طراحی سایت نیکداد با برترین کیفیت در ایران
جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان

09114617261

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان در تهران
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در طراحی و ساخت وب سایت های ارزان ، قیمت نقش به سزایی دارد و یکی از علت های مهم روی آوردن کاربران به ساخت و طراحی چنین وب سایت هایی قیمت بسیار پایین آن می باشد که همیشه قیمت پایین دلیل بر بی کیفیتی و کمبود خدمات نیست. نیکداد می تواند در طراحی وب سایت های حرفه ای و ارزان با قیمت های بسیار مناسب پیشرو باشد و ساخت وب سایت هایی با قیمت های متعادل و ارزان قیمت می تواند برای بنگاه های کوچکتر و واحد های صنفی متوسط و با درآمد کم بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد و هر واحد تجاری با استفاده از چنین خدماتی یک شعبه فعالیت خود را در فضای مجازی و اینترنت بازگشایی نماید.

در طراحی سایت ارزان در تهران قبل از هرچیزی باید به این موضوع مهم توجه ویژه ای داشته باشید که طراحی سایت نیز همانند دیگر مشاغل حرفه ای در جامعه نیازمند تخصص های مختلفی است. قبل از هرچیزی شما باید به شاخصه های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت حرفه ای مسلط باشید تا بتوانید با دید بازتر و بهترین اقدام به طراحی سایت خودتان کنید. در ادامه با امکانات و سرویس ها و نحوه ساخت وب سایت های مقرون به صرفه و جذاب بیشتر صحبت خواهیم نمود.

طراحی و ساخت وب سایت های ارزان

طراحی انواع سایت های ارزان قیمت و مقرون به صرفه

اکثرا فروشگاه ها و شرکت ها و سازمان ها برای معرفی محصولات و کالاها و خدمات خود در فضای مجازی اینترنت نیازمند یک وب سایت هستند و از این رو طراحی سایت ارزان برای تمامی شرکت و سازمان ها یک امری ضروری است. حتی امروزه طراحی وب سایت های تخصصی و شخصی برای اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد که می توانند فعالیت ها و رزومه ها و توانایی هایشان را در معرض دید دیگران قرار خواهند داد و برای چنین کارهایی در گام نخست قیمت آن مهم است که به صورت ارزان و مقرون به صرفه باشد ، قطعا دوست نخواهید داشت برای سایت های شخصی هزینه های بسیار بالایی پرداخت نمایید. اکثرا شرکت های نوپا و تازه ساخت به دنبال خدمات طراحی سایت ارزان هستند زیرا در اولین مراحل کار خود نمی توانند هزینه های زیادی برای طراحی وب سایت های حرفه ای و اختصاصی کنند و به همین دلیل طراحی سایت های ارزان از اهمیت بالایی برخوردار است و ماهیت بنیادین خدمات طراحی سایت ارزان قیمت بصورت پکیج ها یا بسته های آماده ای ارایه می گردد تا بتواند اقشار کم درآمد را نیز به سمت داشتن یک وبسایت تخصصی سوق دهد.

این موضوعات تنها برای ایران محدود نیست و ساخت وب سایت های با کیفیت و ارزان قیمت در سرتاسر دنیا وجود دارد و شرکت هایی که نیاز به سایت دارند اقدام به طراحی سیستم های مدیریت محتوا می کنند و از سرویس هایی نظیر جوملا ، وردپرس ، دروپال و … برای ایجاد انواع صفحات وب سایت خود استفاده می کنند و اکثرا نیز اوپن سورس با خدمات رایگان بوده اند و طراحان سایت با هزینه های اندک می توانند یک و طراحی سایت ارزان در تهران را برای استفاده از این خدمات بهره ببرند. به راحتی با استفاده از وردپرس و جوملا انواع سایت های ارزان قیمت را در زمان بسیار کمی ایجاد نمایید.

طراحی سایت ارزان

 

برخی از مهم ترین امکانات طراحی سایت ارزان :

  • امکان ورود اطلاعات صفحات وب سایت

قابلیت ورود محتوای اولیه تا چندین مورد مختلف بر روی وب سایت به طور رایگان انجام میگیرد و بعد از تحویل پنل مدیریت و وب سایت ، شما می توانید به مدیریت صفحات و ایجاد مطالب در صفحات وب سایت بپردازید و دارای یک پانل کاربری در سایت برای تمامی مشتریان خود هستید.

