دریافت نوبت و در صف قرار گرفتن نماید. مزیت های مهم طراحی و ساخت سایت های نوبت دهی در جلوگیری از مراجعات حضوری افراد ، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها ، کاهش بار ترافیکی ، کاهش مصرف انرژی و سوخت ، امکان ملاحضه و مشاهده سوابق توسط بیمار یا پزشک مربوطه ، امکان شفافیت در پرونده ها ، جلوگیری از بیماری هایی نظیر کرونا که در نوبت دهی مراکز درمانی و مطب ها بسیار مفید است.

 

در ادامه می توانید بخوانید : طراحی سایت بیمارستان

طراحی وب سایت نوبت دهی

 

امکانات و سرویس های مهم در طراحی سایت نوبت دهی :

هر وب سایت نوبت دهی دارای امکانات ویژه و به خصوصی می باشد که این امکانات می تواند به سایت شما از لحاظ حرفه ای تر شدن و کاربرپسندتر بودن کمک زیادی نماید و در مقایسه با رقیبان و افراد دیگر قطعا وجه تمایز شما محسوب خواهد شد. امکانات طراحی سایت نوبت دهی و طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی شامل :

 

  • ایجاد بخش عضویت و ورود کاربران

هر فرد متقاضی و بیمار و مراجعه کننده باید بتواند در یک فرم مربوطه اطلاعات و مشخصات خود نظیر نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره های تماس ، ایمیل و … را در سیستم ثبت نماید و با انتخاب یک نام کاربری و پسورد اختصاصی در هر زمانی به سامانه وارد شود و نوبت خود را دریافت نماید.

  • ایجاد بخش راهنما

در این قسمت می توانید راهنمای دریافت نوبت آنلاین ، راهنمای ثبت نام و ورود کاربران ، روش های پیگیری درخواست ، نکته های امنیتی در پرداخت های اینترنتی ، نحوه پیگیری های پرداخت های ناموفق و مواردی از این دست را قرار دهید.

  • ساخت صفحه درباره پزشک یا مراکز و مطب ها

در این قسمت می توانید اطلاعات جامعی درباره مراکز درمانی ، بیمارستان ها و دکترهای مربوطه ، سوابق کاری و علمی و تخصصی و تجهیزات و خدماتی که قابل ارائه هستند را به صورت کاملا تشریح نمایید.

  • ساخت سرویس رزرو حرفه ای

یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد که شما باید یک تقویم به صورت شمسی طراحی کنید و بر مبنای روزهای کاری پزشکان آن را تنظیم نمایید تا هر کاربر بتواند نوبت ها و زمان های آزاد را ببیند و به راحتی در صفحه پروفایل خود انتخاب نماید. ه این صورت که پزشک در بخش مدیریت، روزهای کاری خود را بر اساس مکان و خدمت های مختلف، در سیستم تعریف می نماید. بر اساس این تنظیمات، بیمار محدود به انتخاب آن روزها می باشد.

  • قابلیت انتخاب مکان و خدمات پزشکی

یکی از بخش های مهم و حرفه ای برای استفاده مراکز درمانی و پزشکها و بیمارستان ها (طراحی سایت پزشکی) که می توانند در مکان های مختلف خدمات زیادی ارائه نمایند و با قابلیت انتخاب مکان و خدمت توسط بیمار ، امکان نمایش پزشکانی که آن خدمت را ارائه می کنند ، نمایش داده شود. تمامی عناوین این بخش قابل مدیریت و تعریف بندی است.

  • ساخت بخش اطلاعیه و برنامه های هفتگی

قابلیت نمایش رویدادهای مرتبط با مرکز درمانی ، خدمات جدید در بیمارستان ، اخبارهای همایش ها و برنامه های علمی حوزه سلامت و درمان را خواهید داشت.

  • ایجاد بخش جستجو

امکان جستجو بر اساس نام بیمارستان ، کلینیک و نام پزشک توسط کاربران در این بخش قابل اجرا است و یکی از بهترین بخش ها برای مرکزهای درمانی بزرگ و سامانه های نوبت دهی در بیمارستان های کشور می باشد. قابلیت تفکیک به صورت استان و شهر و منطقه را دارا است.

  • اجرای ماژول نمایش صف انتظار

قابلیت نمایش وضعیت آنلاین نوبت شما در بیمارستان و درمانگاه ها به صورت لحظه ای

  • امکان انتخاب ساعت مراجعه

در سیستم های نوبت دهی اینترنتی ، پزشک می تواند ساعات کاری خود را در روزهای مختلف هفته در این قسمت مدیریت و تعریف نماید. قابلیت نمایش مدت زمان ویزیت در سیستم ازقبل می تواند تعریف شود.

  • ایجاد بخش بازگردانی قبوض

پس از تکمیل پرداخت توسط کاربر، در صورت برخورد با هرگونه خطا و عدم دریافت کد رهگیری از سایت، پس از گذشت دقایقی می تواند نسبت به بازیابی قبض خود اقدام نمایید. چنانچه قبضی برای نوبت گرفته شده وجود نداشته باشد وجه پرداخت شده به حساب شخص بازگشت داده شده و کاربر می تواند نسبت به اخذ مجدد نوبت اقدام نماید.

  • قابلیت پرداخت اینترنتی

با قابلیت انتخاب تاریخ و رزرو نوبت توسط بیمار ، امکان پرداخت هزینه از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک متصل به شتاب را خواهید داشت و کد رهگیری نیز در پایان عملیات به نمایش در می آید.

  • ساخت صفحه پیگیری

قابلیت پیگیری پرداخت توسط کد رهگیری و اطلاعات دیگر نظیر کد ملی و شماره شناسنامه و … دارا است.

  • طراحی سیستم ثبت شکایات

در صورتیکه کاربر یا بیمار از نحوه ارایه خدمات مرکز و همچنین سامانه نوبت دهی شکایت و انتقادی داشته باشد از این طریق می تواند به اطلاع مدیریت برساند.

  • طراحی پنل ارسال پیامک

به منظور یادآوری زمان حضور بیمار در مطب یا مرکز درمانی و یا اطلاع رسانی لغو رزرو به دلایل پیشامدهای غیرمترقبه، امکان پرینت گیری از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر در سایت، نمایش آمار کل بازدیدکنندگان، بازدیدهای سالیانه و ماهیانه و کاربران آنلاین و … از امکانات دیگر می باشد.

یکی از موضوعات مهم و اساسی در زمینه اجرای چنین سایت های ، کسب رتبه و نتایج مثبت در موتورهای جستجوگر است که اینکار به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط تیم نیکداد در سئو انجام میگیرد و سایت ها بر اساس فعالیت و کارهایی که انجام می شوند با استفاده از الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجوگر بهینه سازی می گردند. اینکار باعث افزایش رتبه سایت و بالا رفتن کاربران و رفته رفته امکان معروفیت در فضای مجازی را برای شما در بر خواهد داشت. نیکداد در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می تواند تمامی خواسته های مدیران را در نظر بگیرد.

با افزایش جمعیت در جامعه ایرانی ، ضرورت ایجاد سایت های نوبت دهی روز به روز بیشتر به چشم می آید و سایت نوبت دهی تنها برای دکترها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار نمی گیرد ، حتی می تواند در ادارت و ارگان های دولتی نیز راهگشا باشد و خدمات ارزنده ای را به صورت کاملا آنلاین به هموطنان ارائه کند. طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از ضرورت های جامعه ما به شمار می رود.

 

طراحی پرتال نوبت دهی

 

مهم ترین ویژگی های سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی توسط نیکداد

امروز با پیشرفت های زیادی که در جامعه حاصل شده ، افراد تمایل چندانی به حضور فیزیکی در محل ندارند و بیشتر به دنبال آسان تر شدن و سریعتر شدن کارها دارند ، از این رو مردم بیشتر تمایل دارند فعالیت هایشان را از طریق موبایل یا لپ تاب انجام دهند ، پس ساخت سایت های نوبت دهی باید در اولویت چنین مراکزی باشد و سعی در تبلیغات چنین سرویس هایی در مکان و محل کار خود داشته باشید و با اینکار قطعا افراد نیز تمایل بیشتری نشان خواهند داد ، ایجاد و پیاده سازی چنین سایت هایی باید به صورت واکنشگرا و ریسپانسیو انجام گیرد تا به راحتی هر کاربر حتی در تبلت و موبایل نیز بتواند به خوبی سایت تان را مشاهده نماید و مشکل تغییر اندازه صفحات را نداشته باشد. سیستم مدیریت بیماران ؛ اپلیکیشن نوبت دهی مطب ؛ گزارش گیری و نمودارهای آماری و ادورای رزروها ؛ سوابق تمامی بیماران ؛ تشکیل پرونده الکترونیکی ؛ گزارشگیری مالی و سوابق پرداخت ها؛ سیستم مدیریتی آسان؛ سازگاری سایت با اکثر مرورگرها ؛ سرعت لود سریع و افزایش سرعت بارگزاری صفحات سایت از جمله ویژگی های نیکداد در طراحی سایت نوبت دهی است.

درخواست مشاوره طراحی سایت نوبت دهی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =