طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
Search
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت حرفه ای نیکداد
زمان مطالعه: 7 دقیقه

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

ارائه طراحی وب سایت به صورت حرفه ای یکی از تخصص های اصلی گروه نیکداد می باشد. وب سایت هایی که ما طراحی می کنیم با ترکیب مناسبی از سبک طراحی و تجربه کاربری و عملکرد مناسبی بوده و برای اینکه بدانید نحوه ساخت یک وب سایت چگونه است که شما حرفه ای تر به نظر برسید در ادامه با ما همراه باشید.

معمولا مشتریان یک سبکی را بر دیگری ترجیح می دهند ولی موضوعی که آنها را بهم پیوند می دهند قوانین اساسی طراحی سایت می باشد. باید یادتان باشد که بهترین راه برای طراحی وب سایت وجود ندارد زیرا هر مشتری متفاوت می باشد ، ولی نکاتی در طراحی وب سایت وجود دارد که می تواند بین یک سایت موفق و ناموفق تفاوت ایجاد کند.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت توسط نیکداد با برنامه ریزی انجام می شود

بسته به کسب و کارهای مشتریان و برخی از وب سایت هایی که پیچیده هستند و در حالی که برخی کاملا ساده پیاده سازی می گردند ، ما می توانیم یک برنامه ریزی دقیق از روند کار را ارائه کنیم و هرگز نباید در اینکار عجله کنید و ابتدا قبل از اینکه اصولا کار طراحی سایت را آغاز نمایید باید ابتدا بازدیدکنندگان تان را بشناسید. دو چیز را باید یادتان باشد که بازدیدکننده ها سفر دیجیتالی خودشان را از کجا شروع کرده و به کجا خاتمه می دهند. همچنین درباره سایت های فروشگاهی و تجاری هدف این است که آنها را وادار به خرید یک محصول نمایید.

اگر وب سایت نمونه کار عکاسی دارید خط پایان شما باید صفحه انتخاب یا تماس باشد. یک نکته ای که شاید ندانید این است که بازدید کننده ها چگونه به آخرین مرحله می رسند؟ و قرار است چه صفحاتی را مشاهده کنند و چه محتواهایی را خوانده و چه پیشنهاداتی باعث می شود او را به یک مشتری تبدیل کند؟ در اینجاست که تیم نیکداد می تواند با یک برنامه ریزی مفید در زمان طراحی سایت به شما کمک کند تا به راحتی تمام پاسخ سئوالات را پیدا کرده و آماده شروع طراحی سایت شوید.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت تمیز

 

صفحه اصلی تمیز و خوانا

اصلا مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر زیبا و حرفه ای باشد ، باز هم عده ای تک تک کلمات نمایش داده شده را نمی خوانند. در زمان بازدید از یک صفحه ، مغز انسان به سرعت متون را اسکن نموده و کلمات و جملات کلیدی را پیدا کرده که فکر می کنند مرتبط هستند.

طراحان حرفه ای وب سایت به خوبی از این واقعیت آگاه هستند و به جای شماره کلمات ، جذابیت احساسات را تمرین می کنند. دلیل این امر بخاطر این است که اگر وب سایت متن کمتری برای خواندن داشته باشد ، بازدید کننده مجبور است آنچه را که نمایش داده شده به سرعت پردازش و ارزیابی نماید. البته صبر کنید ، آیا بازدید کننده نباید وقت خودش را صرف کرده و بخواند که وب سایت شما درباره چیست؟ مگر اینکه در حال خواندن یک وبلاگ طراحی سایت هستید و در اینگونه موارد پاسخ منفی است.