  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه

هزینه های ساخت و راه اندازی وب سایت های ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای ، بسیار مقرون به صرفه است و به شما این قابلیت را می دهد تا در زمان کمی وب سایت تان را راه اندازی نمایید و بر روی بسته ها می توانید میزبانی هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند IR به صورت یکساله رایگان ارائه نمایید. دامنه صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعات ورود به کنترل پانل دامنه و هاست نیز در اختیار اوست.

  • ایجاد ویدیوهای آموزشی با زبان فارسی

آموزش های کاملا رایگان و جامع به زبان شیرین پارسی که به مدیران سایت این قابلیت را می دهد تا بدون نیاز به داشتن اطلاعات خاص درباره طراحی وب سایت ، به بخش مدیریت سایت وارد شده و با انصال اینترنتی بتوانند به مدیریت و افزودن مطالب و مقالات به سایت بپردازند و یا در بخش های مهم سایت خود تغییرات زیادی ایجاد نمایید.

  • تم ها و قالب های زیبا و متنوع

مدیران وب سایت ها با توجه به سلایق شخصی می توانند از قالب های سایت با ظواهر مختلف بهره ببرند و از بین قالب های متنوع ، یکی را انتخاب نمایند. همه قالب ها روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت مناسب و سریع برای افراد لود و بارگذاری شود.

  • ایجاد بخش پشتیبانی آنلاین

در این بخش هر کاربر می توانند به صورت آنلاین با مدیریت سایت چت نمایید و مشکلات خود را از طریق این بخش یا تیکت مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن به رفع آنها بپردازیم.

  • قابلیت آرشیو عکس طبقه بندی شده

شما می توانید با استفاده از گالری تصاویر کیفیت بالا ، عکس هایتان را انتخاب نموده و در صورت لزوم در برنامه هایی نظیر فتوشاپ آنها را تغییر داده و در وب سایت خود قرار دهیدو

  • آماده ساختن سریع در طراحی وب سایت ارزان

دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ایجاد صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت انجام می گیرد.

 

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی وبسایت ارزان

 

شرکت نیکداد پیشرو و حرفه ای در ارائه خدمات طراحی سایت ارزان

شرکت نیکداد با ارائه انواع قیمت های مختلف در طراحی سایت ، میتواند برای هر شرکت یا قشری با توجه به بودجه های شان از خدمات ما بهره مند شوند و یک وب سایت با توجه به جیب خود برگزینند. بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت آماده شده که شرکت ها یا افرادی که می خواهند در دنیای اینترنت با یک سایت حضور پیدا کنند و برخی از این بسته های آماده نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت توسعه و ایجاد تغییرات را دارند.

ساخت و اجرای وب سایت ها با پنل مدیریت زبان فارسی و کاربری آسان برای مدیریت وب سایت که به به روزرسانی و افزودن محتوا و محصولات جدید ، طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بهره گیری از تکنولوژی های همانند نود جی اس یا لاراول در طراحی وب سایت های حرفه ای توسط نیکداد انجام می گردد و به ارائه انواع خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر نظیر گوگل توسط تیم ما انجام می شود. طراحی سایت ارزان در تهران یکی از بهترین گزینه ها در نیکداد است.

قابلیت پیاده سازی و اجرای انواع سایت های زیبا و کاملا کاربرپسند با هزینه های ناچیز و امکانات بسیار کارامد از تخصص های دیگر شرکت طراحی سایت نیکداد می باشد و از این طریق حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی بزرگ فراهم می آورد. تیم نیکداد همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای وب سایت تان انجام دهد تا همان روزهای نخست بارگذاری وب سایت تان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنده ها و استارت آپ های فعال در تمامی زمینه های خدماتی و صنعتی می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند. طراحی سایت ارزان در تهران با کیفیت بالایی می تواند انواع خدمات طراحی سایت با قیمت بسیار نازل را ارائه دهد.

 

درخواست مشاوره طراحی سایت ارزان

ارتباط با ما در نیکداد
اگر نیاز به مشاوره دارید اطلاعات خود را وارد کنید در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت
سوالی ذهنت رو درگیر کرده؟
ارتباط با ما سایت نیکداد
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
Nikdad.net وب‌سایت
عاشق یادگیری و آموزش هستم ، آموزش ها به صورت جامع و کامل می باشد و می توانید از این راه مهارت های تان را افزایش دهید. بنده 15 سال سابقه در حوزه وب دارم که در کنار وبلاگ نویسی در نیکداد به ارائه خدمات متنوع آن می پردازیم که اگر در این زمینه سوالی داشتید خوشحال میشم که با بنده مطرح سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =