طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی وب سایت تخفیف گروهی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی وب سایت های تخفیف گروهی که همیشه باعث استقبال بی نظیر کاربران اینترنتی از چنین وبسایتهایی شده است و با در نظر گرفتن “تخفیف” برای کالاها و خدمات در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و باعث رونق فروشگاه ها و کسب و کارهای سنتی نیز گشته است. مردم همیشه به دنبال قیمت های مناسب و تخفیف گرفتن از محصولات هستند.

طراحی صفحات وب سایت همانند دیگر مشاغل دارای اهمیت و ویژگی های بسیاری است که باید به آنها توجه شود و در دنیای امروز که به تخصص های زیادی نیازمند است و قبل از هرچیزی باید به طراحی وب سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی مسلط باشید و بدانید که چنین سایتهایی چگونه طراحی و پیاده سازی می گردند.

 

طراحی سایت تخفیف گروهی

 

تاریخچه طراحی وب سایت تخفیفان گروهی

در سال ۲۰۰۰، یک کارمند سابق شرکت مایکروسافت به نام پاول آلن یک شرکت تجارت برخط به نام مرکاتا را تأسیس کرد. سایت این شرکت دستگاه‌های الکترونیکی را به فروش می رساند. روش کار به این صورت بود که کاربران مختلف برای خرید یک کالا عضو می‌شدند و هر چقدر تعداد اعضا بیشتر می‌شد، قیمت کالا کاهش پیدا می‌کرد.

در این برهه زمانی سایت های خرید گروهی بسیار زیاد شده اند و در کشورهای مختلفی مورد استقبال قرار گرفته اند. وبسایت هایی که جنس ها و خدمات متنوعی را برای فروش عرضه می نمایند. وب سایت های خرید گروهی معمولا به خریداران این قابلیت را می دهد تا با اشتراک گذاری پیشنهادات موجود در وب سایت های شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین دیگران نیز از این پیشنهادات با خبر گردند. وب سایت های خرید گروهی به فروشنده های کسب و کارهای کوچک تر این قابلیت را می دهد که با عرضه کالا و خدماتشان به فرصت های جدیدترین برای دست پیدا نمایند.

یکی از موفق ترین سایت های خرید و تخفیف گروهی می توانیم به وبسایت ” گروپان” www.groupon.com اشاره نماییم که توسط شخصی بنام ” اندرو ميسون” در شهر شیکاگو راه اندازی شد و به فروش انواع مواد غذایی و لوازم آرایشی و زیورآلات و … مشغول است. وب سایت با گسترش در قاره های آسیا ، اروپا و آمریکا باعث گشته بالای 45 میلیون نفر کاربر جذب نماید و به ثروت هنگفتی دست یابد. در کشور ایران نیز از سال 1389 چنین سایت هایی کم کم رواج پیدا کرده اند و از سایت های نوظهور در این زمینه می توان به تخفیفان و نت برگ اشاره نماییم که فعالیت خوبی در این زمینه انجام داده اند.

مزیت های طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی وب سایت های تخفیف گروهی به آسانی به کاربران این امکان را می دهد تا با چند کلیک ، کالاهای مد نظرشان را با قیمت مناسب تر و با تخفیف عالی نسبت به بازار خرید نمایند و این مزیت باعث مستمر شدن خرید انها از چنین سایت هایی می گردد. در نوع خریدها و تنوعشان اصلا محدودیتی وجود ندارد و این عدم محدودیت باعث شده تا تعداد خریداران بیشتر و ارائه محصولات متنوع تری را به صاحبان سایتها بدهد و یکی از مهمترین ویژگی های چنین سایت های تخفیفات گروهی می توانیم به رقابت فروشنده ها در ارائه تخفیف اشاره کنیم که در فروش ارزانتر باهمدیگر پیشی بگیرند و در آخر به نفع خریدار تمام شود. طراحی چنین سایت هایی ظواهر و ساختار خاص خود را دارد و تفاوت های زیادی با وب سایت های فروشگاهی از لحاظ ظاهر و کارایی دارا هستند.

 

طراحی وب سایت تخفیفان گروهی

 

سرویس ها و بخش های متنوع طراحی وب سایت تخفیف گروهی :

در ادامه به بررسی سرویس های متنوع طراحی سایت تخفیف گروهی اشاره می نماییم:

  • قابلیت نمایش انواع محصولات به همراه توضیحات هر محصول

در این بخش می توانید انواع محصولات و کالاها را به همراه توضیحات هر محصول با دسته بندی کامل و منوهای مشخص شده نمایش دهید.

  • قابلیت سیستم پنل عضویت

پیاده سازی سیستم عضویت و ورود و خروج کاربران که به راحتی می توانند به پیشخوان حساب کاربری خود وارد شوند و اطلاعات خود را در آنجا مشاهده نمایند.

  • قابلیت اشتراک گذاری
  • یکی از بخش های مهم سرویس های طراحی وب سایت تخفیف گروهی و طراحی سایت خرید گروهی می توان به امکان اشتراک گذاری پیشنهادات موجود در سایت برای شبکه های اجتماعی اشاره نمود و به راحتی کاربران از پیشنهادات سایت اطلاع پیدا نمایند.