معمولا داشتن یک صفحه اصلی شلوغ باعث می شود تا بازدید کننده سریعا متوجه شود که شما می خواهید چه چیزی را ببینید. البته ارسال پیامک و فراخوان برای اقدامات ضروری است و باید آنها را با زیرعنوان های بزرگ و یا پاراگرفا های خوانا تقسیم بندی نمایید. ما به شما توصیه می کنیم که از نمادها و تصاویر به عنوان روشی اضافی در برقراری ارتباط با بازدیدکننده ها استفاده نمایید.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

لیست مواردی که باید از وب سایت خود حذف کنید

البته عناصر خاصی در وب سایت تان وجود دارد که می تواند سیگنال های بدی را به بازدیدکنندگان ارسال کنند و طبق یک تحقیق بازدیدکننده متوسط حدود 8 ثانیه طول می کشد تا مطالب را ببیند و بنابراین باید اولین برداشت در سایت شما برجسته باشد.

نکات مهمی که در زمان طراحی وب سایت باید رعایت کنید:

– انیمیشن های پیچیده را حذف کنید
– محتوای طولانی را حذف کنید
– تصاویر سایت فشرده را حذف کنید
– شما زمان بسیار کمی برای انتقال پیام خود به بازدیدکننده دارید و نمی خواهید توجه را از آن پیام جلب کنید. از بخش های کوتاه، انفجاری و قدرتمند محتوا و عکس ها یا نمادهای معنی دار استفاده کنید که با سرصفحه های واضح و مستقیم از هم جدا شده اند.

بیاید یک مثال بزنیم تصویر کنید بازدیدکننده سایت شما در عمق کم ایستاده است و می خواهد صدفی را ببیند که در زیر آب خوابیده است. اگر کثیف، گل آلود و پر از جلبک دریایی باشد، او نمی تواند آن را ببیند. آب خود را تمیز نگه دارید.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

اسکن و گشت و گذار در سایت را آسان کنید

معمولا در طراحی وب سایت های حرفه ای همیشه سلسله مراتب به خوبی در نظر گرفته می شود. تنظیم محتوا به شیوه ای کاملا واضح انجام می گیرد زیرا همانطور که اشاره کردیم شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدید کنند را جلب نمایید و به او بگویید که وب سایت شما درباره چیست؟ عناصر طراحی همانند رنگ ، کنتراست ، اندازه و فاصله در این باره بسیار ارزشمند هستند ، زیرا خوانایی محتوایی که در انتقال پیام به بازدید کننده مفید است بسیار می تواند سایت شما را بهبود ببخشد. حتما توصیه می شود که از نوارها استفاده نموده زیرا به سازماندهی بهتر وب سایت ها کمک می کند. البته ما در سایت نیکداد به خوبی این موارد را رعایت کرده ایم.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت خوانا

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

خوانایی محتوا

وقتی صحبت از خوانایی مطالب به میان می آید در واقع یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت مطرح می شود. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک سایت خوب بسازید باید تحقیق خودتان را درباره وب سایت های ساده و خوانا شروع کنید. خوانایی یک صفحه نشان می دهد که محتوای متنی شما چقدر قابل خواندن هستند. اگر کاربر قادر به تشخیص کلمات ، عبارات ، جملات نباشند و نتوانند اطلاعات مورد نظرتان را به طور موثر پیدا نمایند ، متن خوانایی کاملا ضعیفی خواهد داشت.

چندین راه برای بهبود در این زمینه وجود دارد:

– از کنتراست استفاده نمایید : تعادل کاملی بین متن و پس زمینه تان بیابید و در عین حال هویت برندتان را حفظ نمایید. طراحی سایت حرفه ای نیکداد

– اندازه فونت مناسب : اگر اندازه فونت خیلی کوچک باشد ، بازدیدکننده ها برای دیدن محتوای متنی دچار مشکل خواهند بود. اندازه فونت بین 16pt برای متن مناسب می باشد ، بنابراین باید بر روی این اندازه تنظیم شود. گاهی اوقات بسته به خانواده فونت مجبور هستید اندازه آن را تغییر دهید.

– خانواده فونت : برای متن های آنلاین همیشه باید از خانواده فونت Serif و Sans Serif استفاده کنید، زیرا بهترین خوانایی را ارائه می دهند. فونت های اسکریپت دست نویس واقعا زیبا به نظر می رسند، اما متاسفانه خوانایی وب سایت شما را کاهش می دهند. طراحی سایت حرفه ای نیکداد

– استفاده از سه نوع فونت : اگر بخواهید یک صفحه وب سایت را به صورت کاملا بد طراحی نمایید ، استفاده بیش از سه نوع فونت متفاوت مطمئنا بر خوانایی متن تاثیر می گذارد.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

ناوبری وب سایت

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

ناوبری بدون نقشه و جهت نما

وقتی سایتی را ایجاد کرده اید باید بازدیدکنندگان را از صفحه اصلی به هدف مورد نظرتان که در واقع برای آن به دنبال مشتری هستید را هدای نمایید. حالا چه خرید محصول باشد یا ارائه خدمات یا صفحه تماس با ما ، مطمئنا باید این گشت و گذار کاربر بسیار خوشایند باشد. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان را وادار کنید تا در وب سایت شما چرخی بزنند و بر روی لینک های مفید کلیک نمایند و همچنین آنها را به صفحه ای هدایت نمایید که آنها دوست دارند و نباید تاکید زیادی بر روی صفحات مختلف کنید و اگر حوصله کاربر در سایت شما سر برود قطعا آن را ترک می کند.

داشتن یک سایت با ناوبری قوی به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما و ربته بندی تان را فهرست نمایند. در اینجا نکاتی را برای طراحی خدمتان ارائه می کنیم که اساسا برای هر وب سایت قابل استفاده می باشد :

– با کلیک بر روی لوگو باید به صفحه اصلی منتهی شود.
– منو را در هدر وب سایت خود قرار دهید.
– از پیمایش عمودی مانند منوی لنگری برای صفحات وب با پیمایش طولانی استفاده کنید.
– لینک های مهمی مانند پیوندهای شبکه اجتماعی، شرایط استفاده، سؤالات متداول، تماس، وبلاگ و غیره را به فوترتان اضافه کنید.
– محتوای مهم شما باید همیشه بالای صفحه باشد.
– از عناوین متمرکز بر عبارات کلیدی در صفحه اصلی خود استفاده کنید
– سرفصل های واضح و مختصر که عبارات کلیدی در آنها وجود دارد برای وب سایت شما ضروری است زیرا به بازدیدکنندگانش می گوید که در مکان مناسبی هستند. طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

به جای نوشتن تیترهای فانتزی و مبهم، باید چیزی توصیفی در مورد شرکت و تجارت آن بنویسید. البته همیشه باید در بالای صفحه، بالای تاشو باشد.

یک صفحه بلند پرسش و پاسخ ایجاد کنید
هر چه صفحه بلندتر باشد، فضای بیشتری برای پاسخ دادن به سوالات خواهید داشت. داشتن یک صفحه بلند باعث می شود که بازدیدکنندگان به سمت پایین حرکت کنند تا زمانی که پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنند.

پایان دادن به افکار منفی درباره طراحی یک وب سایت
طراحی وب سایت یک فرآیند خلاقانه ای است که به نظر می رسد آسان نیست و باید در آن خلاقیت زیادی داشته باشید. همیشه باید به دنبال الهامات و نکات مختلف باشید.

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

طراحی سایت حرفه ای نیکداد

نکات پایانی طراحی سایت حرفه ای نیکداد

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت  طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. همچنین صفحه خدمات طراحی سایت نیکداد را برای این کار نگاه کنید. شرکت نیکداد بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. طراحی سایت حرفه ای نیکداد یکی از خدمات ارزنده ای است که گروه ما به شما ارائه می کند. طراحی سایت حرفه ای نیکداد

همچنین سئو سایت برای موتورهای جست و جو و  تبلیغات گوگل از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت نیکداد خدمات طراحی سایت تهران ،تبلیغات گوگل و سئوسایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. طراحی سایت حرفه ای نیکداد یکی از مواردی است که ما می توانیم به طور قوی انجام دهیم.

به این مقاله امتیاز دهید: 5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یازده =