 

  • قابلیت پرداخت اینترنتی با درگاه های الکترونیکی متصل به وبسایت
  • خبرنامه ایمیلی حرفه ای برای ارسال ایمیل ها به مشتریان سایت
  • جستجوی حرفه ای بر مبنای گروه و شهر و منطقه
  • امکان نمایش قیمت های واقعی و قیمت های با تخفیف در فروشگاه
  • دسته بندی تخفیف ها بر اساس شهر و نوع محصول
  • قابلیت تعیین و تعریف زمان آغاز و پایان تخفیف گروهی
  • امکان تولید کدهای اختصاصی برای خرید و کد فروش و چاپ فاکتور و محاسبات و …
  • امکان پیاده سازی بخش حراجی
  • ساخت ماژول های امتیازدهی به تخفیفات و حراجی ها
  • امکان کسب درآمد کاربران عضو سایت و نمایش درآمد حاصل از آن
  • رهگیری و پیگیری سفارشات
  • امکان معرفی برندهای محصولات با اعمال تخفیف ها
  • امکان تعیین تخفیف های جدید و ویژه
  • بخش های مختلف و باکس های تبلیغاتی به منظور نمایش آگهی شرکت های مختلف
  • و …

سایت تخفیف گروهی

 

نوع کاربری تجاری برای طراحی سایت تخفیف گروهی

از مسائل مهم در ساخت چنین سایت هایی روند فعالیت ها و الگوهای تجازی سایت های تخفیف گروهی و فروشگاه های اینترنتی می باشد که با افزایش کاربران اینترنتی و رشد شبکه های اجتماعی و سرویس های بلاگ که تاثیر زیادی در رشد و پیشرفته تر شدن چنین سایت هایی شده است. عملکرد سایت های تخفیف گروهی به صورت روانشناسی اجتماعی است. مثلا یک خریداری را تصور کنید که با امکان خرید یا تخفیف خیلی عالی روبرو شده ولی این فرصت باید تنها به استفاده حدودا 2000 نفر برای خرید این خدمات یا کالا قرار بگیرد.

در چنین فعالیت هایی که معمولا کاربران برای اینکه از پیشنهادات تخفیف روزانه بهره مند گردند سعی می کنند دوستان و آشنایان خودشان را نیز با چنین فعالیت و محصولاتی آشنا نمایند و از این طریق شبکه های اجتماعی نقش مهمی در تبلیغات و نمایش آنها خواهد داشت. اين سوال مطرح می ‌شود كه هيچ توجيهی برای سود صاحب كالا يا خدمات با تخفيفي بين ۴۰ تا ۹۰ درصدی نمی ‌تواند وجود داشته باشد اما بايد به اين نكته توجه داشت كه فروشنده مورد نظر با تخفيفي كه ارایه می‌دهد اولاً در زمان كوتاهي تعداد زيادی كالا خواهد فروخت و با دريافت سود اندك از هر كدام، در كل سود مناسبی نصيبش خواهد شد. بنابراین در این سیستم هم خریداران می توانند با هزینه کمتر کالا و یا خدماتی را دریافت نمایند و منتفع گردند، و هم فروشندگان با استفاده از این سیستم نوین رونق خاصی برای کسب و کارهای خود به وجود آورند.

 

نیکداد چه چیزهایی در راه اندازی سایت تخفیف گروهی اختصاص می دهد؟

نیکداد سایت های خرید گروهی را به صورتر کاملا واکنشگرا یا ریسپانسیو طراحی می کند که به راحتی در صفحات نمایشگر کوچکتر نظیر تبلت ها و موبایل ها به نمایش در بیایند و کاربر مشکلی از لحاظ ابعاد نمایش وب سایت نداشته باشد. یکی از نکات مد نظر در طراحی وب سایت های راحتی کاربر در پنل مدیریت و محیط صفحه فروشگاهی سایت است که به صورت کاربرپسند و جذاب پیاده سازی می گردد. برنامه نویسی با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز و به صورت چند لایه و حرفه ای با سیستم های جدیدی که در دنیا برای چنین سایت هایی ارائه می گردند ف قابلیت اشتراک گذاری پیشنهادات توسط کاربر در صفحات اجتماعی ، قابلیت درج دیدگاه ها ، سیستم های گزارشات مالی ، پنل مدیریت کاملا فارسی که قابلیت اضافه نمودن تصاویر ، محتواها و محصولات جدید را به کاربر به همراه درج تخفیف می دهد و امکان ویرایش محتوای سایت توسط مدیر وب سایت و پیاده سازی سیستم مدیریت کاربران و اعضاها را دارا هست. بهینه سازی وب سایت نیز طبق جدیدترین الگوریتم های شرکت گوگل از جمله خدماتی است که تیم نیکداد برای شما کاربران عزیز در نظر میگیرد. یکی از نکات مثبت نیکداد در زمینه تبلیغات اینترنتی و تبلیغات گوگلی با قیمت های متنوع و ارزان است که در روزهای نخست راه اندازی وب سایت شما را در صدر نتایج سایت گوگل قرار خواهیم داد.

درخواست مشاوره طراحی سایت تخفیف گروهی

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =